abonnement Unibet Coolblue
pi_201887497
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 16:25 schreef HSG het volgende:

[..]
Bron.

Oke doei dan maar. :W De EU heeft Turkije niet nodig.
De EU heeft Turkije heel hard nodig dankzij onze incompetente politici.
pi_201888550
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 18:25 schreef Chivaz het volgende:

[..]
De EU Turkije heeft Turkije de EU heel hard nodig dankzij hun incompetente politici.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201895300
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 16:25 schreef HSG het volgende:
De EU heeft Turkije niet nodig.
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 18:25 schreef Chivaz het volgende:

[..]
De EU heeft Turkije heel hard nodig dankzij onze incompetente politici.
Hij houdt wel mooi vluchtelingen tegen... Anders zat op elke hoek in Nederland een vluchteling!
pi_201900995
AMBASSADEURS BUKKEN VOOR ERDOGAN

De ambassadeurs van de tien landen waarmee Turkije in een diplomatieke rel is beland, laten in een boodschap aan de Turkse president Recep Tayyip Erdogan weten dat ze zich niet meer met binnenlandse aangelegenheden bemoeien.

Ook de Nederlandse vertegenwoordiger Marjanne de Kwaasteniet sloot zich aan bij de verklaring aan Erdogan. In de boodschap zeggen de ambassades zich aan diplomatieke verdragen te blijven houden. Dat betekent dat ze zich niet meer bezighouden met binnenlandse aangelegenheden van Turkije.

https://www.nu.nl/buitenl(...)e-zaken-erdogan.html

De Turkse president Recep Tayyip Erdoğan heeft gezegd dat de tien ambassadeurs die hij het land wilde uitsturen, In Turkije mogen blijven. Turkse media en persbureau AFP melden maandagavond dat de president dat heeft besloten na een beraad met zijn kabinet, omdat de ambassadeurs beloofd hebben zich niet meer te mengen in binnenlandse aangelegenheden.

Erdogan noemde de oproep, die diplomatiek gezien ongebruikelijk is, onfatsoenlijk. "Het was mijn taak als staatshoofd om te reageren op deze belediging", keek de president maandag volgens de Turkse nieuwssite Daily Sabah terug op de rel.

https://www.nu.nl/buitenl(...)ven-van-erdogan.html
pi_201901020
Topictitel klopt niet, Erdog is president.
pi_201901892
Prachtig hoe die softe Europeanen capituleren voor een sterke man zonder echte machtsmiddelen.
pi_201902215
Bukken voor die Erdosnor. Hij heeft Europa in de tang met die vluchtelingendeal.

Mag toch hopen dat dat land nooit bij de EU komt. Kunnen we eerst weer betalen om dat land economisch te redden...
pi_201902392
Ik snap eerlijk gezegd niks van de acties van de betreffende landen.

Als je zo'n publiekelijk statement maakt dan weet je dat Erdogan dat voor binnenlands politiek gewin gaat gebruiken en dat de kans dat die Kavala nog vrij komt tot 0% is gedaald. Voor Erdogan wordt het dan een ere kwestie.

Als je dat incalculeert en toch een principiële houding wilt aannemen tegen Turkije en wilt vertellen waar het op staat, blijf dan voet bij stuk houden als Erdogan reageert zoals verwacht.
  maandag 25 oktober 2021 @ 21:12:46 #34
272296 Jan_Lul
Ik zit hier niet voor
pi_201902513
quote:
4s.gif Op maandag 25 oktober 2021 19:16 schreef Billy-jazz het volgende:
Ook de Nederlandse vertegenwoordiger Marjanne de Kwaasteniet sloot zich aan bij de verklaring aan Erdogan. In de boodschap zeggen de ambassades zich aan diplomatieke verdragen te blijven houden.
ze zei "ik ben de kwaasteniet, ik zal me daar voortaan niet meer mee bemoeien."
pi_201902575
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 21:01 schreef Breekfast het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niks van de acties van de betreffende landen.

Als je zo'n publiekelijk statement maakt dan weet je dat Erdogan dat voor binnenlands politiek gewin gaat gebruiken en dat de kans dat die Kavala nog vrij komt tot 0% is gedaald. Voor Erdogan wordt het dan een ere kwestie.

Als je dat incalculeert en toch een principiële houding wilt aannemen tegen Turkije en wilt vertellen waar het op staat, blijf dan voet bij stuk houden als Erdogan reageert zoals verwacht.
Soms doen ze dit puur voor de show, misschien wel als onderdeel van een deal. Erdogan mag nu de popie jopie gaan uithangen in eigen land want hij heeft deze 10 landen een poepie laten ruiken. In ruil hiervoor kreeg Rutte bijvoorbeeld de Turken-rel zodat hij de verkiezingen in Nederland kon winnen.
  Moderator maandag 25 oktober 2021 @ 21:20:26 #36
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_201902622
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2021 20:47 schreef Toine51 het volgende:
Bukken voor die Erdosnor. Hij heeft Europa in de tang met die vluchtelingendeal.

Mag toch hopen dat dat land nooit bij de EU komt. Kunnen we eerst weer betalen om dat land economisch te redden...
en Amerika, Canada en Nieuw Zeeland ook blijkbaar?

de EU heeft er niets over gemeld
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')