abonnement Unibet Coolblue
  maandag 25 oktober 2021 @ 15:37:40 #201
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201898633
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 15:32 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Medische discriminatie als in mensen die al maanden wachten op een operatie die alweer ongevaccineerde covidpatienten voorrang zien krijgen.

Tja, dat is inderdaad triest, vooral omdat die covidpatienten zich prima hadden kunnen laten vaccineren, waar ze op het moment dat ze in het ziekenhuis terechtkomen plotseling toch spijt van krijgen dat ze dat niet hebben gedaan.

#vaccinatiespijt
Hoevaak heb je iets met dergelijke strekking nu al gepost? 100 keer?

En al die dubbel gevaccineerden die nu binnenstromen. Hebben die ook #vaccinatiespijt?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_201898657
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2021 15:37 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

En al die dubbel gevaccineerden die nu binnenstromen. Hebben die ook #vaccinatiespijt?
#boosterspijt
Plaats hier uw advertentie
pi_201898678
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 15:31 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Ze heeft gewoon gelijk als in dat dit 'green pass' / qr-code systeem de basis legt voor eventuele andere door de overheid gestelde eisen waar je aan moet voldoen alvorens je ergens binnen komt. Dit is gewoon werkelijkheid geworden.

Al het overige wat ze zegt, over de mogelijke toekomstige voorwaarden die de overheid aan ons stelt zoals een persoonlijk co2 budget en whatnot, is inderdaad op dit moment nog pure fantasie en speculatie.

Maar het mooie van dit allemaal is, the proof is in the pudding. We gaan in de nabije toekomst zien en meemaken hoe dit zich ontwikkelt. Er zijn maar 2 opties:

1. Zijn we over een jaar of wat van alle maatregelen verlost, wordt de QR-code en het green-pass afgeschaft en gaan we weer terug naar het oude normaal met onvoorwaardelijke vrijheid, een normale energieprijs en vrij verkeer van personen onder elke omstandigheid zonder overheidscontroles? -> De wappies hadden ongelijk

2. Wordt er in de nabije toekomst steeds meer aan de QR-code toegevoegd? Een persoonlijk co2-budget? Meerdere vaccinaties (voor meerdere verschillende ziektes)? Komt er een nieuwe digitale munt? Een sociaal-krediet-systeem? -> De wappies hadden gelijk

In geval één hebben de wappies wellicht wat te veel commotie veroorzaakt en paniek gezaaid, maar de waarschuwingen waren in ieder geval goed bedoeld. Hopelijk geven de wappies dan wel toe dat ze te overtrokken waren en het fout hadden.
In geval twee hebben alle waarschuwingen van de wappies niet geleid tot het tegenhouden hiervan door de bevolking en hoop ik ook dat alle non-wappies toegeven dat zij achteraf de échte wappies waren.

Het mooie is, dat we het gewoon gaan zien. Pak de popcorn en geniet ervan.
Remind me in 2 years.
Plaats hier uw advertentie
  maandag 25 oktober 2021 @ 15:42:53 #204
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201898704
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 15:37 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Hoevaak heb je iets met dergelijke strekking nu al gepost? 100 keer?

En al die dubbep gevaccineerden die nu binnenstromen. Hebben die ook #vaccinatiespijt?
In het ziekenhuis liggen haast geen ongevaccineerden, fabel van De Clown met de media om de boel op te jutten. Het lijkt inderdaad de echokamer van het VWS hier met die gasten. En maar hopen dat je hapt, ikke niet ^p^
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Admin maandag 25 oktober 2021 @ 15:43:35 #205
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201898716
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2021 15:37 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Hoevaak heb je iets met dergelijke strekking nu al gepost? 100 keer?

En al die dubbel gevaccineerden die nu binnenstromen. Hebben die ook #vaccinatiespijt?
Op de man
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 15:32 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Medische discriminatie als in mensen die al maanden wachten op een operatie die alweer ongevaccineerde covidpatienten voorrang zien krijgen.

Tja, dat is inderdaad triest, vooral omdat die covidpatienten zich prima hadden kunnen laten vaccineren, waar ze op het moment dat ze in het ziekenhuis terechtkomen plotseling toch spijt van krijgen dat ze dat niet hebben gedaan.

#vaccinatiespijt
Herhaling van zetten
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 15:29 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Mijn fantasieen gaan tenminste nog over leuke dingen. Nog zoiets wat ik niet begrijp hier, waarom zijn jullie complotten altijd zo negatief en gaan ze over dood verderf en machtswellustelingen.

Nooit eens over fluffy beestjes die willen knuffelen ofzo.
*jullie?
Je zit hier dus om BNW te treiteren

Etc etc etc, het hele godsganse topic door.

Laatste waarschuwing, blijf niet bezig
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin maandag 25 oktober 2021 @ 15:44:42 #206
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201898729
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin maandag 25 oktober 2021 @ 15:45:38 #207
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201898745
quote:
7s.gif Op maandag 25 oktober 2021 09:59 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Zegt diegene die stelt dat ik gedwongen vaccinaties propageer :') .
[..]
Onbegrijpelijk hoe een eenvoudig rekensommetje jou boven de pet lijkt te gaan.
Op de man
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin maandag 25 oktober 2021 @ 15:47:17 #208
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201898772
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 10:38 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Actief meepraten? Het enige wat jullie hier doen is memes plaatsen die je gedachten ondersteunen. Oftewel lekker echoeen.
Obsessief? niet jouw probleem toch
[..]
Dus wat je zelf zegt is dat 15% (ongevaccineerden) verantwoordelijk is voor 50% van de besmettingen.
Lijkt me concreet genoeg om aan te tonen dat vaccineren dus weldegelijk werkt tegen besmettelijkheid.

Nogmaals, dit is het logische gevolg van je eigen argument..
[..]
IkkeIkkeIkke.. zoals je zelf al boven aangaf ben jij dus 1 van die 15% die potentieel verantwoordelijk is voor 50% van de besmettingen. Top
[..]
Je hebt een gegronde reden gegeven om je wel te laten vaccineren. Alleen zie je die zelf nog niet
[..]
Waarom betrek je het steeds op mij. Je geeft zelf de beste argumenten om je wel te laten vaccineren.
[..]
95 tot 100% momenteel
Dus ja die is er wel.
En niet 100% waterdicht is geen reden het niet te doen
[..]
Weet ik ook wel, maar daarom kun je er nog wel naar streven
[..]
Heel simpele vraag. Gezien de bewezen 95% effecitviteit van de vaccins om mensen uit het ziekehuis te houden. Zouden we deze discussie dan gehad hebben? Nee he. Oftwel. Er is een prima oplossing om de zorg te ontlasten, alleen jij en anderen blijven maar naar de overheid wijzen en wijzen elke eigen verantwoordelijkheid af. Zo werkt het niet in een samenleving.
[..]
Leuke poging tot framing met ad hominem neigingen terwijl het enige wat hier gebeurd het delen van memes en onzininformatie is.
[..]
Het is een simpele rekensom met 1 aanname. Komkom je kunt het.
"jullie" dit is gewoon uitlokken, ga weg.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin maandag 25 oktober 2021 @ 15:49:26 #209
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201898797
Zo

--------------------------------------------------------------------------------------

Overnieuw.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 25 oktober 2021 @ 16:01:40 #210
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201898957
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 15:42 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
In het ziekenhuis liggen haast geen ongevaccineerden, fabel van De Clown met de media om de boel op te jutten. Het lijkt inderdaad de echokamer van het VWS hier met die gasten. En maar hopen dat je hapt, ikke niet ^p^
Waar baseer je dat geloof op?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Admin maandag 25 oktober 2021 @ 16:11:40 #211
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201899101
quote:
7s.gif Op maandag 25 oktober 2021 16:06 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Hoezo? Kijk anders ook even hoe Ludo mij woorden in de mond legt.
Ja, nou die is ook stout.

Het schiet niet op als we constant naar elkaar blijven wijzen.
"jamaar"

Ik zit hier niet met een stel 4-jarigen, maar volwassenen die heel donders goed weten wat 'óp de man' betekent en ervoor kunnen kiezen dat niet te doen.
Ik ga er noch steeds van uit dat volwassenen dat kunnen.

/naief
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 25 oktober 2021 @ 16:15:24 #212
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201899151
Had m'n reactie al weggegooid. Ludo deelt ook uit, dan kan 'ie ook incasseren. Heb verder geen problemen met 'm, en andersom volgens mij ook niet.
Huilen dan.
  maandag 25 oktober 2021 @ 16:22:13 #213
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201899246
Terechte modbreak.

Maar het is het steeds toenemende RIVM-mantra met bijbehorende maatregelen wat hier door een paar users constant wordt gepropageerd en verheerlijkt.

Mijns inziens is de kloof tussen dit soort mensen en de BNW-ers dermate groot dat constructief discussiëren onmogelijk is geworden.

Nu de "scheiding" tussen gevaccineerd en niet gevaccineerd in de maatschappij ook sterker wordt, zal het hier ook meer op het scherpst van de snede terecht komen.

Just sayin.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 25 oktober 2021 @ 16:22:59 #214
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201899254
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 16:22 schreef inslagenreuring het volgende:
Terechte modbreak.

Maar het is het steeds toenemende RIVM-mantra met bijbehorende maatregelen wat hier door een paar users constant wordt gepropageerd en verheerlijkt.

Mijns inziens is de kloof tussen dit soort mensen en de BNW-ers dermate groot dat constructief discussiëren onmogelijk is geworden.

Nu de "scheiding" tussen gevaccineerd en niet gevaccineerd in de maatschappij ook sterker wordt, zal het hier ook meer op het scherpst van de snede terecht komen.

Just sayin.
Verheerlijkt iemand dat hier? :?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_201899259
quote:
17s.gif Op maandag 25 oktober 2021 16:11 schreef yvonne het volgende:

[..]
Ja, nou die is ook stout.

Het schiet niet op als we constant naar elkaar blijven wijzen.
"jamaar"

Ik zit hier niet met een stel 4-jarigen, maar volwassenen die heel donders goed weten wat 'óp de man' betekent en ervoor kunnen kiezen dat niet te doen.
Ik ga er noch steeds van uit dat volwassenen dat kunnen.

/naief
Heel naief idd, het enige wat echt helpt is zweepslagen



Met praten alleen kom je er niet uit .Men is nogal hardleers hiero
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Admin maandag 25 oktober 2021 @ 16:23:56 #216
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201899270
quote:
7s.gif Op maandag 25 oktober 2021 16:15 schreef Isdatzo het volgende:
Had m'n reactie al weggegooid. Ludo deelt ook uit, dan kan 'ie ook incasseren. Heb verder geen problemen met 'm, en andersom volgens mij ook niet.
Meervoud.
M'n post.
Meervoud :'(
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 25 oktober 2021 @ 16:24:08 #217
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201899272
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 16:22 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Verheerlijkt iemand dat hier? :?
Met hand en tand verdedigen en meenemen in de schets als 'enige uitweg'. Dus ja m.i.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 25 oktober 2021 @ 16:26:51 #218
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201899308
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 16:24 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Met hand en tand verdedigen en meenemen in de schets als 'enige uitweg'. Dus ja m.i.
Interessante interpretatie van een soort lesser of multiple evils.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 25 oktober 2021 @ 16:48:44 #219
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201899544
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2021 15:37 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Hoevaak heb je iets met dergelijke strekking nu al gepost? 100 keer?

En al die dubbel gevaccineerden die nu binnenstromen. Hebben die ook #vaccinatiespijt?
Waar stromen de dubbel-gevaccineerden binnen dan? Zo'n dan 80% van de ziekenhuisopnamen betreft niet-gevaccineerden, terwijl die groep nog geen 20% van de bevolking uitmaakt.

Wanneer de zorg door de ongevaccineerde minderheid in de knel komt, is het dan gerechtvaardigd om de gehele maatschappij beperkingen op te leggen, of moeten we een limiet instellen wat betreft het aantal ongevaccineerden dat we met corona opnemen zodat anderen ook nog de zorg kunnen krijgen die ze nodig hebben? Solidariteit kent een grens.
Huilen dan.
  maandag 25 oktober 2021 @ 17:02:54 #220
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201899721
quote:
7s.gif Op maandag 25 oktober 2021 16:48 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Waar stromen de dubbel-gevaccineerden binnen dan? Zo'n dan 80% van de ziekenhuisopnamen betreft niet-gevaccineerden, terwijl die groep nog geen 20% van de bevolking uitmaakt.

Wanneer de zorg door de ongevaccineerde minderheid in de knel komt, is het dan gerechtvaardigd om de gehele maatschappij beperkingen op te leggen, of moeten we een limiet instellen wat betreft het aantal ongevaccineerden dat we met corona opnemen zodat anderen ook nog de zorg kunnen krijgen die ze nodig hebben? Solidariteit kent een grens.
Waarom al die opnames reduceren tot vaccinatie? Wat is dat voor een achterlijk fenomeen waarbij werkelijk ieder andere randvoorwaarde aan de kant wordt geschoven?

Dus een draaideur-ziekenhuisbezoeker heeft meer recht op een staaroperatie dan iemand die 25 jaar niet in het ziekenhuis is geweest maar geen prik heeft genomen?

Het is werkelijk bespottelijk en schandalig simplistisch hoe dit vraagstuk wordt benaderd.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 25 oktober 2021 @ 17:14:25 #221
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201899840
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 17:02 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Waarom al die opnames reduceren tot vaccinatie? Wat is dat voor een achterlijk fenomeen waarbij werkelijk ieder andere randvoorwaarde aan de kant wordt geschoven?

Dus een draaideur-ziekenhuisbezoeker heeft meer recht op een staaroperatie dan iemand die 25 jaar niet in het ziekenhuis is geweest maar geen prik heeft genomen?

Het is werkelijk bespottelijk en schandalig simplistisch hoe dit vraagstuk wordt benaderd.


Het is een epidemie van de ongevaccineerden
volgens Hugochenko.

Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201899893
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 17:02 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Waarom al die opnames reduceren tot vaccinatie? Wat is dat voor een achterlijk fenomeen waarbij werkelijk ieder andere randvoorwaarde aan de kant wordt geschoven?

Dus een draaideur-ziekenhuisbezoeker heeft meer recht op een staaroperatie dan iemand die 25 jaar niet in het ziekenhuis is geweest maar geen prik heeft genomen?

Het is werkelijk bespottelijk en schandalig simplistisch hoe dit vraagstuk wordt benaderd.
Je kunt ook gewoon een prik halen...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201899902
quote:
14s.gif Op maandag 25 oktober 2021 12:53 schreef HowardRoark het volgende:
Het is inderdaad lachwekkend. Maar daarom is het beste ook om deze autoritaire communitarist te negeren. Hij zal geen centimeter toegeven omtrent zijn waanideeën. En dat is verder prima, meer rationeel ingestelde individuen, die belang hechten aan individuele vrijheid, zoals jij, ik en genoeg andere users hier doen dat ook niet omtrent onze visies.
Tjah, misschien, je bent naar mijn mening wel ver heen als je niet meer in staat bent om uberhaupt enige twijfel te hebben in je overtuiging, en je valse argumenten aanhaalt "Duitsland doet het ook". Ehh dus, de hele wereld is idd knettergek.

En ik snap het wel, al die landen zitten heilig in het "exponentiële groei" verhaal te geloven, maar als je dat op die manier doet, waarop ze het lijken te doen, kom je nooit mere uit een lock down.

We moeten hier uit en er komt geen antwoord op hoe dat dan moet.
95% heeft antistoffen bij Sanquin, wat wil je nog meer!? Als je het dan niet kan bolwerken moet je IC structureel omhoog, er is geen andere optie.

Ja, een andere optie is great reset, altijd thuiswerken, weinig contact, allemaal jezelf isoleren in je huisje en 6 maandelijks je booster vaccin, voor de commune.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 25 oktober 2021 @ 17:24:12 #224
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201899926
quote:
Een engnek is het. Politici die volksstammen generaliseren, waar hebben we dat eerder gezien?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_201899927
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2021 15:37 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Hoevaak heb je iets met dergelijke strekking nu al gepost? 100 keer?

En al die dubbel gevaccineerden die nu binnenstromen. Hebben die ook #vaccinatiespijt?
Waarom zouden die spijt hebben?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201899929
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 13:28 schreef Wantie het volgende:
Je sluit dus ook niet uit dat je op de IC kunt belanden door Covid.

Probleem waar we nu mee zitten is dan een groep mensen er net zo als jou erover denkt, en vervolgens verantwoordelijk is voor 70-75% van de ziekenhuisopnames.
Tjah domme keuze allicht van mensen die een hoog risico lopen, domme pech voor het individu dat jong en gezond was. Zoals altijd.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 25 oktober 2021 @ 17:25:02 #227
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201899938
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 17:20 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je kunt ook gewoon een prik halen...
Joh, dit wist ik niet. Bedankt voor de suggestie.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 25 oktober 2021 @ 17:26:06 #228
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201899949
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 17:24 schreef Wantie het volgende:

[..]
Waarom zouden die spijt hebben?
Waarom überhaupt spijt hebben?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_201899964
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 13:28 schreef Wantie het volgende:
Tja, ik ben geen voorstander van de QR code, maar zie door het versoepelen van de maatregelen wel een toename in de ziekenhuiscijfers. Dat zal toch een keer moeten afvlakken.
En ik hoop dat dat gebeurt zonder verdere maatregelen. Maar het is wel wrang dat dat probleem vooral in stand wordt gehouden door een kleine minderheid.
Dat die dus met wat meer maatregelen te maken hebben, maar voor de rest alles kan blijven draaien, soit.

Wat me verder opvalt is dat veel antivaxxers alles maar uit de kast halen om te bewijzen dat ze goed zitten.
Dat het door gevaccineerden komt dat besmettingen stijgen, de ziekenhuizen vollopen en er mensen overlijden aan covid.

En da's ook best raar.
Ja mij hoor je dat ook niet tegenspreken ofzo. Maar het is een harde lijn voor mij, overheden rechten geven op het lichaam van een individu voor "the greater good" dag....
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201899983
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 17:22 schreef ludovico het volgende:

[..]
Tjah, misschien, je bent naar mijn mening wel ver heen als je niet meer in staat bent om uberhaupt enige twijfel te hebben in je overtuiging, en je valse argumenten aanhaalt "Duitsland doet het ook". Ehh dus, de hele wereld is idd knettergek.

En ik snap het wel, al die landen zitten heilig in het "exponentiële groei" verhaal te geloven, maar als je dat op die manier doet, waarop ze het lijken te doen, kom je nooit mere uit een lock down.

We moeten hier uit en er komt geen antwoord op hoe dat dan moet.
95% heeft antistoffen bij Sanquin, wat wil je nog meer!? Als je het dan niet kan bolwerken moet je IC structureel omhoog, er is geen andere optie.

Ja, een andere optie is great reset, altijd thuiswerken, weinig contact, allemaal jezelf isoleren in je huisje en 6 maandelijks je booster vaccin, voor de commune.
Dat dat ook bij de rest van de bevolking het geval is.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201900069
quote:
Ja, matige PR dit, maar snap het gevoel wel.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201900073
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 13:34 schreef Wantie het volgende:
Yup, maar vielen ze daar bij bosjes dood neer?
Eerder is al gestopt met Astrazeneca en Janssen.
Vanwege bijwerkingen. Maar niet omdat er veel aan dood gingen.
Je weet de getallen niet eens, waren er maar accurate statistieken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201900086
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 13:34 schreef Wantie het volgende:
Vraag is eerder of ze ook waren gestopt als er geen alternatief was
Denemarken is met Astrazeneca gestopt omdat ze een alternatief hadden met minder bijwerkingen.
Net de kanttekening dat ze niet waren gestopt als er geen alternatief was.
UK is door blijven gaan met Astrazeneca.
Dat zal mee werken idd, maar ze komen tot nieuwe gedachtes blijkt, moderna was er al ff natuurlijk.
Maar nee het zit mij niet lekker, vrijwillig alles prima, maar ook de informatie moet gewoon goed zijn.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201900098
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 13:41 schreef Wantie het volgende:

[..]
Wow, sensatie in de Friese hoofdstad :P

Tja, niet gevaccineerd, te beroerd voor een test en dan zoveel stennis maken dat de uitbater de handhaving erbij moet halen.
In ieder geval is haar lichamelijke integriteit gered...
Testen voor toegang.... En anderen niet, lol.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201900107
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 13:45 schreef Wantie het volgende:
Dat geldt ook voor die zogenaamde vaccinatiedoden: hadden die leukemie?
Ben benieuwd naar de feiten ja.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201900130
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 13:45 schreef Wantie het volgende:
Dat zal de toekomst moeten uitwijzen.
Noteer nu maar hoeveel kinderen er besmet zijn geweest en hoeveel doden dat heeft opgeleverd.
Kijk dan over 2 jaar hoeveel kinderen zijn gevaccineerd, hoeveel daarvan besmet zijn geraakt en hoeveel daarvan overleden.
Dan heb je ongeveer je antwoord..

Verder sta ik niet achter je mening dat een kind met leukemie minder recht op leven heeft...
Jij staat niet achter mijn mening dat een kind met leukemie minder recht op leven heeft..

Nee, mijn mening is dat het leven van een kind met leukemie niet meer waard is dan een veelvoud gezondere kinderen dat langer te leven heeft.

En afgezien daarvan valt er in ethische zin ook wat te zeggen aan "invloed uitoefenen op" kind A omleggen om kind B te redden is ook geen keuze die wie dan ook zou moeten willen maken. Ethiek is niet zo zwart-wit.

Weetje hoe je ongeveer je antwoord hebt? Kijken naar de 0% oversterfte terwijl 20% natuurlijke antistoffen heeft.

Het virus is NIET gevaarlijk voor kinderen, hou toch op.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 25 oktober 2021 @ 17:44:20 #237
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201900165
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 17:02 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Waarom al die opnames reduceren tot vaccinatie? Wat is dat voor een achterlijk fenomeen waarbij werkelijk ieder andere randvoorwaarde aan de kant wordt geschoven?

Dus een draaideur-ziekenhuisbezoeker heeft meer recht op een staaroperatie dan iemand die 25 jaar niet in het ziekenhuis is geweest maar geen prik heeft genomen?

Het is werkelijk bespottelijk en schandalig simplistisch hoe dit vraagstuk wordt benaderd.
Het is in essentie dan ook een heel simpel vraagstuk: we zitten nu met een kleine groep mensen die acuut een onevenredig beroep doen op de zorgcapaciteit en er is een uitstekende manier om dat (zo goed als) te voorkomen.

Maar vertel eens: waar stromen de dubbel-gevaccineerden binnen volgens jou?
Huilen dan.
pi_201900168
quote:
10s.gif Op maandag 25 oktober 2021 13:52 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[ twitter ]
Ik post hem nog maar eens een keertje, wat heeft deze man gelijk en het besef zal zich ook steeds meer indalen bij een ieder die denkt dat we ooit nog van (seizoensgebonden) maatregelen af gaan komen.

Nu weer maatregelen instellen is een definitief doodsvonnis voor bijvoorbeeld vele sectoren, want zelfs met een zeer hoge vaccinatiegraad met een vaccin wat verkocht is als "uitweg uit de crisis en dus van alle maatregelen" zal sluiting ze nog steeds permanent boven het hoofd blijven hangen, wat bij ieder willekeurig voorwendsel en afhankelijk van het humeur van Mark en Hugo van stal gehaald zal worden. Ze moeten eigenlijk ook gaan toegeven dat sectoren niet meer levensvatbaar zijn, want er is geen excuus meer te bedenken zoals voorheen de aantocht van het vaccin gebruikt kon worden.

Het is dan ook een definitief doodsvonnis voor de samenleving. Immers zal het (bewust) laten verdwijnen van vertier en menselijk contact ook resulteren in het verdwijnen van de sociale cohesie.

En de wappies hebben dit allemaal al zien aankomen, haha! Hetzelfde script van vorig jaar wordt letterlijk weer opnieuw uitgewerkt. Eerst stijgen de cijfertjes, dan begint het media offensief met koppen als "zijn maatregelen weer noodzakelijk", vervolgens komt het kabinet in de media dat ze zich nog niet veel zorgen maken, dan komt Hugo in de media dat het nu toch echt wel billenknijpen wordt (vandaag), morgen zullen de maatregelen wel uitlekken en uiteindelijk zal de persconferentie komen die de wappies in het gelijk gaat stellen.

Op weg naar een depressieve, troosteloze en uitzichtloze samenleving. Precies het klimaat wat nodig is voor de implementatie van grote sociale veranderingen (Great Reset en Sociaal Kredietsysteem). De historie spreekt boekdelen, dat klimaat wordt nu bewust gecreëerd, het zal zo gespeeld worden dat die twee sociale veranderingen wel als oplossing voor de uitzichtloze situatie zullen zijn. En dan klapt de val toch echt dicht.
Wat vind je van Hongarije waar Viktor Orban vanuit de politiek een rem probeert te leggen op de LGHBTIQ propaganda.

Denk er eens over na, waar komt dat beleid vandaan als het niet vanuit de overheid komt?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201900190
quote:
17s.gif Op maandag 25 oktober 2021 14:20 schreef yvonne het volgende:

[..]
Daar heb je niet zoveel aan als Gommers dat afwijst want wat moet je met meer bedden.
Het gecreeerde dogma is wel enorm opvallend aanwezig hier op Fok ook, de zorg kan je niet opschalen en je moet het niet willen want kosten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201900198
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 14:29 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Dat is de bedoeling
^O^
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201900254
quote:
En het idee is gewoon, lekker geleidelijk doorvoeren en mensen dermate indoctrineren dat ze het zelf willen ook nog...

Flikker toch op met die nonsense, die keiharde discriminatie met +160 mensen over onze 100 IC's, hou toch op! Word wakker!
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201900308
quote:
7s.gif Op maandag 25 oktober 2021 16:48 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Waar stromen de dubbel-gevaccineerden binnen dan? Zo'n dan 80% van de ziekenhuisopnamen betreft niet-gevaccineerden, terwijl die groep nog geen 20% van de bevolking uitmaakt.

Wanneer de zorg door de ongevaccineerde minderheid in de knel komt, is het dan gerechtvaardigd om de gehele maatschappij beperkingen op te leggen, of moeten we een limiet instellen wat betreft het aantal ongevaccineerden dat we met corona opnemen zodat anderen ook nog de zorg kunnen krijgen die ze nodig hebben? Solidariteit kent een grens.
Dat is niet hoe de zorg werkt, waarom moet een ongevaccineerde wachten op iemand die zijn hele leven rookt als een ketter?

In de zorg helpen ze iedereen en de meest urgente als eerst, punt.
Dan moet je maar maatregelen nemen. Dan moet je maar opschalen. Dan moet je maar minder conventioneel doen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201900320
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 14:40 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Over besmet worden maak ik me niet druk, so what? De kans dat ik doodziek word is toch te verwaarlozen.

Ziek word je van het falende beleid door die clowns die de bevolking uitspeelt en ophitsen waardoor mensen elkaar haast naar de keel vliegen, zonder schaamte volop meegaan in die medische discriminatie en sommige zelfs verraders worden.
Is hetzelfde als schrik hebben voor de griep, gaat idd nergens over.
Dat soort mensen zouden ons in de tweede wereldoorlog verraden voor een zak aardappelen,.. waardeloos uitschot.
pi_201900325
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 17:59 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dat is niet hoe de zorg werkt, waarom moet een ongevaccineerde wachten op iemand die zijn hele leven rookt als een ketter?

Goeie vraag
pi_201900332
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 17:28 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat dat ook bij de rest van de bevolking het geval is.
Dat is het binnen een maandje, als die besmettingen echt allemaal gecentreerd zouden zijn bij ongevaccineerden, maarreh, wat dat betreft wil ik ook dat 100% antistoffen heeft. Maar allerlei excessieve maatregelen verzinnen omdat het geen 100% is lijkt me nogal achterlijk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201900336
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 17:26 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Waarom überhaupt spijt hebben?
Snap wel dat als je als kwetsbare op de IC belandt dat je spijt hebt van geen vaccin.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201900350
quote:
7s.gif Op maandag 25 oktober 2021 17:44 schreef Isdatzo het volgende:
die acuut een onevenredig beroep doen op de zorgcapaciteit
Voor maarliefst wat was het, binnen de IC een procent of 20? :7
Waarom zouden 1 tot 2 mensen per ziekenhuis een probleem moeten zijn? Onevenredig.. who gives a fuck.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201900358
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 18:02 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Goeie vraag
Nee allemaal domme vragen, de zorg moet afdoende capaciteit hebben om iedereen met zorgvraag te kunnen helpen ongeacht welke dommiteiten ze daar hebben gebracht.

Als je een aanloop hebt van 2 jaar en je komt in code zwart milieu terecht en je hebt niet 100% ingezet op zorg ontlasten, capaciteit verhogen, heb je bloed aan je vingertjes als je dat risico bewust hebt genomen terwijl je WIST dat de kans gigantisch zou zijn op die taferelen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 25 oktober 2021 @ 18:08:21 #249
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201900381
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 17:59 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dat is niet hoe de zorg werkt
Is het dan wel gerechtvaardigd om de gehele samenleving beperkingen op te leggen om de toegankelijkheid van zorg te waarborgen wanneer die door een specifieke groep in de knel dreigt te komen terwijl er een uitstekende manier is om dat (grotendeels) te voorkomen?
Huilen dan.
pi_201900385
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 18:06 schreef ludovico het volgende:

[..]
Nee allemaal domme vragen, de zorg moet afdoende capaciteit hebben om iedereen met zorgvraag te kunnen helpen ongeacht welke dommiteiten ze daar hebben gebracht.
Waar geen antwoorden op komen..draaien er altijd omheen.

Voor de rest natuurlijk eens. Denk dat de media etc express hebben uitvergroot op het ontnemen van de zorg voor ongevaccineerde zodat wat ze straks gaan invoeren, een 2g systeem, minder hard aankomt.

De gevaccineerde zullen hun schouders ophalen en zeggen dat het uiteindelijk wel meevalt, want je wordt uiteindelijk gewoon geholpen (tegen iets wat je niet oploopt), wat een clownshow man haha
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')