Dan is het zeker een uitdaging als de harde kern thuis zit. Zeker als je er nog maar net begonnen bent. Let je goed op jezelfquote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:42 schreef Ole het volgende:
nieuwe werk best een uitdaging nu.. De 'harde kern" zit ziek thuis. Eén sowieso voor langere tijd, andere weten we nog niet.
Ik heb wel ervaring maar niet specifiek, 2 goede enthousiaste zij instromers. Hopelijk niet online lesgeven na de persco..
yup! mijn vrije woensdag is dan ook heilig!!!quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:49 schreef praadje het volgende:
[..]
Dan is het zeker een uitdaging als de harde kern thuis zit. Zeker als je er nog maar net begonnen bent. Let je goed op jezelf
Haha ja inderdaad. Ze was gisteren aan de telefoon bij Boulevard en ze waren met drie andere stenen naar een expert geweest en die waren wel echt. Die hebben ze gewoon snel gekocht natuurlijk. En gaan vrolijk op de oude voet verder.quote:
Ja echt.. wat een mutsen ook weerquote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:57 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad. Ze was gisteren aan de telefoon bij Boulevard en ze waren met drie andere stenen naar een expert geweest en die waren wel echt. Die hebben ze gewoon snel gekocht natuurlijk. En gaan vrolijk op de oude voet verder.
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:05 schreef potjecreme het volgende:
Dit is in de bonus. Twee voor de prijs van 1. Ik eet zo'n pint in mijn eentje op een dag. Niet in 1 keer. Moet mijzelf inhouden om niet weer twee te kopen.
[ afbeelding ]
Avond liefste Dottekequote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:38 schreef Dotteke het volgende:
Hello all
Dat gaan de meilandjes worden vanavond en mr Visser en dan naar dromenland
Nee haha, ik heb helemaal niets met paarden. Hoe kom je daar nu bijquote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:00 schreef StephanL het volgende:
Avond![]()
@:praadje heb je de laatste PaardenpraatTv gezien?
We hebben een fandag gemist
Hey Praadjequote:
Omdat je de vorige keer een like gafquote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:51 schreef praadje het volgende:
[..]
Nee haha, ik heb helemaal niets met paarden. Hoe kom je daar nu bij
Oh vandaar. Ben jij paardenfan?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:54 schreef StephanL het volgende:
[..]
Omdat je de vorige keer een like gaf![]()
Het was een leuke gimmick om PaardenpraatTv te posten hier![]()
Nee niet echtquote:
jammer dat je de trein dan niet ff een zwieper naar links kunt gevenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:37 schreef WcPot het volgende:
[ afbeelding ]
Dit komt regelmatig voor
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:14 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
jammer dat je de trein dan niet ff een zwieper naar links kunt geven![]()
Of dat ze net oversteken omdat het aan de andere kant van het spoor net iets makkelijker loopt. Alleen het is dan wel jammer voor de personen die het weer moeten opruimenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:14 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
jammer dat je de trein dan niet ff een zwieper naar links kunt geven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |