SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
quote:Vandaag 19:00: Brother52 - Het is Punk for a day day
Ja..... morgen weet ik hoe het bevallen is.quote:Op maandag 25 oktober 2021 06:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting. Weer aan het werk?
Punk van de jaren '70 tot...?quote:
Beidequote:Op maandag 25 oktober 2021 16:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Punk van de jaren '70 tot...?
Of hedendaagse 'so called' punk?
Ja, ik kan je daarin wel volgen.quote:Bij de term 'punk' heb ik tegenwoordig hetzelfde als R&B; ten tijde dat de term geïntroduceerd werd stond het nog ergens voor, waarna het gaandeweg ineens een totaal andere betekenis krijgt die niets meer met de oorsprong er van te maken heeft...
quote:Op maandag 25 oktober 2021 17:59 schreef brother52 het volgende:
En als ik aan het eind nou weer 2 kerstliedjes draai?
Dat nog net niet.quote:
Zou Mad er zo ook bijgelopen hebben in 1980?quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:15 schreef livelink het volgende:
Dit is mijn beeld van punk
[ afbeelding ]
Samen met kraken, 'geen woning, geen kroning' en de verloren generatie die in '79/'80 begonnen aan een studie.
Ik kan me wel leukere plaatsen voor een vakantie voorstellen.quote:
En Fuck the Policequote:Op maandag 25 oktober 2021 19:15 schreef livelink het volgende:
[ afbeelding ]
Samen met kraken, 'geen woning, geen kroning' en de verloren generatie die in '79/'80 begon aan een studie.
Net te jong volgens mij. Maar ja, het was natuurlijk wel Amsterdam.quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Zou Mad er zo ook bijgelopen hebben in 1980?
En goede avond. Ingetuned.
quote:
Het zal wel een andere Death zijn dan deze:quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:22 schreef brother52 het volgende:
MC5 - Gotta Keep Movin'
Go Betty Go - C'mon
Death - Politicians in My Eyes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Geweldige tijd…quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:15 schreef livelink het volgende:
[ afbeelding ]
Samen met kraken, 'geen woning, geen kroning' en de verloren generatie die in '79/'80 begon aan een studie.
Van een paar weet ik dat ze nog bestaan maar denk dat het gros van vanavond al uit elkaar is.quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:29 schreef Melting het volgende:
Zijn het allemaal bands die nog bestaan, brother? Of weet je dat niet?
quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Het zal wel een andere Death zijn dan deze:Klopt. Als is dat op zich ook wel een leuke band.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
Net voor mijn tijd eigenlijk. Van mijn leeftijdsgenoten en klasgenoten geen echte punkers gezien. Mijn zus is uit '64 en het waren meer haar leeftijdsgenoten.quote:
Ik was geen punker, ik was skinhead…quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Zou Mad er zo ook bijgelopen hebben in 1980?
Toen al! Toen onze Mad een Madje was.quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was geen punker, ik was skinhead…
[ afbeelding ]
Geen Matje in ieder gevalquote:Op maandag 25 oktober 2021 19:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Toen al! Toen onze Mad een Madje was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |