Ik lees het ook. Toch zou je dat niet zeggen op basis van de grafiekjes die voorbijkomen.quote:Op maandag 25 oktober 2021 10:20 schreef capricia het volgende:
[..]
De gemiddelde leeftijd op de IC met corona is nu 55,8 jaar.
Bron: https://www.stichting-nice.nl/COVID_rapport.pdf
Blz 13.
Het is een misconceptie dat de 80+ers het meest richting IC gaan. Die mensen zijn daar veels te zwak voor.quote:Op maandag 25 oktober 2021 10:28 schreef zoost het volgende:
[..]
Ik lees het ook. Toch zou je dat niet zeggen op basis van de grafiekjes die voorbijkomen.
quote:Op maandag 25 oktober 2021 10:28 schreef zoost het volgende:
[..]
Ik lees het ook. Toch zou je dat niet zeggen op basis van de grafiekjes die voorbijkomen.
Er vanuit gaande dat we meestal 14 dagen stijgen, en steeds maatregelen namen als de daling al ingezet was.quote:Op maandag 25 oktober 2021 10:24 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nog steeds van overtuigd dat het gaat dalen vanaf 8k?
Weet je nog die Mordechai Krispijn van Blckbx tv?quote:Op maandag 25 oktober 2021 10:24 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Misschien zijn ze dat ook wel niet, maar als ze dan Corona krijgen merken ze pas dat ze 'op leeftijd' zijn..
Best knap dat de standaarddeviatie van de ligtijd groter is dan de gemiddelde ligtijd.quote:Op maandag 25 oktober 2021 10:20 schreef capricia het volgende:
[..]
De gemiddelde leeftijd op de IC met corona is nu 55,8 jaar.
Bron: https://www.stichting-nice.nl/COVID_rapport.pdf
Blz 13.
Mijn moeder is 53 jaar dus in mijn ogen is dat wel wat anders.quote:Op maandag 25 oktober 2021 10:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar dat ben ik ook niet.
50 is niet oud, en het betekent zeker niet dat je ook zwak of ziek bent. Maar in dit geval val je dus sowieso al min of meer in de risicogroep, alleen vanwege je leeftijd. Dat is best lastig om dat te verenigen in je brein
Dat komt door die hele rits jonger dan 55 die er ook liggen. Er liggen meer 20ers en 30ers dan 75plussers op de IC.quote:Op maandag 25 oktober 2021 10:28 schreef zoost het volgende:
[..]
Klopt, het probleem zit bij 50-79.quote:Op maandag 25 oktober 2021 10:29 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het is een misconceptie dat de 80+ers het meest richting IC gaan. Die mensen zijn daar veels te zwak voor.
Niet echt, het zijn vooral de echt jongeren (kinderen bijvoorbeeld) die het gemiddelde omlaag halen. Daar zijn er niet zo veel van, maar er zijn nog minder extreem ouderen die op de IC komen. Daarom is het gemiddelde niet heel representatief.quote:Op maandag 25 oktober 2021 10:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat komt door die hele rits jonger dan 55 die er ook liggen. Er liggen meer 20ers en 30ers dan 75plussers op de IC.
Heb ik me ook voor laten vaccineren. Dus geen zin in maatregelen.quote:Op maandag 25 oktober 2021 10:44 schreef _serial_ het volgende:
Arbodiensten vrezen griepgolf en willen 'snotneusprotocol'
Ik ben ook bijna 53quote:Op maandag 25 oktober 2021 10:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Mijn moeder is 53 jaar dus in mijn ogen is dat wel wat anders.Wat is oud he? Maarja als kind zie je 16-jarigen aan als volwassenen. Maar best wat mensen in de vijftig/zestig zijn nog best jeugdig.
De mensen in de comment sectie zijn viesmad.quote:Op maandag 25 oktober 2021 10:44 schreef _serial_ het volgende:
Laten we gewoon menselijk contact verbieden en alle kantoren sluiten. Mensen werken maar thuis en als dat niet kan dragen ze maar een zuurstofmasker met HEPA filters.quote:Op maandag 25 oktober 2021 10:44 schreef _serial_ het volgende:
Maar een QR code vragen op de werkplek, dat is vloeken in de kerk.quote:Op maandag 25 oktober 2021 10:44 schreef _serial_ het volgende:
Vloekten ze maar in de kerk, dan kwam er een QR code daar. Die zet tenminste zoden aan de dijk.quote:Op maandag 25 oktober 2021 10:57 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Maar een QR code vragen op de werkplek, dat is vloeken in de kerk.
quote:
En je punt?quote:
Voor niemand niet.quote:Op maandag 25 oktober 2021 09:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het oprecht kut dat de zorg weer een moeilijke periode gaat krijgen, maar dat ik mij als gevaccineerde twintiger weer aan allerlei maatregelen ga houden gaat uiteindelijk gewoon geen enkel verschil meer maken.
Wat is je punt dan met die 'maar.... 'quote:
En las iedereens' voordeur dicht.quote:Op maandag 25 oktober 2021 10:56 schreef chratnox het volgende:
[..]
Laten we gewoon menselijk contact verbieden en alle kantoren sluiten. Mensen werken maar thuis en als dat niet kan dragen ze maar een zuurstofmasker met HEPA filters.
Supermarkten sluiten we, dat wordt maar bezorgd. Alle verzorgingstehuizen doen we de deur van elke kamer op slot en die mag één keer per dag een kwartier open, mits gezondheidsonderzoek vooraf goed afgerond is. Indien je thuis ‘een blokje om’ wil heb je een speciale QR code nodig. Heb je die niet pleeg je een misdrijf.
Ik heb echt geen idee waar je heen wil.quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat is je punt dan met die 'maar.... '
Dit is trouwens die zelfde Diederik Gommers die donderdag nog in een volle kuip naar het voetbal ging kijken, maar dat zullen we maar eventjes vergeten.quote:Op het moment dat ik ergens naartoe ga waar ik het risico loop op andere mensen, ben ik ook voorzichtig.” Met een leeftijd van 57 valt de ic-arts namelijk binnen de risicogroep. En dat Op1 de talkshowtafel helemaal vol zet, dat voelt een beetje ongemakkelijk, aldus Gommers.
Daar stonden natuurlijk geen camera's van de 'staatsomroep' (quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:15 schreef OProg het volgende:
Dit is trouwens die zelfde Diederik Gommers die donderdag nog in een volle kuip naar het voetbal ging kijken, maar dat zullen we maar eventjes vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |