Waarom?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:20 schreef Zipportal het volgende:
Dune (2021) gezien. Wat een tyfus film.
Saaie bende ook geen fan van het camerawerk. Veel blur shots en close-ups. Soundrack met kattengejank erbij.quote:
En dat terwijl Denis Villeneuve toch wel aardige films maakt.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Saaie bende ook geen fan van het camerawerk. Veel blur shots en close-ups. Soundrack met kattengejank erbij.
Al waren de worm scenes nog wel aardig, beetje spanning.
Niet mien merk.
Ja, Sicario en Prisoners bijvoorbeeld. Ben ook niet zo'n Scifi fan verder.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
En dat terwijl Denis Villeneuve toch wel aardige films maakt.
Nou dan sla ik 'em maar over !!
Wij zijn hier tegen racisme.quote:
Welke dierentuin?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 07:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Zo naar de dierentuin
@:yvonne
Geen apenheul, fijn. Wij zijn hier tegen racisme.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 07:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Overloon. Dino expositie genot. @:yvonne
Die lach op links zegt genoegquote:Op woensdag 27 oktober 2021 09:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Caland hahahahahaha, hij is dood hè, Peter? Jullie waren wel twee ratjes samen hè? Hahahahah, ja. Mooi man. Wil je water?
Goor varken ben jequote:Op woensdag 27 oktober 2021 10:51 schreef onlogisch het volgende:
Mijn post in het Feyenoord topic heeft 13 likes. Nog even en ik ga @:de_boswachter voorbij.
Ik trakteer mijzelf op een taartje
Wat voor taartje?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 10:51 schreef onlogisch het volgende:
Mijn post in het Feyenoord topic heeft 13 likes. Nog even en ik ga @:de_boswachter voorbij.
smerige papzakquote:Op woensdag 27 oktober 2021 10:51 schreef onlogisch het volgende:
@onlogisch die een sterke inhoudelijke post maakt in het Feyenoord-topic.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 10:51 schreef onlogisch het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |