Monty Pythonquote:
nog geen idee eigenlijk. ik wil sowieso nog naar de grote markthal en het parlement, maar weet niet of ik dat op zondag moet doen. zometeen eens in het boekje gaan bladerenquote:Op zondag 24 oktober 2021 09:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat staat er vandaag op de rol?
Ga je verbouwen?quote:Op zondag 24 oktober 2021 09:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vandaag maar eens wat badkamermeubels uitzoeken.
quote:Op zondag 24 oktober 2021 09:43 schreef mschol het volgende:
[..]
goeie verkoudheid te pakken, ja negatief getest dus het is veilig langskomen
wanneer krijg je die terug?quote:Op zondag 24 oktober 2021 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien dat ik ook een nieuwe poging waag als ik de budabolide terug heb
Leuke dingenquote:Op zondag 24 oktober 2021 09:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog geen idee eigenlijk. ik wil sowieso nog naar de grote markthal en het parlement, maar weet niet of ik dat op zondag moet doen. zometeen eens in het boekje gaan bladeren
ik het de moeite waard om Gellert omhoog te lopen naar het fort?quote:Op zondag 24 oktober 2021 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leuke dingenIn de buurt van het parlement, in Hold utca, zit ook een toffe markthal met heel veel leuke eettentjes
domme "sport"quote:Op zondag 24 oktober 2021 09:46 schreef CherryLips het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)n-wereldkampioen-oog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |