Mits die any any allow log heeft en over zn nek gaat met de logs dus t eigenlijk ook niet weet.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:44 schreef _serial_ het volgende:
[..]
En dat wanbeleid maskeren we dan gewoon weer met maatregelen.
Net zoals de firewall 'er is' om de incompetentie van de systeembeheerder te maskeren.
Tja, die focus meer op eigen verantwoordelijkheid leggen zou zeker een mooi uitgangspunt zijn, maar die omslag is natuurlijk in de praktijk niet meer te maken. Het beleid is geweest alsof je je kind tot zijn achttiende elke dag tot aan een fruithapje voorziet en dan vervolgens ineens de sleutel van zijn eigen flat geeft met "zoek het nu zelf maar uit". Gaat niet werken.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:55 schreef Vasilevski het volgende:
Het is op zich niet eens een slecht idee om meer het Scandinavische model te hebben van: veel dringende adviezen, maar geen verplichtingen, geen boetes en BOA's. Als de overheid dat zou doen in plaats van wat er nu gebeurt, dat het OMT eigenlijk oproept om de versoepelingen van de overheid te negeren. Het is niet een slecht idee om meer van eigen verantwoordelijkheid van mensen te vragen in plaats van wetten. Het zou in deze fase wel rijkelijk laat zijn om die omschakeling te maken, maar op zichzelf is het niet verkeerd, het zou zelfs een frisse wind zijn.
Shit, ik bedenk me net een betere met die firewall.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:44 schreef _serial_ het volgende:
[..]
En dat wanbeleid maskeren we dan gewoon weer met maatregelen.
Net zoals de firewall 'er is' om de incompetentie van de systeembeheerder te maskeren.
Nerd alertquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:09 schreef chratnox het volgende:
[..]
Shit, ik bedenk me net een betere met die firewall.
Alsof je supergoede regels bedacht hebt maar de deny rule aan t eind vergeten bent.
Dat is ook mijn probleem met die blijvende groene vink in die coronapas. Ja natuurlijk moeten mensen hun verantwoordelijkheid nemen, helemaal mee eens. Maar je weet toch dat het zo niet werkt, als je eenmaal op de wantrouwende controletour gaat dan moet je daar ook op blijven zitten, dat is gewoon padafhankelijke keuze. Je kunt niet aan de ene kant de eigen verantwoordelijkheid afpakken en er tegelijkertijd een beroep op doen, dat werkt gewoon niet.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:00 schreef nostra het volgende:
[..]
Tja, die focus meer op eigen verantwoordelijkheid leggen zou zeker een mooi uitgangspunt zijn, maar die omslag is natuurlijk in de praktijk niet meer te maken. Het beleid is geweest alsof je je kind tot zijn achttiende elke dag tot aan een fruithapje voorziet en dan vervolgens ineens de sleutel van zijn eigen flat geeft met "zoek het nu zelf maar uit". Gaat niet werken.
Ik leef op zo’n 2 uur slaap per nacht, dit is mijn hoogtepunt van de dagquote:
Vergeet het genot wat een goeie poepbeurt heet niet. Of is dat nog een droom in deze fase?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:15 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik leef op zo’n 2 uur slaap per nacht, dit is mijn hoogtepunt van de dag
Telt met je ogen knipperen als rusten?
Was de oorzaak ook niet zo'n hoogtepunt?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:15 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik leef op zo’n 2 uur slaap per nacht, dit is mijn hoogtepunt van de dag
Telt met je ogen knipperen als rusten?
Dat duurt maar even. De gevolgen duren langer.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:28 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Was de oorzaak ook niet zo'n hoogtepunt?
Yep, berouw komt na de zonde!quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:29 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dat duurt maar even. De gevolgen duren langer.
Jep. En nu hebben we de moeder aller refluxquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:28 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Was de oorzaak ook niet zo'n hoogtepunt?
Begon met spuiten en gaat nu door met een ander soort spuitenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:34 schreef chratnox het volgende:
[..]
Jep. En nu hebben we de moeder aller reflux
Euw.... das minder....quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:34 schreef chratnox het volgende:
[..]
Jep. En nu hebben we de moeder aller reflux
Jij bent toch een vrouw? Die horen niet over poepen te praten, toch.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Vergeet het genot wat een goeie poepbeurt heet niet. Of is dat nog een droom in deze fase?
En niks mis met nerdstuff. Ik volg het vaak niet maar geeft niets
Hangt er vanaf in welk landquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Jij bent toch een vrouw? Die horen niet over poepen te praten, toch.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:37 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Euw.... das minder....![]()
Net zo'n smeerpijpje als zijn vader...
Natogniettannnnnquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Jij bent toch een vrouw? Die horen niet over poepen te praten, toch.
Oh dit intrigeert me welquote:
Ah, thanks, net wat ik nodig had!quote:
Heeft kraamzorg en controles en dat soort zaken nog maatregelen trouwens? Of is dat inmiddels ook wat relaxter?quote:
We probeerden het gesprek net weer van de eiwitten af te krijgen, he?!quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:45 schreef _serial_ het volgende:
*schenkt een Brouwerij 't IJ - IJwit in *
Ah lekker, ik slik net laatste beetje door hierquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:45 schreef _serial_ het volgende:
*schenkt een Brouwerij 't IJ - IJwit in *
Kraamzorg is weg, om de dag CJG-arts en 2x per week huisarts. Zitten vol in de medische molen dusquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Heeft kraamzorg en controles en dat soort zaken nog maatregelen trouwens? Of is dat inmiddels ook wat relaxter?
Zit jullie echt niet mee, sterkte. Hoop dat het snel zoden aan de dijk zet!quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:51 schreef chratnox het volgende:
[..]
Kraamzorg is weg, om de dag CJG-arts en 2x per week huisarts. Zitten vol in de medische molen dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |