quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:29 schreef LTVDK het volgende:
Nieuwe brommert voor kwiwi
[ afbeelding ]
Je kan ook de groene blaadjes er in houdenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Nu wil ik hem niet meer. Ik haat kikkers ook als een roze zijn.
Zou @Fok-it boos worden als ik de post verwijderquote:
Gewoon doen. Ik had het ook gedaan als ik het nog kon. Opbokken met die zooi.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je kan ook de groene blaadjes er in houden
[..]
Zou @:fok-it boos worden als ik de post verwijder
Ik zit superstore te kijken. Denk dat ik straks een film op zet maar weet nog niet welkequote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:43 schreef Ama het volgende:
Wie gaat zo ook oh wat een jaar kijken? Laatste dit seizoen, 1978.
Cruella al gezien op Disney?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zit superstore te kijken. Denk dat ik straks een film op zet maar weet nog niet welke
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je kan ook de groene blaadjes er in houden
[..]
Zou @:fok-it boos worden als ik de post verwijder
Nee maar die trekt me ook niet echt. Black widow staat er op die misschien die wel.quote:
Hij is echt leuk.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee maar die trekt me ook niet echt. Black widow staat er op die misschien die wel.
En anders the conjuring 2
Ja leuk en totaal niet kinderachtig, ik wist niet wat te verwachten maar heb mij er prima mee vermaakt.quote:
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, beurs weer gezien, sociaal gedaan met vrienden, trein naar huis. Anderhalf uur sprintergenot. Met je 1e klas abonnement.
Dit keer niet uit het buitenland?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb nu toch echt wel een leuke match op die datingapp
lekker elkaar kapot trappen.. en dan afvragen waarom ze soms zo dom doen..quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Zo Glory 79 streamt goed naar de TV, ready to fight.
Hoe gaat het met je zus?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Zo Glory 79 streamt goed naar de TV, ready to fight.
Als jij het zegtquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Veilig terug in district 7?
Details Buda, detailsquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb nu toch echt wel een leuke match op die datingapp
Heb de afgelopen week wat films opnieuw gekeken die ik ooit in de bios heb gezien en daarna vrijwel niet meer: Interstellar, Gladiator en Zodiac. Allemaal pareltjesquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zit superstore te kijken. Denk dat ik straks een film op zet maar weet nog niet welke
Zodiac ken ik niet?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb de afgelopen week wat films opnieuw gekeken die ik ooit in de bios heb gezien en daarna vrijwel niet meer: Interstellar, Gladiator en Zodiac. Allemaal pareltjes
Kan ook net district 8 zijn, ligt eraan waar je precies zitquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als jij het zegt
nooit gedacht dat ik vandaag Székesfehérvár van dichtbij ging zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |