Is dat zo raar voor iemand die dagelijks met kwetsbare patiënten in aanraking komt? Dan ligt de lat m.b.t. het risico van overdracht natuurlijk wat hoger dan bij de gemiddelde Nederlander.quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:42 schreef chratnox het volgende:
[..]
Gommers is 57 en volledig gevaccineerd. Door nu te zeggen dat hij nog steeds afstand wil houden kun je dat ook lezen als: Ik vertrouw het vaccin niet voldoende
Volgens een Jaap Goudsmit zijn de beschermingsmiddelen en protocollen in ziekenhuizen dusdanig dat daar juist een lager risico ligt voor medisch personeel.quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:45 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Is dat zo raar voor iemand die dagelijks met kwetsbare patiënten in aanraking komt? Dan ligt de lat m.b.t. het risico van overdracht natuurlijk wat hoger dan bij de gemiddelde Nederlander.
volgens mij is daar ook maar maximaal 40% gevaccineerd ?quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Koekoek
Toch een gemiste kans voor het Westen dat we dat Spoetnik vaccin niet hebben toegelaten!
@:Vomy
Daar geloof ik dus helemaal niks van. Die vaccinatie was altijd de beloofde weg naar de vrijheid en terug naar normaal.quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:41 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik denk dat heel veel mensen nu zitten te wachten op landelijke maatregelen hoor.
De IC capaciteit kan nog iets naar beneden, en dan zitten we voor elk griepseizoen vast aan maatregelen en booster-shots. De IC capaciteit vergroten zou wellicht ook een oplossingsrichting zijn, maar om onbegrijpelijke redenen wordt dat niet overwogen.quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je dan? En dat zou tevens betekenen dat we nooit meer van die (in elk geval seizoensgebonden) maatregelen af komen.
30%.quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:47 schreef Predator40 het volgende:
[..]
volgens mij is daar ook maar maximaal 40% gevaccineerd ?
maskertjes binnen oke...zou ik nog kunnen begrijpen.quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen: NIET ingrijpen acht ik serieus 99,9% ondenkbaar met de huidige ontwikkelingen.
35 % ja, die cijfers zijn echt heel erg daar, bijna een verdubbeling van de vorige piek in februari.quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:47 schreef Predator40 het volgende:
[..]
volgens mij is daar ook maar maximaal 40% gevaccineerd ?
Helaas kwam toen de Delta variant.quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus helemaal niks van. Die vaccinatie was altijd de beloofde weg naar de vrijheid en terug naar normaal.
Ik heb vooral het idee dat de tweedeling in deze ook nog steeds groter aan het worden is. Dus de shitstorm gaat nog wel groter worden.quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus helemaal niks van. Die vaccinatie was altijd de beloofde weg naar de vrijheid en terug naar normaal.
Vreselijk triest voor die mensen.quote:
Ligt er aan wat men gaat doen; als je enorm beperkende, landelijke maatregelen door gaat voeren haal je het hele vaccineren en de noodzaak daarvan zwaar onderuit. Aan de andere kant zijn lokale/specifieke maatregelen erg lastig en polariserend.quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:50 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik heb vooral het idee dat de tweedeling in deze ook nog steeds groter aan het worden is. Dus de shitstorm gaat nog wel groter worden.
quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:45 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Is dat zo raar voor iemand die dagelijks met kwetsbare patiënten in aanraking komt? Dan ligt de lat m.b.t. het risico van overdracht natuurlijk wat hoger dan bij de gemiddelde Nederlander.
Komt nog bij dat een hoop beperkende maatregelen geen zin meer hebben als er geen draagvlak meer voor is.quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ligt er aan wat men gaat doen; als je enorm beperkende, landelijke maatregelen door gaat voeren haal je het hele vaccineren en de noodzaak daarvan zwaar onderuit. Aan de andere kant zijn lokale/specifieke maatregelen erg lastig en polariserend.
Net als Roemenië. En dan gewoon geen vaccin nemen.quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Vreselijk triest voor die mensen.
Zag alweer beelden van mensen met ernstige klachten die op de gang geholpen worden.
Vind je?quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:42 schreef chratnox het volgende:
[..]
Gommers is 57 en volledig gevaccineerd. Door nu te zeggen dat hij nog steeds afstand wil houden kun je dat ook lezen als: Ik vertrouw het vaccin niet voldoende
Omdat ze vol hebben ingezet op dat vaccin. Dus IC capaciteit verhogen heeft geen zin want de pandemie zou nu voorbij moeten zijn.quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:47 schreef zoost het volgende:
[..]
De IC capaciteit kan nog iets naar beneden, en dan zitten we voor elk griepseizoen vast aan maatregelen en booster-shots. De IC capaciteit vergroten zou wellicht ook een oplossingsrichting zijn, maar om onbegrijpelijke redenen wordt dat niet overwogen.
Ik snap sowieso niet echt dat we het hebben over lokale maatregelen in een land als Nederland.quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ligt er aan wat men gaat doen; als je enorm beperkende, landelijke maatregelen door gaat voeren haal je het hele vaccineren en de noodzaak daarvan zwaar onderuit. Aan de andere kant zijn lokale/specifieke maatregelen erg lastig en polariserend.
Vooralsnog is dat niet iets waar we ons zorgen om hoeven te maken, toch?quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:52 schreef capricia het volgende:
En dan is de Delta-plus variant ook nog in opkomst.
De communicatie er omheen wekt ook veel woede hoor. Ik heb vrienden met eigen bedrijven die hard bezig zijn om te zorgen dat ze de komende jaren onder andere belasting terug kunnen betalen. We zijn nu weer bezig met dagelijks een stel zorgmedewerkers te laten vertellen hoe erg zwaar ze het allemaal wel niet hebben. Maar denk je niet dat die ondernemers niet dik in de stress schieten als ze weer een shitload aan maatregelen over zich heen krijgen?quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Klopt ja volgens mij hebben ze wel gewoon voldoende vaccins?quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Net als Roemenië. En dan gewoon geen vaccin nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |