abonnement Unibet Coolblue
pi_201861644
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 11:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Het is veel te druk rond de 16 omdat iedereen naar binnen komt. Als Madueke 4 man dekking krijgt, dan is de oplossing niet om hem met drie man nog verder in de weg te lopen.

Gakpo is een god, maar zolang hij geen Robben is, moet iemand hem duidelijk maken dat ook hij het veld gewoon breed moet houden. Dat hij met de bal naar binnen komt en daar zijn ding doet is prima, maar als hij de bal niet heeft is hij geen spits.
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 11:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Het is veel te druk rond de 16 omdat iedereen naar binnen komt. Als Madueke 4 man dekking krijgt, dan is de oplossing niet om hem met drie man nog verder in de weg te lopen.

Gakpo is een god, maar zolang hij geen Robben is, moet iemand hem duidelijk maken dat ook hij het veld gewoon breed moet houden. Dat hij met de bal naar binnen komt en daar zijn ding doet is prima, maar als hij de bal niet heeft is hij geen spits.
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 11:54 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Maar de eindpass is ook al slecht, heb je die fouten van Monaco gezien, Nubel schiet 2x de bal in de voeten bij Gakpo en 1x is het niks en de andere keer een slap schotje. En dan heb ik het nog niet eens over de fouten van Monaco waar NIETS mee wordt gedaan. Het is echt veel schrijnender dat je hier stelt.

Even los van dat je 3x in de eerste helft in de as wordt overlopen door dom instappen van Boscagli.
Ik wacht zondag eerst af.
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 15:14:49 #127
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_201861722
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 15:06 schreef PSVCL het volgende:

[..]
[..]
[..]
Ik wacht zondag eerst af.
Ach stel je pakt per ongeluk 3 punten dan zie je toch nog steeds wat er allemaal mis is met deze selectie + coach. Doet 1 overwinning niks aan af.
pi_201861801
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 15:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Ach stel je pakt per ongeluk 3 punten dan zie je toch nog steeds wat er allemaal mis is met deze selectie + coach. Doet 1 overwinning niks aan af.
Ze gaan slecht om met de tientallen mogelijkheden die PSV creëert, voor de rest is er niks aan de hand. Ook al probeert de media en ajacieden dat PSV aan te praten.

Kwestie van een sterke wedstrijd op de mat leggen waar alles meezit, zondag misschien. En het vertrouwen van voor Benfica thuis is weer terug.
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 15:24:28 #129
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_201861865
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 15:20 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Ze gaan slecht om met de tientallen mogelijkheden die PSV creëert, voor de rest is er niks aan de hand. Ook al probeert de media en ajacieden dat PSV aan te praten.

Kwestie van een sterke wedstrijd op de mat leggen waar alles meezit, zondag misschien. En het vertrouwen van voor Benfica thuis is weer terug.
wist niet dat Schmid zo goed Nederlands kon
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_201861884
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 15:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Ach stel je pakt per ongeluk 3 punten dan zie je toch nog steeds wat er allemaal mis is met deze selectie + coach. Doet 1 overwinning niks aan af.
Dit inderdaad. Je zult vast nog wel een wedstrijd krijgen waarin alles goed valt en je een paar keer scoort en waar Drommel een keer tegen een schot aan loopt en er iets uit houdt.

Maar dat maakt niet dat het dan ineens wel met een achterliggende plan is.
pi_201862040
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 15:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Dit inderdaad. Je zult vast nog wel een wedstrijd krijgen waarin alles goed valt en je een paar keer scoort en waar Drommel een keer tegen een schot aan loopt en er iets uit houdt.

Maar dat maakt niet dat het dan ineens wel met een achterliggende plan is.
Breien tot je een ons weegt. Klinkt anders toch wel als een goed plan.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_201862088
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 15:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]
Breien tot je een ons weegt. Klinkt anders toch wel als een goed plan.
Frank de Boer werd er een paar keer kampioen mee en heeft daarmee toch echt de basis gelegd voor het juist succes van Ajax.

Totaal onbewust natuurlijk, maar toch.
pi_201862122
PSV moet in de winterstop van coach wisselen met die Schmidt wordt het nooit wat
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 15:48:50 #134
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_201862127
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 15:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Frank de Boer werd er een paar keer kampioen mee en heeft daarmee toch echt de basis gelegd voor het juist succes van Ajax.

Totaal onbewust natuurlijk, maar toch.
dat kwam door de winst en de kampioenschappen (mede door afhaken van psv en feyenoord) niet door het vertoonde spel
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_201862195
quote:
19s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 15:48 schreef mokkiemok het volgende:

[..]
dat kwam door de winst en de kampioenschappen (mede door afhaken van psv en feyenoord) niet door het vertoonde spel
Mijn opmerking was ook niet heel serieus een lofzang op de Boer, natuurlijk.

Het spel was vreselijk, maar dat gold ook wel voor de selectie. Het zal in de Eredivisie niet snel meer voorkomen dat je met zo'n bak ellende kampioen kunt worden.

En natuurlijk kwam het doordat PSV in die periode totaal naar de kloten was.
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 15:55:27 #136
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_201862217
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 15:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Mijn opmerking was ook niet heel serieus een lofzang op de Boer, natuurlijk.

Het spel was vreselijk, maar dat gold ook wel voor de selectie. Het zal in de Eredivisie niet snel meer voorkomen dat je met zo'n bak ellende kampioen kunt worden.

En natuurlijk kwam het doordat PSV in die periode totaal naar de kloten was.
verschil is dat Ajax toen heeft doorgepakt, Feyenoord compleet is afgehaakt en psv nu krampachtig probeert aan te haken.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_201862236
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 15:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Frank de Boer werd er een paar keer kampioen mee en heeft daarmee toch echt de basis gelegd voor het juist succes van Ajax.

Totaal onbewust natuurlijk, maar toch.
Als dit een voorbode is spelen we over een paar jaar dus ook halve finale CL. We zijn op de goede weg :)
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_201862245
quote:
19s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 15:55 schreef mokkiemok het volgende:

[..]
verschil is dat Ajax toen heeft doorgepakt, Feyenoord compleet is afgehaakt en psv nu krampachtig probeert aan te haken.
Ajax heeft ten Hag, wij hebben Schmidt. Nuff said
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 15:58:52 #139
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_201862250
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 15:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]
Ajax heeft ten Hag, wij hebben Schmidt. Nuff said
schmid is het gevolg niet de oorzaak van het (wan)beleid
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_201862256
quote:
19s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 15:55 schreef mokkiemok het volgende:

[..]
verschil is dat Ajax toen heeft doorgepakt, Feyenoord compleet is afgehaakt en psv nu krampachtig probeert aan te haken.
Zeker waar. Ajax heeft toen door kunnen pakken. Ik heb daar eerder al wat over getypt. Het had net zo goed andersom kunnen zijn. Die jaren zijn uiteindelijk, mede door het lagere tijd wegvallen van de 2e CL plek, doorslaggevend geweest voor het huidige Ajax succes.

Dat had net zo goed andersom kunnen zijn, al was het verschil in vermogen dan minder groot geweest denk ik. Simpelweg omdat er wat meer potentie zit bij Ajax.

Ik weet overigens niet of ik de term 'krampachtig' onderschrijf. Volgens mij is er binnen PSV behoorlijk wat realisme op dat vlak.
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 16:46:11 #141
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201862657
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 15:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]
Ajax heeft ten Hag, wij hebben Schmidt. Nuff said
Wel een verschil ja, van die laatste had ik toch wel wat meer verwacht maar als ik bijvoorbeeld Feyenoord zie na 4 maanden Slot kan je niet anders concluderen dan dat het bij PSV gewoon stilstaat als team dan hè.
pi_201862712
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 16:46 schreef Tarado het volgende:

[..]
Wel een verschil ja, van die laatste had ik toch wel wat meer verwacht maar als ik bijvoorbeeld Feyenoord zie na 4 maanden Slot kan je niet anders concluderen dan dat het bij PSV gewoon stilstaat als team dan hè.
Eens. Aan de andere kant, hoeveel zeik heeft Ten Hag in zijn eerste jaar wel niet over zich heen gehad.
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 16:56:19 #143
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201862754
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 16:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Eens. Aan de andere kant, hoeveel zeik heeft Ten Hag in zijn eerste jaar wel niet over zich heen gehad.
Klopt vooral van de Telegraaf dan hè maar hij had het voordeel dat hij het overnam halverwege dus de druk was niet zo enorm, iig intern niet.
pi_201862909
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 16:46 schreef Tarado het volgende:

[..]
Wel een verschil ja, van die laatste had ik toch wel wat meer verwacht maar als ik bijvoorbeeld Feyenoord zie na 4 maanden Slot kan je niet anders concluderen dan dat het bij PSV gewoon stilstaat als team dan hè.
Klopt. Om er maar iets 'positiefs' uit te halen, onder vBommel ging het achteruit, nu staat het tenminste nog stil. Dit geeft in ieder geval nog het idee dat er meer in zit -waar ik ook wel van overtuigd ben-. Des te frustrerender misschien. Alleen lijkt het er niet op dat Schmidt echt iets wil/kan veranderen in zijn systeem, waardoor ik niet inzie hoe het eruit gehaald kan worden, behalve door misschien de juiste spelers nog aan te kopen..
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 18:43:48 #145
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_201863811
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 17:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]
Klopt. Om er maar iets 'positiefs' uit te halen, onder vBommel ging het achteruit, nu staat het tenminste nog stil. Dit geeft in ieder geval nog het idee dat er meer in zit -waar ik ook wel van overtuigd ben-. Des te frustrerender misschien. Alleen lijkt het er niet op dat Schmidt echt iets wil/kan veranderen in zijn systeem, waardoor ik niet inzie hoe het eruit gehaald kan worden, behalve door misschien de juiste spelers nog aan te kopen..
Toch laat Ajax zien dat je met een sterk systeem en doorsnee voetballers een topploeg kan zijn. Als iedereen zijn taken goed uitvoert en dat lukt psv in augustus en nu niet meer. We hebben niet het geld om de spelers te kopen, hij moet de selectie beter maken door spelers te ontwikkelen. Het team is goed genoeg voor het kampioenschap. Zowel PSV als Ajax zullen maar een handvol punten weggooien. Dus als je het tweeluik met Ajax naar je hand kunt zetten heb je goede papieren voor de titel. Wil je europees wat gaan doen dan moet het systeem zitten.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:09:12 #146
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_201864256
twitter
pi_201864272
Wedstrijd zondag kan schriftelijk afgedaan worden.
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:11:29 #148
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_201864292
Dikke prima joh, je beste speler en 1 van de betere (mits in vorm, dat was die nu niet _O- ) eruit voor een maand 14.gif

Gaat weer een lang jaar worden.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:12:04 #149
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_201864301
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 19:10 schreef Lange_Lans het volgende:
Wedstrijd zondag kan schriftelijk afgedaan worden.
Er zit een interlandperiode tussen de komende weken maar mikken op Vitesse thuis lijkt mij. (20 november)

Dan mist hij Ajax uit, Twente thuis en Fortuna uit.
pi_201864419
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 19:11 schreef GotenSSJ het volgende:
Dikke prima joh, je beste speler en 1 van de betere (mits in vorm, dat was die nu niet _O- ) eruit voor een maand 14.gif

Gaat weer een lang jaar worden.
Vertessen-Doangenot! _O_
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')