Wie wat waar?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Zo een Franse Luigi krijgt me daar een partij klappen.
Is er nog iets meer gezegd over dat ze niet meer zou kunnen lopen?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Meeh wat een stellage en pinnen door haar been, ze heeft gelukkig niet veel pijn maar is wel verdrietig.
Ik ben ooit bij wedstrijden geweest. Daar klappen ze er aardig op.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Zo een Franse Luigi krijgt me daar een partij klappen.
Het publiek tegen elkaar?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben ooit bij wedstrijden geweest. Daar klappen ze er aardig op.
Nee ze heeft geen chirurg meer gezien.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Is er nog iets meer gezegd over dat ze niet meer zou kunnen lopen?
Lekker dan. Ik zou daar wel meer informatie over willen als ik daar zo lag.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee ze heeft geen chirurg meer gezien.
Parking voelt toch meer als een industrieterreinquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:02 schreef LTVDK het volgende:
In het donker door een rustig dorp lopen ipv over de parking van een ziekenhuis, genot
Had je vorige week gedacht dat je dat alweer zou kunnen nu?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:02 schreef LTVDK het volgende:
In het donker door een rustig dorp lopen ipv over de parking van een ziekenhuis, genot
Nee afgaande op eerdere operaties had ik verwacht dat ik fysiek een stuk minder zou kunnen, was ik waarschijnlijk toch nog fitter dan ik al dacht. Alleen bij sommige dingen is het eventjes rustig aan doen, bukken is bijvoorbeeld best een uitdaging, dat moet ik nu op een arbo verantwoorde manier doen door eerst door de knieën te buigenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Had je vorige week gedacht dat je dat alweer zou kunnen nu?
Hoe durf je zo'n wonderschoon industrieterrein ook maar te vergelijken met iets in Tilburgquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:03 schreef gianni61 het volgende:
Pl
[..]
Parking voelt toch meer als een industrieterrein
En is het eindresultaat al een beetje zoals het moet zijn? Of is het daar nog niet voldoende voor genezen?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee afgaande op eerdere operaties had ik verwacht dat ik fysiek een stuk minder zou kunnen, was ik waarschijnlijk toch nog fitter dan ik al dacht. Alleen bij sommige dingen is het eventjes rustig aan doen, bukken is bijvoorbeeld best een uitdaging, dat moet ik nu op een arbo verantwoorde manier doen door eerst door de knieën te buigen
Het is sowieso nog niet helemaal 'klaar', de plek waar de wond destijds het langste heeft open gelegen was de huid te dun om er meer af te halen om het helemaal goed strak te trekken. Maar verder ziet het er weer een stuk normaler uit, lijkt zelfs alsof die kant nu opeens dunner is dan de andere kantquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En is het eindresultaat al een beetje zoals het moet zijn? Of is het daar nog niet voldoende voor genezen?
Kun je beter 500 Huf betalen voor een getapte halve liter pils in een kartonnen bekerquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik weet niet of ik de volgende keer wel weer naar deze beurs toe moet. Zaal half leeg, driekwart budget over, dat dan weer welMaar weinig kunnen vinden dus.
Catering NOG schoftiger geprijsd dan in Houten: In plaats van ¤ 2,90 mocht ik ¤ 3,35 aftikken voor een flesje water van een HALVE liter![]()
Terwijl je iets van ¤ 2,10 per DUIZEND liter water uit de kraan betaalt, inclusief netbeheer- en leveringskosten en belastingen
Dat zijn bijna ziekenhuis prijzenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik weet niet of ik de volgende keer wel weer naar deze beurs toe moet. Zaal half leeg, driekwart budget over, dat dan weer welMaar weinig kunnen vinden dus.
Catering NOG schoftiger geprijsd dan in Houten: In plaats van ¤ 2,90 mocht ik ¤ 3,35 aftikken voor een flesje water van een HALVE liter![]()
Terwijl je iets van ¤ 2,10 per DUIZEND liter water uit de kraan betaalt, inclusief netbeheer- en leveringskosten en belastingen
En heb je nou nog een navel of is die definitief weg?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is sowieso nog niet helemaal 'klaar', de plek waar de wond destijds het langste heeft open gelegen was de huid te dun om er meer af te halen om het helemaal goed strak te trekken. Maar verder ziet het er weer een stuk normaler uit, lijkt zelfs alsof die kant nu opeens dunner is dan de andere kant. Kan straks wel weer flink kleren gaan kopen, had net mijn jas aan die al wat groot begon te worden en waar ik nu helemaal in zwem
Van de week leek het alsof die helemaal weg was maar geloof dat er nog wel iets zitquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En heb je nou nog een navel of is die definitief weg?
Heb je voor en na foto's gemaakt?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is sowieso nog niet helemaal 'klaar', de plek waar de wond destijds het langste heeft open gelegen was de huid te dun om er meer af te halen om het helemaal goed strak te trekken. Maar verder ziet het er weer een stuk normaler uit, lijkt zelfs alsof die kant nu opeens dunner is dan de andere kant. Kan straks wel weer flink kleren gaan kopen, had net mijn jas aan die al wat groot begon te worden en waar ik nu helemaal in zwem
Nee, denk dat ik daar niemand een plezier mee doequote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je voor en na foto's gemaakt?
Niet dat ik die hoef te zien denk ik hoor
van horeca weet je datquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
ik kan wel wat hebbenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, denk dat ik daar niemand een plezier mee doe
Mocht je je vervelen kun je hier het hele verhaal lezenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:16 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan wel wat hebben
maar waarom dit alles, iets met een ongeluk ofzo? (evt dm als je niet alle details hier wil dumpen?)
ik verveel mij altijd..quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mocht je je vervelen kun je hier het hele verhaal lezenLIF / Ongeluk overleefd, alleen hoe nu verder
Dat is toch wel fijn danquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van de week leek het alsof die helemaal weg was maar geloof dat er nog wel iets zit
Is nou niet dat je het ding gebruiktquote:
Nee, maar tochquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:41 schreef dud0r het volgende:
Het
[..]
Is nou niet dat je het ding gebruikt
En dan is dit nog de korte samenvattingquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ik verveel mij altijd..
wauw wat een verhaal teringjantje..(ook wat recentere updates gelezen trouwens)
Lekker buikpluis peuterenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:41 schreef dud0r het volgende:
Het
[..]
Is nou niet dat je het ding gebruikt
Heb ik al jaren niet meer kunnen doenquote:
wel iets beter beeld van die plaat nu..quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan is dit nog de korte samenvatting
Bossiequote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
Mezelf vandaag verwend met een lokaal product. Ze hadden zoveel smaken dat ik de helft niet heb gezien, maar deze geproefd samen met nog een andere en deze beviel wel, dus een flesje gekocht. Die open gaat na de verhuizing..
Over ca 9 uur vertrekt de bus van het hotelquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bossie![]()
Lekker!
Hoe lang heb je nog daar?
Ja dat is een beetje mijn manier om met zulk soort vervelende dingen om te gaan, door er slechte grappen mee te maken. Krijg ik ook mijn moeder behoorlijk mee op de kast trouwensquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:46 schreef mschol het volgende:
[..]
wel iets beter beeld van die plaat nu..
dacht die krijgt een halve metale ribbenkast
maar dat valt dus mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |