nee, klopt 370huf enkelquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat treinkaartje gaat je echt geen drol kosten
Mijn UIquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:47 schreef liesje1979 het volgende:
Wat is er dan te zien/doen in Erd?
Oh lol! Een sport wedstrijd? Ik ging al googlen en vroeg me al af waarom je niet gewoon lekker in Boedapest bleef.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn UI
Te zien dan, te doen zal niet lukken
Denk dat ik zo nog even naar de supermarkt ga en kippensoep ga maken, ik heb ook nog een afbakstokbrood en kaasjesquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eens en ik heb nog champignons bedenk ik me net. Straks maar een soepje van maken.
wel een mooie puzzel. Maar goed, tijd zat, lekker weer en zulksquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En je kunt vertrekken vanaf Kelenföld en Déli, maar dat had je vast al gezien.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh lol! Een sport wedstrijd? Ik ging al googlen en vroeg me al af waarom je niet gewoon lekker in Boedapest bleef.
Hoi Koen.quote:
Meestal vind ik wel een gratis stream.quote:
Ben Saddik.quote:
Een Marokkaan uit België.quote:
Hoe kan het dan een helft zijn?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 12:06 schreef Ama het volgende:
Ohja even andere helft ciabatta in de oven gooien. Gisteren zo gek gedaan met inpakken bij de winkel dat dat ding in 3 stukken is gebroken schijnbaar. :S
scherp hoorquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 12:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe kan het dan een helft zijn?
Ed.quote:
Waren 2 helften en 1 deel breekt bijna af.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 12:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe kan het dan een helft zijn?
met gehaktballetjes?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 12:09 schreef Karzai het volgende:
eerst even de was ophangen die is nu klaar, daarna ga ik soepgroente halen
zet ik een pan soep op vanmiddag, voor vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |