abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 28 oktober 2021 @ 10:42:55 #126
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_201928992
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 10:40 schreef Tarado het volgende:

[..]
nee dat is hij zeker niet en als je een beetje kijkt naar wie er bij welke topclubs zitten zijn er ook niet zoveel mogelijkheden maar het seizoen is nog niet voorbij
Naar Barca gaat hij sowieso niet, en als ik de verhalen mag geloven (en dat doe ik in dit geval wel) zal hij ook niet snel tussentijds vertrekken. Is echt een team met (o.a.) Overmars en van der Sar.
  donderdag 28 oktober 2021 @ 10:44:19 #127
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_201929003
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 10:42 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Naar Barca gaat hij sowieso niet, en als ik de verhalen mag geloven (en dat doe ik in dit geval wel) zal hij ook niet snel tussentijds vertrekken. Is echt een team met (o.a.) Overmars en van der Sar.
ik denk dat Ten Hag wel best zit bij Ajax, welke clubs buiten Bayern waar hij wellicht een zwak voor heeft, zijn een betere optie dan Ajax nu met de huidige successen?
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_201929033
quote:
19s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 10:44 schreef mokkiemok het volgende:

[..]
ik denk dat Ten Hag wel best zit bij Ajax, welke clubs buiten Bayern waar hij wellicht een zwak voor heeft, zijn een betere optie dan Ajax nu met de huidige successen?
PSG. Post afgehandeld.
  donderdag 28 oktober 2021 @ 10:47:06 #129
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_201929034
quote:
19s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 10:44 schreef mokkiemok het volgende:

[..]
ik denk dat Ten Hag wel best zit bij Ajax, welke clubs buiten Bayern waar hij wellicht een zwak voor heeft, zijn een betere optie dan Ajax nu met de huidige successen?
City, Liverpool, Chelsea, United, Real, Dortmund, PSG zijn allemaal wel interessante projecten zo uit mijn hoofd. Niet dat die clubs allemaal om een trainer verlegen zitten maar ik ben het wel met @Mexicanobakker eens dat hij hier straks alles wat realistisch is wel zo'n beetje bereikt heeft. Dan is het ook logisch dat zo'n man ook verder wil kijken en zien waar zijn plafond ligt, vooral als Overmars ook gaat. Ik hoop dat dit nog niet volgend seizoen is.
  donderdag 28 oktober 2021 @ 10:48:52 #130
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_201929052
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 10:47 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
City, Liverpool, Chelsea, United, Real, Dortmund, PSG zijn allemaal wel interessante projecten zo uit mijn hoofd. Niet dat die clubs allemaal om een trainer verlegen zitten maar ik ben het wel met @:mexicanobakker eens dat hij hier straks alles wat realistisch is wel zo'n beetje bereikt heeft. Dan is het ook logisch dat zo'n man ook verder wil kijken en zien waar zijn plafond ligt, vooral als Overmars ook gaat. Ik hoop dat dit nog niet volgend seizoen is.
ja dat was een gegeven criterium in mijn stelling, niet gedacht dat te moeten benoemen.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  donderdag 28 oktober 2021 @ 10:49:50 #131
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_201929061
quote:
19s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 10:48 schreef mokkiemok het volgende:

[..]
ja dat was een gegeven criterium in mijn stelling, niet gedacht dat te moeten benoemen.
Dan is het vrij nutteloos om in oktober te speculeren wat in de zomer interessante opties zijn. Overigens valt het door jou genoemde Bayern dan ook af maar dit geheel terzijde.
  donderdag 28 oktober 2021 @ 10:50:29 #132
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_201929067
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 10:49 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dan is het vrij nutteloos om in oktober te speculeren wat in de zomer interessante opties zijn. Overigens valt het door jou genoemde Bayern dan ook af maar dit geheel terzijde.
tussentijds zie ik hem niet gaan, dus het zal uberhaupt wachten zijn tot volgend jaar
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  donderdag 28 oktober 2021 @ 10:51:28 #133
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_201929085
quote:
19s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 10:50 schreef mokkiemok het volgende:

[..]
tussentijds zie ik hem niet gaan, dus het zal uberhaupt wachten zijn tot volgend jaar
Ja dat zei ik inderdaad ook al.
  donderdag 28 oktober 2021 @ 10:52:56 #134
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_201929103
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 10:40 schreef Tarado het volgende:

[..]
nee dat is hij zeker niet en als je een beetje kijkt naar wie er bij welke topclubs zitten zijn er ook niet zoveel mogelijkheden maar het seizoen is nog niet voorbij
Gelukkig zit hij al bij een topclub waar nog steeds mogelijkheden tot groei zijn. Dat scheelt.

Misschien dat Barcelona die de combinatie Overmars - Ten Hag carte blanche geeft op zich nog wel een probleem vormen.

In feite heeft Overmars Ajax ook uit een 'soortgelijke' penibele situatie gehaald. Anderzijds zal hij inmiddels ook wel weten dat Barca A. kan zeggen maar vervolgens toch B. doet. Onbetrouwbare bende.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Redactie Sport donderdag 28 oktober 2021 @ 10:54:21 #135
274204 crew  Mexicanobakker
pi_201929116
quote:
19s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 10:50 schreef mokkiemok het volgende:

[..]
tussentijds zie ik hem niet gaan, dus het zal uberhaupt wachten zijn tot volgend jaar
Dat lijkt mij ook sterk ja, het zal dan eerder voor komend seizoen zijn.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 28 oktober 2021 @ 11:02:07 #136
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201929200
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 10:52 schreef Dven het volgende:

[..]
Gelukkig zit hij al bij een topclub waar nog steeds mogelijkheden tot groei zijn. Dat scheelt.

Misschien dat Barcelona die de combinatie Overmars - Ten Hag carte blanche geeft op zich nog wel een probleem vormen.

In feite heeft Overmars Ajax ook uit een 'soortgelijke' penibele situatie gehaald. Anderzijds zal hij inmiddels ook wel weten dat Barca A. kan zeggen maar vervolgens toch B. doet. Onbetrouwbare bende.
Ze hebben net Jordi aangesteld dus dat zal daar niet gebeuren en Overmars is ook geen geldwolf, die leverde als speler gewoon z'n contract in bij Barca zonder dat het nodig was dus die kijkt ook echt wel mede naar het sportieve.
Helaas speelt Ajax in de eredivisie dus het blijft voor een coach interessant om in een topcompetitie als bijvoorbeeld de PL te presteren, daar is ook niks mis mee.
  donderdag 28 oktober 2021 @ 13:06:09 #137
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_201930458
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 11:02 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ze hebben net Jordi aangesteld dus dat zal daar niet gebeuren en Overmars is ook geen geldwolf, die leverde als speler gewoon z'n contract in bij Barca zonder dat het nodig was dus die kijkt ook echt wel mede naar het sportieve.
Helaas speelt Ajax in de eredivisie dus het blijft voor een coach interessant om in een topcompetitie als bijvoorbeeld de PL te presteren, daar is ook niks mis mee.
Overmars doet het inderdaad niet direct voor de centjes. Daar heeft hij sowieso al een jaar of 30 meer dan genoeg van.

Als sportief project kan Barcelona natuurlijk wel interessant zijn. Maar daar is de afgelopen 10 jaar zoveel mislopen dat eerst een grondige schoonmaak in alle lagen nodig heeft. Dat wordt lastig met de bedrijfsstructuur waar de grootste populist het beleid mag bepalen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 28 oktober 2021 @ 13:15:18 #138
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_201930562
Ik had trouwens verwacht dat Bayern een D-elftal had staan in de DFB-Pokal. Dat bleek nog best mee te vallen. Als de nummer 12 van Duitsland daar met 5-0 van kan winnen. Dat geeft toch wel weer aan dat alles mogelijk is.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 28 oktober 2021 @ 14:13:03 #139
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_201931205
André terug bij Ajax 1

quote:
Andre Onana traint vanaf donderdag weer mee met de selectie van het eerste elftal van Ajax. De doelman mocht begin september zijn trainingsactiviteiten bij Ajax hervatten, maar sindsdien trainde hij bij Jong Ajax.

Het tuchtorgaan van de Europese voetbalbond UEFA schorste Onana op 5 februari van dit jaar voor twaalf maanden vanwege de vaststelling van een dopingovertreding. In zijn urine werd na een ‘out of competition’ controle op 30 oktober 2020 het middel Furosemide aangetroffen.

Uitspraak CAS
In hoger beroep bepaalde het internationaal sporttribunaal CAS op 10 mei van dit jaar dat de schorsing werd verkort tot negen maanden. De schorsing eindigt daarmee definitief op 4 november aanstaande, waarna hij ook weer speelgerechtigd is voor Ajax. Conform vast gebruik en zoals verwoord in de uitspraak van het CAS mocht Onana twee maanden eerder zijn trainingsactiviteiten bij Ajax hervatten.

Marc Overmars: "Voor ons stond vast dat Andre afgelopen zomer een transfer zou maken. Dat is niet gebeurd en dus staat hij nog bij ons onder contract. Mijn standpunt over zijn situatie was helder, maar daarna kwam het nieuws dat Maarten Stekelenburg de rest van het seizoen is uitgeschakeld. Het belang van Ajax staat voorop en zo bezien is het goed dat hij zich weer bij het eerste elftal meldt."

'Brede en goede selectie'
Erik ten Hag: "Niemand is blij met de situatie die door de schorsing ontstaan is. Maar we moeten ook niet naïef zijn. Andre is een fantastische keeper die veel voor Ajax heeft betekend en hij is fit. Vanaf begin september mag hij weer bij Ajax trainen en dat doet hij elke dag vol overgave. Voor Ajax is het belangrijk dat wij een brede en goede selectie tot onze beschikking hebben, daarin is plaats voor Andre. Dus vanaf vandaag meldt hij zich weer op het trainingsveld bij de A-selectie."
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_201931964
Dortmund - Ajax volledig uitverkocht. Voor de ongelukkigen die tóch willen gaan...Dortmund zelf hanteert een vrije verkoop die inmiddels van start is gegaan. Genoeg plekken pal naast het uitvak. Juichen (hopelijk is er aanleiding toe) lijkt me niet verstandig, maar dan ben je er in elk geval bij.
pi_201931990
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 15:45 schreef Fargo het volgende:
Dortmund - Ajax volledig uitverkocht. Voor de ongelukkigen die tóch willen gaan...Dortmund zelf hanteert een vrije verkoop die inmiddels van start is gegaan. Genoeg plekken pal naast het uitvak. Juichen (hopelijk is er aanleiding toe) lijkt me niet verstandig, maar dan ben je er in elk geval bij.
Voetbal is écht de enige sport waarbij je dat niet kan doen :') Wat een ongelooflijke tokkies
pi_201932001
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 15:49 schreef Gutanoth het volgende:

[..]
Voetbal is écht de enige sport waarbij je dat niet kan doen :') Wat een ongelooflijke tokkies
Nou, ik ving berichten op dat niet de fans van Dortmund, maar de club Dortmund dat niet kan waarderen en je zonder pardon weer buiten flikkert. Ook als je in thuisvakken zit met Ajax-kleding aan.
pi_201932248
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 15:50 schreef Fargo het volgende:

[..]
Nou, ik ving berichten op dat niet de fans van Dortmund, maar de club Dortmund dat niet kan waarderen en je zonder pardon weer buiten flikkert. Ook als je in thuisvakken zit met Ajax-kleding aan.
Dat kan in dit geval wel zo zijn, maar ik durf als PSV-er niet te juichen in het Feyenoord thuisvak als een vriend me meeneemt naar een wedstrijd Feyenoord-PSV hoor. (Niet dat er veel te juichen valt dit seizoen)
pi_201932262
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 16:16 schreef Gutanoth het volgende:

[..]
Dat kan in dit geval wel zo zijn, maar ik durf als PSV-er niet te juichen in het Feyenoord thuisvak als een vriend me meeneemt naar een wedstrijd Feyenoord-PSV hoor. (Niet dat er veel te juichen valt dit seizoen)
Nee, snap ik. Zou ik ook niet doen hoor ;-)
pi_201932842
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 15:45 schreef Fargo het volgende:
Dortmund - Ajax volledig uitverkocht. Voor de ongelukkigen die tóch willen gaan...Dortmund zelf hanteert een vrije verkoop die inmiddels van start is gegaan. Genoeg plekken pal naast het uitvak. Juichen (hopelijk is er aanleiding toe) lijkt me niet verstandig, maar dan ben je er in elk geval bij.
Belangrijk is dan wel dat je aan de zuidkant gaat zitten >:)
pi_201933378
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 14:13 schreef Dven het volgende:
André terug bij Ajax 1
[..]

Leuk gedaan Plasveer. Drie wedstrijden goed gekeept, maar nu weer lekker banken.
  donderdag 28 oktober 2021 @ 18:03:05 #147
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_201933388
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 18:02 schreef Ramboetan het volgende:

[..]
Leuk gedaan Plasveer. Drie wedstrijden goed gekeept, maar nu weer lekker banken.
Ik vond Onpasveerbaar beter.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_201935370
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 18:03 schreef Dven het volgende:

[..]
Ik vond Onpasveerbaar beter.
Dan heb je een handjevol wedstrijden niet opgelet.
  donderdag 28 oktober 2021 @ 21:25:05 #149
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_201936118
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 16:16 schreef Gutanoth het volgende:

[..]
Dat kan in dit geval wel zo zijn, maar ik durf als PSV-er niet te juichen in het Feyenoord thuisvak als een vriend me meeneemt naar een wedstrijd Feyenoord-PSV hoor.
Er valt ook nooit iets te juichen voor PSV’ers bij Feyenoord-PSV.
Makkelijk tweede.
pi_201937737
Zat nog eens naar de samenvatting van zondag te kijken maar wat zou Tadic gesnoven hebben die dag?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')