Eerst even uitvogelen hoe katholiek ze nou werkelijk isquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen we de bruiloft al gaan inplannen?
huehuehuequote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die roze poes past wel bij je
Ik ben op dit moment op vakantie dus leef je uit, post desnoods een nudie.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je kan ook de groene blaadjes er in houden
[..]
Zou @:fok-it boos worden als ik de post verwijder
Lekker van je vakantie genieten danquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment op vakantie dus leef je uit, post desnoods een nudie.
dan moet je een panoramalens op de Hubble telescoop plaatsenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment op vakantie dus leef je uit, post desnoods een nudie.
Wie wat waar?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Zo een Franse Luigi krijgt me daar een partij klappen.
Is er nog iets meer gezegd over dat ze niet meer zou kunnen lopen?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Meeh wat een stellage en pinnen door haar been, ze heeft gelukkig niet veel pijn maar is wel verdrietig.
Ik ben ooit bij wedstrijden geweest. Daar klappen ze er aardig op.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Zo een Franse Luigi krijgt me daar een partij klappen.
Het publiek tegen elkaar?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben ooit bij wedstrijden geweest. Daar klappen ze er aardig op.
Nee ze heeft geen chirurg meer gezien.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Is er nog iets meer gezegd over dat ze niet meer zou kunnen lopen?
Lekker dan. Ik zou daar wel meer informatie over willen als ik daar zo lag.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee ze heeft geen chirurg meer gezien.
Parking voelt toch meer als een industrieterreinquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:02 schreef LTVDK het volgende:
In het donker door een rustig dorp lopen ipv over de parking van een ziekenhuis, genot
Had je vorige week gedacht dat je dat alweer zou kunnen nu?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:02 schreef LTVDK het volgende:
In het donker door een rustig dorp lopen ipv over de parking van een ziekenhuis, genot
Nee afgaande op eerdere operaties had ik verwacht dat ik fysiek een stuk minder zou kunnen, was ik waarschijnlijk toch nog fitter dan ik al dacht. Alleen bij sommige dingen is het eventjes rustig aan doen, bukken is bijvoorbeeld best een uitdaging, dat moet ik nu op een arbo verantwoorde manier doen door eerst door de knieën te buigenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Had je vorige week gedacht dat je dat alweer zou kunnen nu?
Hoe durf je zo'n wonderschoon industrieterrein ook maar te vergelijken met iets in Tilburgquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:03 schreef gianni61 het volgende:
Pl
[..]
Parking voelt toch meer als een industrieterrein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |