EK-onwaardig dit.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 19:06 schreef borisz het volgende:
Sprinttoernooi is nu drie rondjes volle bak. Lekker surplassen en inhalen is er niet meer bij.
Ik zie het nu pas voor het eerst, maar inderdaad zegquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 17:36 schreef heywoodu het volgende:
Leuk dat Nederland AGU ipv Bioracer heeft voor de pakken nu, maar ze mogen die dingen nog wel even in een emmer oranje dompelen.
Ze veroorzaakt de val wel zelfquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 19:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
Paternoster ligt er niet goed bij schijnbaar.
Kan je nagaan wat van Gerwen allemaal op de baan had kunnen bereikenquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 15:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
Megens niet onaardig 5e op de achtervolging.
Met de zesdaagse wel eens die derny-koersen gezien, wat gaat dat achterlijk hard.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 20:14 schreef TargaFlorio het volgende:
[ twitter ]
Baanwielrennen oude stijl
Dit heb ik nooit gesnapt, achter een brommer aan een wedstrijd rijden. Ik weet dat het klassiek is enzo, maar...waarom de héle wedstrijd achter een brommer?quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 20:14 schreef TargaFlorio het volgende:
[ twitter ]
Baanwielrennen oude stijl
Dernyrijdenquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 23:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit heb ik nooit gesnapt, achter een brommer aan een wedstrijd rijden. Ik weet dat het klassiek is enzo, maar...waarom de héle wedstrijd achter een brommer?
Naar verluidt was ze er van overtuigd dat ze op de Olympische Spelen was, wat wel een beetje aangeeft wat voor klap ze heeft gehad.quote:
OK dan komt het hopelijk wel weer goed ...quote:Op zondag 14 augustus 2022 00:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Naar verluidt was ze er van overtuigd dat ze op de Olympische Spelen was, wat wel een beetje aangeeft wat voor klap ze heeft gehad.
Inmiddels zou ze weer redelijk normaal bij kennis zijn en gaat het meer om fysieke dingen als een sleutelbeen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |