Met zo'n uitstraling zou ik vooral iets enthousiasters verwachten. Dit is erg gezapig.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:16 schreef NailQueen het volgende:
Ik vind deze zanger een beetje griezelig
Dit inderdaad. Het Engels maakt het niet beter.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:17 schreef koffieleuk het volgende:
Dat Engels en de zonnebril had dan weer niet gehoeven.
Ik ook. Al mist het een climax en blijft het een beetje teveel van hetzelfde.quote:
Inderdaad ja, het is meer een mooie sfeer. En het arrangement vooralquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:18 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik ook. Al mist het een climax en blijft het een beetje teveel van hetzelfde.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:16 schreef NailQueen het volgende:
Ik vind deze zanger een beetje griezelig
Een koortje zingt meestal samen, in plaats van tegen elkaar.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:23 schreef koffieleuk het volgende:
Dat koortje aan het begin belooft niet veel goeds.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:24 schreef usagi414 het volgende:
Israëlische vrolijkheid. Maar dat hebben ze ook al eens beter gedaan.
Denk ik iets origineels te zeggen...quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:24 schreef Sableheart het volgende:
Deze stijl heeft Israel wel eens stukken beter gedaan.
Nee. De Zweden hebben de Belgen moeten betalen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:32 schreef NailQueen het volgende:
Deze plagiaat was toch met een sisser afgelopen?
gesettled, volgens wikipediaquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:32 schreef NailQueen het volgende:
Deze plagiaat was toch met een sisser afgelopen?
Dit inderdaad. Hoewel ik Rusland nog origineler vond.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:34 schreef NailQueen het volgende:
Ik vind dit de beste tot nu toe. Dat zegt eigenlijk wel genoeg over de voorgangers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |