Oke, gelukkig. Ik moet nog steeds bijkomen van vorige weekquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:42 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Nee, sorry. Ik weet niet precies in welke taal het commentaar is, maar er waren niet zo veel versies, en een aantal daarvan misten de reprise.
Het klinkt als Pools in elk geval.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:42 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Nee, sorry. Ik weet niet precies in welke taal het commentaar is, maar er waren niet zo veel versies, en een aantal daarvan misten de reprise.
Ik dacht Russischquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:01 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het klinkt als Pools in elk geval.
Het zag er al groot uit, ja.Zeg maar gerust gigantisch.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:02 schreef sportfreak het volgende:
Vanavond dus 2001 in Kopenhagen, locatie was het voetbalstadion Parken, de grootste venue waar ooit het festival heeft plaatsgevonden met 38.000 toeschouwers.
Klein minpunt, de helft van de toeschouwers kon het podium niet of nauwelijks zien.
quote:
quote:Het programma werd gepresenteerd door Natasja Crone Back en Søren Pilmark. Zij presenteerden het programma bijna volledig in rijm. Hierop, en mede op de, volgens sommigen, flauwe grappen van de presentatoren, kwam naderhand in onder andere de pers veel kritiek.
JAAA HELEMAAL EENSquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:07 schreef NailQueen het volgende:
Je kunt aan mijn foto wel een beetje afleiden welk land mijn favoriet word
veel te groot podium inderdaad. Daar was met specifiek camerawerk misschien nog wel iets aan te doen geweest, maar Denemarken was trots op dat grote podium, neem ik aan.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:09 schreef usagi414 het volgende:
Ahoy is ook groot maar tijdens het NSF kwam het nog intiem over.
Hier is het podium veel te groot voor dit nummer en dan ook nog als eerste. Maar nog steeds prachtig.
Haar wikipedia geeft antwoord:quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:09 schreef NailQueen het volgende:
Wat doet Michelle tegenwoordig eigenlijk? Nooit meer wat van gehoord.
quote:Michelle studeerde in 2003 cum laude af aan het conservatorium van Amsterdam en werd toegelaten tot de Masteropleiding. Courtens schreef het themalied voor de Femme van het Jaar verkiezing die in 2009 georganiseerd werd door Stichting FemFusion. Het lied heet Boobs ’n Brains.
Courtens speelde in de musicals Chess en Waanzinnig gedroomd. Als celliste begeleidde ze artiesten als Jim Bakkum, Ellen ten Damme en Marlayne Sahupala.
In 2018 en 2019 speelt zij mee in de band van Sjors van der Panne, waar ze ook accordeon en basgitaar speelt.
Sinds 2018 heeft zij een relatie met Bregje Bugter.
In 2020 is Michelle begonnen aan de studie Verpleegkunde. Zij hoopt haar muzikale talenten te kunnen combineren met de zorg voor anderen.
Ze werkt nu in de zorgquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:09 schreef NailQueen het volgende:
Wat doet Michelle tegenwoordig eigenlijk? Nooit meer wat van gehoord.
Wel mooi dat ze toch nog wat in de muziek is blijven doenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:11 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Haar wikipedia geeft antwoord:
[..]
Ik had niet verwacht dat ze nog in de muziek bezig wasquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:11 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Haar wikipedia geeft antwoord:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |