Net wat ik nodig had!quote:Op zondag 24 oktober 2021 15:21 schreef dick_laurent het volgende:
Prrrrrachtcijfers weer.
Hier een sundae taart. Want het is sundae 🌞
[ afbeelding ]
Ziet er goed uitquote:Op zondag 24 oktober 2021 15:21 schreef dick_laurent het volgende:
Prrrrrachtcijfers weer.
[ afbeelding ]
Snap ik deze grafiek niet of missen er hier een hoop meldingen, omdat er officieel meer dan 80 mensen in de ziekenhuizen terecht zijn gekomen en ik tel er hier maar een stuk of 30?quote:
Pittig na zoveel vaccins ook.quote:
Daar klopt niks van nee. Cijfers zijn van Stichting NICE.quote:Op zondag 24 oktober 2021 15:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Snap ik deze grafiek niet of missen er hier een hoop meldingen, omdat er officieel meer dan 80 mensen in de ziekenhuizen terecht zijn gekomen en ik tel er hier maar een stuk of 30?
Dat geeft de urgentie van de reacties aan.quote:Op zondag 24 oktober 2021 15:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wat is er met het topic aan de hand? Nieuwe reacties komen 5 keer tevoorschijn en verdwijnen weer.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
Bug op fok, heb ik ook vaak in drukke topics.quote:Op zondag 24 oktober 2021 15:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wat is er met het topic aan de hand? Nieuwe reacties komen 5 keer tevoorschijn en verdwijnen weer.
DUIDINGquote:Op zondag 24 oktober 2021 15:29 schreef halfway het volgende:
Ik wil specifieke uitleg want ik heb mij niet voor niets laten vaccineren!
En je ligt nu op de ic?!quote:Op zondag 24 oktober 2021 15:29 schreef halfway het volgende:
Ik wil specifieke uitleg want ik heb mij niet voor niets laten vaccineren!
Nee. Maar schijnbaar werkt dat hele vaccineren niet.quote:
Want als jij je hebt laten vaccineren, kunnen de cijfers niet stijgen?quote:Op zondag 24 oktober 2021 15:35 schreef halfway het volgende:
[..]
Nee. Maar schijnbaar werkt dat hele vaccineren niet.
Nog even volhouden, was je handen stukquote:Op zondag 24 oktober 2021 15:38 schreef capricia het volgende:
En wanneer hebben we nou eens groepsimmumiteit?
Het vaccineren vermindert de mate waarin we ziek worden en dat is het belangrijkste. Mijn oma (quote:Op zondag 24 oktober 2021 15:35 schreef halfway het volgende:
[..]
Nee. Maar schijnbaar werkt dat hele vaccineren niet.
i-mummie-teit?!quote:Op zondag 24 oktober 2021 15:38 schreef capricia het volgende:
Oeh, die ziet er lekker uit!quote:Op zondag 24 oktober 2021 15:21 schreef dick_laurent het volgende:
Prrrrrachtcijfers weer.
[ afbeelding ]
Dat er te weinig bedden zijn lijkt me inderdaad wel duidelijk. Dat daar de prioriteit zou moeten liggen ook. Maar we hebben nou eenmaal de bedden die we nu hebben; en dan zie ik toch liever enkel maatregelen voor een bepaalde groep dan dat de gehele maatschappij weer geraakt wordt. En je de vaccinatiebereidheid voor eventuele boosters ook een klap toe dient, want vaccineren helpt dan toch niet om aan maatregelen te ontkomen.quote:Op zondag 24 oktober 2021 14:35 schreef chratnox het volgende:
[..]
Sorry, maar ik blijf dat echt een kulargument vinden. Ongevaccineerden zorgen voor het grootste deel van de coronabezetting in het ziekenhuis, maar niet de grootste bezetting. Ik snap best dat het iets is om op te letten, maar de hoeveelheid beschikbare bedden in de ziekenhuizen zijn lager geworden dan voor de pandemie door beroerd beleid, niet omdat er ongevaccineerden in het ziekenhuis lagen.
Als we ons er zoveel zorgen over maken, bied gratis maagbanden aan voor mensen met een veel te hoge BMI. Vallen snel af, worden snel een stuk gezonder en dus minder kans om in het ziekenhuis te komen.
Wanneer we satellieten gaan vervangen door glasvezel.quote:Op zondag 24 oktober 2021 15:38 schreef capricia het volgende:
Scherp. Geen idee hoe lang mijn autocorrect dit al doet..quote:
Dat laatste weet je niet, ik kan ook ouderen die Covid hebben gehad en niet meer dan een snotneus hadden.quote:Op zondag 24 oktober 2021 15:40 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Het vaccineren vermindert de mate waarin we ziek worden en dat is het belangrijkste. Mijn oma (
rond de 90 jaar) is een aantal dagen geleden ook positief getest maar heeft verder niet zo heel veel last. Dat zou echt wel anders zijn geweest als ze niet gevaccineerd zou zijn geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |