Gefeliciteerd! Klinkt als een turbo-bevalling! Veel knuffelen met je dochterquote:Op maandag 15 november 2021 16:39 schreef onomatopee het volgende:
Meld met baby uit de buik! Uiteindelijk is het razendsnel gegaan: van twijfel of het wel door zou zetten (of is het toch een voorwee) naar nog geen half uur later persweeën in de auto en de baby al voelen zakken. Ik kon nog op het nippertje het bevalbad in stappen en binnen 4 minuten was onze dochter daar
![]()
Ik kan het nog niet helemaal bevatten, dat ze er nu echt is. Ons gezin is compleet
Gefeliciteerdquote:Op maandag 15 november 2021 16:39 schreef onomatopee het volgende:
Meld met baby uit de buik! Uiteindelijk is het razendsnel gegaan: van twijfel of het wel door zou zetten (of is het toch een voorwee) naar nog geen half uur later persweeën in de auto en de baby al voelen zakken. Ik kon nog op het nippertje het bevalbad in stappen en binnen 4 minuten was onze dochter daar
![]()
Ik kan het nog niet helemaal bevatten, dat ze er nu echt is. Ons gezin is compleet
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 15 november 2021 16:39 schreef onomatopee het volgende:
![]()
Wow, dat klinkt als een ontspannen, maar toch heel vlotte bevalling!quote:Op maandag 15 november 2021 16:39 schreef onomatopee het volgende:
![]()
Gefeliciteerd!!! Nu lekker genieten van je dochterquote:Op maandag 15 november 2021 16:39 schreef onomatopee het volgende:
![]()
Ja,als je eenmaal over de helft bent lijkt het zoveel sneller te gaan (behalve de laatste paar wekenquote:Op dinsdag 16 november 2021 08:40 schreef Bottoms_up het volgende:
Gefeliciteerd Ono! Daar is ze en dan nog zo snel ineens.
Vandaag weer een mooie mijlpaal gehaald. 24 weken![]()
Het gaat zo snel nu voor mijn gevoel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 november 2021 09:57 schreef Takkie88 het volgende:
Ook ik mag me melden met baby uit de buik![]()
Het laatste uur van de bevalling was een rollercoaster. In een half uur van niet vorderende ontsluiting, bleef hangen op 5 cm en trok het echt niet meer, naar volledige ontsluiting. En toen binnen 30 min was ze er
OoohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die naam wilde ik als het een meisje zou zijn. Gefelicteerd!
En Onomatopeee ook gefeliciteerd! Twee flitsbevallingen, het is ook wat.
Och lieve ela, er blijft een super mama over!quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:33 schreef elamanilo het volgende:
Het voelt zo groot. Een afscheid van mijn vruchtbare jaren. Dat ik hierna een andere fase in zal gaan. Terwijl dit juist iets is wat me zelfvertrouwen geeft en heeft gegeven. Ik was (ben) er zo trots op dat ik dit kan, dat mijn lichaam dit kan. En als dit voorbij is, wat blijft er dan over?
♥quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:16 schreef Viv het volgende:
[..]
Och lieve ela, er blijft een super mama over!
Misschien wel eentje die dan de tijd en ruimte heeft om haar wijsheid op andere mama's (to be) over te brengen?Je overwoog toch iets van een zwangerschapscursus op te zetten?
Een zwangerschap zonder je eigen moeder erbij ís ook echt anders. Ik heb maar 2 zwangerschappen meegemaakt, maar tussendoor is mijn moeder ook overleden. Het gemis was zo groot in die periode van mijn tweede zwangerschap. Het greep mij ook aan, en dan was mijn moeder fysiek al lang niet meer in staat om echt te helpen in ons gezin (mijn zussen en ik waren mantelzorgers voor haar de laatste 3 jaar van haar leven). Maar emotioneel ligt dat natuurlijk heel anders.quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:33 schreef elamanilo het volgende:
Het voelt zo groot. Een afscheid van mijn vruchtbare jaren. Dat ik hierna een andere fase in zal gaan. Terwijl dit juist iets is wat me zelfvertrouwen geeft en heeft gegeven. Ik was (ben) er zo trots op dat ik dit kan, dat mijn lichaam dit kan. En als dit voorbij is, wat blijft er dan over?
En dan te bedenken dat ik dit zo heftig ervaar dat ik tot nu toe dus niet eens echt me over heb kunnen geven aan deze zwangerschap. Ik heb er niet ‘uitgehaald’ wat ik eruit hoopte te halen, denk ik; Nog één keer vol trots een baby dragen. Bijna niemand weet dat ik zwanger ben. Zelfs mijn zwager niet en ik weet niet eens of mijn eigen broertje het wel weet, ik heb het hem in ieder geval niet gezegd, maar ik gok erop dat een van mn andere siblings of vader het wel een keer heeft genoemd tegen hem. Het lijkt alsof ik helemaal geblokkeerd ben. En alsof er niemand is waar ik op kan steunen, zo zonder mijn mama.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |