Ik ook maar Rox is wel top hoorquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:43 schreef NailQueen het volgende:
Alsjeblieft niet Roxanne Hazes. Ik heb het helemaal gehad met die hazes familie![]()
Kan natuurlijk ook, ik dacht omdat het zo snel ging dacht ik even dat ik Hotter than my daughter zagquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht
ze hebben de klinkers er tussen uitgehaald ofzo
Rox is een normale Hazesquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:43 schreef NailQueen het volgende:
Alsjeblieft niet Roxanne Hazes. Ik heb het helemaal gehad met die hazes familie![]()
Lolquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:40 schreef Dave het volgende:
[..]
Was het een man? Moet nu aan Wieteke van Dort denken
die is toch nu erg afgevallen?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:44 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Rox is een normale Hazes![]()
Alsof Rox in dit pak had gepast
Televisie is nep!!1!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:46 schreef spapaars het volgende:
Ingehuurde panelleden zullen nooit spontaan de juiste artiest in 1 keer raden, het is 1 grote komedie.
Ron Brandsteder was de eerste naam die Gerard riep vorige week en dat was goed.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:46 schreef spapaars het volgende:
Ingehuurde panelleden zullen nooit spontaan de juiste artiest in 1 keer raden, het is 1 grote komedie.
Spaquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:46 schreef spapaars het volgende:
Dat wel, maar denk niet zoveel,quote:
kim kan goed zingen tochquote:
Kim Lian presenteerde "Sterren Springen op Zaterdag"quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:51 schreef AgnesGru het volgende:
Bij Hadewych Minis zou bij de hint sterren -> sterren op het doek kunnen. Heeft ze dit jaar aan meegedaan.
🤔🤔🤔quote:Bekend van
The Masked Singer - elfje,
Rad van Fortuin,
Voetbalvrouwen,
Amsterdamned,
Vrouwenvleugel,
Bonje met de buren
Je weet dat je niet hoeft te kijken?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:46 schreef spapaars het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |