Als jij het zegtquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Veilig terug in district 7?
Details Buda, detailsquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb nu toch echt wel een leuke match op die datingapp
Heb de afgelopen week wat films opnieuw gekeken die ik ooit in de bios heb gezien en daarna vrijwel niet meer: Interstellar, Gladiator en Zodiac. Allemaal pareltjesquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zit superstore te kijken. Denk dat ik straks een film op zet maar weet nog niet welke
Zodiac ken ik niet?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb de afgelopen week wat films opnieuw gekeken die ik ooit in de bios heb gezien en daarna vrijwel niet meer: Interstellar, Gladiator en Zodiac. Allemaal pareltjes
Kan ook net district 8 zijn, ligt eraan waar je precies zitquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als jij het zegt
nooit gedacht dat ik vandaag Székesfehérvár van dichtbij ging zien
Ze is 36, werkt als biostatisticus en studeert ook nog en we hebben tot nu toe een ontzettend leuk chatgesprekjequote:
Net over de grens of ben je 4 uur onderweg voor een datequote:
Oeh zodiac is ook wel een goedequote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb de afgelopen week wat films opnieuw gekeken die ik ooit in de bios heb gezien en daarna vrijwel niet meer: Interstellar, Gladiator en Zodiac. Allemaal pareltjes
Gaat over de zodiac killer. Goede filmquote:
Dat had ik aan de machinist willen vragen ja.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Kon je geen fatsoenlijke trein nemen?
Het was er best uitgestorven.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan ook net district 8 zijn, ligt eraan waar je precies zit
Leuk stadje op zich.
Was de wedstrijd leuk?
Meeh wat een stellage en pinnen door haar been, ze heeft gelukkig niet veel pijn maar is wel verdrietig.quote:
Beter dan district 9.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan ook net district 8 zijn, ligt eraan waar je precies zit
Leuk stadje op zich.
Was de wedstrijd leuk?
Nee, wel een eindje weg helaas. Net over de grens bij Maastrichtquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Net over de grens of ben je 4 uur onderweg voor een date
[..]
Oeh zodiac is ook wel een goede
[..]
Gaat over de zodiac killer. Goede film
Superstore, vond dat best vermakelijkquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zit superstore te kijken. Denk dat ik straks een film op zet maar weet nog niet welke
Vertel!quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb nu toch echt wel een leuke match op die datingapp
Dat is weer een beetje jammerquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, wel een eindje weg helaas. Net over de grens bij Maastricht
Het is best leuk jaquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Superstore, vond dat best vermakelijk
Klinkt goedquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze is 36, werkt als biostatisticus en studeert ook nog en we hebben tot nu toe een ontzettend leuk chatgesprekje
Ferencváros is toch niks mis mee? District 8 was vroeger een beetje ghetto-achtig, maar de laatste jaren ook wel sterk verbeterdquote:
niks mis mee.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, wel een eindje weg helaas. Net over de grens bij Maastricht
Ach, dichterbij dan Mosonmagyarovárquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is weer een beetje jammer
[..]
Het is best leuk ja
Oei. Been op een vervelende manier gebroken?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Meeh wat een stellage en pinnen door haar been, ze heeft gelukkig niet veel pijn maar is wel verdrietig.
Ken je haar? Of beter gezegd: kent zij jou?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het was er best uitgestorven.
Erd ook trouwens, maar zal wel door de feestdag komen.
Wedstrijd was mooi, nipt gewonnen.
De harde kern achter het doel zorgt bij de hongaren altijd wel voor een mooie sfeer.
Moest alleen weg van de security voordat ik de semi verplichte selfie met Ans kon maken
Dat welquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks mis mee.
toch wel nog Nederlandstalig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |