Niet álle aanwijzingen kloppen....quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:26 schreef Meridiaan het volgende:
Maar Nicolette heeft niets van doen met het Songfestival (toch?), en je hoorde Teach In.
Oh ja #noobquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niet álle aanwijzingen kloppen....
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:26 schreef Dave het volgende:
Ik vond het niet klinken als Emma, maar ook niet als Nicolette, die laatste was van de zomer ook expeditie robinson aan het opnemen (denk ik)
Masked Singer in Augustus/september /oktober, dus Nicolette zou kunnen.quote:De opnames van Expeditie Robinson vonden plaats vanaf midden mei tot midden juni 2021 in Kroatië.
die lees ik ook op FBquote:
Die heeft toen de koning op het podium gehadquote:
Tony jr?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:30 schreef monkyyy het volgende:
Haai
- Vis in het water
- Feestje
- Nederlandstalige muziek
- Koken
- Koning Willem-Alexander
- Vega
- Liefde / rozenblaadje (Bachelor?)
- Sprint trekken
- Goodby4
Ja 100% ik kan alleen de hint olifant niet plaatsenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:29 schreef senesta het volgende:
Volgens mij is het biggetje Nicolette Kluijver
Ze steunt een olifantenstichting ofzzoquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:33 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja 100% ik kan alleen de hint olifant niet plaatsen
Sixpack programma wat ze presenteerde en ze is vegetarisch
Ambassadrice stichting vrienden vd olifantquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:33 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
hij is ook niet grootquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:34 schreef AgnesGru het volgende:
Mart lijkt me toch stuk kleiner dan Ruben.
Zie post #144quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:33 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Die maakte nog een Vega versie van leipe mocro flavour, Koningslied, Nederlandstalig.quote:
Volgens Google 1.86quote:
Armin heeft wel ASOT gedaan in Indonesiequote:
Ja, maar die zingt veel lager en heeft een rauwere stem.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:40 schreef Distinction het volgende:
Dinand Woesthoff heeft toch Indische roots? En wel een rauw randje.
ik dachtquote:
Ik ook maar Rox is wel top hoorquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:43 schreef NailQueen het volgende:
Alsjeblieft niet Roxanne Hazes. Ik heb het helemaal gehad met die hazes familie![]()
Kan natuurlijk ook, ik dacht omdat het zo snel ging dacht ik even dat ik Hotter than my daughter zagquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht
ze hebben de klinkers er tussen uitgehaald ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |