abonnement Unibet Coolblue
pi_201896109
pi_201896132
Maar dat is ook gewoon stom @Blues! Domme pech. Ik zou ook balen.
pi_201896151
Kan iedereen overkomen, Blues! Geen ramp. Hopelijk vooral een kwestie van bijkleuren/lakken en weer klaar.

Ik moest ook grinniken om LS' haar dromen O+ En gaaf al die walnoten bij sigme! Ik kende iemand op FOK die een boerderij hadden gekocht waar in de boomgaard een heleboel walnotenbomen stonden en bij de boerderij stond een schuur met een installatie bedoeld om de walnoten te drogen. Soort zwevende roosters boven de vloer.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201896172
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 12:17 schreef Tele6 het volgende:
Maar dat is ook gewoon stom @:Blues! Domme pech. Ik zou ook balen.
Dit soort situaties zijn wel goed voor de cogn gedragstherapie/cirkel van invloed skills.
Als ik die inzet na de eerste schrik en emotie, lukt het wel beter om dit aan te gaan :Y
En...'het is maar blik' ;)
pi_201896188
Ga je die triljoen walnoten verkopen of zo @sigme ?
pi_201896202
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 12:19 schreef Isabeau het volgende:
Kan iedereen overkomen, Blues! Geen ramp. Hopelijk vooral een kwestie van bijkleuren/lakken en weer klaar.

Ik moest ook grinniken om LS' haar dromen O+ En gaaf al die walnoten bij sigme! Ik kende iemand op FOK die een boerderij hadden gekocht waar in de boomgaard een heleboel walnotenbomen stonden en bij de boerderij stond een schuur met een installatie bedoeld om de walnoten te drogen. Soort zwevende roosters boven de vloer.
Mijn vader gebruikt de horren om de walnoten op te drogen. Die zijn met dit weer toch niet meer zo nodig. Hij legt ze met de randen op wat blokken en dan de walnoten erop. Kost je wel een paar vierkante meter aan vloer maar het werkt goed.
Hij droogt ook z'n basilicum/tijm/oregano op de horren. _O-
pi_201896230
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 12:22 schreef Tele6 het volgende:

Mijn vader gebruikt de horren om de walnoten op te drogen. Die zijn met dit weer toch niet meer zo nodig. Hij legt ze met de randen op wat blokken en dan de walnoten erop. Kost je wel een paar vierkante meter aan vloer maar het werkt goed.
Hij droogt ook z'n basilicum/tijm/oregano op de horren. _O-
Het waren eigenlijk ook een soort enorme horren! :Y Denk dat ze 3x3 meter waren en dan een paar naast elkaar (grote schuur, veel walnootbomen).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201896245
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 12:20 schreef Blues het volgende:

Dit soort situaties zijn wel goed voor de cogn gedragstherapie/cirkel van invloed skills.
Als ik die inzet na de eerste schrik en emotie, lukt het wel beter om dit aan te gaan :Y
En...'het is maar blik' ;)
Denk dat ieders eerste reactie een beetje overtrokken is. Tot je gaat nadenken dat het niet zo catastrofaal is als je eerst voelt. Fijn om dan handvatten te hebben O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201896246
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 12:20 schreef Blues het volgende:

[..]
Dit soort situaties zijn wel goed voor de cogn gedragstherapie/cirkel van invloed skills.
Als ik die inzet na de eerste schrik en emotie, lukt het wel beter om dit aan te gaan :Y
En...'het is maar blik' ;)
ik ook.

Zo week ik laatst uit voor een andere auto en kwam daarbij te dicht bij een heggetje. Resultaat: 4 krassen van voor tot achter onder elkaar...Heggetje had hele scherpe takken blijkbaar.
pi_201896297
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 12:25 schreef Jagärtrut het volgende:
ik ook.

Zo week ik laatst uit voor een andere auto en kwam daarbij te dicht bij een heggetje. Resultaat: 4 krassen van voor tot achter onder elkaar...Heggetje had hele scherpe takken blijkbaar.
Dat is denk ik wel vergelijkbaar qua 'reparatie'. Wat hebben jullie toen gedaan?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201896304
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 12:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Dat is denk ik wel vergelijkbaar qua 'reparatie'. Wat hebben jullie toen gedaan?
niets :o
pi_201896308
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 12:29 schreef Jagärtrut het volgende:

niets :o
Kan ook 8-) Maar gaat zoiets dan niet roesten (nul verstand van hoor)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201896400
Wij hebben destijds voor een soortgelijke actie een lakstift in de kleur van de auto bij de dealer besteld. Dat kan ook vast via Amazon ofzo tegenwoordig.
Spoilers!
pi_201896530
Ik ben treinreizen aan het uitzoeken voor januari *O* We gaan op wintersport en ik ga met de trein. Nachttrein heen. Alleen terug gaat ie al zo vroeg dat ik avondeten, sauna en ontbijt mis in het hotel, dus dan maar een gewone trein. Keuze tussen 2 of 5x overstappen :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201896566
5x, 5x, 5x *O* *O* *O*
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201896577
quote:
81s.gif Op maandag 25 oktober 2021 12:51 schreef Vanyel het volgende:
5x, 5x, 5x *O* *O* *O*
Het wordt 3x, dan heb ik ruime overstaptijden. Die met 5x heeft een overstaptijd van 6 en van 7 minuten op grote stations die ik niet ken :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201896832
In principe eten we alle walnoten op trouwens.
Ik heb goede notenkrakers (uit Spanje, heel andere dingen dan we in NL kennen). En een gepensioneerde moeder :+
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201896982
Mijn hoofd voelt ellendig, en ik heb het koud.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201897012
quote:
2s.gif Op maandag 25 oktober 2021 13:33 schreef Lonaa het volgende:
Mijn hoofd voelt ellendig, en ik heb het koud.
Warme douche, thee (met rode wijn) en dutje? Waarom voelt hoofd ellendig, denk je?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201897020
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 13:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Warme douche, thee (met rode wijn) en dutje? Waarom voelt hoofd ellendig, denk je?
Ja, dit is plan.

Omdat het vol zit met snot. Enorme druk en dus hoofdpijn en zwaar onder de ogen en alles.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201897043
quote:
2s.gif Op maandag 25 oktober 2021 13:37 schreef Lonaa het volgende:
Ja, dit is plan.

Omdat het vol zit met snot. Enorme druk en dus hoofdpijn en zwaar onder de ogen en alles.
Nog steeds -O- Dat is zo naar :X Ja, dan voelt je hoofd wel ellendig ja. Beterschap :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201897073
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 13:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Nog steeds -O- Dat is zo naar :X Ja, dan voelt je hoofd wel ellendig ja. Beterschap :*
Ik heb het idee dat het afgelopen week vooral nog erger geworden is. Beter is dit het hoogte/dieptepunt.
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 25 oktober 2021 @ 13:42:00 #23
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201897090
quote:
2s.gif Op maandag 25 oktober 2021 13:37 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja, dit is plan.

Omdat het vol zit met snot. Enorme druk en dus hoofdpijn en zwaar onder de ogen en alles.
Stomen met zout water (dus niet die nare zooi die ik gebruik) al even overwogen?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201897111
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 13:42 schreef fietsie het volgende:

[..]
Stomen met zout water (dus niet die nare zooi die ik gebruik) al even overwogen?
Oh dat is nog wel goed idee.
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 25 oktober 2021 @ 13:45:38 #25
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201897138
quote:
2s.gif Op maandag 25 oktober 2021 13:43 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Oh dat is nog wel goed idee.
Ik maak altijd een "tent" met de allergrootste handdoek die ik heb (eigenlijk een strandlaken)
en daarin een grote schaal met 2 liter kokend water, een pollepel, de laptop, een stream daarop open, een paar handzame handdoeken om in te snuiten en mijn hoofd.

Dan heb je echt een totaal minisauna effect, en de stream leidt af van "warrum, het prikt, iewl!" enz enz
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201897140
He bah Loon, beterschap. Dit sleept al wel een tijd aan, niet?
pi_201897159
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 13:45 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik maak altijd een "tent" met de allergrootste handdoek die ik heb (eigenlijk een strandlaken)
en daarin een grote schaal met 2 liter kokend water, een pollepel, de laptop, een stream daarop open, een paar handzame handdoeken om in te snuiten en mijn hoofd.

Dan heb je echt een totaal minisauna effect, en de stream leidt af van "warrum, het prikt, iewl!" enz enz
:D :')

Ik douche wel al de heel week extra lang, heet en zonder de afzuiger. :+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201897181
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 13:45 schreef Jagärtrut het volgende:
He bah Loon, beterschap. Dit sleept al wel een tijd aan, niet?
De eerste keelpijn begon een week geleden. Dan kruipt het altijd "omhoog" gedurende een dag of wat en uiteindelijk gaat keelpijn+hoesten dan over in volle holtes + hoofdpijn. En dat is dna meestal met een week weer weg. Al met al wel 2 weken onder de pannen.
Ieder jaar.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201897344
quote:
2s.gif Op maandag 25 oktober 2021 13:49 schreef Lonaa het volgende:

[..]
De eerste keelpijn begon een week geleden. Dan kruipt het altijd "omhoog" gedurende een dag of wat en uiteindelijk gaat keelpijn+hoesten dan over in volle holtes + hoofdpijn. En dat is dna meestal met een week weer weg. Al met al wel 2 weken onder de pannen.
Ieder jaar.
-O- hč get joh, sterkte ermee!
pi_201897349
Garage dicht :D morgen weer een dag ^O^
pi_201897448
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2021 14:01 schreef Blues het volgende:

[..]
-O- hč get joh, sterkte ermee!
Thanks. Ik kan op veel dagen wel een en ander maar energie is wel veel sneller op en alles is flink zwaarder dan normaal.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201897485
quote:
2s.gif Op maandag 25 oktober 2021 14:09 schreef Lonaa het volgende:

Thanks. Ik kan op veel dagen wel een en ander maar energie is wel veel sneller op en alles is flink zwaarder dan normaal.
Lijf heeft die energie hard nodig om die vierrussen en/of bacteriebeesten aan te vallen :Y })
pi_201897764
Via een topic op FOK kwam ik op iemand's vreselijke youtube site en daar laat ze zien hoe ze half-vegetarische hamburgers maakt met zwarte bonen en kipgehakt. Wat is in godsnaam 'half-vegetarisch' _O- Het is vegetarisch of niet. En dit is duidelijk niet vegetarisch.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator maandag 25 oktober 2021 @ 15:11:32 #34
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_201898288
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 14:30 schreef Isabeau het volgende:
Via een topic op FOK kwam ik op iemand's vreselijke youtube site en daar laat ze zien hoe ze half-vegetarische hamburgers maakt met zwarte bonen en kipgehakt. Wat is in godsnaam 'half-vegetarisch' _O- Het is vegetarisch of niet. En dit is duidelijk niet vegetarisch.
Voor als je niet kan kiezen!!! Snap dat nou.

:').
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_201898511
Goedemiddag *O* Tele :* Ik zag het vanmorgen maar werd mijn werk ingezogen :*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201898892
@Lonaa Beterschap! Kan echt een hele tijd duren voor je je weer een beetje beter voelt. Blijft kut.

@Tele6 Wat goed dat je voor jezelf kiest! :*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_201898909
Ik heb eindelijk een juiste inlog (duurde maar liefst 7 maanden) en nu "moet" ik rapportages opleveren. Wat een kutwerk is dat joh :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_201898968
Waarover?
pi_201899115
ICT zaken. Zoals hoe vaak er wordt ingelogd zonder persoonlijke pas. Hoe vaak men in gesloten calls kijken. Of de reden daarvan gegrond is. Of de waarneemberichten de huisartsen bereiken. Of men het LSP bevraagd en of dat goed gaat. Zulke dingen.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_201899157
Afspraak bij UWV gehad. Ging prima. Moest wel lachen, een werkgever kan subskrijgen om mij (ouder dan 56) aan tenemen. Nooit van gehoord, maar ik neem dus een bak(je) geld mee _O-
Maar prima consulent. Kon ook goed aangeven wat ik wel en niet wilde
We have far more in common than that which devides us..
pi_201899193
Wat een grauwe maandag. En nog steeds belabberd.

Biebcollega en ik hebben ook een rapportage gedaan, in excel 🤪 , want dat vindt de nieuwe coördinator blijkbaar handig.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
N.a.v. rapportages. 😂
pi_201899219
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 16:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Afspraak bij UWV gehad. Ging prima. Moest wel lachen, een werkgever kan subskrijgen om mij (ouder dan 56) aan tenemen. Nooit van gehoord, maar ik neem dus een bak(je) geld mee _O-
Maar prima consulent. Kon ook goed aangeven wat ik wel en niet wilde
Oh, dat kan ook in de solli brief.
Ms weet de werkgever dat ook niet?
pi_201899281
@Blues van die garagedeur is but. Dat gebeurt geen 2e keer.
Hopelijk valt de schade mee!?
pi_201899318
Poe Beterschap @Lonaa 💐 dat wordt vervelend.
Ga je wel trainen? mét rust voor de schouder(s)!?
Mijn training heb ik doorgeschoven van vanmiddag naar donderdag. -O-

#4opeenrij
pi_201899334
Ik denk dat ik de rapportages straks ook in excel moet aanleveren :P Niemand weet nog dat ik het kan dus ik wil eerst even neuzen hoe het moet voor ik gevraagd word om iets maken ;)

En in PDF want de COVID cijfers moeten op groot scherm weergegeven worden nu ze weer de lucht in schieten.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_201899363
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 16:28 schreef Tally het volgende:
Ik denk dat ik de rapportages straks ook in excel moet aanleveren :P Niemand weet nog dat ik het kan dus ik wil eerst even neuzen hoe het moet voor ik gevraagd word om iets maken ;)

En in PDF want de COVID cijfers moeten op groot scherm weergegeven worden nu ze weer de lucht in schieten.
(8>
  maandag 25 oktober 2021 @ 16:55:05 #47
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_201899622
Ik kreeg vandaag mijn witte paard(enkrachten) *O*
Meteen gaan shoppen in het winkelcentrum buiten de stad..
Happy thuis gekomen, maar vergeten de spullen uit de achterbak te halen _O-

CuL gerelateerd..
Wat voor saus doe ik bij kip/spek ravioli?
Rode of roomsaus?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 25 oktober 2021 @ 16:56:42 #48
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201899643
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 16:55 schreef Barreltje het volgende:
Ik kreeg vandaag mijn witte paard(enkrachten) *O*
Meteen gaan shoppen in het winkelcentrum buiten de stad..
Happy thuis gekomen, maar vergeten de spullen uit de achterbak te halen _O-

CuL gerelateerd..
Wat voor saus doe ik bij kip/spek ravioli?
Rode of roomsaus?
Altijd beter dan vergeten -in te laden-, waarna ze van het dak rollen...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201899725
Een preventie-assistente heeft vandaag voor het eerst mijn tanden schoongemaakt. Wat is dat geweldig zeg O+ Dat wil ik vaker.

Daarna moest ik naar de tandarts om een kroon te laten plaatsen maar gezien de kiespijn is dat een week uitgesteld :{
Spoilers!
pi_201899847
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 16:55 schreef Barreltje het volgende:
Ik kreeg vandaag mijn witte paard(enkrachten) *O*
Meteen gaan shoppen in het winkelcentrum buiten de stad..
Happy thuis gekomen, maar vergeten de spullen uit de achterbak te halen _O-

CuL gerelateerd..
Wat voor saus doe ik bij kip/spek ravioli?
Rode of roomsaus?
Ik zou roomsaus doen want roomsaus :9 met salie voor extra herfstgevoel. En tijm. En uh, champignons O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201899854
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2021 16:27 schreef AnneX het volgende:
Poe Beterschap @:Lonaa 💐 dat wordt vervelend.
Ga je wel trainen? mét rust voor de schouder(s)!?
Mijn training heb ik doorgeschoven van vanmiddag naar donderdag. -O-

#4opeenrij
Ben vanochtend wel geweest maar niet volledig getraind. Sowieso nog om/met de schouder heenwerken (en stabilisatie oefeningen enzo) maar trainen voelt ook zwaar want lijf is druk.
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 25 oktober 2021 @ 17:17:15 #52
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_201899864
quote:
2s.gif Op maandag 25 oktober 2021 17:15 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik zou roomsaus doen want roomsaus :9 met salie voor extra herfstgevoel. En tijm. En uh, champignons O+
Champignons heb ik wel..
En koriander.. maardaar doe ik jou geen plezier mee _O-
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_201899870
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 17:17 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Champignons heb ik wel..
En koriander.. maardaar doe ik jou geen plezier mee _O-
Huuu. Nee.

Ik vind champignonroomsaus echt fantastisch dus daar zou ik sowieso voor gaan. :9
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201899997
Mini is aan het jumpen bij JumpXL en in het kader van wachten heb ik de laptop met foto’s maar meegenomen. Foto’s van de Biesbosch uitgezocht. 10% overgehouden _O- Beetje gemiddelde wel.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201900101
Team roomsaus
pi_201900139
Ik eet straks ook pasta met room, spinazie en champigons. Blij dat ik gisteren al heb gekookt, want ik zit weer als een zombie in de trein.
  Moderator maandag 25 oktober 2021 @ 17:43:15 #57
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201900154
Heb het eten al weer op :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201900183
Beterschap @Loona , dat suckt echt :*

Zelfs ik ben team roomsaus :Y met koriander trouwens!

Wij eten vanavond lasagne, die hadden we nog over van gisteren

Nu zitten we aan de apfelstrudel uit de oven. Eigenlijk gingen we voor een Goodbaker pizza als middagsnack, maar die hadden ze niet bij de supermarkt waar we langs kwamen. Dus nouja, dan maar dit :D
  Moderator maandag 25 oktober 2021 @ 17:47:59 #59
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_201900200
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 16:55 schreef Barreltje het volgende:
Ik kreeg vandaag mijn witte paard(enkrachten) *O*
Meteen gaan shoppen in het winkelcentrum buiten de stad..
Happy thuis gekomen, maar vergeten de spullen uit de achterbak te halen _O-

CuL gerelateerd..
Wat voor saus doe ik bij kip/spek ravioli?
Rode of roomsaus?
Roomsaus!

Ik ga maar eens gehaktballetjes maken. Zweetballetjes ook wel genoemd. Je neemt één hap en het zweet breekt je uit.

Kan liggen aan de chilivlokken, sambal en wasabi die ik er door doe.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_201900219
Roomsaus O+

Ik had kalfsworst met witlofstamppot. Als je daar maar genoeg spekjes en appel door gooit proef je heul die witlof niet meer ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201900234
quote:
7s.gif Op maandag 25 oktober 2021 17:46 schreef Candaasje het volgende:
Beterschap @:Loona , dat suckt echt :*

Zelfs ik ben team roomsaus :Y met koriander trouwens!

Wij eten vanavond lasagne, die hadden we nog over van gisteren

Nu zitten we aan de apfelstrudel uit de oven. Eigenlijk gingen we voor een Goodbaker pizza als middagsnack, maar die hadden ze niet bij de supermarkt waar we langs kwamen. Dus nouja, dan maar dit :D
Ik had die pizza zaterdag weer. Was weer lekker. :9
pi_201900275
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2021 17:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Een preventie-assistente heeft vandaag voor het eerst mijn tanden schoongemaakt. Wat is dat geweldig zeg O+ Dat wil ik vaker.

Daarna moest ik naar de tandarts om een kroon te laten plaatsen maar gezien de kiespijn is dat een week uitgesteld :{
Eerst *G*
Ik vind dat ook heerlijk. Niet tijdens, maar achteraf wel. Heb me nog nooit zo schoon gevoeld :P

Maar -O- voor je kroon en je kiespijn :*
pi_201900279
quote:
2s.gif Op maandag 25 oktober 2021 17:15 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik zou roomsaus doen want roomsaus :9 met salie voor extra herfstgevoel. En tijm. En uh, champignons O+
Sowieso champignons :9
pi_201900338
Oh ja, eten. Dat wil nog steeds niet zo lekker hier.. hoewel er vandaag qua kcal al relatief best wat in zit. Niet gezond, dat dan weer niet.
Ik had vanmorgen een stukje brownie en vanmiddag een ham-kaas croissantje en een halve blauwe AA. Ik heb brood, eieren en filet americain in huis, en vanalles in de vriezer, maar ik lig nu nog in bad en moet over een uur de deur uit. En ik heb eigenlijk dus ook echt geen eetlust, dat maakt dat ik ook niet zo'n zin heb om moeite te doen. Denk dat ik brood met filet americain eet en dan morgen maar probeer goeie lading groente naar binnen te werken. Hebben jullie nog lekkere, gezonde, héél makkelijke recepten zonder ui, knoflook, sterke/veel kruiden, peper in welke vorm dan ook, champignons, prei, dingen die eindigen op kool, bonen of kikkererwten die wat eetlust op kunnen wekken? Of waar die dingen makkelijk uit te halen zijn als ze wel in t recept staan.
pi_201900345
quote:
14s.gif Op maandag 25 oktober 2021 17:47 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]
Roomsaus!

Ik ga maar eens gehaktballetjes maken. Zweetballetjes ook wel genoemd. Je neemt één hap en het zweet breekt je uit.

Kan liggen aan de chilivlokken, sambal en wasabi die ik er door doe.
Dat klinkt goed :9

Wegens moei open ik een weckpot chili sin carne waar zelfgemaakte adobosaus in zit :9
Ik twijfel nog of ik er lui pitabroodjes bij maak of met iets meer moeite rijst.
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 oktober 2021 @ 18:07:38 #66
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_201900374
Vanavond een zak Hollandse groenten met een lamsbiefstuk :9
Morgen AVG: rode kool met worst.
Woensdag: Creatief met Groentenrestanten
Donderdag: Pasta met saus uit de vriezer.
:+
Het weekend wrs drie dagen uiteten of slecht eten :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 25 oktober 2021 @ 18:07:56 #67
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201900378
Ik ga zelf vegan paddestoel shoarma maken :9

Wel met tzaziki van Griekse yoghurt maar ach :D
  maandag 25 oktober 2021 @ 18:10:22 #68
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201900397
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 18:03 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh ja, eten. Dat wil nog steeds niet zo lekker hier.. hoewel er vandaag qua kcal al relatief best wat in zit. Niet gezond, dat dan weer niet.
Ik had vanmorgen een stukje brownie en vanmiddag een ham-kaas croissantje en een halve blauwe AA. Ik heb brood, eieren en filet americain in huis, en vanalles in de vriezer, maar ik lig nu nog in bad en moet over een uur de deur uit. En ik heb eigenlijk dus ook echt geen eetlust, dat maakt dat ik ook niet zo'n zin heb om moeite te doen. Denk dat ik brood met filet americain eet en dan morgen maar probeer goeie lading groente naar binnen te werken. Hebben jullie nog lekkere, gezonde, héél makkelijke recepten zonder ui, knoflook, sterke/veel kruiden, peper in welke vorm dan ook, champignons, prei, dingen die eindigen op kool, bonen of kikkererwten die wat eetlust op kunnen wekken? Of waar die dingen makkelijk uit te halen zijn als ze wel in t recept staan.
https://www.bestrecipes.c(...)sage-recipe/nj3wko5i
Ik had gister dit. Kan prima zonder de knoflook teen.
En als je pompoenpuree of van die diepvries blokjes hebt is het heel snel klaar. Vond het super lekker.
pi_201900415
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 17:57 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Eerst *G*
Ik vind dat ook heerlijk. Niet tijdens, maar achteraf wel. Heb me nog nooit zo schoon gevoeld :P

Maar -O- voor je kroon en je kiespijn :*
Ik vond het reinigingsproces geen probleem gelukkig. Ik heb ook al 3 dagen geen kiespijn gehad maar dat vond de tandarts te kort. Als ze er nu de kroon op zet en er daarna toch een wortelkanaalbehandeling nodig is, moet ze in de kroon gaan boren. Dat is ook vrij zonde :D

Hoe voel je je vandaag?
Spoilers!
pi_201900457
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 18:10 schreef gcjoel het volgende:

[..]
https://www.bestrecipes.c(...)sage-recipe/nj3wko5i
Ik had gister dit. Kan prima zonder de knoflook teen.
En als je pompoenpuree of van die diepvries blokjes hebt is het heel snel klaar. Vond het super lekker.
Oh, dit ziet er eigenlijk wel heel lekker uit ja. Goeie tip van de diepvries blokjes, die heb ik nog wel. Thanks :D
pi_201900565
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2021 18:11 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik vond het reinigingsproces geen probleem gelukkig. Ik heb ook al 3 dagen geen kiespijn gehad maar dat vond de tandarts te kort. Als ze er nu de kroon op zet en er daarna toch een wortelkanaalbehandeling nodig is, moet ze in de kroon gaan boren. Dat is ook vrij zonde :D

Hoe voel je je vandaag?
Ah, ik snap het. Nog even aankijken of de kiespijn niet meer terugkomt en als hij niet meer terugkomt krijg je je mooie kroon. ^O^

Ik voel me nog best oké. 16:00-17:00 in het zwembad gedobberd, dat is een heerlijk hersenloze activiteit. Nu zit er pompoen in de oven. Ik vind dat ik m'n zaakjes nog best goed op orde heb. In de categorie slechte dagen is dit een van de beste. :P
pi_201900616
Hier vanavond wel good baker pizza. Wij zijn fan. Beste vegan diepvriespizza so far.
pi_201900737
Ik ga studieschuldloos door het leven vanaf een minuut geleden *O*
(ik moest nog 370 euro afbetalen, maar eens even gedaan :D )

Voor werk kregen we zojuist de verplichting (digitaal, ik ben vandaag thuis) om een geheimhoudingsverklaring inzake politiehonden te tekenen.
Nu vind ik dat al een beetje raar, want ik heb al een beroepsgeheim. Maar ok, daar wordt nooit zo heel strikt over gedaan, dus als het over dat punt gaat, prima. Maar die verklaring staat wel vol zaken waar ik mijn vraagtekens bij zet, en die gezien we nog wel eens meedoen met demonstraties, denk ik enkel nadelig voor mij kunnen uitpakken.

Bijvoorbeeld:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu zal de soep vast niet zo heet gegeten worden, maar toch..ik heb geen arbeidsovereenkomst met de politie dunkt me, en dit is totaal niet in mijn voordeel. Waarom zou ik dit tekenen :?
pi_201900739
Ik had dit: https://www.culy.nl/recep(...)ardappel-ottolenghi/
met peterselie ipv :r koriander :r

Maar holy hell, lekker man O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201900794
Maar jongs, toch even hč.
Los van wat ik allemaal vind van het iemand voor de voeten gooien, is het natuurlijk niet zo dat boven je belastbaarheid zorgen niet kan bijdragen aan een depressie.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201900862
quote:
7s.gif Op maandag 25 oktober 2021 18:51 schreef Candaasje het volgende:
Ik ga studieschuldloos door het leven vanaf een minuut geleden *O*
(ik moest nog 370 euro afbetalen, maar eens even gedaan :D )

Voor werk kregen we zojuist de verplichting (digitaal, ik ben vandaag thuis) om een geheimhoudingsverklaring inzake politiehonden te tekenen.
Nu vind ik dat al een beetje raar, want ik heb al een beroepsgeheim. Maar ok, daar wordt nooit zo heel strikt over gedaan, dus als het over dat punt gaat, prima. Maar die verklaring staat wel vol zaken waar ik mijn vraagtekens bij zet, en die gezien we nog wel eens meedoen met demonstraties, denk ik enkel nadelig voor mij kunnen uitpakken.

Bijvoorbeeld:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu zal de soep vast niet zo heet gegeten worden, maar toch..ik heb geen arbeidsovereenkomst met de politie dunkt me, en dit is totaal niet in mijn voordeel. Waarom zou ik dit tekenen :?
*O* *O* voor schuldenvrij O+

Enne, volgens mij heb je al een geheimhoudingsplicht. Klaar. Wat jij buiten je werk doet gaat hun qua verzorging van de politiehonden toch niets aan? Wat een rare eis.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201901078
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2021 18:57 schreef Vanyel het volgende:
Maar jongs, toch even hč.
Los van wat ik allemaal vind van het iemand voor de voeten gooien, is het natuurlijk niet zo dat boven je belastbaarheid zorgen niet kan bijdragen aan een depressie.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok, dat zijn de woorden die ik niet kon vinden.

De man van mijn vriendin is al jaren 80% afgekeurd en zal waarschijnlijk nooit meer aan het werk kunnen. Uiteraard had hij al problematiek maar dat was toen nog niet bekend.

Dus ja, zulke intensieve mantelzorg kan enorme invloed hebben. Dat is alleen de persoon die als eerste ziek was niet aan te rekenen.
Spoilers!
pi_201901089
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 19:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]
*O* *O* voor schuldenvrij O+

Enne, volgens mij heb je al een geheimhoudingsplicht. Klaar. Wat jij buiten je werk doet gaat hun qua verzorging van de politiehonden toch niets aan? Wat een rare eis.
Ja toch? Ik vroeg me al af of ik me aanstelde, maar ik vind dit zo buitensporig. (En als ik nooit aan acties meedeed is het ook weer wat anders misschien.)
pi_201901090
quote:
7s.gif Op maandag 25 oktober 2021 18:51 schreef Candaasje het volgende:
Ik ga studieschuldloos door het leven vanaf een minuut geleden *O*
(ik moest nog 370 euro afbetalen, maar eens even gedaan :D )

Voor werk kregen we zojuist de verplichting (digitaal, ik ben vandaag thuis) om een geheimhoudingsverklaring inzake politiehonden te tekenen.
Nu vind ik dat al een beetje raar, want ik heb al een beroepsgeheim. Maar ok, daar wordt nooit zo heel strikt over gedaan, dus als het over dat punt gaat, prima. Maar die verklaring staat wel vol zaken waar ik mijn vraagtekens bij zet, en die gezien we nog wel eens meedoen met demonstraties, denk ik enkel nadelig voor mij kunnen uitpakken.

Bijvoorbeeld:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu zal de soep vast niet zo heet gegeten worden, maar toch..ik heb geen arbeidsovereenkomst met de politie dunkt me, en dit is totaal niet in mijn voordeel. Waarom zou ik dit tekenen :?
Jee wat complex. En niet tekenen voelt natuurlijk niet goed omdat je net begonnen bent?
Spoilers!
pi_201901103
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2021 19:23 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Jee wat complex. En niet tekenen voelt natuurlijk niet goed omdat je net begonnen bent?
Nou, ik teken vooralsnog niets. Maar ik heb eigenlijk vooral geen zin om er drama om te moeten maken. Inderdaad net begonnen, maar ze weten nu zeg maar net een beetje dat ik veganist ben :P Activist heb ik nog maar niet benoemd.
pi_201901126
Het gaat trouwens via AFAS, zo'n digitaal platform. Dus op zich kan ik degenen die mij dit stuurde (ik denk iemand van HR ofzo, in elk geval iemand die niet in het zh zelf werkt) wel eerst even contacteren.

Of eerst eens doen alsof mijn neus bloed en dat ik het niet gezien heb :P .
pi_201901429
quote:
7s.gif Op maandag 25 oktober 2021 19:27 schreef Candaasje het volgende:
Het gaat trouwens via AFAS, zo'n digitaal platform. Dus op zich kan ik degenen die mij dit stuurde (ik denk iemand van HR ofzo, in elk geval iemand die niet in het zh zelf werkt) wel eerst even contacteren.

Of eerst eens doen alsof mijn neus bloed en dat ik het niet gezien heb :P .
Hebben ze pratende politiehonden of zo :? Ik vind dat contract ook nogal vergezocht.
Bij een zieke/gewonde politiehond hoef je toch niet te weten dat die bij een inval bij meneer X is geweest, alleen dat hij tijdens zijn werk door glas is gelopen (of zo).

quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2021 18:57 schreef Vanyel het volgende:
Maar jongs, toch even hč.
Los van wat ik allemaal vind van het iemand voor de voeten gooien, is het natuurlijk niet zo dat boven je belastbaarheid zorgen niet kan bijdragen aan een depressie.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg je goed :Y

Blijft gewoon kut en naar voor alle betrokkenen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201901452
Ik hab om half 6 de warme prak al achter de kiezen 8)7 (sportend kind). Ik vind maandagen altijd wel pittig, vroef weg bij werk, naar huis reizen, direct eten, kind wegbrengen, boodschappen bestellen, zelf sporten, kind halen, vaatwasser, alles voor morgen klaarzetten, huisdieren verzorgen. Maar goed, ik zit net en hoef alleen nog een kind in bed te gooien en mijn tanden te poetsen :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_201901482
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2021 18:57 schreef Vanyel het volgende:
Maar jongs, toch even hč.
Los van wat ik allemaal vind van het iemand voor de voeten gooien, is het natuurlijk niet zo dat boven je belastbaarheid zorgen niet kan bijdragen aan een depressie.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk ook zeker dat het eraan bijgedragen zal hebben. Maar ik kan er nu niks meer aan doen.
pi_201901496
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 19:52 schreef Clubsoda het volgende:
Ik hab om half 6 de warme prak al achter de kiezen 8)7 (sportend kind). Ik vind maandagen altijd wel pittig, vroef weg bij werk, naar huis reizen, direct eten, kind wegbrengen, boodschappen bestellen, zelf sporten, kind halen, vaatwasser, alles voor morgen klaarzetten, huisdieren verzorgen. Maar goed, ik zit net en hoef alleen nog een kind in bed te gooien en mijn tanden te poetsen :+
Heerlijk toch, zo’n lange avond? O+

Ik heb de prak meestal ook rond half zes achter de kiezen :Y)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201901517
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 19:53 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik denk ook zeker dat het eraan bijgedragen zal hebben. Maar ik kan er nu niks meer aan doen.
Als je haar post goed leest zegt ze ook dat jij daar niets aan hoefde/hoeft te doen. Zijn verantwoordelijkheid.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201901528
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 19:52 schreef Clubsoda het volgende:
Ik hab om half 6 de warme prak al achter de kiezen 8)7 (sportend kind).
:{w :r
Echt te goor, die formulering.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201901576
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 19:53 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik denk ook zeker dat het eraan bijgedragen zal hebben. Maar ik kan er nu niks meer aan doen.
Probeerde ik ook niet te zeggen hoor. Was meer een reactie op de overtuigde 'yo dat heeft er toch niks mee te maken's. Alleen dat het er wel iets mee te maken kan hebben is idd niet jouw schuld en ook niet iets wat je kunt terugdraaien. Misschien wel iets wat bij hem doorettert en mede veroorzaakt waarom ie zo veranderd is? Maar dat wordt wel heel ver hypothetiseren van hier af.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201901841
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2021 19:59 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Probeerde ik ook niet te zeggen hoor. Was meer een reactie op de overtuigde 'yo dat heeft er toch niks mee te maken's. Alleen dat het er wel iets mee te maken kan hebben is idd niet jouw schuld en ook niet iets wat je kunt terugdraaien. Misschien wel iets wat bij hem doorettert en mede veroorzaakt waarom ie zo veranderd is? Maar dat wordt wel heel ver hypothetiseren van hier af.
Je kunt het alle kanten in hypothetiseren. B opperde het juist ook nog helemaal de andere kant in, dat A zich eigenlijk ook wel goed voelde als helper en juist niet om kon gaan met de verandering sinds het de laatste paar maanden écht heel veel beter met me gaat. - Joost mag het weten. :s)
pi_201902223
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 18:31 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ah, ik snap het. Nog even aankijken of de kiespijn niet meer terugkomt en als hij niet meer terugkomt krijg je je mooie kroon. ^O^

Ik voel me nog best oké. 16:00-17:00 in het zwembad gedobberd, dat is een heerlijk hersenloze activiteit. Nu zit er pompoen in de oven. Ik vind dat ik m'n zaakjes nog best goed op orde heb. In de categorie slechte dagen is dit een van de beste. :P
Ik vind dit echt mooi om te lezen.
Spoilers!
  maandag 25 oktober 2021 @ 20:51:59 #91
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201902270
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 20:16 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Je kunt het alle kanten in hypothetiseren. B opperde het juist ook nog helemaal de andere kant in, dat A zich eigenlijk ook wel goed voelde als helper en juist niet om kon gaan met de verandering sinds het de laatste paar maanden écht heel veel beter met me gaat. - Joost mag het weten. :s)
Jij hebt nu ineens ook een J. ?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201902361
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 20:51 schreef fietsie het volgende:

[..]
Jij hebt nu ineens ook een J. ?
Nee, daar lijk ik een schrijnend gebrek aan te hebben. Ik bedoel, dan kon ie vertellen wat ie wist.
pi_201902457
@Candaasje, ik zou totaal en volledig weigeren zo'n rare verklaring te tekenen.

PS: al lid van een vakbond?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 25 oktober 2021 @ 21:08:16 #94
63722 z80
I fink you freaky
pi_201902467
quote:
14s.gif Op maandag 25 oktober 2021 17:47 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]
Roomsaus!

Ik ga maar eens gehaktballetjes maken. Zweetballetjes ook wel genoemd. Je neemt één hap en het zweet breekt je uit.

Kan liggen aan de chilivlokken, sambal en wasabi die ik er door doe.
Wasabi? lijk me sterk. De wortel is belachelijk duur en wat je er van rasp moet binnen 20 minuten opgegeten worden. Mierikswortel met een kleurtje lijk met aannemelijker.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_201902549
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 21:08 schreef z80 het volgende:

[..]
Wasabi? lijk me sterk. De wortel is belachelijk duur en wat je er van rasp moet binnen 20 minuten opgegeten worden. Mierikswortel met een kleurtje lijk met aannemelijker.
Van mierikswortel blijft ook niet veel pit over wanneer je het verhit ;)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201902771
Ik zou zo’n contract als ze @Candaasje nu voorhouden niet tekenen…
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201903339
Toch fijn te lezen dat ik niet helemaal gek lijk te zijn :D
Ik teken nog even niks. En als ik er wel iets over hoor, zal ik wel om opheldering vragen (waarom ze denken dat dit geoorloofd is om te vragen van ons, gezien ik gewoon in dienst ben bij mijn werkgever en daar al een beroepsgeheim geldt wat betreft dit soort gevoelige zaken).

@sigme Nee, misschien toch eens doen. Niet eens zozeer voor dit gelijk, maar niet onverstandig denk ik. :Y
pi_201903927
quote:
7s.gif Op maandag 25 oktober 2021 21:59 schreef Candaasje het volgende:
Toch fijn te lezen dat ik niet helemaal gek lijk te zijn :D
Ik teken nog even niks. En als ik er wel iets over hoor, zal ik wel om opheldering vragen (waarom ze denken dat dit geoorloofd is om te vragen van ons, gezien ik gewoon in dienst ben bij mijn werkgever en daar al een beroepsgeheim geldt wat betreft dit soort gevoelige zaken).

@:sigme Nee, misschien toch eens doen. Niet eens zozeer voor dit gelijk, maar niet onverstandig denk ik. :Y
Beroepsgeheim is volgens mij genoeg. Maar dat zal ook wel ergens na te lezen zijn qua wetgeving.
pi_201903931
Thee iemand? :+

  maandag 25 oktober 2021 @ 22:50:46 #100
370431 drakin
vurig typje
pi_201904039
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 22:42 schreef Blues het volgende:
Thee iemand? :+

[ afbeelding ]
Doe maar de hoppathee *O*
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_201904219
Ik had een onverwacht etentje. Dacht dat de eetclub volgende week was, maar bleek vanavond te zijn. Lekker gegeten, gezellig gekletst. En volgende week krijg ik een uitgebreid Syrisch diner voorgeschoteld :9~
We have far more in common than that which devides us..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')