SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
ik vond het altijd irritant dat je in de middag warm atquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:18 schreef liesje1979 het volgende: [..] Ah, ik ben niet zo gek op vliegtuigeten. Maar zou me vooral tegenstaan dat een ander voor me bepaald wat ik eet en hoe laat.
Ligt er een beetje aan wat je zoekt.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:20 schreef gianni61 het volgende: @:Budapestenaar welk thermaalbad moet ik doen? Szencheny, Rudas, Gellert?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vooral ook dat tijdstip, en dan smeek ik al telkens om als allerlaatste te krijgen maar dan is het vaak nog niet later dan 18.00 uur.
Sowiesoquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:23 schreef liesje1979 het volgende:
Kijk nog een stukje Truman show, maar dat blijft ook wel echt een briljante film.
Oh is dat zo? Ja daar zou ik ook heel slecht op gaan, dat deden mijn opa en oma vroeger, Maar die woonden ergens in een boeren gehucht in Groningen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vond het altijd irritant dat je in de middag warm at
Nu nog? Heb je daar zin inquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:24 schreef Ama het volgende:
Ik ga straks mijn huis nog even schoonmaken denk ik. Of naja mijn meubels.
Om 8 uur gaan de lichten aan en komen ze met het ontbijt langs, om 12 uur de lunch en om 6 uur het avondeten.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:23 schreef Recce het volgende:
[..]Dat zou ik ook niet prettig vinden. Ze beginnen vast ook achterlijk vroeg 's ochtends?
Nou dat had ik eigenlijk vanmiddag al moeten doen en morgen komt mijn vriend en dan wil ik het hier weer schoon hebben.quote:
Straks zitten wij ook in zo'n soort show en kijken ze ergens anders hoe we naar de Truman show kijken.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:23 schreef liesje1979 het volgende:
Kijk nog een stukje Truman show, maar dat blijft ook wel echt een briljante film.
Uit hoeveel dingen mag je dan kiezen voor bijvoorbeeld de lunch of avondeten?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Om 8 uur gaan de lichten aan en komen ze met het ontbijt langs, om 12 uur de lunch en om 6 uur het avondeten.
En ik heb tegenwoordig een plafondlamp die op standje bouwlamp kan dus top.quote:
Lekker! Gaat dus goed met alle leksappen?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als het goed is gaan morgen de laatste slangetjes er uit en schoppen ze me er uit
Was de vorige keer dat ik in dit ziekenhuis lag ook nog zo, dan kreeg je voor de lunch het warme eten en dan om 17.00 uur kon je nog een boterhammetje krijgenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vond het altijd irritant dat je in de middag warm at
Oh, dat valt op zich nog wel mee. Ik was bang dat ze om 6 uur zouden beginnen of zo.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Om 8 uur gaan de lichten aan en komen ze met het ontbijt langs, om 12 uur de lunch en om 6 uur het avondeten.
Snap ik. Ik hou ook niet van viezigheid.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou dat had ik eigenlijk vanmiddag al moeten doen en morgen komt mijn vriend en dan wil ik het hier weer schoon hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |