kan ook wel te maken hebben met het spel, dat van Dick lag hem uiteraard beter, linksbenige cv's zijn schaars dus die zal echt wel een aardige club vindenquote:Op maandag 25 oktober 2021 18:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat hoort ook wel bij ontwikkeling, dus dat is niet zo gek. In de eerste pak ‘m beet 8-10 wedstrijden van dit seizoen was hij ook gewoon nog goed.
En de top misschien niet, maar subtop moet hij wel halen. En dat is prima want die leggen ook al flinke bedragen neer.
Jaweeeeeel alleen kon het toen nog als onvolwassenheid gezien worden.quote:Op maandag 25 oktober 2021 17:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zoveel slaapmomentjes heeft hij toch nooit gehad hiervoor? De laatste tijd wel ja, maar hij oogt ook helemaal niet scherp/fit.
Veel van zijn foutjes komen ook uit situaties waarin hij in een open ruimte moet verdedigen.
Roep ik al tijden, mensen die denken dat je er 20-30 voor gaat vangen.quote:Op maandag 25 oktober 2021 16:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb er niet zoveel van gezien dus kan dat niet beoordelen en bij Senesi moet je je misschien afvragen of hij wel zo goed is
Feit is wel dat de luxe om kritisch te zijn op een speler als Senesi, een teken is dat het goed gaat met Feyenoord.quote:
Dat ben ik met je eens. Het is alleen wel jammer dat als je bij Feyenoord een paar mindere wedstrijden hebt je meteen alweer mensen hebt die (heel) negatief gaan doen, terwijl zeker Senesi allang bewezen heeft een goede verdediger te (kunnen) zijn.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 10:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Feit is wel dat de luxe om kritisch te zijn op een speler als Senesi, een teken is dat het goed gaat met Feyenoord.
Bij Kökcü had ik altijd al het idee dat ie zou profiteren van de aanpak van Slot. Maar die werkt voor een speler als Senesi blijkbaar wat minder goed. Ik denk dat ie op zoek moet naar een team in Italië of Spanje waar ze relatief dicht bij de goal spelen en dan is het echt een topper.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 10:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Het is alleen wel jammer dat als je bij Feyenoord een paar mindere wedstrijden hebt je meteen alweer mensen hebt die (heel) negatief gaan doen, terwijl zeker Senesi allang bewezen heeft een goede verdediger te (kunnen) zijn.
Als dit nog een half jaar zo doorgaat, ja dan moeten we ons uiteraard wel zorgen gaan maken. Vorig jaar bij Kokcu had ik dat zelf bijvoorbeeld wel. Die liet echt een seizoen lang bijna niks zien op een enkele wedstrijd na. Die is wonder boven wonder toch weer goed gaan voetballen dit jaar.
Ik begon daar wel aan te twijfelen eerlijk gezegd. Vorig jaar lukte in veel wedstrijden een pass over 5 meter niet eens meer. Hij had zoveel balverlies. Dit jaar zien we echt een hele andere Kokcu waar het talent weer zichtbaar wordt.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 10:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bij Kökcü had ik altijd al het idee dat ie zou profiteren van de aanpak van Slot. Maar die werkt voor een speler als Senesi blijkbaar wat minder goed. Ik denk dat ie op zoek moet naar een team in Italië of Spanje waar ze relatief dicht bij de goal spelen en dan is het echt een topper.
Ondanks mijn kritiek op Senesi vind ik de Slot speelstijl juist wel beter bij hem passen. De fouten die hij nu aan het maken is komen eigenlijk ook helemaal niet voort uit het feit dat hij met veel ruimte in zijn rug speelt imo.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 10:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bij Kökcü had ik altijd al het idee dat ie zou profiteren van de aanpak van Slot. Maar die werkt voor een speler als Senesi blijkbaar wat minder goed. Ik denk dat ie op zoek moet naar een team in Italië of Spanje waar ze relatief dicht bij de goal spelen en dan is het echt een topper.
Niet per sé in zijn rug inderdaad.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 11:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ondanks mijn kritiek op Senesi vind ik de Slot speelstijl juist wel beter bij hem passen. De fouten die hij nu aan het maken is komen eigenlijk ook helemaal niet voort uit het feit dat hij met veel ruimte in zijn rug speelt imo.
Niet uit voort, maar de gevolgen zijn in potentie wel groter.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 11:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ondanks mijn kritiek op Senesi vind ik de Slot speelstijl juist wel beter bij hem passen. De fouten die hij nu aan het maken is komen eigenlijk ook helemaal niet voort uit het feit dat hij met veel ruimte in zijn rug speelt imo.
Dit inderdaad. Ik heb meer het idee dat hij niet helemaal fris is en daarom scherpte mist. Is nu ook al een paar keer geblesseerd uitgevallen dit seizoen.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 11:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Vuile klootzak met je ninja-edit.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:13 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind het best meevallen, vooral als het overgrote deel door een negatieve transferbalans komt. (wat de komende jaren verwacht ik niet veel meer zal voorkomen, als je al niet heel dik in de plus komt)
De Amerikaanse meteoroloog Edward Lorenz bedacht ooit The Butterfly Effect als metafoor voor hoe een kleine actie grote gevolgen kan hebben. Een vlinder die ergens in Brazilië met zijn vleugels wappert, zet een meteorologisch proces in gang dat leidt tot een tornado in Texas. Kleine gebeurtenis daar, grote consequenties hier. Het was een bericht in de kantlijn dat Feyenoord vorig seizoen het contract met Sinisterra verlengde. In eerste instantie heeft dat niks te maken met oliesjeiks, behalve als Newcastle United een bod op de Colombiaanse dribbelaar doet. En dat is zo. Het begint er steeds meer naar uit te zien dat The Magpies binnen nu en een paar weken een bod van 40-45 miljoen gaan doen op Feyenoord-aanvaller Luis Sinisterra.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik wil graag de Krabby-versie zien, die schrijft er zo een heel artikel over.
Nou, zoveel verlies had ik nooit verwacht. Er is maar anderhalf miljoen euro eigen vermogen meer over.quote:
Dan heb je niet echt opgelet.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:39 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Nou, zoveel verlies had ik nooit verwacht.
.Ik ben nu het jaarverslag aan het lezen. Wat een verschrikkelijk aantal foto's bederven dit verslag. Ik kom zo met een voorlopige conclusiequote:
Eigen vermogen staat grotendeels op het veld ook, maar dit verlies was wel echt in te calculeren horen. Het valt eigenlijk nog ontzettend mee.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:39 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Nou, zoveel verlies had ik nooit verwacht. Er is maar anderhalf miljoen euro eigen vermogen meer over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |