Ik ging vaker op stap met broers als de een reed wist je bijna zeker dat de ander moest kotsen onderweg. Mooie tijd.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou toen met de fiets zat ik helemaal onder.
Met de auto net op tijd aan de kant gezet en in de goot gekotst.
Ik heb ooit na een feestje in de metro gestaan. Moest ineens barfen.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een keer al fietsend gekotst. En in de auto.
Dat begrijp ik dus niet in Pulp Fiction.Gaat ze voor het eten lopen nakken op het toilet.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahahascheelt wel dat niemand dan eetlust heeft
Strakke actie.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb ooit na een feestje in de metro gestaan. Moest ineens barfen.
Op kunnen houden tot de volgende halt. Deuren open. Naar buiten stappen om te kotsen. Weer instappen en doen of er niks gebeurd is.
Hè hè, eindelijk iemand die dat dus ook opviel en vreemd vindt!quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dus niet in Pulp Fiction.Gaat ze voor het eten lopen nakken op het toilet.
Nou wow zeg.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb ooit na een feestje in de metro gestaan. Moest ineens barfen.
Op kunnen houden tot de volgende halt. Deuren open. Naar buiten stappen om te kotsen. Weer instappen en doen of er niks gebeurd is.
Ik vorige week nogquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:45 schreef Koen66 het volgende:
Laatste keer kotsen was iets van 15 jaar terug
Een tijd lang was elke vrijdag avond standaard. Dan wist ik dat ik zaterdagochtend een beetje beter op m'n bijbaantje stondquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb wat afgekotst in mijn jeugdperiode, daarna natuurlijk een geoefende drinker.
Mooiste wat er is johquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:47 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik vorige week nogniet dat het nou leuk was ofzo
Had zo een US verhaal kunnen zijn hoorquote:
Daarvóór was het heel leuk, hahahaquote:
Cavia's kunnen niet kotsen, zullen zij zich de hele tijd opgelaten voelen ?quote:
Ze kunnen toch wel windjes laten?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Cavia's kunnen niet kotsen, zullen zij zich de hele tijd opgelaten voelen ?
#guineathoughts
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:49 schreef Koen66 het volgende:
Met kotsen ging ik meestal ook gewoon out.
Een na laatste keer had ik voedselvergiftiging opgelopen op Samos, werd wakker in m'n kots en andere uitwerpselen
Op zich was je bijna dood danquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:49 schreef Koen66 het volgende:
Met kotsen ging ik meestal ook gewoon out.
Een na laatste keer had ik voedselvergiftiging opgelopen op Samos, werd wakker in m'n kots en andere uitwerpselen
Ja, dat wist ik dus niet.. mr. 4E beweerde bij hoog en laag dat hij een scheet uit dat hok hoorde komen.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze kunnen toch wel windjes laten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |