bijnaquote:Op zondag 24 oktober 2021 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had ‘m vrijdag al terug moeten krijgen, maar nu als het goed is maandag.
Wel een goed artikel met zinvolle opvultekstquote:Op zondag 24 oktober 2021 09:46 schreef CherryLips het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)n-wereldkampioen-oog
quote:Het was de tiende keer dat Verhoeven met succes zijn wereldtitel verdedigde. Rico Verhoeven heeft voor de tiende keer met succes zijn wereldtitel in het zwaargewicht van het kickboksen verdedigd.
Alleen voor het uitzicht. Het fort zelf zie je weinig aanquote:Op zondag 24 oktober 2021 09:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik het de moeite waard om Gellert omhoog te lopen naar het fort?
Mij ook niet.quote:Op zondag 24 oktober 2021 09:49 schreef Haags het volgende:
Dat hele gevecht interesseert mij echt geen ene reet
Dat valt wel mee. Andere vloer; andere douchedeur; andere badkamermeubels.quote:
Hij zag er niet al te fraai meer uit op het eind.quote:Op zondag 24 oktober 2021 09:46 schreef CherryLips het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)n-wereldkampioen-oog
Gewoon nu doen als je toch bezig bent anders komt het er nooit van.quote:Op zondag 24 oktober 2021 09:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Andere vloer; andere douchedeur; andere badkamermeubels.
Had wel iets moois gezien maar dan moet ik ook meteen wastafel etc. vervangen en daar heb ik nu geen zin in.
quote:Op zondag 24 oktober 2021 09:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij zag er niet al te fraai meer uit op het eind.
quote:Op zondag 24 oktober 2021 10:02 schreef Karzai het volgende:
marathon vandaag in Rotterdam @:bitterbal, zal wel veel afgezet zijn
tis op tvquote:Op zondag 24 oktober 2021 10:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hier zie je ze nu over de brug gaan
maar ik blijf aan mijn kant
Dan wil ik een nieuw bad; nieuwe douche; nieuwe tegels op de muur etc. etc.quote:Op zondag 24 oktober 2021 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon nu doen als je toch bezig bent anders komt het er nooit van.
stervensduur badkamersquote:Op zondag 24 oktober 2021 10:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geld groeit me niet op mijn rug helaas.
Wel heel veel haar heb ik mij laten vertellen.quote:Op zondag 24 oktober 2021 10:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geld groeit me niet op mijn rug helaas.
Dat zou je niet doorvertellenquote:Op zondag 24 oktober 2021 10:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wel heel veel haar heb ik mij laten vertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |