Mij ook niet.quote:Op zondag 24 oktober 2021 09:49 schreef Haags het volgende:
Dat hele gevecht interesseert mij echt geen ene reet
Dat valt wel mee. Andere vloer; andere douchedeur; andere badkamermeubels.quote:
Hij zag er niet al te fraai meer uit op het eind.quote:Op zondag 24 oktober 2021 09:46 schreef CherryLips het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)n-wereldkampioen-oog
Gewoon nu doen als je toch bezig bent anders komt het er nooit van.quote:Op zondag 24 oktober 2021 09:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Andere vloer; andere douchedeur; andere badkamermeubels.
Had wel iets moois gezien maar dan moet ik ook meteen wastafel etc. vervangen en daar heb ik nu geen zin in.
quote:Op zondag 24 oktober 2021 09:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij zag er niet al te fraai meer uit op het eind.
quote:Op zondag 24 oktober 2021 10:02 schreef Karzai het volgende:
marathon vandaag in Rotterdam @:bitterbal, zal wel veel afgezet zijn
tis op tvquote:Op zondag 24 oktober 2021 10:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hier zie je ze nu over de brug gaan
maar ik blijf aan mijn kant
Dan wil ik een nieuw bad; nieuwe douche; nieuwe tegels op de muur etc. etc.quote:Op zondag 24 oktober 2021 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon nu doen als je toch bezig bent anders komt het er nooit van.
stervensduur badkamersquote:Op zondag 24 oktober 2021 10:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geld groeit me niet op mijn rug helaas.
Wel heel veel haar heb ik mij laten vertellen.quote:Op zondag 24 oktober 2021 10:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geld groeit me niet op mijn rug helaas.
Dat zou je niet doorvertellenquote:Op zondag 24 oktober 2021 10:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wel heel veel haar heb ik mij laten vertellen.
dat zijn zwembadenquote:Op zondag 24 oktober 2021 10:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik vind het wel meevallen
https://www.zwembadenwebs(...)-kinderzwembad-intex
eentje maar?quote:Op zondag 24 oktober 2021 10:26 schreef LTVDK het volgende:
Ga zo maar even aan de wandel en daarna denk ik lekker broodje kroket voor de lunch
Op 1 been kun je niet lopen hequote:
Gewoon in je smurftrui boodschappen doen.quote:Op zondag 24 oktober 2021 10:28 schreef bitterbal het volgende:
k moet zo douchen voor de boodschappen maar dan moet ik de smurftrui uit doen
nee dat ziet er echt niet uitquote:Op zondag 24 oktober 2021 10:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon in je smurftrui boodschappen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |