abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201895936
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2021 11:52 schreef capricia het volgende:

[..]
Net als Roemenië. En dan gewoon geen vaccin nemen. :N
Denk dat je niet moet onderschatten hoe heel veel mensen daar leven. Het is daar in sommige streken nog serieus paard en wagen en leven in plaggen hutten. Je gaat gewoon 100 jaar terug in de tijd en de mensen leven er in erbarmelijke omstandigheden.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_201895937
quote:
Ik ben helemaal klaar met belangengroepen die voor mij willen (laten) bepalen wat wel en niet goed voor mij is.
pi_201895946
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 11:50 schreef TheVulture het volgende:
Iemand (serial of chratnox geloof ik) had hier ooit zo'n handig overzicht waarbij de besmettingen zijn terug te herleiden naar de daadwerkelijke dag ipv de dagkoersen die er worden gemeld. Is dat overzicht er nog steeds, want ik ben de link kwijt en weet nog of iemand dat nog actueel houdt?
https://rivm.wegmetdetestwet.nl/cases.php
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_201895950
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 11:55 schreef TheVulture het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk in Denemarken, is daar ook weer iedereen in paniek?
Opnames blijven daar vooralsnog stabiel laag volgens mij.
pi_201895951
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 11:52 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Vind je?

Ik ben ook volledig gevaccineerd en ik vertrouw echt wel op de vaccinaties, maar alsnog zit ik er niet op te wachten om covid te krijgen. Ook al verwacht ik dat ik daar niet heel erg ziek van wordt.
Kans bestaat dat je het ook al gehad hebt. Zou best interessant zijn om te weten.
  maandag 25 oktober 2021 @ 11:58:00 #231
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_201895952
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 11:55 schreef TheVulture het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk in Denemarken, is daar ook weer iedereen in paniek?
Ik kom daar net vandaan maar daar is geen reet aan de hand.
Makkelijk eerste
pi_201895957
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 11:54 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik snap sowieso niet echt dat we het hebben over lokale maatregelen in een land als Nederland.
Omdat ze problemen met ziekenhuisopnames zich toespitsen op daar waar de vaccinatiegraad enorm laag is.

Al hebben we die discussie eerder gevoerd en waren toen al tot de conclusie gekomen dat dat simpelweg niet te doen was.

Ik zie ze ongevaccineerden wel van hun vrijheden strippen.
blablablabla
  Moderator maandag 25 oktober 2021 @ 11:59:32 #233
236264 crew  capricia
pi_201895962
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 11:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Vooralsnog is dat niet iets waar we ons zorgen om hoeven te maken, toch?
Ze houden hem goed in de gaten in GB. Daar gaat ie wel omhoog. En hij is wel al in NL.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_201895964
quote:
11s.gif Op maandag 25 oktober 2021 11:57 schreef Bliksem92 het volgende:

[..]
Kans bestaat dat je het ook al gehad hebt. Zou best interessant zijn om te weten.
negatief voor corona maar vorige week wel een mega verhoudheid en nu nog de hele dag hoesten.....
nog nooit eerder gehad op deze manier, nu maar aan de codeine want dat hoesten sloopt je

vraag je je toch af of het geen corona is
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_201895966
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 11:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Hier toch ook nog niet eigenlijk. Als je op straat loopt en je naar De Kuip gaat is het alsof Corona niet bestaat.
blablablabla
pi_201895969
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 11:06 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Voor niemand niet.

Als je nu weer met maatregelen gaat komen ondanks de vaccinatiecampagne betekend gewoon dat je er nooit meer vanaf komt.
Tenzij je vraag op aanbod gaat aansluiten en nu eens eindelijk die zorgcapaciteit omhoog gaat gooien.
Ik denk wel dat je er een keer vanaf komt.
Uiteindelijk is het aantal personen die op een IC terecht komen bij een besmettingen ook wel een keer op.
Alleen ben je dan wel 2 winters verder.
pi_201895975
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2021 11:59 schreef capricia het volgende:

[..]
Ze houden hem goed in de gaten in GB. Daar gaat ie wel omhoog. En hij is wel al in NL.
als je nu al corona hebt gehad, kan je dan ook nog veel last krijgen van die delta+ variant ?
  maandag 25 oktober 2021 @ 12:00:33 #238
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_201895976
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 11:59 schreef Elan het volgende:

[..]
Hier toch ook nog niet eigenlijk. Als je op straat loopt en je naar De Kuip gaat is het alsof Corona niet bestaat.
Ik merk het eigenlijk ook alleen nog maar aan het feit dat de kroegen om 12 uur dicht gaan en mensen dus in de uren daarvoor zich helemaal lamzuipen in het weekend.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_201895982
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 12:00 schreef Predator40 het volgende:

[..]
als je nu al corona hebt gehad, kan je dan ook nog veel last krijgen van die delta+ variant ?
Neuh, die kans is bijzonder klein. Variant maakt niet uit.
pi_201895986
quote:
Het aantal coronapatiënten dat opgenomen moet worden in het ziekenhuis loopt harder op dan verwacht, zegt demissionair minister De Jonge. ,,Daartoe zullen we ons moeten verhouden." Of nieuwe maatregelen nodig zijn, wilde De Jonge nog niet kwijt omdat hij vanmiddag nog coronaoverleg voert met collega's uit het kabinet.

De Jonge noemt de vraag of er extra maatregelen nodig zijn een 'zeer terechte'. Hoewel de cijfers harder oplopen dan voorzien, vallen ze volgens hem wel nog 'binnen de bandbreedte'. Het Outbreak Management Team wijst erop dat er nog veel onzeker is over het aantal mensen dat in de huidige situatie in het ziekenhuis terecht kan komen.
AD
pi_201895987
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 11:59 schreef Predator40 het volgende:

[..]
negatief voor corona maar vorige week wel een mega verhoudheid en nu nog de hele dag hoesten.....
nog nooit eerder gehad op deze manier, nu maar aan de codeine want dat hoesten sloopt je

Mwa als je getest bent zal het wel niet. Zijn op zich wel meer nasty virusjes die je qua hoesten het leven zuur kunnen maken zeg maar.
blablablabla
pi_201895988
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 11:59 schreef Predator40 het volgende:

[..]

Gewone verkoudheden zijn natuurlijk niet als sneeuw voor de zon volledig verdwenen. Het kan wel erger zijn als voorheen omdat je natuurlijk bijna 2 jaar niet blootgesteld bent aan.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  Moderator maandag 25 oktober 2021 @ 12:01:20 #243
236264 crew  capricia
pi_201895989
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 11:55 schreef Elan het volgende:

[..]
Klopt ja volgens mij hebben ze wel gewoon voldoende vaccins?

Zal wel een religieus dingetje zijn, volgens mij speelt dat daar nog veel meer een prominente rol dan hier in het westen waar het overgrote deel atheïst is of in ieder geval niet praktiserend religieus.
Roemenië heeft meer dan voldoende vaccins. Ze verkopen ze zelfs. :')
Men vertrouwt de overheid niet. Net als in Bulgarije.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_201895992
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 11:54 schreef Elan het volgende:

[..]
Omdat ze vol hebben ingezet op dat vaccin. Dus IC capaciteit verhogen heeft geen zin want de pandemie zou nu voorbij moeten zijn.

Daarom verwacht ik ook geen nieuwe ingrijpende maatregelen. Dat zou betekenen dat de strategie gefaald heeft.
Daar werd ook nog niet op ingezet toen er nog geen sprake was van een vaccin. Het is meer een zorgcrisis dan een corona crisis. Ik verwacht wel maatregelen aangezien ik verwacht dat onze leiders niet meer zonder kunnen.
pi_201895994
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 11:59 schreef Elan het volgende:

[..]
afgelopen vrijdag naar een ijshockeywedstrijd geweest, was gewoon zoals vanouds op de QR code check van 5 seconden na maargoed ik moest ook een ticket laten scannen anders mocht ik niet naar binnen :D
pi_201896001
De machine is op gang gekomen:

https://nos.nl/artikel/24(...)jfers-zeer-zorgelijk

Bereid je maar voor op het lekken van aan te kondigen maatregelen mensen..
  maandag 25 oktober 2021 @ 12:03:47 #247
14505 OProg
A Life in Music
pi_201896005
Ik denk dat er een nieuwe routekaart moet komen.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  maandag 25 oktober 2021 @ 12:03:58 #248
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_201896008
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2021 12:01 schreef capricia het volgende:

[..]
Roemenië heeft meer dan voldoende vaccins. Ze verkopen ze zelfs. :')
Men vertrouwt de overheid niet. Net als in Bulgarije.
Het probleem is dat je daar weinig tegen kan doen. Als de overheid dan met verplichtingen of met dwang de vaccinaties door gaat drukken, dan wordt het vertrouwen in die overheid alleen nog maar minder.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_201896011
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 11:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Hoe is dat mogelijk? Lager vaccinatiegraad dan in NL
  Moderator maandag 25 oktober 2021 @ 12:04:11 #250
5428 crew  miss_sly
pi_201896012
quote:
11s.gif Op maandag 25 oktober 2021 11:57 schreef Bliksem92 het volgende:

[..]
Die kans lijkt me serieus vrij klein.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')