quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:26 schreef Viv het volgende:
[..]
Hersenen ook
[..]
https://www.nytimes.com/2(...)al-straws-death.html
Nog engerquote:
Ik geloof dat wij ook geen rietjes hebben, en als we ze wel hebben weet ik dus niet waarquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 11:36 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij hebben gewoon geen rietjes. Ik snap het nut van rietjes echt niet....
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 11:36 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij hebben gewoon geen rietjes. Ik snap het nut van rietjes echt niet....
Wij maken dus bijna wekelijks mojito's thuis.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 11:51 schreef SQ het volgende:
Alleen voor cocktails met crushed ijs is het wel prettig, maar ja, as if
Er zijn een hoop mensen met een handicap die plastic rietjes nodig hebben om te drinken. Misschien kan je ze donerenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 12:35 schreef LeSage het volgende:
Ik heb nog voor een mensenleven voorraad aan plastic rietjes![]()
Ooit eens een pak gekocht. Later had ik rietjes nodig en dacht ik dat ik er geen had. Nog een pak gekocht.
Maar wij gebruiken eigenlijk nooit rietjes, dus die liggen er nu nog tot in de eeuwigheid.
ftfyquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:12 schreef pinquit het volgende:
[..]
Er zijn een hoop mensen met een handicap die plastic rietjes nodig hebben om te drinken. Misschien kan je ze doneren
Maar voor 1 persoonshuishoudens zijn kleinere verpakkingen wel weer prettig ivm verspilling...quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:20 schreef SQ het volgende:
Maar, ja, het gedoe over rietjes vind ik zelf ook wat bijzonder.
Als ze eens zouden beginnen met al dat individueel verpakte voedsel bij de supermarkten. Waarom zit elk stuk groente in een plastic jas?
Ook mooi: de jumbo heeft nu euroknallers, maar daarvoor laten ze speciaal artikelen in kleinere porties verpakken.
Heb je 3 plakken kaas voor een euro, maar in bijna net zo veel plastic als 15 plakken kaas
Dan moet je echt wel bijzonder weinig kaas eten, wil dat lonend zijn.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:21 schreef Nijna het volgende:
[..]
Maar voor 1 persoonshuishoudens zijn kleinere verpakkingen wel weer prettig ivm verspilling...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |