abonnement Unibet Coolblue
pi_201857916
Niet mijn OP:

quote:
Ivermectine heeft zich inmiddels bewezen in Mexico, India (Uttar Pradesh) en Indonesie, maar hier in het Westen is men vooral bezig het belachelijk te maken. Ivermectine is misschien geen wondermiddel, maar het kan substantieel bijdragen aan het terugdringen van het virus.

Een aantal zaken die naar voren komen na onderzoek:

-Het is een nuttig middel in elke fase van de ziekte
-88% reductie in infectie
-83% minder overlijdens
-Ook voor frontline werkers een enorme reductie in infectie van wel 87 tot 93%

Dr. John Campbell bespreekt hier dit onderzoek en is erg positief:





Ivermectine nu ook succesvol in Indonesie:

Indonesia distributes medicines for free as daily Covid-19 infections soar to 56,757

The Indonesian government on Thursday (July 15) began distributing free medicine and vitamins to self-isolating Covid-19 patients in high-risk areas as the highly transmissible Delta variant of the coronavirus continued to rip through the country, emptying pharmacy shelves.

In a broadcast via YouTube, President Joko Widodo said that, for a start, 300,000 packages would be distributed to those living in the worst-hit islands of Java and Bali, with another similar number elsewhere.

Each package will have seven days worth of therapeutic Covid-19 drugs and vitamins, and will be given to asymptomatic patients as well as those with mild to moderate symptoms including fever and dry cough. The medication for the latter group will require consultation with a doctor and a prescription.

...

Medical facilities are stretched thin, and demand for oxygen and medication has also soared. As scores of people are isolating themselves at home and self-medicating, prices of drugs have shot up in pharmacies and online. The health ministry has since moved to cap the prices of drugs such as favipiravir, remdesivir and ivermectin.

Indonesia's food and drug agency has authorised ivermectin for emergency use against Covid-19, Reuters reported, although the World Health Organisation, as well as European and the US regulators did not recommend its use for Covid-19 patients.

Gaat verder:

Link

Hier een grafiek van de provincie Uttar Pradesh in India met 200 miljoen inwoners waar ze Ivermectine zijn gaan gebruiken en daarna stopte de opgaande lijn meteen en Uttar Pradesh is zelfs op nul Covid gevallen uitgekomen:



En dit is Ivermectine gebruik in Afrika. Toeval?



En in dit topic nog meer info over Ivermectine:

Ivermectine uitstekend middel in strijd tegen Corona
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201857925
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 10:25 schreef Salina het volgende: [..] Tja, zoals ik vorige week ook al zei tegen iemand anders over de Schotse cijfertjes en statistiekjes: je lijkt ze nogal verkeerd te interpreteren. In de tabellen die jij hier opsomt staat exact het tegenovergestelde van wat jij zelf beweert. Uiteindelijk zijn vooral de twee uiterst rechter kolommen van belang (rates among persons vaccinated/not vaccinated per 100,000). Daaruit blijkt dat in elke leeftijdsgroep de kans voor een niet-gevaccineerde nog steeds veel groter is om bijvoorbeeld in het ziekenhuis te belanden of om te overlijden ten opzichte van een gevaccineerde. Bijvoorbeeld, de kans om te overlijden is voor een 80-plusser voor een niet-gevaccineerde drie keer zo groot als voor een gevaccineerde (156 vs 49.5). Voor iemand van 70-79 is de kans 5 keer zo groot (66 vs 13 per 100,000). Voor iemand van 60-69 is die kans 5,5 keer zo groot en voor iemand van 50-59 zelfs 9 keer zo groot. (tabel 4). Kijk je naar tabel 3 (emergency care) zie je hetzelfde: Voor een 80-plusser is de kans voor een niet-gevaccineerde bijna 3 keer zo groot dan voor een gevaccineerde. Voor een 70-79-jarige eveneens. Voor iemand van 60-69 zelfs 5 keer zo groot, voor een 50-59 zelfs meer dan 6 keer zo groot. Alleen bij de cases (besmettingen) zie je inderdaad een wat ander beeld. Maar goed, de vaccins zouden dan ook in eerste instantie tegen ziekenhuisopname en overlijden bescherming bieden. Verder kun je allerlei eventuele verklaringen zoeken voor het feit dat er per 100.000 inwoners meer gevaccineerden dan niet-gevaccineerden besmet raken. Misschien zijn ze wat minder voorzichtig (want gevaccineerd), komen ze meer in contact met anderen en gaan ze weer meer naar (drukke) plekken waar niet-gevaccineerden niet komen, zoals concerten, voetbalwedstrijden, etcetera. Weten wij het. Maar die mogelijkheid (voor andere verklaringen) is er altijd. En bovendien, de vaccins lijken bescherming te bieden tegen ziekenhuisopname en overlijden. Wat dat betreft is het ook niet zo problematisch dat gevaccineerden besmet raken. Verder staat op pagina 12 van dit rapport (vlak boven de door jou gehanteerde tabelletjes) van de Britse overheid het volgende (voor jou wel van belang denk ik): [..] Laat dat nog maar even inzinken. Hoe hoger de vaccinatiegraad, hoe meer gevaccineerden op de IC belanden of overlijden. Dat is geen hogere wiskunde. Verder: hoe ouder je wordt, hoe meer klachten je gemiddeld hebt en hoe hoger de kans om te overlijden. Met of zonder vaccin. En hoe kwetsbaarder je bent, hoge groter de kans om te overlijden of in het ziekenhuis te belanden. Gevaccineerde kwetsbare ouderen zijn immers nog steeds....kwetsbaar en oud. Gevaccineerd betekent dan niet opeens dat ze a la Highlander het eeuwige leven hebben, ofzo. Het lijkt aannemelijk dat juist deze ouderen en kwetsbaren eerder geneigd zijn het vaccin te nemen, want bescherming (maar dus nooit 100%). En dan kom je uiteindelijk toch op het punt: is er dan sprake van correlatie of van causaliteit als een oudere kwetsbare gevaccineerde persoon toch komt te overlijden of op de IC komt te belanden? Is het omdat ze gevaccineerd zijn of toch gewoon omdat ze, nou ja, kwetsbaar en oud zijn? Denk daar maar eens over na. [..] Zie boven. ;) Het rapport waaruit jij put waarschuwt juist om niet te snel conclusies te trekken. ;) O kak, is @:George_of_the_Jungle me nou voor geweest?
Yup, maar jij legt het net weer op een andere manier uit. Dus beide reacties samen zouden toch begrijpelijk genoeg moeten zijn in het uitleggen dat vaccineren geen negatief effect heeft op 80+
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201858222
De mental gymnastics die jullie uitvoeren om een medicijn wat een beetje helpt bij covid te downplayen met 1000en excuses en dan een toxic gen toverprik wat 3 maanden halve bescherming biedt pijpen.
pi_201858249
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 11:05 schreef jjfrmgreece het volgende:
De mental gymnastics die jullie uitvoeren om een medicijn wat een beetje helpt bij covid te downplayen met 1000en excuses en dan een toxic gen toverprik wat 3 maanden halve bescherming biedt pijpen.
Nou, er zit nogal wat mentale gymnastiek in deze reactie van je om het vaccin te downplayen om het toepassen van een niet werkend medicijn te legitimeren.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201858394

Duidelijke uitleg waarom ivermectine geen oplossing is tegen Covid.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201858509
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 11:07 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nou, er zit nogal wat mentale gymnastiek in deze reactie van je om het vaccin te downplayen om het toepassen van een niet werkend medicijn te legitimeren.
In elk goed uitgevoerd onderzoek wat ik gezien heb heeft Ivermectin een klein positief effect.

In de Pfizer booster trials ging ~1 op de 5000 dood en werd myocarditis niet bijgehouden en men moet dat vaccin nu voor de derde keer nemen terwijl nog velen bijwerkingen niet genventariseerd zijn (en als je dat niet gelooft kan je je huisarts) en dan heb ik het alleen nog over bijwerkingen die <6 maanden zichtbaar zijn. Ik heb niks tegen Pfizer zelfs niet na hun toxicshot lobby en ik geloof ook niet dat Ivermectin een covidkiller is maar dat het een belangrijke tool kan zijn bij vroege behandeling icm andere antivirale medicatie / steroden / antibiotica / zinc / vit D zoals ze in vele landen doen is gewoon uit de data te observeren.
  Moderator vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:34:21 #7
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201858589
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 11:28 schreef jjfrmgreece het volgende:

[..]
In elk goed uitgevoerd onderzoek wat ik gezien heb heeft Ivermectin een klein positief effect.

In de Pfizer booster trials ging ~1 op de 5000 dood en werd myocarditis niet bijgehouden en men moet dat vaccin nu voor de derde keer nemen terwijl nog velen bijwerkingen niet genventariseerd zijn (en als je dat niet gelooft kan je je huisarts) en dan heb ik het alleen nog over bijwerkingen die <6 maanden zichtbaar zijn. Ik heb niks tegen Pfizer zelfs niet na hun toxicshot lobby en ik geloof ook niet dat Ivermectin een covidkiller is maar dat het een belangrijke tool kan zijn bij vroege behandeling icm andere antivirale medicatie / steroden / antibiotica / zinc / vit D zoals ze in vele landen doen is gewoon uit de data te observeren.
Heb je een link naar het onderzoek waar uit blijkt dat 1 op 5000 dood ging?
pi_201858670
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 10:25 schreef Salina het volgende:

[..]
Tja, zoals ik vorige week ook al zei tegen iemand anders over de Schotse cijfertjes en statistiekjes: je lijkt ze nogal verkeerd te interpreteren.

In de tabellen die jij hier opsomt staat exact het tegenovergestelde van wat jij zelf beweert.
Uiteindelijk zijn vooral de twee uiterst rechter kolommen van belang (rates among persons vaccinated/not vaccinated per 100,000).
Daaruit blijkt dat in elke leeftijdsgroep de kans voor een niet-gevaccineerde nog steeds veel groter is om bijvoorbeeld in het ziekenhuis te belanden of om te overlijden ten opzichte van een gevaccineerde.

Bijvoorbeeld, de kans om te overlijden is voor een 80-plusser voor een niet-gevaccineerde drie keer zo groot als voor een gevaccineerde (156 vs 49.5).
Voor iemand van 70-79 is de kans 5 keer zo groot (66 vs 13 per 100,000).
Voor iemand van 60-69 is die kans 5,5 keer zo groot en voor iemand van 50-59 zelfs 9 keer zo groot.
(tabel 4).

Kijk je naar tabel 3 (emergency care) zie je hetzelfde:
Voor een 80-plusser is de kans voor een niet-gevaccineerde bijna 3 keer zo groot dan voor een gevaccineerde.
Voor een 70-79-jarige eveneens. Voor iemand van 60-69 zelfs 5 keer zo groot, voor een 50-59 zelfs meer dan 6 keer zo groot.

Alleen bij de cases (besmettingen) zie je inderdaad een wat ander beeld. Maar goed, de vaccins zouden dan ook in eerste instantie tegen ziekenhuisopname en overlijden bescherming bieden.
Verder kun je allerlei eventuele verklaringen zoeken voor het feit dat er per 100.000 inwoners meer gevaccineerden dan niet-gevaccineerden besmet raken.
Misschien zijn ze wat minder voorzichtig (want gevaccineerd), komen ze meer in contact met anderen en gaan ze weer meer naar (drukke) plekken waar niet-gevaccineerden niet komen, zoals concerten, voetbalwedstrijden, etcetera. Weten wij het. Maar die mogelijkheid (voor andere verklaringen) is er altijd.

En bovendien, de vaccins lijken bescherming te bieden tegen ziekenhuisopname en overlijden. Wat dat betreft is het ook niet zo problematisch dat gevaccineerden besmet raken.

Verder staat op pagina 12 van dit rapport (vlak boven de door jou gehanteerde tabelletjes) van de Britse overheid het volgende (voor jou wel van belang denk ik):
[..]
Laat dat nog maar even inzinken. Hoe hoger de vaccinatiegraad, hoe meer gevaccineerden op de IC belanden of overlijden. Dat is geen hogere wiskunde.
Verder: hoe ouder je wordt, hoe meer klachten je gemiddeld hebt en hoe hoger de kans om te overlijden. Met of zonder vaccin. En hoe kwetsbaarder je bent, hoge groter de kans om te overlijden of in het ziekenhuis te belanden.
Gevaccineerde kwetsbare ouderen zijn immers nog steeds....kwetsbaar en oud. Gevaccineerd betekent dan niet opeens dat ze a la Highlander het eeuwige leven hebben, ofzo.
Het lijkt aannemelijk dat juist deze ouderen en kwetsbaren eerder geneigd zijn het vaccin te nemen, want bescherming (maar dus nooit 100%).

En dan kom je uiteindelijk toch op het punt: is er dan sprake van correlatie of van causaliteit als een oudere kwetsbare gevaccineerde persoon toch komt te overlijden of op de IC komt te belanden?
Is het omdat ze gevaccineerd zijn of toch gewoon omdat ze, nou ja, kwetsbaar en oud zijn?

Denk daar maar eens over na.
[..]
Zie boven. ;)

Het rapport waaruit jij put waarschuwt juist om niet te snel conclusies te trekken. ;)

O kak, is @:George_of_the_Jungle me nou voor geweest?
Inderdaad, precies wat ik ook al zei. Die tabellen laten juist precies zien wat @primumnonnocere beweert dat ze niet laten zien.

Mogelijk als ze het van meer horen dat het dan ook iets meer doordringt, dus ook nog even een complete quote in dit deel!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_201858685
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 09:51 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Onzin. Met het Ebola vaccin is bijvoorbeeld veel minder getest voor het op de markt werd toegelaten. Er zijn geen stappen overgeslagen, men heeft een boel stappen alleen veel sneller uit kunnen voeren omdat er geen gebrek aan funding was, geen gebrek aan vrijwilligers, en geen gebrek aan rondgaand virus.
Welke specifieke stappen zijn volgens jou (@primumnonnocere ) overgeslagen?
Deze ook ff gequote, want ik ben wel benieuwd naar vetgedrukte vraag.
pi_201858750
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 11:34 schreef Momo het volgende:

[..]
Heb je een link naar het onderzoek waar uit blijkt dat 1 op 5000 dood ging?
https://www.medrxiv.org/c(...)1261159/F1.large.jpg

bron ervan: https://www.medrxiv.org/c(...)21261159v1.full-text
  Moderator vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:50:16 #11
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201858774
quote:
In de vaccin groep gingen er 14 dood na de tweede prik, in de placebo groep 13 mensen. Die mensen in de placebo groep hebben helemaal geen vaccin gehad dus. Beide groepen zijn ongeveer even groot. Er is gewoon een kans dat mensen dood gaan in het algemeen.
  Moderator vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:55:20 #12
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201858838
twitter
pi_201858878
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 11:50 schreef Momo het volgende:

[..]
In de vaccin groep gingen er 14 dood na de tweede prik, in de placebo groep 13 mensen. Die mensen in de placebo groep hebben helemaal geen vaccin gehad dus. Beide groepen zijn ongeveer even groot. Er is gewoon een kans dat mensen dood gaan in het algemeen.
Ja het is een lopende trial het was ooit 4:1 met de doden vanuit de vaccine groep derhalve dat ik dat zei. Nu is het inderdaad redelijk irrelevant maar toch heeft Lareb alleen al 500 geregistreerde doden aan het Pfizer vaccin, waarbij zowel de melder als Lareb een link moeten zien. En de familie of dokter moet het melden. Hoe hoog ligt het echte cijfer vraag ik me dan af.
  Moderator vrijdag 22 oktober 2021 @ 12:05:13 #14
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201858953
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 11:58 schreef jjfrmgreece het volgende:

[..]
Ja het is een lopende trial het was ooit 4:1 met de doden vanuit de vaccine groep derhalve dat ik dat zei. Nu is het inderdaad redelijk irrelevant maar toch heeft Lareb alleen al 500 geregistreerde doden aan het Pfizer vaccin, waarbij zowel de melder als Lareb een link moeten zien. En de familie of dokter moet het melden. Hoe hoog ligt het echte cijfer vraag ik me dan af.
Willem Engel en andere figuren hebben toch juist opgeroepen om nepdoden te melden bij Lareb? Daarnaast zou 500 doden weinig gezien miljoenen 65+ Pfizer hebben gekregen.
pi_201859010
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 11:58 schreef jjfrmgreece het volgende:

[..]
Ja het is een lopende trial het was ooit 4:1 met de doden vanuit de vaccine groep derhalve dat ik dat zei. Nu is het inderdaad redelijk irrelevant maar toch heeft Lareb alleen al 500 geregistreerde doden aan het Pfizer vaccin, waarbij zowel de melder als Lareb een link moeten zien. En de familie of dokter moet het melden. Hoe hoog ligt het echte cijfer vraag ik me dan af.
1 op de 5000 sterft dus aan het vaccin.
Dat is dus 2500 doden in Nederland vanwege het vaccin.

Ondertussen stoppen we met Astrazeneca, Jansen, Moderna, vanwege de zeer geringe kans op ernstige bijwerking.
En zeg jij droog dat bij Pfizer 1 op de 5000 sterft aan het vaccin...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201859039
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 11:28 schreef jjfrmgreece het volgende:

[..]
In elk goed uitgevoerd onderzoek wat ik gezien heb heeft Ivermectin een klein positief effect.

In de Pfizer booster trials ging ~1 op de 5000 dood en werd myocarditis niet bijgehouden en men moet dat vaccin nu voor de derde keer nemen terwijl nog velen bijwerkingen niet genventariseerd zijn (en als je dat niet gelooft kan je je huisarts) en dan heb ik het alleen nog over bijwerkingen die <6 maanden zichtbaar zijn. Ik heb niks tegen Pfizer zelfs niet na hun toxicshot lobby en ik geloof ook niet dat Ivermectin een covidkiller is maar dat het een belangrijke tool kan zijn bij vroege behandeling icm andere antivirale medicatie / steroden / antibiotica / zinc / vit D zoals ze in vele landen doen is gewoon uit de data te observeren.
Dus gewoon alles er tegenaan gooien en uiteindelijk niet weten wat nou precies hielp...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201859113
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 12:14 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus gewoon alles er tegenaan gooien en uiteindelijk niet weten wat nou precies hielp...
Ivermectin helpt tegen virus replicatie

Zinc is nodig zodat de rest van de medicatie goed kan werken

Vit D is nodig als de patient tekort heeft

Antibiotica omdat virale infecties de longen kunnen vullen bacterin

Antivirale medicatie logisch


Deze dingen staan in vele landen gewoon als protocol uitgestippeld wanneer wat geven op welk moment en is ook logisch. Voor tennissen heb je toch ook een tennisveld racket en tennisbal nodig??? Dan ga je toch ook niet zeggen hoe weet ik of mn racket werkt zonder bal als je een bal hebt lmao.
pi_201859176
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 11:55 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Er wordt nu mee omgegaan alsof het herone betreft of zo, dat lijkt me ook niet zuiver. :') Ik vermijd de discussie over ivermectine en HCQ en zo, omdat het bewijs ervoor niet erg overtuigend is, dus wie ben ik dan? Maar er wordt wel heel krampachtig gedaan over offlabel gebruik. Als Henk in een vroeg stadium van Covid bij de huisarts blijft zeuren over ivermectine, heb ik liever dat de huisarts daar het gesprek over kan aangaan en de tabletten voor menselijk gebruik offlabel kan voorschrijven en hem eerlijk kan informeren over dosering, bijwerkingen en het gebrek aan bewijs, dan dat hij zelf maar online paardenmiddel gaat bestellen via een dubieuze website of zo. Denk ik er dan te simpel over?
  Moderator vrijdag 22 oktober 2021 @ 12:37:13 #19
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201859233
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 12:31 schreef Vasilevski het volgende:

[..]
Er wordt nu mee omgegaan alsof het herone betreft of zo, dat lijkt me ook niet zuiver. :') Ik vermijd de discussie over ivermectine en HCQ en zo, omdat het bewijs ervoor niet erg overtuigend is, dus wie ben ik dan? Maar er wordt wel heel krampachtig gedaan over offlabel gebruik. Als Henk in een vroeg stadium van Covid bij de huisarts blijft zeuren over ivermectine, heb ik liever dat de huisarts daar het gesprek over kan aangaan en de tabletten voor menselijk gebruik offlabel kan voorschrijven en hem eerlijk kan informeren over dosering, bijwerkingen en het gebrek aan bewijs, dan dat hij zelf maar online paardenmiddel gaat bestellen via een dubieuze website of zo. Denk ik er dan te simpel over?
Ik denk niet dat het zo werkt. Mij lijkt dat offlabel iets toeschrijven niet de bedoeling is. Ik heb een arts in de familie en er komen regelmatig mensen (al voor corona) die via internet hebben gevonden dat ze ziekte A hebben en dat medicijn/zalf etc. willen hebben. En als een arts zegt dat ze die ziekte niet hebben blijven ze erbij dat ze dat middel willen. Al zou je ze een paar pilletjes geven, ze willen dan er toch meer van blijven slikken? Of moet je het alleen nemen als je nou eenmaal corona hebt?

Al is het zeker niet wenselijk dat mensen online maar dingen gaan bestellen. Zag mensen op AliExpress allemaal pillen bestellen, krijg je een doosje met alleen Chinese tekens erop...
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 12:39:37 #20
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_201859267
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 12:24 schreef jjfrmgreece het volgende:

[..]
Ivermectin helpt tegen virus replicatie

Zinc is nodig zodat de rest van de medicatie goed kan werken

Vit D is nodig als de patient tekort heeft

Antibiotica omdat virale infecties de longen kunnen vullen bacterin

Antivirale medicatie logisch

Deze dingen staan in vele landen gewoon als protocol uitgestippeld wanneer wat geven op welk moment en is ook logisch. Voor tennissen heb je toch ook een tennisveld racket en tennisbal nodig??? Dan ga je toch ook niet zeggen hoe weet ik of mn racket werkt zonder bal als je een bal hebt lmao.
De longen en andere organen worden kapot gemaakt door het virus zelf. En antibiotica hebben geen effect op een virus.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushid sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_201859299
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 12:37 schreef Momo het volgende:

[..]
Ik denk niet dat het zo werkt. Mij lijkt dat offlabel iets toeschrijven niet de bedoeling is. Ik heb een arts in de familie en er komen regelmatig mensen (al voor corona) die via internet hebben gevonden dat ze ziekte A hebben en dat medicijn/zalf etc. willen hebben. En als een arts zegt dat ze die ziekte niet hebben blijven ze erbij dat ze dat middel willen. Al zou je ze een paar pilletjes geven, ze willen dan er toch meer van blijven slikken? Of moet je het alleen nemen als je nou eenmaal corona hebt?

Al is het zeker niet wenselijk dat mensen online maar dingen gaan bestellen. Zag mensen op AliExpress allemaal pillen bestellen, krijg je een doosje met alleen Chinese tekens erop...
Hmmm kan me voorstellen dat dat wel vervelend is voor zorgverleners inderdaad. En ongemakkelijke gesprekken. Als zo iemand aankomt met van: "Ja ik weet zeker dat ik wormen heb, ik heb gelezen dat ivermectine daartegen helpt, kun je me dat effe snel voorschrijven? Corona? Nee joh, ik zou niet durven, de gedachte is niet eens bij me opgekomen!" :')
pi_201859342
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 12:39 schreef Megumi het volgende:

[..]
De longen en andere organen worden kapot gemaakt door het virus zelf. En antibiotica hebben geen effect op een virus.
Wel op bacterin die misbruik maken van de situatie in de longen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 12:46:48 #23
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_201859366
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 12:42 schreef Vasilevski het volgende:

[..]
Hmmm kan me voorstellen dat dat wel vervelend is voor zorgverleners inderdaad. En ongemakkelijke gesprekken. Als zo iemand aankomt met van: "Ja ik weet zeker dat ik wormen heb, ik heb gelezen dat ivermectine daartegen helpt, kun je me dat effe snel voorschrijven? Corona? Nee joh, ik zou niet durven, de gedachte is niet eens bij me opgekomen!" :')
Ivermectine is een medicijn tegen parasieten wormen in het lichaam vallen daar natuurlijk ook onder. Corona is echter een virus dus daar gaat invermectine net tegen helpen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushid sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_201859377
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 11:28 schreef jjfrmgreece het volgende:

[..]
In elk goed uitgevoerd onderzoek wat ik gezien heb heeft Ivermectin een klein positief effect.

In de Pfizer booster trials ging ~1 op de 5000 dood en werd myocarditis niet bijgehouden en men moet dat vaccin nu voor de derde keer nemen terwijl nog velen bijwerkingen niet genventariseerd zijn (en als je dat niet gelooft kan je je huisarts) en dan heb ik het alleen nog over bijwerkingen die <6 maanden zichtbaar zijn. Ik heb niks tegen Pfizer zelfs niet na hun toxicshot lobby en ik geloof ook niet dat Ivermectin een covidkiller is maar dat het een belangrijke tool kan zijn bij vroege behandeling icm andere antivirale medicatie / steroden / antibiotica / zinc / vit D zoals ze in vele landen doen is gewoon uit de data te observeren.
Myocarditis in de trials niet bijgehouden? Linkje?
Ik heb nog geen een goed opgezet, uitgevoerd en geanalyseerde Ivermectine studie gezien die een positief effect vaststelde. Maar jij schijnbaar wel, linkjes?
pi_201859392
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 12:42 schreef Vasilevski het volgende:

[..]
Hmmm kan me voorstellen dat dat wel vervelend is voor zorgverleners inderdaad. En ongemakkelijke gesprekken. Als zo iemand aankomt met van: "Ja ik weet zeker dat ik wormen heb, ik heb gelezen dat ivermectine daartegen helpt, kun je me dat effe snel voorschrijven? Corona? Nee joh, ik zou niet durven, de gedachte is niet eens bij me opgekomen!" :')
Ivermectine wordt in Nederland amper voorgeschreven en wordt ook niet vergoed.
Als jij met wormen bij de huisarts komt krijg je Niclosamide, en mogelijk doorverwijzing naar een specialist als het vermoeden bestaat dat de wormen niet alleen in je darmen zitten.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201859403
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 11:58 schreef jjfrmgreece het volgende:

[..]
Ja het is een lopende trial het was ooit 4:1 met de doden vanuit de vaccine groep derhalve dat ik dat zei. Nu is het inderdaad redelijk irrelevant maar toch heeft Lareb alleen al 500 geregistreerde doden aan het Pfizer vaccin, waarbij zowel de melder als Lareb een link moeten zien. En de familie of dokter moet het melden. Hoe hoog ligt het echte cijfer vraag ik me dan af.
500 doden aan het Pfizer vaccin? Link?
Als ik vandaag 10 miljoen mensen aankijk, dan zijn daar volgende week honderden van dood. Komt dat dan omdat mijn blikken doden?
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 12:49:51 #27
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_201859405
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 12:45 schreef Wantie het volgende:

[..]
Wel op bacterin die misbruik maken van de situatie in de longen.
Het virus zelf zorgt al zonder een bacterie voor veel longschade bij IC patinten.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushid sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_201859415
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 12:46 schreef Megumi het volgende:

[..]
Ivermectine is een medicijn tegen parasieten wormen in het lichaam vallen daar natuurlijk ook onder. Corona is echter een virus dus daar gaat invermectine net tegen helpen.
Het schijnt dat in een petrischaaltje met iets van 100x de dosis of zo wel effect te hebben.
Maar dat heeft chloor ook, of alcohol, en die ga je ook niet in zulke doses innemen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201859416
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 12:24 schreef jjfrmgreece het volgende:

[..]
Ivermectin helpt tegen virus replicatie

In een laboratorium setting met concentraties die niet te bereiken zijn in cellen in levende mensen.
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 12:53:20 #30
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_201859442
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 12:50 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het schijnt dat in een petrischaaltje met iets van 100x de dosis of zo wel effect te hebben.
Maar dat heeft chloor ook, of alcohol, en die ga je ook niet in zulke doses innemen.
Nee dan ga je dood. Er schijnen al wat nepnieuws volgers daardoor dood te zijn gegaan of op een IC te zijn beland met name in de VS. Medicijnen tegen parasieten die nog al eens worden opgevoerd als medicijn tegen covid zoals ook malaria medicijnen gaan niet helpen tegen een virus. Daar zijn ze nooit voor ontwikkeld.

[ Bericht 5% gewijzigd door Megumi op 22-10-2021 12:58:59 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushid sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_201859456
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 12:49 schreef Megumi het volgende:

[..]
Het virus zelf zorgt al zonder een bacterie voor veel longschade bij IC patinten.
Ja, klopt. En de immuunreactie ook.
Ik mis dan dexamethason in het rijtje van medicatie die we naar Covid patinten moeten gooien.

Over ivermectine bestaat overigens, ondanks honderden lovende onderzoeken, geen consensus wanneer het helpt.
De een zegt onmiddellijk na besmetting, anders werkt het niet, de ander zegt bij ziekenhuisopname, in combinatie met een cocktail aan andere medicijnen en voedingssupplementen...

Verder vraag ik me af dat als zink nodig is om een medicijn te laten werken, waarom zit het dan niet in het medicijn....
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201859485
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 11:58 schreef jjfrmgreece het volgende:

[..]
Ja het is een lopende trial het was ooit 4:1 met de doden vanuit de vaccine groep derhalve dat ik dat zei. Nu is het inderdaad redelijk irrelevant maar toch heeft Lareb alleen al 500 geregistreerde doden aan het Pfizer vaccin, waarbij zowel de melder als Lareb een link moeten zien. En de familie of dokter moet het melden. Hoe hoog ligt het echte cijfer vraag ik me dan af.
Weer totale onzin. Weet je wel wat Lareb precies is en doet? Ze houden eventuele bijwerkingen bij die gemeld worden, en die ze verder onderzoeken. Iedereen kan een melding doen. Dat betekent echter niet dat een melding van overlijden na toedienen van een vaccin ook betekent dat iemand is overleden door toediening van het vaccin.

Op Lareb zelf staat dit prima omschreven.

quote:

Belangrijk! Lees eerst deze toelichting


Een gemelde bijwerking hoeft niet altijd door het vaccin veroorzaakt te zijn. Klachten of aandoeningen kunnen ook door een andere oorzaak na de vaccinatie zijn ontstaan.
Die waarschuwing is er niet voor niets.

quote:
Overlijdens
Tot nu toe zijn er 539 meldingen van overlijden na coronavaccinatie. Het gaat om 267 personen ouder dan 80 jaar, 213 personen tussen de 61 en 80 jaar, 43 personen tussen de 41 en 60 jaar en 13 personen tussen de 20 en 40 jaar. Van 3 personen is de precieze leeftijd niet bekend.

De meeste meldingen gingen over het vaccin van Pfizer/BioNTech (Comirnaty). Dit is het meest gebruikte coronavaccin en tevens het vaccin dat de eerste maanden in de ouderenpopulatie gebruikt is.

Overlijden n vaccinatie betekent niet dat een bijwerking van het vaccin de oorzaak is van het overlijden.

In de meldingen met voldoende informatie, is bij een groot deel een al bestaand gezondheidsprobleem de meest voor de hand liggende verklaring voor het overlijden.
Bij een aantal meldingen hebben bijwerkingen mogelijk bijgedragen aan het verslechteren van een al kwetsbare gezondheidssituatie of sluimerende onderliggende conditie al dan niet door hoge leeftijd. Het gaat hier om bekende bijwerkingen van de coronavaccins zoals koorts, misselijkheid en algemene malaise. Er zijn 6 patinten overleden na trombose in combinatie met een laag aantal bloedplaatjes, waarvan het bij drie ging om de zeldzame bijwerking bij het AstraZeneca vaccin.
Hier het officile rapport van Lareb over de eerste 14 weken van vaccinatie.

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 12:49 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
500 doden aan het Pfizer vaccin? Link?
Als ik vandaag 10 miljoen mensen aankijk, dan zijn daar volgende week honderden van dood. Komt dat dan omdat mijn blikken doden?
Veel mensen (ook hier op FOK!) weten geen onderscheid te maken tussen termen als "link", "verband", correlatie of causaliteit.
Hopeloze zaak eigenlijk.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_201859502
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 11:58 schreef jjfrmgreece het volgende:

[..]
Ja het is een lopende trial het was ooit 4:1 met de doden vanuit de vaccine groep derhalve dat ik dat zei. Nu is het inderdaad redelijk irrelevant maar toch heeft Lareb alleen al 500 geregistreerde doden aan het Pfizer vaccin, waarbij zowel de melder als Lareb een link moeten zien. En de familie of dokter moet het melden. Hoe hoog ligt het echte cijfer vraag ik me dan af.
En daarmee laat je dus ook zien dat 4:1 dus helemaal nog niets zegt. En GEEN van de doden in de vaccinatie groep kon gelinked worden aan het vaccin.
pi_201859505
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 12:54 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, klopt. En de immuunreactie ook.
Ik mis dan dexamethason in het rijtje van medicatie die we naar Covid patinten moeten gooien.
Dat wordt nu toch wel gebruikt bij ernstige gevallen?
pi_201859514
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 12:57 schreef Salina het volgende:

[..]
Veel mensen (ook hier op FOK!) weten geen onderscheid te maken tussen termen als "link", "verband", correlatie of causaliteit.
Hopeloze zaak eigenlijk.
Dit is altijd wel een mooie uitleg:
pi_201859515
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 12:59 schreef Vasilevski het volgende:

[..]
Dat wordt nu toch wel gebruikt bij ernstige gevallen?
Jawel, maar is niet controversieel, dus wordt niet genoemd.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:01:06 #37
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_201859522
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 12:54 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, klopt. En de immuunreactie ook.
Ik mis dan dexamethason in het rijtje van medicatie die we naar Covid patinten moeten gooien.

Over ivermectine bestaat overigens, ondanks honderden lovende onderzoeken, geen consensus wanneer het helpt.
De een zegt onmiddellijk na besmetting, anders werkt het niet, de ander zegt bij ziekenhuisopname, in combinatie met een cocktail aan andere medicijnen en voedingssupplementen...

Verder vraag ik me af dat als zink nodig is om een medicijn te laten werken, waarom zit het dan niet in het medicijn....
Je hoeft geen geleerde te zijn om te begrijpen dat medicijnen die ontwikkeld zijn tegen parasieten niet werken tegen een virus. Soms zijn er wel medicijnen die onverwacht helpen tegen een andere ziekte maar dat zie je niet vaak voorbij komen in het nieuws.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushid sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_201859545
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 12:57 schreef Salina het volgende:

[..]
Weer totale onzin. Weet je wel wat Lareb precies is en doet? Ze houden eventuele bijwerkingen bij die gemeld worden, en die ze verder onderzoeken. Iedereen kan een melding doen. Dat betekent echter niet dat een melding van overlijden na toedienen van een vaccin ook betekent dat iemand is overleden door toediening van het vaccin.

Op Lareb zelf staat dit prima omschreven.
[..]
Die waarschuwing is er niet voor niets.
[..]
Hier het officile rapport van Lareb over de eerste 14 weken van vaccinatie.
[..]
Veel mensen (ook hier op FOK!) weten geen onderscheid te maken tussen termen als "link", "verband", correlatie of causaliteit.
Hopeloze zaak eigenlijk.
Tja misschien ken ik iemand die voor Lareb werkt en misschien als je een email stuurt met de vraag van wie en hoe een vaccine bijwerking / overlijden wordt gerapporteerd dat ze precies hetzelfde zeggen. Ik ben klaar met deze discussies te voeren zit geen nut in dit is echt diepe brainwash.
pi_201859558
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 13:01 schreef Megumi het volgende:

[..]
Je hoeft geen geleerde te zijn om te begrijpen dat medicijnen die ontwikkeld zijn tegen parasieten niet werken tegen een virus. Soms zijn er wel medicijnen die onverwacht helpen tegen een andere ziekte maar dat zie je niet vaak voorbij komen in het nieuws.
Van ivermectine is het toch juist gebleken dat het ook antivirale en ontstekingsremmende effecten kan hebben? Dat is natuurlijk nog wat anders dan dat het daadwerkelijk Covid geneest en dat moeten we dus niet beweren zonder bewijs. Maar dat is nog wat anders dan de vingers in de oren steken en heel hard "pAaRdEnOnTwOrMeR" roepen.
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:12:16 #40
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_201859635
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 13:05 schreef Vasilevski het volgende:

[..]
Van ivermectine is het toch juist gebleken dat het ook antivirale en ontstekingsremmende effecten kan hebben?
Tot nu is dat niet gebleken. Overtuigend bewijs is er niet. En er zijn mogelijk zelfs ernstige bijwerkingen. Met name als het om medicijnen gaat tegen parasieten.

Wondermiddel tegen corona, of toch niet?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushid sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_201859637
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 13:05 schreef Vasilevski het volgende:

[..]
Van ivermectine is het toch juist gebleken dat het ook antivirale en ontstekingsremmende effecten kan hebben? Dat is natuurlijk nog wat anders dan dat het daadwerkelijk Covid geneest en dat moeten we dus niet beweren zonder bewijs. Maar dat is nog wat anders dan de vingers in de oren steken en heel hard "pAaRdEnOnTwOrMeR" roepen.
Onstekingsremmend is nieuw voor me, maar daarvoor is dexamethason een beter middel, of gewoon paracetamol...

Antiviraal alleen in hele hoge concentraties in een petrischaaltje.
Die concentratie kun je in het lichaam niet bereiken.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 14:21:37 #42
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_201861075
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 13:05 schreef Vasilevski het volgende:

[..]
Maar dat is nog wat anders dan de vingers in de oren steken en heel hard "pAaRdEnOnTwOrMeR" roepen.
Als jij het wel wil gebruiken houd ik je niet tegen. Maar het nemen van medicijnen waarvan de werking niet helemaal bewezen is zou ik zelf niet doen. En dat raad ik jou ook niet aan. Tot nu toe blijkt een vaccin het beste als oplossing. Maar wellicht heb ik je post niet helemaal begrepen.

[ Bericht 10% gewijzigd door Megumi op 22-10-2021 14:38:55 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushid sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_201862212
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 13:05 schreef Vasilevski het volgende:

[..]
Van ivermectine is het toch juist gebleken dat het ook antivirale en ontstekingsremmende effecten kan hebben? Dat is natuurlijk nog wat anders dan dat het daadwerkelijk Covid geneest en dat moeten we dus niet beweren zonder bewijs. Maar dat is nog wat anders dan de vingers in de oren steken en heel hard "pAaRdEnOnTwOrMeR" roepen.
Waarom hebben ze het dan nooit bij andere virale aandoeningen gebruikt? HIV, influenza, gele koort, mazelen, ebola?
pi_201862227
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 13:04 schreef jjfrmgreece het volgende:

[..]
Tja misschien ken ik iemand die voor Lareb werkt en misschien als je een email stuurt met de vraag van wie en hoe een vaccine bijwerking / overlijden wordt gerapporteerd dat ze precies hetzelfde zeggen. Ik ben klaar met deze discussies te voeren zit geen nut in dit is echt diepe brainwash.
Ah, ze zetten iets anders op hun website dan wat ze je vertellen als je het ze direct vraagt, tenminste, als je er iemand kent. Tuurlijk :')
pi_201864197
twitter

Goei draadje
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201864210
twitter
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201866254
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 11:07 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nou, er zit nogal wat mentale gymnastiek in deze reactie van je om het vaccin te downplayen om het toepassen van een niet werkend medicijn te legitimeren.
Wat vind jij dan van Uttar Pradesh in India, waar ze Ivermectine hebben toegevoegd aan de home medical kit om de pandemie te bestrijden?

De mensen die dat besluit hebben genomen die snappen er echt helemaal niks van? Zelfde geldt voor Mexico en Indonesi.

Dit zijn natuurlijk landen waar men dom is en in het verheven westen weten we alles beter toch?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_201866824
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 21:11 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]
Wat vind jij dan van Uttar Pradesh in India, waar ze Ivermectine hebben toegevoegd aan de home medical kit om de pandemie te bestrijden?

De mensen die dat besluit hebben genomen die snappen er echt helemaal niks van? Zelfde geldt voor Mexico en Indonesi.

Dit zijn natuurlijk landen waar men dom is en in het verheven westen weten we alles beter toch?
De gezondheidszorg is in die landen inderdaad stukken beter georganiseerd dan hier ^O^
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201866836
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 15:55 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Waarom hebben ze het dan nooit bij andere virale aandoeningen gebruikt? HIV, influenza, gele koort, mazelen, ebola?
Nou, omdat er geen geld aan te verdienen valt :Y
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201867991
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 21:11 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]
Wat vind jij dan van Uttar Pradesh in India, waar ze Ivermectine hebben toegevoegd aan de home medical kit om de pandemie te bestrijden?

De mensen die dat besluit hebben genomen die snappen er echt helemaal niks van? Zelfde geldt voor Mexico en Indonesi.

Dit zijn natuurlijk landen waar men dom is en in het verheven westen weten we alles beter toch?
en lockdowns..... die overal ter wereld, daarna de besmettingen laat dalen.

Je komt weer met een al ontkracht statement.
pi_201869615
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 21:50 schreef Wantie het volgende:

[..]
De gezondheidszorg is in die landen inderdaad stukken beter georganiseerd dan hier ^O^
Idd al die medische vakanties naar die verre oorden om die moeilijke en dure ingrepen goedkoper en beter daar te laten doen. :D

Waarschijnlijk kan pcp ons wel in detail vertellen voor welke behandeling we naar een welke andere land moeten gaan.
pi_201869652
Een maat van me trok ooit rond in India. Had een chirurg ontmoet en zat daar biertjes mee te drinken, totdat de chirurg weg moest. Hij had dienst en moest een operatie doen, m'n maat mocht wel als ie ook eens in iemand wilde snijden.
Goed geregeld daar, de gezondheidszorg.
Ivermectine is goedkoop, en zo kunnen overheden claimen dat ze, tegen geringe kosten, iets doen.
pi_201872504
Uttar Pradesh vertaald in het Engels naar Utter Bullshit. Wisten jullie dat? :P

Dit is misschien wel een leuke link voor PCP.
Simpel, duidelijk, met linkjes naar websites die je de beginselen van statistiek uitleggen (correlatie, causaliteit, schijnverbanden). Niet te moeilijk allemaal, geen wetenschappelijk gedoe.
Duidelijker kan het niet.

No evidence suggests a causal link between ivermectin recommendation and the decline of COVID-19 cases in the Indian state of Uttar Pradesh

Wat vooral op valt is dat een bekende nieuwszender uit de VS nogal betrokken is geweest bij het promoten van deze (valse) claim: OANN.

Die kwamen we ook al tegen bij de verkiezingen in de VS, was het niet? De wereld is klein.

Vooral het stukje over de lockdowns die Utter Bullshit Uttar Pradesh heeft ingesteld is wel interessant.

quote:
Finally, OAN claimed that ivermectin allowed Uttar Pradesh to control COVID-19 “without the need of lockdowns” and other restrictions. This is false. The administration of Uttar Pradesh did implement restrictions to curb the spread of the virus, including a complete lockdown on 30 April 2021. The lockdown was extended several times across May 2021, followed by night and weekend restrictions until September 2021.
In dit artikel wordt ook gelinkt naar een ander, eerder, artikel, trouwens.

No data available to suggest a link between India's reduction of COVID-19 cases and the use of ivermectin


Tevens:
Les 1 van de basisbeginselen der wetenschap/statistiek:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_201873402
En nog maar eens dan, het boekje van Spiegelhalter over statistiek. Erg makkelijk te lezen, uberhaupt het woord 'p-value' wordt pas na ruim 200 paginas genoemd.
pi_201979389
verklaar deze grafiek.

"Indonesia's food and drug agency has authorised ivermectin for emergency use against Covid-19, Reuters reported, although the World Health Organisation, as well as European and the US regulators did not recommend its use for Covid-19 patients."

https://www.straitstimes.(...)ctions-soar-to-56757



https://ourworldindata.or(...)b=chart&country=~IDN
pi_201979861
Zie les 1 in de post van Salina. Een grafiekje voorzien van 2 puntjes waar zogenaamd iets gebeurd is natuurlijk vrij onzinnig. Als je even langer dan twee seconden had nagedacht, dan had je ook wel gesnapt dat goedkeuren van een middel niet gelijkstaat aan het plots massaal preventief voorschrijven aan de bevolking, wat noodzakelijk zou zijn voor een significante daling in het aantal besmettingen.

Waar is overigens het Fluvoxaminetopic? Toch aardige resultaten uit deze recente gedegen trial: https://www.thelancet.com/journals/langlo/article/PIIS2214-109X(21)00448-4/fulltext
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_201979981
quote:
14s.gif Op maandag 1 november 2021 02:14 schreef Mytho het volgende:
verklaar deze grafiek.

"Indonesia's food and drug agency has authorised ivermectin for emergency use against Covid-19, Reuters reported, although the World Health Organisation, as well as European and the US regulators did not recommend its use for Covid-19 patients."

https://www.straitstimes.(...)ctions-soar-to-56757

[ afbeelding ]

https://ourworldindata.or(...)b=chart&country=~IDN
Bullshit ivermectin is niet "approved" in Indonesi

https://www-bbc-com.cdn.a(...)sia-pacific-57838033
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201981207
quote:
14s.gif Op maandag 1 november 2021 02:14 schreef Mytho het volgende:
verklaar deze grafiek.

"Indonesia's food and drug agency has authorised ivermectin for emergency use against Covid-19, Reuters reported, although the World Health Organisation, as well as European and the US regulators did not recommend its use for Covid-19 patients."

https://www.straitstimes.(...)ctions-soar-to-56757

[ afbeelding ]

https://ourworldindata.or(...)b=chart&country=~IDN
Moeten we dit alweer doen?

Maar het komt zoals eigenlijk overal.... Lockdowns (vanaf 1 juli), je ziet ook dat men in 16 juli lockdowns lichter maakte, en je ziet daarna ook weer een piek komen.

Vaccins? Je kunt namelijk ook een hele mooie stijging daarvan zien.


Maar deze disucssie kwam 2 weken geleden ook al voor.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 11:22 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Ook? het is nog nergens succesvol geweest.
[..]
India was al ontkracht in het verleden. India had bijvoorbeeld ook harde lockdowns, wat veel beter in de tijdlijnen past.

Drop In Jakarta COVID-19 Cases Due To Ivermectin?
Fact #1 : No Evidence Drop Was Due To Ivermectin
There is NO EVIDENCE that the drop in new COVID-19 cases was due to ivermectin.

Fact #3 : Ivermectin Was Illegally Sold Since 2020
But that did not stop Indonesia from detecting 4,000 to 14,000 new cases of COVID-19 every day since September 2020.

Fact #4 : Official Sale Of Ivermectin Did Not Help
In June 2021, both Harsen Laboratories and Indofarma were given licences to distribute ivermectin as a parasitic drug, basically legalising its sale in Indonesia.
That, however, did not stop the massive surge in COVID-19 that kicked off in middle of May 2021.
It was only 16 July 2021 – 2 months later – that Jakarta started seeing a drop in new COVID-19 cases.
Isn’t it odd that Indonesia continues to register over 40,000 new cases EVERY DAY, even with the legalised use of ivermectin?

Fact #6 : Ivermectin Hasn’t Helped Other Countries
It is also instructive to note that ivermectin has NOT helped other countries control COVID-19.
Ivermectin proponents have claimed that these countries have successfully used it to prevent and treat COVID-19.

Fact #7 : Ivermectin Not Proven To Work Against COVID-19
Ivermectin has been shown to work against COVID-19 in lab (in vitro) studies, but has NOT been shown to improve clinical outcomes or prevent transmission.

Genoeg gedaan?

Maar de conclusie is alweer: Het werkt niet.......
pi_201981259
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 09:54 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Moeten we dit alweer doen?

Maar het komt zoals eigenlijk overal.... Lockdowns (vanaf 1 juli), je ziet ook dat men in 16 juli lockdowns lichter maakte, en je ziet daarna ook weer een piek komen.

Vaccins? Je kunt namelijk ook een hele mooie stijging daarvan zien.
[ link | afbeelding ]

Maar deze disucssie kwam 2 weken geleden ook al voor.
[..]
Genoeg gedaan?

Maar de conclusie is alweer: Het werkt niet.......
Er zijn ook Fokkers die beweren dat er geen correlatie bestaat tussen de besmettingscijfers en de maatregelen.
Dus dat een piek afvlakt op het moment dat er een lockdown is ingevoerd, en het weer gaat opvlammen als maatregelen worden versoepeld, puur toeval...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201981724
Ik dacht eigenljk dat we hier wel klaar mee waren. Er komen geen nieuwe argumenten meer, en alle bestaande argumenten zijn al meerdere keren duidelijk weerlegt.
pi_201981849
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 10:39 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Ik dacht eigenljk dat we hier wel klaar mee waren. Er komen geen nieuwe argumenten meer, en alle bestaande argumenten zijn al meerdere keren duidelijk weerlegt.
Ach bekijk het positief naast hun huisdieren zijn ze zelf ook ontwormt.
pi_201982209
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2021 08:10 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Bullshit ivermectin is niet "approved" in Indonesi

https://www-bbc-com.cdn.a(...)sia-pacific-57838033
verklaar de scherpe daling dan.

niet approved maar meesten hebben schijt aan regering en hebben toch dat middel genomen? 8-)

of de trials met ivermectin werken te goed
https://www.cnnindonesia.(...)n-harus-resep-dokter
pi_201982390
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 11:15 schreef Mytho het volgende:

[..]
verklaar de scherpe daling dan.

niet approved maar meesten hebben schijt aan regering en hebben toch dat middel genomen? 8-)

of de trials met ivermectin werken te goed
https://www.cnnindonesia.(...)n-harus-resep-dokter
Maar wat is nou jouw probleem? Als jij erin gelooft, dan neem je toch dat middel? Niemand houdt je tegen.
ROBODEMONS..................|:(
pi_201982532
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 11:15 schreef Mytho het volgende:

[..]
verklaar de scherpe daling dan.

niet approved maar meesten hebben schijt aan regering en hebben toch dat middel genomen? 8-)

of de trials met ivermectin werken te goed
https://www.cnnindonesia.(...)n-harus-resep-dokter
Vaccinatie, lockdowns etc etc. Zie elders in dit topic
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201982578
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2021 11:41 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Vaccinatie, lockdowns etc etc. Zie elders in dit topic
bovendien ivermectin is niet volledig approved maar wel approved als emergency trials.
net als de covid vaccines trouwens. 8-)

bijv de Janssen die ze spuiten
https://www.jnj.com/johns(...)inst-global-pandemic

https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT04505722
Estimated Study Completion Date : January 2, 2023
pi_201982628
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 11:46 schreef Mytho het volgende:

[..]
bovendien ivermectin is niet volledig approved maar wel approved als emergency trials.
net als de covid vaccines trouwens. 8-)

bijv de Janssen die ze spuiten
https://www.jnj.com/johns(...)inst-global-pandemic

https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT04505722
Estimated Study Completion Date : January 2, 2023
Jezus niet deze onzin weer
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201982660
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2021 11:41 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Vaccinatie, lockdowns etc etc. Zie elders in dit topic
nederland heeft ook lockdowns en vaccines maar geen ivermectin, waarom stijgt de besmettingen weer, griepseizoen komt eraan?

https://ourworldindata.or(...)hart&country=NLD~IDN
pi_201982982
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 10:39 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Ik dacht eigenljk dat we hier wel klaar mee waren. Er komen geen nieuwe argumenten meer, en alle bestaande argumenten zijn al meerdere keren duidelijk weerlegt.
Klopt, creationisten, flat earthers en aanhangers van wondermiddelen hebben allemaal een soort van eigen setje geloofsartikelen gecreerd dat keer op keer plichtmatig greciteerd wordt door vrij cognitief beperkte types. Zie je nu ook weer.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_201983601
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 11:15 schreef Mytho het volgende:

[..]
verklaar de scherpe daling dan.

niet approved maar meesten hebben schijt aan regering en hebben toch dat middel genomen? 8-)
Zoals al gedaan, lockdown en vaccinaties.

quote:
of de trials met ivermectin werken te goed
https://www.cnnindonesia.(...)n-harus-resep-dokter
Is maar een hele kleine trail en nee, het werkt niet. Goed bewijs leveren blijft maar zo lastig.... Waarom is dat toch iedere keer zo?
pi_201983623
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 11:54 schreef Mytho het volgende:

[..]
nederland heeft ook lockdowns en vaccines maar geen ivermectin, waarom stijgt de besmettingen weer, griepseizoen komt eraan?

https://ourworldindata.or(...)hart&country=NLD~IDN
Influenza is geen corona h 😉.
Het stijgt hier omdat we vrijwel geen maatregelen meer hebben en we meer tijd binnen besteden.
Het stijgt veel minder snel dan vorig jaar herfst vanwege de afwezigheid van ivermectine.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201983634
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 13:22 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Zoals al gedaan, lockdown en vaccinaties.
[..]
Is maar een hele kleine trail en nee, het werkt niet. Goed bewijs leveren blijft maar zo lastig.... Waarom is dat toch iedere keer zo?
Er is een groot wereldwijd complot tegen de onderzoeken ;)
Eigenlijk heeft dit topic meer recht op BNW..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201983794
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 11:54 schreef Mytho het volgende:

[..]
nederland heeft ook lockdowns en vaccines maar geen ivermectin, waarom stijgt de besmettingen weer, griepseizoen komt eraan?

https://ourworldindata.or(...)hart&country=NLD~IDN
Nederland heeft ook geen Dennennaaldenthee als voorgeschreven middel.
Hadden we maar dennennaaldenthee, dan hadden we geen lockdowns of vaccins nodig
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201984350
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 12:46 schreef Megumi het volgende:

[..]
Ivermectine is een medicijn tegen parasieten wormen in het lichaam vallen daar natuurlijk ook onder. Corona is echter een virus dus daar gaat invermectine net tegen helpen.
Het werd voor 2018 al gebruikt tegen gele koorts, een virus: https://journals.plos.org(...)journal.pntd.0006934

En genoeg onderzoek dat werking tegen c19 aantoont: https://journals.plos.org(...)journal.pntd.0006934
pi_201984375
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 13:22 schreef Rolfieo het volgende:

Is maar een hele kleine trail en nee, het werkt niet. Goed bewijs leveren blijft maar zo lastig.... Waarom is dat toch iedere keer zo?
Alsjeblieft: https://link.springer.com(...)21-00808-7/figures/3
pi_201984388
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 14:32 schreef MylittleTony het volgende:

[..]
Het werd voor 2018 al gebruikt tegen gele koorts, een virus: https://journals.plos.org(...)journal.pntd.0006934

En genoeg onderzoek dat werking tegen c19 aantoont: https://journals.plos.org(...)journal.pntd.0006934
En die zitten allemaal vol leugens en verzonnen data

https://www.bbc.com/news/health-58170809
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201984448
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 14:32 schreef MylittleTony het volgende:

[..]
Het werd voor 2018 al gebruikt tegen gele koorts, een virus: https://journals.plos.org(...)journal.pntd.0006934

En genoeg onderzoek dat werking tegen c19 aantoont: https://journals.plos.org(...)journal.pntd.0006934
Bij muskieten.
Het onderzoek gaat over muskieten die ivermectine krijgen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201984461
Waarom is er eigenlijk nog zoveel verzet tegen? Kijk, dat het niet werkt dat mag wel duidelijk zijn. Maar dat is ook duidelijk over alle producten van "A. Vogel", zilverwater of welk geschud water met zogenaamd een geheugen dan ook. Toch verkopen ze dat massaal in de winkels.

Ik zou zeggen, geef iedereen de mogelijkheid om te kiezen voor Ivermectin. Formuliertje erbij dat je afziet van verdere medische ondersteuning. Potje Ivermectin mee naar huis, een leuke kaart met "Sterkte" erop en veel succes ermee.

De mensen die hiervoor kiezen laten we ook kiezen om zich een longziekte te roken, hun lever weg te zuipen en/of zich naar een XXXXL kist te vreten.
pi_201984465
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 14:38 schreef Wantie het volgende:

[..]
Bij muskieten.
Het onderzoek gaat over muskieten die ivermectine krijgen.
Ach muskieten zijn ook irritant, een beetje de wappies van de insectenwereld
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201984615
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 14:40 schreef GereDathan het volgende:
Waarom is er eigenlijk nog zoveel verzet tegen?
Er is geen verzet tegen.


quote:
Kijk, dat het niet werkt dat mag wel duidelijk zijn. Maar dat is ook duidelijk over alle producten van "A. Vogel", zilverwater of welk geschud water met zogenaamd een geheugen dan ook. Toch verkopen ze dat massaal in de winkels.
A. Vogel is meer kruidendrankjes ipv homeopathie.
Maar dat zijn geen geneesmiddelen en ze mogen ook geen onbewezen gezondheidsclaims meer maken.

quote:
Ik zou zeggen, geef iedereen de mogelijkheid om te kiezen voor Ivermectin. Formuliertje erbij dat je afziet van verdere medische ondersteuning. Potje Ivermectin mee naar huis, een leuke kaart met "Sterkte" erop en veel succes ermee.
Zo werkt de gezondheidszorg niet.
Het gebruik van medicijnen is aan banden gelegd, en medicijnen die alleen op voorschrift verkrijgbaar zijn mogen alleen worden voorgeschreven voor de kwaal waarvoor ze zijn toegelaten tot de markt.
Bij ivermectine is dat tegen behandeling van parasieten.
En in Nederland wordt het daar amper voor voorgeschreven en niet vergoed.


quote:
De mensen die hiervoor kiezen laten we ook kiezen om zich een longziekte te roken, hun lever weg te zuipen en/of zich naar een XXXXL kist te vreten.
Klopt, maar dat betreft geen medicijnen.
Als ivermectine zonder voorschrift over de toonbank mocht was het een ander verhaal geweest.

Verder snap ik de hype niet.
87% is gevacccineerd en heeft het middel niet nodig, de overige 13% is ervan overtuigd dat ze het vaccin niet nodig hebben om te voorkomen dat ze ernstig ziek worden.
Wat moet je dan met ivermectine.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201984618
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 14:35 schreef devlinmr het volgende:

[..]
En die zitten allemaal vol leugens en verzonnen data

https://www.bbc.com/news/health-58170809
Een complot dus?
pi_201984708
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 14:50 schreef Wantie het volgende:

[..]
Er is geen verzet tegen.
[..]
Blijkbaar wel, anders zouden we het toch zo verstrekken?

quote:
A. Vogel is meer kruidendrankjes ipv homeopathie.
Maar dat zijn geen geneesmiddelen en ze mogen ook geen onbewezen gezondheidsclaims meer maken.
[..]
Gelukkig niet. Al heeft het nog lang geduurd voor het "dr." van het etiket moest.

quote:
Zo werkt de gezondheidszorg niet.
Het gebruik van medicijnen is aan banden gelegd, en medicijnen die alleen op voorschrift verkrijgbaar zijn mogen alleen worden voorgeschreven voor de kwaal waarvoor ze zijn toegelaten tot de markt.
Bij ivermectine is dat tegen behandeling van parasieten.
En in Nederland wordt het daar amper voor voorgeschreven en niet vergoed.
[..]
In tijden van een Pandemie moet je soms de doelpalen wat verzetten. Wil je Ivermectine of HCQ? Prima, alstublieft.
quote:
Verder snap ik de hype niet.
87% is gevacccineerd en heeft het middel niet nodig, de overige 13% is ervan overtuigd dat ze het vaccin niet nodig hebben om te voorkomen dat ze ernstig ziek worden.
Wat moet je dan met ivermectine.
Simpel, de wappies leven constant in angst. Daar waar de wat slimmere mensen allang de beste oplossing hebben gekozen blijven zij hangen in doemdenken en blinde paniek. Wappies zijn altijd en overal bang voor. 5G, vaccin, Great reset, soros en ga zo maar door. Alles doordrenkt van angst, het lijkt een beetje op de kerken van vroeger die hel en verdoemenis predikten. Ze wakkeren onderling de angst constant aan en houden zo de grootste onzin in stand.

Als wappies niet bang waren, dan hadden ze gewoon hun leven geleefd en zich verder niet druk gemaakt. Net als gevaccineerden dus.
pi_201984778
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 14:50 schreef MylittleTony het volgende:

[..]
Een complot dus?
Nee, gewoon slechte wetenschappers
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201985183
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 14:32 schreef MylittleTony het volgende:

[..]
Het werd voor 2018 al gebruikt tegen gele koorts, een virus: https://journals.plos.org(...)journal.pntd.0006934

En genoeg onderzoek dat werking tegen c19 aantoont: https://journals.plos.org(...)journal.pntd.0006934
Niet tegen gele koorts, tegen dengue. En niet tegen dengue in mensen, tegen dengue in muggen. Met doses van 2, 4, 8, 16, 32 en 64 mg/kg.
Voor menselijk gebruik adviseerd men max 3-6 mg/kg. Bij 4mg was de geobserveerde infection rate gereduceerd met 2.4%. Men laat er geen onzekerheid bij zien, maar dat zal zeker lopen tot voorbij 0%.
pi_201985205
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 14:40 schreef GereDathan het volgende:
Waarom is er eigenlijk nog zoveel verzet tegen? Kijk, dat het niet werkt dat mag wel duidelijk zijn. Maar dat is ook duidelijk over alle producten van "A. Vogel", zilverwater of welk geschud water met zogenaamd een geheugen dan ook. Toch verkopen ze dat massaal in de winkels.

Ik zou zeggen, geef iedereen de mogelijkheid om te kiezen voor Ivermectin. Formuliertje erbij dat je afziet van verdere medische ondersteuning. Potje Ivermectin mee naar huis, een leuke kaart met "Sterkte" erop en veel succes ermee.

De mensen die hiervoor kiezen laten we ook kiezen om zich een longziekte te roken, hun lever weg te zuipen en/of zich naar een XXXXL kist te vreten.
En ook even ondertekenen dat alle verantwoordelijkheid voor de gevolgen bij de gebruiker zelf liggen.
pi_201985223
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 15:33 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
En ook even ondertekenen dat alle verantwoordelijkheid voor de gevolgen bij de gebruiker zelf liggen.
Uiteraard, 100% eigen verantwoording. Kijken of ze dan wel durven, want volgens de Wappies moet er altijd iemand aansprakelijk gesteld kunnen worden schijnbaar.
pi_201985460
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 14:50 schreef Wantie het volgende:

Verder snap ik de hype niet.
87% is gevacccineerd en heeft het middel niet nodig, de overige 13% is ervan overtuigd dat ze het vaccin niet nodig hebben om te voorkomen dat ze ernstig ziek worden.
Wat moet je dan met ivermectine.
Goede vraag. Nog geen duidelijk antwoord gelezen.
ROBODEMONS..................|:(
pi_201986261
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 15:33 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
En ook even ondertekenen dat alle verantwoordelijkheid voor de gevolgen bij de gebruiker zelf liggen.
Die optie krijg je ook niet, zelfs al lig je op sterven.
pi_201986618
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 14:40 schreef GereDathan het volgende:
Waarom is er eigenlijk nog zoveel verzet tegen? Kijk, dat het niet werkt dat mag wel duidelijk zijn. Maar dat is ook duidelijk over alle producten van "A. Vogel", zilverwater of welk geschud water met zogenaamd een geheugen dan ook. Toch verkopen ze dat massaal in de winkels.

Ik zou zeggen, geef iedereen de mogelijkheid om te kiezen voor Ivermectin. Formuliertje erbij dat je afziet van verdere medische ondersteuning. Potje Ivermectin mee naar huis, een leuke kaart met "Sterkte" erop en veel succes ermee.

De mensen die hiervoor kiezen laten we ook kiezen om zich een longziekte te roken, hun lever weg te zuipen en/of zich naar een XXXXL kist te vreten.
Tja we kunnen alle medicatie wel op de markt gooien en patinten zo veel mogelijk vrije keuze geven, maar daar zie je bijvoorbeeld in de VS het prachtige resultaat van.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_201986811
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 14:32 schreef MylittleTony het volgende:

[..]
Het werd voor 2018 al gebruikt tegen gele koorts, een virus: https://journals.plos.org(...)journal.pntd.0006934
Dat is dus geen SARS-CoV2
quote:
En genoeg onderzoek dat werking tegen c19 aantoont: https://journals.plos.org(...)journal.pntd.0006934
Dat is een artikel dat verwijst naar: Antivirus effectiveness of ivermectin on dengue virus type 2 in Aedes albopictus
ofwel ook niets met Covid-19 te maken.

NEE, het werkt niet, waarom is het toch zo lastig om goed bewijs te leveren, na 10 maanden groot aangekondigt te zijn?

Er zijn ondertussen al 3 medicatie die meer bewijs hebben kunnen leveren in een paar maanden, dan ivermectine heeft kunnen doen.
pi_201987133
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 16:58 schreef Monolith het volgende:

[..]
Tja we kunnen alle medicatie wel op de markt gooien en patinten zo veel mogelijk vrije keuze geven, maar daar zie je bijvoorbeeld in de VS het prachtige resultaat van.
Prima toch? Ze kunnen onderzoek doen op Feesboek of zich laten onderwijzen door Jenssen of Maurice. Komt helemaal goed.
pi_201987159
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 17:40 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Prima toch? Ze kunnen onderzoek doen op Feesboek of zich laten onderwijzen door Jenssen of Maurice. Komt helemaal goed.
Yep, gaat best lekker met al die dooien door voorgeschreven opiaten enzo.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_201987333
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 17:42 schreef Monolith het volgende:

[..]
Yep, gaat best lekker met al die dooien door voorgeschreven opiaten enzo.
Dus?

Met als roken of vet vreten, een eigen keuze.
pi_201987394
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 17:57 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Dus?

Met als roken of vet vreten, een eigen keuze.
Ja als je heel kortzichtig bent wel ja m Maar ja, ook iets met de eed van Hippocrates enzo.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_201987399
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 18:02 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ja als je heel kortzichtig bent wel ja m Maar ja, ook iets met de eed van Hippocrates enzo.
Dan kan het het beste uitgereikt worden door een uitzendkracht, die hebben geen last van die eed.
pi_202008840
twitter
pi_202009038
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 18:02 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Dan kan het het beste uitgereikt worden door een uitzendkracht, die hebben geen last van die eed.
Iemand anders de wet laten overtreden verschoont je niet van de eed...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_202009342
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 06:42 schreef Wantie het volgende:

[..]
Iemand anders de wet laten overtreden verschoont je niet van de eed...
Welke juridische waarde heeft die eed dan?
pi_202009857
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2021 02:36 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Mooi... Kan dit topic gesloten worden denk ik zo
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_202009862
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 07:50 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Welke juridische waarde heeft die eed dan?
Geen, maar dat is omdat hij in 1865 wettelijk is afgeschaft.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_202243750
Er is gisteren een mooi kort artikel verschenen wat uitlegt waarom het middel lijkt (!) te werken:
https://www.economist.com(...)nly-those-with-worms

In het kort:
Het werkt tegen wormen. Deze wormen zijn niet echt een probleem in Nederland maar in sommige andere landen komt het veel voor. Je lichaam vecht die dingen aan maar blijkbaar kun je soms medicijnen krijgen als Covid behandeling waardoor die wormen in hypermodus gaan en dan wordt het gevaarlijk voor je. Ivermectin dood die wormen waardoor het valse beeld ontstond dat het mogelijk een medicijn tegen Corona zelf was. Verklaart meteen waarom studies in landen met veel worm gevallen het als medicijn kandidaat naar voren kwam maar in andere landen niet.
Er komen tribunalen!!1!!!!!1
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')