Deels met je eens maar het is toch van de zotte dat je geen mening mag hebben die anders is dan meanstream.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 18:16 schreef Emmerdeur het volgende:
Nou zat ik eens te denken, als zoals sommigen zeggen bnw misschien wel maatschappelijk gevaar opleverd, is het dan niet een idee om netzoiets te doen als met KEL.
Dan kan je toegang vragen , ga je dan lopen
[..]
of je niet aan de regels houden ben je gewoon je toegang kwijt. Veel makkelijker allemaal.
Want als ik zo kijk blijft het dweilen met de kraan open.
yvonne en lavenderr
![]()
Zeer goede pogingen steeds
Sommigen vergeten dat dit BNW is, en zouden de OP eens moeten lezen. Dit is niet het Nieuws.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 18:28 schreef Emmerdeur het volgende:
Ja dat kan dus schijnbaar niet(meer) zo lijkt het
Ja ik weet het. Maar schijnt maar niet door te dringen bij sommigen, resulterende in een continu welles nietes gezeik waarbij de hele sfeer naar wordt vaak.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 18:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sommigen vergeten dat dit BNW is, en zouden de OP eens moeten lezen. Dit is niet het Nieuws.
Tr tr en tr.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 19:16 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Maar schijnt maar niet door te dringen bij sommigen, resulterende in een continu welles nietes gezeik waarbij de hele sfeer naar wordt vaak.
Begrijp ik hoor, soms gaat het opeens zo snel.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 19:21 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ja doe me best, maar ook soms de fut en inspiratie er niet voor
Zoiets?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 19:23 schreef yvonne het volgende:
Ik wil nog wel heel graag even iets duidelijker maken over een TR, een TR is een seintje voor ons, wij gaan kijken en ondernemen actie, of niet, als het niet echt nodig is.
We hebben dit topic:
MED / Aanvulling op de userpolicy (per 24 augustus 2021)
Verder: lees de OP hier even.
En vooral, pas je aan!
Er is nog ergens een topic over TR's zetten, maar dat ben ik kwijt
Oh, en we moeten ene fatsoenlijkere OP hebben, met een mooi plaatje
Ja maar dan zelf gemaaktquote:
Ja ben niet zon photoshopperquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja maar dan zelf gemaakt
Ik ga gewoon @:ToT roepen of hij een mooi plaatje kan maken voor de OP , duimen maar.
ToT is een TOT-PER op dat gebied, dus dat komt vast goed.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja maar dan zelf gemaakt
Ik ga gewoon @:ToT roepen of hij een mooi plaatje kan maken voor de OP , duimen maar.
Vind je ook niet dat we een mooie OP moeten hebben met een mooi plaatje?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
ToT is een TOT-PER op dat gebied, dus dat komt vast goed.
Leuk!!quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:57 schreef ToT het volgende:
Ahhhh leuke uitdaging!Ik maak er notitie van en ga ff brainstormen. Misschien eerst ff een paar verschillende kladversies in verschillende stijlen maken of zo.
Fijn! Jij bent de bestequote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:57 schreef ToT het volgende:
Ahhhh leuke uitdaging!Ik maak er notitie van en ga ff brainstormen. Misschien eerst ff een paar verschillende kladversies in verschillende stijlen maken of zo.
Haha thanks!quote:
Zet hem op! Witte muizen. Zeggen we in Alkmaar altijdquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 21:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha thanks!
Okee mijn eerste idee gaat echt al een behoorlijk werkstuk worden waar veel tijd in gaat zitten!
Nee iets mooisquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat niet zoiets worden hoor!
[ afbeelding ]
Nice start !quote:Op woensdag 27 oktober 2021 10:39 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste opzetje.
Plaatje is 666 pixels breed en ik wil de animatie 6,66 seconden lang maken.
Maar die flitsen mogen nog wel wat subtieler, en ik vraag me af in hoeverre het legaal is om die logo's en boek-covers te gebruiken?
Ik wilde die flitsen eerst alleen in de tekst doen, maar dat wordt te klein.
De randen van het middelste boek wil ik ook wat minder scherp maken, dat staat een beetje goedkoop zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |