SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Ja een soort manier om met de zenuwen om te gaan en het 'luchtig' proberen te benaderen omdat dat voor jezelf beter werkt dan om de harde werkelijkheid te benadrukken.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:53 schreef mschol het volgende:
[..]
soort zwarte humor, doe ik ook..
heb ik ook met/na het gebeuren begin dit jaar gedaan, al probeer ik de directe familieleden hierbij te ontzien.
Vanwege de brownies?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:58 schreef CherryLips het volgende:
Het ruikt zo lekker in huisen dat kan ik niet vaak zeggen.
omgquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:49 schreef dud0r het volgende:
https://www.instagram.com/p/CVLITreIfKT/?utm_medium=copy_link
![]()
![]()
![]()
@:bitterbal
@:ama
@:cherrylips
Ja hèquote:
Noicequote:
Ook gekeken maar die zal wel even beetje hoofdpijn hebben vandaag.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Verdomme Rico wint op het nippertje en hele kop kapot.
Maar winnen.
Aah, het zit er bijna op dus. Nog wel een lekkere overnachting in Duitsland?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Over ca 9 uur vertrekt de bus van het hotel
Beetje laat tijdstip daarvoor hoorquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 23:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, de badkamer is weer schoon.
Nu heb ik trek in koffie
quote:
Jawel, maar F1-kwalificatie wacht op balliequote:
Ik heb heel de week slappe ziekenhuiskoffie op, ben benieuwd hoe morgen de echte koffie weer smaaktquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 23:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik merk weinig verschil met normale koffie
Ah dacht helemaal hyper omdat weer thuis enzo. Tot hoe laat moet ze?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 23:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel, maar F1-kwalificatie wacht op ballie
Nee thuis is veel vermoeiender dan de hele dag een beetje in een ziekenhuisbed smurfenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 23:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah dacht helemaal hyper omdat weer thuis enzo. Tot hoe laat moet ze?
Ja wel goed hoor, weer lekker thuisquote:
Aaawquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 23:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nicequote:Op zaterdag 23 oktober 2021 23:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wel goed hoor, weer lekker thuis
Was een opnametijd van 5-8 dagen na operatie en ik wilde er zo snel als mogelijk kon weer wegquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 23:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nice
Best snel, had verwacht dat het langer zou duren
Ja logisch welquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 23:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was een opnametijd van 5-8 dagen na operatie en ik wilde er zo snel als mogelijk kon weer weg
Of in het voorjaar even goedkoop naar Frankrijkquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 23:51 schreef Fogel het volgende:
https://www.secretflying.(...)land-e386-roundtrip/
Bal! Goedkoop naar Thailand
Die reacties.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 23:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of in het voorjaar even goedkoop naar Frankrijkhttps://nl.pepper.com/aan(...)rijs-voor-250-212471
zuster balliequote:Op zaterdag 23 oktober 2021 23:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Frankrijk en camping, twee dingen die me niet echt een vakantiegevoel gevenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 23:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of in het voorjaar even goedkoop naar Frankrijkhttps://nl.pepper.com/aan(...)rijs-voor-250-212471
Ja had ik ook. Paracetamol, kippensoep en veel slapen hielpquote:Op zondag 24 oktober 2021 06:16 schreef mschol het volgende:
gelukkig negatief getest,heb een goeie verkoudheid tepakken
ik heb een intense hekel aan soepen ontwikkeld laatste jarenquote:Op zondag 24 oktober 2021 06:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja had ik ook. Paracetamol, kippensoep en veel slapen hielp
Dan eet je iets anders dat een beetje gezond isquote:Op zondag 24 oktober 2021 06:33 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb een intense hekel aan soepen ontwikkeld laatste jaren
Beetje de nieuwe posts FOK lezen op dit tijdstip, is zo weinig/saai dat je vanzelf in slaap valtquote:Op zondag 24 oktober 2021 06:33 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb een intense hekel aan soepen ontwikkeld laatste jaren
maarja hopen dat ik met een paar dagen beter ben, kan nu alleen niet echt slapen
successquote:Op zondag 24 oktober 2021 06:37 schreef Karzai het volgende:
Ik lig weer in bed, ga het toch nog even proberen
quote:Op zondag 24 oktober 2021 06:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Beetje de nieuwe posts FOK lezen op dit tijdstip, is zo weinig/saai dat je vanzelf in slaap valt
Veel plezierquote:Op zondag 24 oktober 2021 07:28 schreef kwiwi het volgende:
Maar eens ontbijten en dan in de auto stappen. Dagje wandelen in de bergen
Ik had eindelijk weer eens kwark en een banaan als ontbijtquote:Op zondag 24 oktober 2021 08:15 schreef dud0r het volgende:
Zo de oven maar eens aanzetten voor croissants en afbakbroodjes
Hadden ze dat niet in het ziekenhuis?quote:Op zondag 24 oktober 2021 08:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had eindelijk weer eens kwark en een banaan als ontbijt
Nee, eerst hadden ze altijd hele bergen met bakjes kwark en yoghurtjes, nu was het gewoon een boterham en eieren.quote:Op zondag 24 oktober 2021 08:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hadden ze dat niet in het ziekenhuis?
Daarom ook gelijk een dubbele lungo intenso er achteraanquote:
Volgens mij mag je altijd bestellen wanneer je langer in het ziekenhuis denkt te blijvenquote:Op zondag 24 oktober 2021 08:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, eerst hadden ze altijd hele bergen met bakjes kwark en yoghurtjes, nu was het gewoon een boterham en eieren.
Is vooral afhankelijk van de cateraar van het ziekenhuis, her mocht ik ook gewoon altijd bestellen, alleen was de keuze ietwat beperkt. Houd helemaal niet van boterhammen als ontbijt maar moest toch wat eten.quote:Op zondag 24 oktober 2021 08:20 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Volgens mij mag je altijd bestellen wanneer je langer in het ziekenhuis denkt te blijven
Stomquote:Op zondag 24 oktober 2021 08:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, eerst hadden ze altijd hele bergen met bakjes kwark en yoghurtjes, nu was het gewoon een boterham en eieren.
Maar dat is nu gelukkig voorbijquote:
Maar wat vind jij van de warme maaltijden zelf? Ik hoor altijd dat mensen het maar smakeloos vinden -ja, ziekenhuis eten, he-. Maar ik lag vorige maand een week in het ziekenhuis en ik gaf het eten altijd een 8. Helemaal niets mis mee. Erg lekker zelfs!quote:Op zondag 24 oktober 2021 08:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is vooral afhankelijk van de cateraar van het ziekenhuis, her mocht ik ook gewoon altijd bestellen, alleen was de keuze ietwat beperkt. Houd helemaal niet van boterhammen als ontbijt maar moest toch wat eten.
Het is wel iets verbeterd ten opzichte van een paar jaar geleden, maar echt denderend is het nog steeds niet. Net ietsjes beter dan een basic magnetronmaaltijd, een krappe 6-. Snap ook wel dat mensen het vaak vrij smaakloos vinden, het is natuurlijk heel erg zoutarm. Ik heb daar niet zo'n probleem mee op de keer na dat ik een stamppot met saucijs had, daar hoort gewoon net iets te zoute jus bij maar hier zat een soort ingedikt bruin water bij. En de cateraar heeft er geloof ik een obsessie met cherrytomaatjes, die lagen echt werkelijk op elke maaltijd. Of het nou een stamppot, nasi goring of stoofpotje was, er moest hoe dan ook een half cherrytomaatje bovenop liggenquote:Op zondag 24 oktober 2021 08:27 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Maar wat vind jij van de warme maaltijden zelf? Ik hoor altijd dat mensen het maar smakeloos vinden -ja, ziekenhuis eten, he-. Maar ik lag vorige maand een week in het ziekenhuis en ik gaf het eten altijd een 8. Helemaal niets mis mee. Erg lekker zelfs!
wat, dat is niet je achtertuin?quote:Op zondag 24 oktober 2021 07:28 schreef kwiwi het volgende:
Maar eens ontbijten en dan in de auto stappen. Dagje wandelen in de bergen
quote:
Dat ziet er leuk uitquote:Op zondag 24 oktober 2021 08:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is wel iets verbeterd ten opzichte van een paar jaar geleden, maar echt denderend is het nog steeds niet. Net ietsjes beter dan een basic magnetronmaaltijd, een krappe 6-. Snap ook wel dat mensen het vaak vrij smaakloos vinden, het is natuurlijk heel erg zoutarm. Ik heb daar niet zo'n probleem mee op de keer na dat ik een stamppot met saucijs had, daar hoort gewoon net iets te zoute jus bij maar hier zat een soort ingedikt bruin water bij. En de cateraar heeft er geloof ik een obsessie met cherrytomaatjes, die lagen echt werkelijk op elke maaltijd. Of het nou een stamppot, nasi goring of stoofpotje was, er moest hoe dan ook een half cherrytomaatje bovenop liggen
Haha! Dat siert toch wel vrolijker op je bordquote:Op zondag 24 oktober 2021 08:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is wel iets verbeterd ten opzichte van een paar jaar geleden, maar echt denderend is het nog steeds niet. Net ietsjes beter dan een basic magnetronmaaltijd, een krappe 6-. Snap ook wel dat mensen het vaak vrij smaakloos vinden, het is natuurlijk heel erg zoutarm. Ik heb daar niet zo'n probleem mee op de keer na dat ik een stamppot met saucijs had, daar hoort gewoon net iets te zoute jus bij maar hier zat een soort ingedikt bruin water bij. En de cateraar heeft er geloof ik een obsessie met cherrytomaatjes, die lagen echt werkelijk op elke maaltijd. Of het nou een stamppot, nasi goring of stoofpotje was, er moest hoe dan ook een half cherrytomaatje bovenop liggen
De laatste keer dat ik in het ziekenhuis eten kreeg was het een boterham met kaas.quote:Op zondag 24 oktober 2021 08:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Voor jou hebben ze een kilometers lange febo muur
Dat was de tijd dat jij in je eentje nog 1 bed bezet hield. Nu zijn dat er tien.quote:Op zondag 24 oktober 2021 08:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in het ziekenhuis eten kreeg was het een boterham met kaas.
Klinkt meer alsof je in een Belgisch ziekenhuis lag, daar krijg je ook nog bier en wijn bij de maaltijdquote:Op zondag 24 oktober 2021 08:37 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Haha! Dat siert toch wel vrolijker op je bord![]()
Maar hier hebben ze geen cateraar. Er is een keuken met kok en al in de ziekenhuizen.
Dat zou er zeker niet in blijvenquote:Op zondag 24 oktober 2021 08:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt meer alsof je in een Belgisch ziekenhuis lag, daar krijg je ook nog bier en wijn bij de maaltijd
Dat was nog geen 2 jaar geleden hoorquote:Op zondag 24 oktober 2021 08:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat was de tijd dat jij in je eentje nog 1 bed bezet hield. Nu zijn dat er tien.
En maar klagen over ongevaccineerden nu.
Genieten van de rustquote:
Waarom ben jij hem niet aan het verzorgenquote:
Je krijgt in zo'n ziekenhuis ook veel te weinig te etenquote:Op zondag 24 oktober 2021 08:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat was nog geen 2 jaar geleden hoor![]()
En ik was er alleen in de ochtend en begin van de middag![]()
Eerste wat ik gedaan heb toen ik daar weg ging was eten halen. M'n maag was zichzelf al aan het verteren
quote:Op zondag 24 oktober 2021 08:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom ben jij hem niet aan het verzorgen
Geen Kotsende Karin, Rochelende Ronald of Pruttelende Priscillaquote:Op zondag 24 oktober 2021 08:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geen steunende rochelende kreunenede mensen om je heen?:P
quote:Op zondag 24 oktober 2021 08:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen Kotsende Karin, Rochelende Ronald of Pruttelende Priscilla
Uiteraardquote:Op zondag 24 oktober 2021 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Gelukkig maar![]()
Ga je vandaag buiten wandelen?
quote:Op zondag 24 oktober 2021 08:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
UiteraardMaar zal me gewoon gedragen hoor, maximaal stukjes van 5000 stappen per keer
Maar dat deed ik in het ziekenhuis ook al?quote:
Per keerquote:Op zondag 24 oktober 2021 08:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
UiteraardMaar zal me gewoon gedragen hoor, maximaal stukjes van 5000 stappen per keer
ja maar daar wasje dan bij het ziekenhuisquote:Op zondag 24 oktober 2021 08:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dat deed ik in het ziekenhuis ook al?
Nee zal nu wel gewoon in het dorp blijvenquote:Op zondag 24 oktober 2021 08:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar daar wasje dan bij het ziekenhuisNu ga je een verlaten indrustieterrein op
Dan komt ballie me denk ik hoogstpersoonlijk naar binnen schoppenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |