hij investeerd ook elke training in zijm techniek begreep ikquote:Op woensdag 27 oktober 2021 23:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hij heeft sinds vorige winter echt reuzestappen gezet. En dit seizoen lijkt het nog beter zelfs, erg mooi!
ik vrees wel voor dat moment maar dat moment is nu nog niet denk ikquote:Op donderdag 28 oktober 2021 08:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ten Hag wordt genoemd als opvolger van Koeman!
Ik neem aan dat jullie al vrezen voor het moment dat hij vertrekt. (al zal het in dit geval wel Xavi worden)
Idem. Xavi zal het daar wel worden. Ten Hag is nog niet klaar hier.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 08:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vrees wel voor dat moment maar dat moment is nu nog niet denk ik
Vind ik wel een gewaagde uitspraak, buiten het behalen van een Europese finale/prijs heeft hij in principe alles bereikt bij Ajax.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 08:39 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Ten Hag is nog niet klaar hier.
Ja, Ten Hag is gek jaquote:Op donderdag 28 oktober 2021 08:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ten Hag wordt genoemd als opvolger van Koeman!
Ik neem aan dat jullie al vrezen voor het moment dat hij vertrekt. (al zal het in dit geval wel Xavi worden)
Voila.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 08:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind ik wel een gewaagde uitspraak, buiten het behalen van een Europese finale/prijs heeft hij in principe alles bereikt bij Ajax.
Nouja, ik zie Ajax niet zomaar even weer een CL-finale halen. Natuurlijk, Ajax presteert uitstekend, maar City, Bayern, PSG, Liverpool zijn geen tegenstanders die je zo even opzij zet.quote:
Denk dat we dit jaar wellicht kunnen oogsten. Geen favoriet natuurlijk maar wie weet.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 08:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind ik wel een gewaagde uitspraak, buiten het behalen van een Europese finale/prijs heeft hij in principe alles bereikt bij Ajax.
Het Heracles van het VK.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 08:57 schreef D_A het volgende:
Gaat ie niet samen met Overmars naar Newcastle?
Daar gaat nog wel een paar miljoenmiljard ingestopt worden komend jaar.quote:
Tja als Barca flink de portemonnee trekt kan het alsnog interessant zijn, ook al is de kans dat je het er lang uithoudt niet groot.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 09:27 schreef Simmertje het volgende:
Ik denk (en hoop vooral) dat ten Hag wacht op Bayern en daardoor nog een aantal jaartjes Ajax blijft. Hij gaat sowieso niet vertrekken aankomende winter, zeker niet naar Barcelona, dan snap je echt in een wespennest.
We kunnen het alleen maar hopen, tussentijds gaat hij niet weg maar als er aan het einde van dit seizoen wat moois voorbij komt is het wat anders.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 09:27 schreef Simmertje het volgende:
Ik denk (en hoop vooral) dat ten Hag wacht op Bayern en daardoor nog een aantal jaartjes Ajax blijft. Hij gaat sowieso niet vertrekken aankomende winter, zeker niet naar Barcelona, dan snap je echt in een wespennest.
Niemand die denkt dat de finale zomaar even gehaald wordt. Niemand die zegt dat City, Bayern, PSG en Liverpool zo even opzij worden gezet.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 08:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, ik zie Ajax niet zomaar even weer een CL-finale halen. Natuurlijk, Ajax presteert uitstekend, maar City, Bayern, PSG, Liverpool zijn geen tegenstanders die je zo even opzij zet.
Dan zul je het denk ik eerder van de Europa League moeten hebben. Als je een wat zwaardere CL-poule treft moet dat daarna in goede vorm gewoon mogelijk zijn.
Niet overdraagbaar toch? Sva is iet vandaag? Dan is die kans wel heel klein denkquote:Op donderdag 28 oktober 2021 09:53 schreef dimmak het volgende:
Flink wat extra kaartjes voor Dortmund, zou ik het kunnen wagen om op de verkoop voor SVA EU te wachten of kan ik beter kopen op mijn SCC die niet op mijn naam staat?
Zolang hij potentieel ziet bij Ajax en de droomclub (Bayern) staat niet op de stoep, gaat hij echt zo snel niet weg. Zeker niet naar een nonclub als Barcelona.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 09:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
We kunnen het alleen maar hopen, tussentijds gaat hij niet weg maar als er aan het einde van dit seizoen wat moois voorbij komt is het wat anders.
Niet overdraagbaar, maar dan moet ik met het paspoort van de eigenaar omwisselen. Dat heb ik al eens eerder gedaan, maar kan fout gaan natuurlijk. Morgen is SVA EU aan de beurt.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 09:58 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Niet overdraagbaar toch? Sva is iet vandaag? Dan is die kans wel heel klein denk
ja risicootje maar ik denk dat de kaarten vandaag de deur uitgaan dus tot morgen wachten lijkt me sowieso niet haalbaar dan. Naja je kan wqchten maar vermoed dat je dan niks hebtquote:Op donderdag 28 oktober 2021 09:59 schreef dimmak het volgende:
[..]
Niet overdraagbaar, maar dan moet ik met het paspoort van de eigenaar omwisselen. Dat heb ik al eens eerder gedaan, maar kan fout gaan natuurlijk. Morgen is SVA EU aan de beurt.
Ik vind het al een zegen dat hij er nog is en hij zal zeker niet overal instappen maar als er iets moois voorbij komt eind dit seizoen kan hij zomaar weg zijn hoor, ook als het Bayern niet is.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 09:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Zolang hij potentieel ziet bij Ajax en de droomclub (Bayern) staat niet op de stoep, gaat hij echt zo snel niet weg. Zeker niet naar een nonclub als Barcelona.
Iets moois =/= zomaarquote:Op donderdag 28 oktober 2021 10:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het al een zegen dat hij er nog is en hij zal zeker niet overal instappen maar als er iets moois voorbij komt eind dit seizoen kan hij zomaar weg zijn hoor, ook als het Bayern niet is.
nee dat is hij zeker niet en als je een beetje kijkt naar wie er bij welke topclubs zitten zijn er ook niet zoveel mogelijkheden maar het seizoen is nog niet voorbijquote:Op donderdag 28 oktober 2021 10:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Iets moois =/= zomaar
Gelukkig is Ten Hag ook niet gek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |