SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Haal ik net die mat wegquote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:23 schreef Mrsloveable het volgende:
Oh we moeten eerst onze voeten vegen, voor we naar binnen mogen
Heh?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:23 schreef Mrsloveable het volgende:
Is het nog nat buiten?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:23 schreef Mrsloveable het volgende:
Heb je al een huisje en een beroep uitgekozen?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Er stond een deurmat in de OP
Nog niet, wacht daar nog wel even meequote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je al een huisje en een beroep uitgekozen?
De kad uit de boom kijkenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nog niet, wacht daar nog wel even mee
Het is wel krapte op de huizenmarkt hè.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nog niet, wacht daar nog wel even mee
Zijn wel wat huizen kraakwaardigquote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is wel krapte op de huizenmarkt hè.
Yep,, ga nog wel even goed nadenken over welk beroepquote:
Ook dat idd jaquote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is wel krapte op de huizenmarkt hè.
Welke film?quote:
Waar ben je goed in?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep,, ga nog wel even goed nadenken over welk beroep
Lief zijn, organiseren, verder weet ik t niet zo goedquote:
Misschien kun je ons op lief en liefde organiseren dan?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lief zijn, organiseren, verder weet ik t niet zo goed
Zou misschien wel kunnen jaquote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien kun je ons op lief en liefde organiseren dan?
Hoe is het daar?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:23 schreef gianni61 het volgende:
Nee, nog niet op.
En ik moet ook nog eten. Dus ik was blij dat er een Italiaan op een paar meter van m'n appartement ligt.
Er is een bank met heel veel centjes in Foqueville, Goudgenot, wellicht kun je daar de boel wat organiseren en iedereen die lief is geweest die dag een gouden muntje geven?quote:
Vertel?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Stapje verder in de sollicitatieprocedure
Dat klinkt wel als een leuk iets om te doenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er is een bank met heel veel centjes in Foqueville, Goudgenot, wellicht kun je daar de boel wat organiseren en iedereen die lief is geweest die dag een gouden muntje geven?
Is iedereen extra lief en aardig tegen je, soms bent ik wel slimquote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als een leuk iets om te doen
Oeh lekker, heel dagdeel zo'n test of hoe of wat en hoeneer?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben uitgenodigd om een assessment te doen
Nou dat heb ik denk ik wel door, als ze expres lief gaan doenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is iedereen extra lief en aardig tegen je, soms bent ik wel slim
Omdat ik geen kleuter ben.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ben helemaal HYPED man.
Waarom speelt @:GGMM geen animal crossing
Shitquote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou dat heb ik denk ik wel door, als ze expres lief gaan doen
Ik dacht serieus ook altijd dat dat een kinderspel wasquote:
Druk.quote:
Tot je het een keer opgestart hebt.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik dacht serieus ook altijd dat dat een kinderspel was
Ik eet nu toevallig broccoliquote:
Ik heb een bakje chips.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik eet nu toevallig broccoli
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |