Je kan altijd nog filmpjes kijken mocht je het missenquote:Op woensdag 27 oktober 2021 21:14 schreef StephanL het volgende:
Ook nu aanwezig![]()
Nu weer anderhalve week vrijlang leve snipperdagen en dagjes terug
Ja. Misschien alvast voorbereiden op de routes van de Keukenhof volgend jaarquote:Op woensdag 27 oktober 2021 21:20 schreef WcPot het volgende:
[..]
Je kan altijd nog filmpjes kijken mocht je het missen![]()
Alles banen zien er wel mooi uit. Wel knap wat je in een paar dagen kan makenquote:Op woensdag 27 oktober 2021 21:24 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja. Misschien alvast voorbereiden op de routes van de Keukenhof volgend jaar![]()
Mooie treinbaan van Team Wit
Zeker weten, echt knap werk.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 21:28 schreef WcPot het volgende:
[..]
Alles banen zien er wel mooi uit. Wel knap wat je in een paar dagen kan maken
Opruiming op SBS6 is leuk.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 21:44 schreef Snowsquall het volgende:
ik vertrek op npo 1 nu, zal wel hh zijn
Wat een ellende weer…snap echt niet dat men zo’n bouwval koopt.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 21:44 schreef Snowsquall het volgende:
en ook weer van een nederlander....=weten dat je beflikkerd wordtquote:Op woensdag 27 oktober 2021 22:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat een ellende weer…snap echt niet dat men zo’n bouwval koopt.
Yep, daarom had ik hem niet in de gids gezet.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 21:44 schreef Snowsquall het volgende:
Wat een leventje zeg. Geniet ervan, het is je gegundquote:Op woensdag 27 oktober 2021 21:14 schreef StephanL het volgende:
Ook nu aanwezig![]()
Nu weer anderhalve week vrijlang leve snipperdagen en dagjes terug
Klopt machinist was op de grond gewerkt en tegen zijn hoofd geschopt en was even bewusteloos. De steward wou helpen en zat er op de grond naast en kreeg vanuit het niets trappen tegen zijn heup en kan nu zeer moeilijk lopen. Een andere steward is tegen zijn rug getrapt en had een operatie van vijf uur nodig anders kon hij mogelijk nooit meer lopen.quote:
Bizar om te horen. Je zal ze wel allemaal wel kennen vermoed ik.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 15:40 schreef WcPot het volgende:
[..]
Klopt machinist was op de grond gewerkt en tegen zijn hoofd geschopt en was even bewusteloos. De steward wou helpen en zat er op de grond naast en kreeg vanuit het niets trappen tegen zijn heup en kan nu zeer moeilijk lopen. Een andere steward is tegen zijn rug getrapt en had een operatie van vijf uur nodig anders kon hij mogelijk nooit meer lopen.
En als de controle te streng is en het lukt ze niet om in een trein te komen of ze worden halverwege de rit de trein uitgezet dan wandelen ze naast het spoor richting het eerste station en proberen ze het daar opnieuw. Ze hebben toch alle tijd van de wereldquote:Op donderdag 28 oktober 2021 15:50 schreef StephanL het volgende:
[..]
Bizar om te horen. Je zal ze wel allemaal wel kennen vermoed ik.
Blij dat het gelukkig hier in de regio nog goed gaat. Scheelt dat er in Katwijk, waar wij langs komen, gezinnen zitten. Bij Duinrell ook nog geen problemen gehad. Ik denk dat het andere type asielzoekers zijn.
Ter Apel zijn veilige landen asielzoekers begreep ik.
Bizarre toestanden. Ze zijn zo wanhopig dat ze liever hier blijven.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:37 schreef WcPot het volgende:
[ afbeelding ]
Dit komt regelmatig voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |