Okee,jij hebt gewonnen.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:49 schreef Koen66 het volgende:
Met kotsen ging ik meestal ook gewoon out.
Een na laatste keer had ik voedselvergiftiging opgelopen op Samos, werd wakker in m'n kots en andere uitwerpselen
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:49 schreef CherryLips het volgende:
Als de hond vroeger een wind liet en er zelf voor wegliep wist je dat je je schrap moest zetten.
En wát een lucht.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik dus niet.. mr. 4E beweerde bij hoog en laag dat hij een scheet uit dat hok hoorde komen.
En ja hoor..had er eentje vast en ineens prrrrfffft
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:49 schreef CherryLips het volgende:
Als de hond vroeger een wind liet en er zelf voor wegliep wist je dat je je schrap moest zetten.
oh wat naar allemaalquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En mevr Koen werd pas wakker toen ik wakker werd
@UitStralingquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Okee,jij hebt gewonnen.
Wie begon er trouwens over kots?
Wist niet dat het een wedstrijd wasquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Okee,jij hebt gewonnen.
Wie begon er trouwens over kots?
Niet normaal en dat voor herbivoren.quote:
Honden kunnen ook wel echt ontzettend smerige winden laten.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:49 schreef CherryLips het volgende:
Sorry maar dan lig je toch niet in comaquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:49 schreef Koen66 het volgende:
Met kotsen ging ik meestal ook gewoon out.
Een na laatste keer had ik voedselvergiftiging opgelopen op Samos, werd wakker in m'n kots en andere uitwerpselen
Alles is een wedstrijd.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wist niet dat het een wedstrijd was
Ik heb echt ontelbare kattenkonten op Teams gezien.. niemand die daar behoefte aan heeft...quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:51 schreef gianni61 het volgende:
Kittens ook trouwens, als je bij je op schoot liggen met hun anus omhoog
Precies ditquote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:28 schreef engine het volgende:
[..]
Welke film?
Ik was gisteren naar James Bond. Wat een verhaalmaar verder wel leuk.
Ja die ervaring heb ik ook. Goed en wel net uit het asiel gehaald en de eerste avond prrrrttttt..quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Honden kunnen ook wel echt ontzettend smerige winden laten.
Kittens ook trouwens, als je bij je op schoot liggen met hun anus omhoog
En niemand die herinnert wie tweede of derde is gewordenquote:
Ze heeft het wel allemaal opgeruimd, respect. Ik was er meer dan een dag later nog door van de kaartquote:
Mag ik even bedanken..quote:
Vegetariërs schijnen ook te stinken.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet normaal en dat voor herbivoren.
Dat dus.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En niemand die herinnert wie tweede of derde is geworden
Heh?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb echt ontelbare kattenkonten op Teams gezien.. niemand die daar behoefte aan heeft...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |