dat zijn zwembadenquote:Op zondag 24 oktober 2021 10:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik vind het wel meevallen
https://www.zwembadenwebs(...)-kinderzwembad-intex
eentje maar?quote:Op zondag 24 oktober 2021 10:26 schreef LTVDK het volgende:
Ga zo maar even aan de wandel en daarna denk ik lekker broodje kroket voor de lunch
Op 1 been kun je niet lopen hequote:
Gewoon in je smurftrui boodschappen doen.quote:Op zondag 24 oktober 2021 10:28 schreef bitterbal het volgende:
k moet zo douchen voor de boodschappen maar dan moet ik de smurftrui uit doen
nee dat ziet er echt niet uitquote:Op zondag 24 oktober 2021 10:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon in je smurftrui boodschappen doen.
had je gezien dat ze nu AH premium hebben?quote:Op zondag 24 oktober 2021 10:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon in je smurftrui boodschappen doen.
Die ken ik nog niet.quote:Op zondag 24 oktober 2021 09:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee joh, die winter croissants van de AH..
gevuld met amandelspijs
quote:Op zondag 24 oktober 2021 10:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had je gezien dat ze nu AH premium hebben?
wait what?quote:Op zondag 24 oktober 2021 09:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee joh, die winter croissants van de AH..
gevuld met amandelspijs
Wat krijg ik dan extra?quote:Op zondag 24 oktober 2021 10:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had je gezien dat ze nu AH premium hebben?
ik had het gezien,vandaar het "gestoord" gedeeltequote:
quote:
quote:Op zondag 24 oktober 2021 10:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]je mist wat in je leven
heb ze ook alleen bij AH to go gezien tbh
als ik daar weer eens langskom eens kijkenquote:Op zondag 24 oktober 2021 10:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]je mist wat in je leven
heb ze ook alleen bij AH to go gezien tbh
voor 12 euro per jaar..quote:Op zondag 24 oktober 2021 10:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ipv 5 persoonlijke bonusaanbiedingen 10 en je kan extra snel sparen voor zegels.
Dat is maar een euro per maand!quote:
quote:Op zondag 24 oktober 2021 10:53 schreef UitStraling het volgende:
Wie eet er nu aanbiedingen![]()
"Kijk dit lust geen hond en is al bijna bedorven, kopen jongons"
ik heb al moeite 5 goeie aanbiedingen te vinden in die lijstjes van zequote:Op zondag 24 oktober 2021 10:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat haal je er snel uit hoor. Alleen al met de aanbiedingen
Ja shampoo en schoonmaakzut snap ik welquote:Op zondag 24 oktober 2021 10:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Zo werkt het niet, US. Wij gepeupel kopen soms dingen in de aanbieding om een beetje geld te besparen. Kan ook shampoo zijn, of vaatwastabletten.
Dat laatste zijn dan ook geen aanbiedingen maar afprijzingen.quote:Op zondag 24 oktober 2021 10:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja shampoo en schoonmaakzut snap ik wel![]()
Maar ik ga echt geen zieke zielige kip vreten of zo
Dat vind ik geloof ik het minst interessante van dat hele premium.quote:Op zondag 24 oktober 2021 10:57 schreef Karzai het volgende:
ook 10% korting op biologische produkten
Voor minder dan 20% korting kom ik mijn bed niet uitquote:Op zondag 24 oktober 2021 10:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat vind ik geloof ik het minst interessante van dat hele premium.
quote:Op zondag 24 oktober 2021 10:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja shampoo en schoonmaakzut snap ik wel![]()
Maar ik ga echt geen zieke zielige kip vreten of zo
nou vandaag is de gerookte zalm van streekgenoten weer in de aanbiedingquote:Op zondag 24 oktober 2021 10:53 schreef UitStraling het volgende:
Wie eet er nu aanbiedingen![]()
"Kijk dit lust geen hond en is al bijna bedorven, kopen jongons"
quote:Op zondag 24 oktober 2021 11:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Nu in het schap bij AH: scharrelkip, biologische kip en zieke zielige kip[ afbeelding ]
Die streekgenoten hebben af en toe wel lekkere dingenquote:Op zondag 24 oktober 2021 11:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou vandaag is de gerookte zalm van streekgenoten weer in de aanbieding
Zalm uut Twente?quote:Op zondag 24 oktober 2021 11:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou vandaag is de gerookte zalm van streekgenoten weer in de aanbieding
Stomquote:Op zondag 24 oktober 2021 11:00 schreef mschol het volgende:
amazon is nog steeds niet onderweg met mn lego
Die daar in de rivier zwemtquote:
Mijn AH heeft niet zoveel van Streeckgenotenquote:Op zondag 24 oktober 2021 11:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/zoeken?query=Streeckgenoten
de koequote:Op zondag 24 oktober 2021 11:04 schreef bitterbal het volgende:
ik kan neit zo goed kiezen welk dier ik nou liever eet, de zalm of het varken
Eendquote:Op zondag 24 oktober 2021 11:04 schreef bitterbal het volgende:
Je moet toch ook betalen voor die zegels? Ga je dan met premium ineens dubbel betalen?quote:Op zondag 24 oktober 2021 11:04 schreef Haags het volgende:
Ik ben om, ik heb meteen premium geactiveerd. Ik spaar als een jekko daar dus dat komt helemaal goed
"tweede zakje ijsbergsla gratis!" Thanks ik moet bij 1 zakje vaak de helft weggooien omdat het 1 dag na aankoop al snot is.quote:Op zondag 24 oktober 2021 10:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb al moeite 5 goeie aanbiedingen te vinden in die lijstjes van ze
(meeste is in de normale bonus vaak voordeliger voor mij)
Koopzegels wel jaquote:Op zondag 24 oktober 2021 11:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet toch ook betalen voor die zegels? Ga je dan met premium ineens dubbel betalen?
dat zou best gehaaid zijn van zequote:Op zondag 24 oktober 2021 11:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet toch ook betalen voor die zegels? Ga je dan met premium ineens dubbel betalen?
Nee, 1 euro is dan 0.20 waard ipv 0.10quote:Op zondag 24 oktober 2021 11:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ja koopzegels wel maar die bestekzegels dus nietquote:Op zondag 24 oktober 2021 11:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Laat de caafs dan eens een beetje door etenquote:Op zondag 24 oktober 2021 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"tweede zakje ijsbergsla gratis!" Thanks ik moet bij 1 zakje vaak de helft weggooien omdat het 1 dag na aankoop al snot is.
Hoog tijd voor zwemmende varkens met kieuwen en een flapstaartquote:Op zondag 24 oktober 2021 11:04 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zondag 24 oktober 2021 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoog tijd voor zwemmende varkens met kieuwen en een flapstaart
Oh zo lees ik het niet in de voorwaarden.quote:Op zondag 24 oktober 2021 11:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja koopzegels wel maar die bestekzegels dus niet
Ja dus IPV dat je per euro 1 zegel koopt voor 10 cent koop je er 2 voor 20 centquote:Op zondag 24 oktober 2021 11:09 schreef Haags het volgende:
[..]
Oh zo lees ik het niet in de voorwaarden.
Je krijgt ipv 0.10 voor iedere uitgegeven euro nu 0.20
quote:Op zondag 24 oktober 2021 11:07 schreef UitStraling het volgende:
Hoorde net op de Belgische radio een stukje over onderzoek naar trekvogels, hadden ze een Tjiftjaf opgesloten in een kooitje en die werd heel onrustig in de trektijd maar na een tijdje vonden ze het zielig worden dus hebben ze hem met een vliegtuig naar voorbij de Sahara gebracht, dat beestje in het vliegtuig blij en content piepen steeds en dan geniet ik weer van zo'n klein maar stiekem groot verhaaltje.
Ja dus als je normaal 10 cent betaald dan betaal nu 20. Maar dubbel koopzegels sparen wil ik denk ik ook wel dus ga het denk ik ook nemen.quote:Op zondag 24 oktober 2021 11:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee, 1 euro is dan 0.20 waard ipv 0.10
Slimme hertenquote:Op zondag 24 oktober 2021 11:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Zo had ik ooit een gesprek met een natuurgids. Die vertelde dat herten regelmatig vanuit de Biesbosch de rivier oversteken naar de Alblasserwaard.
Ik vroeg heel verbaasd: “Zwemmen ze dan?“
Waarop hij me aankeek alsof ik gek geworden was, naar de brug wees en zei: “Nee, ze wandelen gewoon de brug over“
Prima tijd om wakker te zijnquote:Op zondag 24 oktober 2021 11:12 schreef bitterbal het volgende:
deze komt morgen om 0700. Zijn toch klote tijden@:Ettovanbelgie, kun je klachtenbrief schrijven
[ afbeelding ]
Ik vind de Hoogvliet hier geen fijne winkelquote:Op zondag 24 oktober 2021 11:12 schreef Haags het volgende:
Heerlijk dat spaartarief van ah, bij hoogvliet heb je ook tegen 6% rente trouwens. Alleen vind ik die app wat minder.
Ik kom er ook niet vaak meer. Hij is wel verbouwd paar jaar geleden en stukken beter geworden.quote:Op zondag 24 oktober 2021 11:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik vind de Hoogvliet hier geen fijne winkel
Booh, eentje waar ik niet eens iets aan hoef te doen gewoonquote:Op zondag 24 oktober 2021 11:07 schreef UitStraling het volgende:
Hoorde net op de Belgische radio een stukje over onderzoek naar trekvogels, hadden ze een Tjiftjaf opgesloten in een kooitje en die werd heel onrustig in de trektijd maar na een tijdje vonden ze het zielig worden dus hebben ze hem met een vliegtuig naar voorbij de Sahara gebracht, dat beestje in het vliegtuig blij en content piepen steeds en dan geniet ik weer van zo'n klein maar stiekem groot verhaaltje.
Er is een paar jaar terug een nieuwe gekomen hier. Hadden er nooit 1. Ben er een paar keer geweest maar meh.quote:Op zondag 24 oktober 2021 11:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik kom er ook niet vaak meer. Hij is wel verbouwd paar jaar geleden en stukken beter geworden.
@Zipportal nog een week en we zitten in wintertijd genotquote:Op zondag 24 oktober 2021 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens godemorgenLekker uitgeslapen, weer 3:50 minder zon vandaag dus maar even gauw van gaan genieten zomedalek.
De klassieke Rijnlandse Sauerbraten wordt met paardenvlees bereid
Erg mooi.quote:Op zondag 24 oktober 2021 11:22 schreef Haags het volgende:
[..]
@:zipportal nog een week en we zitten in wintertijd genot
quote:Op zondag 24 oktober 2021 11:22 schreef Haags het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 oktober 2021 11:25 schreef Ama het volgende:
Vannacht burgers uit de vriezer gehaald, straks broodje burger maken.
Komt zomertijd nog terug eigenlijk volgend jaar?quote:Op zondag 24 oktober 2021 11:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Het is de EU. Die hebben natuurlijk nog niets geregeld.quote:Op zondag 24 oktober 2021 11:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Komt zomertijd nog terug eigenlijk volgend jaar?
Daar kreeg je trek in vannacht?quote:Op zondag 24 oktober 2021 11:25 schreef Ama het volgende:
Vannacht burgers uit de vriezer gehaald, straks broodje burger maken.
Ja winter en zomertijd worden voorlopig niet afgeschaft.quote:Op zondag 24 oktober 2021 11:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Komt zomertijd nog terug eigenlijk volgend jaar?
Kan mijn bank niet tegenop.quote:Op zondag 24 oktober 2021 11:12 schreef Haags het volgende:
Heerlijk dat spaartarief van ah, bij hoogvliet heb je ook tegen 6% rente trouwens. Alleen vind ik die app wat minder.
Ja dat is gewoon een discussie die de komende twintig jaar nog 2 keer per jaar speelt. EN dan weer weg gaat. Net als zwarte piet.quote:Op zondag 24 oktober 2021 11:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is de EU. Die hebben natuurlijk nog niets geregeld.
Laten ze die zomertijd maar afschaffen als ze er wat aan gaan doen.quote:Op zondag 24 oktober 2021 11:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja winter en zomertijd worden voorlopig niet afgeschaft.
Ja eens.quote:Op zondag 24 oktober 2021 11:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Laten ze die zomertijd maar afschaffen als ze er wat aan gaan doen.
We zitten eigenlijk al in een verkeerde tijdzone als ze dan de zomertijd aan gaan houden wordt het helemaal achterlijk
Zwarte Piet is al weg dus die discussie zal minder wordenquote:Op zondag 24 oktober 2021 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon een discussie die de komende twintig jaar nog 2 keer per jaar speelt. EN dan weer weg gaat. Net als zwarte piet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |