Klinkt meer alsof je in een Belgisch ziekenhuis lag, daar krijg je ook nog bier en wijn bij de maaltijdquote:Op zondag 24 oktober 2021 08:37 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Haha! Dat siert toch wel vrolijker op je bord![]()
Maar hier hebben ze geen cateraar. Er is een keuken met kok en al in de ziekenhuizen.
Dat zou er zeker niet in blijvenquote:Op zondag 24 oktober 2021 08:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt meer alsof je in een Belgisch ziekenhuis lag, daar krijg je ook nog bier en wijn bij de maaltijd
Dat was nog geen 2 jaar geleden hoorquote:Op zondag 24 oktober 2021 08:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat was de tijd dat jij in je eentje nog 1 bed bezet hield. Nu zijn dat er tien.
En maar klagen over ongevaccineerden nu.
Genieten van de rustquote:
Waarom ben jij hem niet aan het verzorgenquote:
Je krijgt in zo'n ziekenhuis ook veel te weinig te etenquote:Op zondag 24 oktober 2021 08:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat was nog geen 2 jaar geleden hoor![]()
En ik was er alleen in de ochtend en begin van de middag![]()
Eerste wat ik gedaan heb toen ik daar weg ging was eten halen. M'n maag was zichzelf al aan het verteren
quote:Op zondag 24 oktober 2021 08:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom ben jij hem niet aan het verzorgen
Geen Kotsende Karin, Rochelende Ronald of Pruttelende Priscillaquote:Op zondag 24 oktober 2021 08:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geen steunende rochelende kreunenede mensen om je heen?:P
quote:Op zondag 24 oktober 2021 08:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen Kotsende Karin, Rochelende Ronald of Pruttelende Priscilla
Uiteraardquote:Op zondag 24 oktober 2021 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Gelukkig maar![]()
Ga je vandaag buiten wandelen?
quote:Op zondag 24 oktober 2021 08:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
UiteraardMaar zal me gewoon gedragen hoor, maximaal stukjes van 5000 stappen per keer
Maar dat deed ik in het ziekenhuis ook al?quote:
Per keerquote:Op zondag 24 oktober 2021 08:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
UiteraardMaar zal me gewoon gedragen hoor, maximaal stukjes van 5000 stappen per keer
ja maar daar wasje dan bij het ziekenhuisquote:Op zondag 24 oktober 2021 08:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dat deed ik in het ziekenhuis ook al?
Nee zal nu wel gewoon in het dorp blijvenquote:Op zondag 24 oktober 2021 08:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar daar wasje dan bij het ziekenhuisNu ga je een verlaten indrustieterrein op
Dan komt ballie me denk ik hoogstpersoonlijk naar binnen schoppenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |