quote:Dit klopt niet.
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het welbekende Clu, waar ze nog nooit van AZ gehoord hadden.
Opgelost mijnheer zippy de zippermans.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:15 schreef Zipportal het volgende:
Die ECL link deugt niet in de OP. De juiste:
VBL / [Nederlandse clubs @ ECL] #6 Gaat lekker
@:el-stinho
De link naar Ajax klopt dan ook nietquote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Opgelost mijnheer zippy de zippermans.
Lekker, pik.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:10 schreef Dven het volgende:
De wortelstoemp die ik momenteel eet is spannender dan de openingsfase.
Leuk feitjequote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:16 schreef T3hTommay het volgende:
Leuk feitje: ik dacht dat Ajax in de CL ooit tegen Cluj gespeeld had, maar ik was in de war met FC Thun.
Dat is een andere Clujquote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Leuk feitjeAnder leuk feitje: Gravenberch speelde in het verleden bij Cluj. Heeft daar een seizoen gespeeld.
Ik ook.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:20 schreef El-Stinho het volgende:
De Ligt kijkt hoofdschuddend naar zijn TV, als hij al kijkt.
"We zaten al te veel met de focus op zondag"quote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
PSV gaat het cruciale duel voor de coëfficiëntenpolonaise verneuken.
Ach.
Ah, dat wist ik niet. Leuk feitjequote:
Ik kan niet wachten op het riedeltje van @Shreyas zo dat PSV het weer laat lopen Europees omdat ze kampioen gaan worden.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:20 schreef Dven het volgende:
[..]
"We zaten al te veel met de focus op zondag"
Na Qatar bondscoachgod.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:21 schreef T3hTommay het volgende:
Peter Bosz staat 2-0 achter bij Sparta Praag jongens.
Die heeft 2 potjes goed gespeeld.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
De Madueke-hype is ook wel gaan liggen hè.
Sparta is dan ook geen Slaviaquote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:21 schreef T3hTommay het volgende:
Peter Bosz staat 2-0 achter bij Sparta Praag jongens.
Mag je opschieten, die zal in de rust wel weer gewisseld worden.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:23 schreef Coco het volgende:
@:Caland @:El-stinho en ik zetten alle hoop in op Gakpo.
Vinicius_de_Echtequote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:24 schreef Zorro het volgende:
Toch knap hoe Monaco het gevaar Vinicius onder controle houdt.
Een lief kind en alles wat je in een tegenwoordige topaanvaller wil hebben.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:23 schreef Coco het volgende:
@:Caland @:El-stinho en ik zetten alle hoop in op Gakpo.
Ja.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is er bij de EL wel VAR of neemt de UEFA dat ook niet serieus?
Beetje niveau Dortmund.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:28 schreef Coco het volgende:
Echt iedere keer billenknijpen bij de 'verdediging' van PSV.
Zin in Ajax-PSV.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:28 schreef Coco het volgende:
Echt iedere keer billenknijpen bij de 'verdediging' van PSV.
5x Blindquote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dat wordt 6-1.
Groetjes, Mourinho.
Gokken is voor tokkies, heb ik vernomenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:30 schreef TLC het volgende:
Ajax super, PSV baggerslecht, toto tip : PSV zal dus wel winnen van Ajax zondag
graag gedaan
Ik kijk met Oldenburger.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:31 schreef Zipportal het volgende:
Sytse probeert er nog een wedstrijd van te maken.
Matige commentator. Niveau Koert Westerman.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:31 schreef Zipportal het volgende:
Sytse probeert er nog een wedstrijd van te maken.
Komt louter bagger uit dat kuthoofdquote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:32 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Matige commentator. Niveau Koert Westerman.
Colin Powell.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:33 schreef Dven het volgende:
Waarom iedereen achter het doel in het zwart? Wie is er dood
Ja.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat het geen 1-1 is inmiddels of dat ik aanwezig ben?
Jaquote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat het geen 1-1 is inmiddels of dat ik aanwezig ben?
Sienquote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:33 schreef Dven het volgende:
Glenn zo te zien.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:33 schreef Dven het volgende:
Gakpo snapt niet hoe je de flank moet gebruikenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:36 schreef El-Stinho het volgende:
Zou PSV weten dat je het veld ook breder kunt houden dan zij nu doen met hun trechtervoetbal?
Stukje betonrotquote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:36 schreef Zipportal het volgende:
Het Philips Stadion staat te springen en te juichen omdat ze de inworpen meekregen.
Iedereen wacht met smart op de uitvaart van Vinicius.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:33 schreef Dven het volgende:
Ga ik doen als PSV scoort.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:37 schreef GGMM het volgende:
Er heeft nog niemand in mijn Uncharted topic gereageerd
Ik ben woedend.
Iets met een DVD poll zeker?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:37 schreef GGMM het volgende:
Ik ben woedend.
Sow.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:37 schreef Salina het volgende:
[..]
Iedereen wacht met smart op de uitvaart van Vinicius.
Doe niet zo onzeker.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:37 schreef GGMM het volgende:
Ik ben woedend.
Kan je gewoon kudos zeggen?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Props wel voor het centrum van PSV.
Je hebt de 0-1 gemist?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ja maar twee foutjes.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Oh sorry ik ben half in slaap gevallenquote:
Of Blindquote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:40 schreef Tjacka het volgende:
Ik zie bij PSV geen enkele speler met de kwaliteiten van Berghuis.
Madueke zou heel erg goed moeten zijnquote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:40 schreef Tjacka het volgende:
Ik zie bij PSV geen enkele speler met de kwaliteiten van Berghuis.
Een jaar of 3 geleden al roepen dat Everton kampioen gaat worden.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De juichzender Ziggo maakt veel in een mens kapot.
@:powerloungen
Moe gestredenquote:
Vandaag staat hij ook al steeds in posities waar hij normaal wil komen. Drie/vier man om zich heen, dus zal hij zondag opeens weer beter lijken en vragen jullie je af of hij het alleen tegen Ajax kan.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Madueke zou heel erg goed moeten zijn
In na binnen komen en de bal verspelen is hij inderdaad erg goed.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Madueke zou heel erg goed moeten zijn
Keukendivisie bedoel jequote:
Heb jij vinicius al gespot? Nog onzichtbaarder dan een Israelier.quote:
Als ze het maar niet weggeven dan.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:41 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Oh sorry ik ben half in slaap gevallen
Zal wel goed gaan, staan nog steeds 0-1 voor. Geen grote kansen gezien verder.
Insinueer je nu dat ik geen verstand van voetbal heb?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vandaag staat hij ook al steeds in posities waar hij normaal wil komen. Drie/vier man om zich heen, dus zal hij zondag opeens weer beter lijken en vragen jullie je af of hij het alleen tegen Ajax kan.
Veni Vidi Viniciusquote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:43 schreef RipCity het volgende:
[..]
Heb jij vinicius al gespot? Nog onzichtbaarder dan een Israelier.
TR geplaatstquote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:43 schreef Salina het volgende:
Veel PSV'ers zijn rijp voor de douche.
Maar dat zal ook wel weer verkeerd begrepen worden vandaag.
Neem nog meer tijd. Waarom stapt ramalho daar in?quote:
Of als je niks met tosti's hebt, wees er niet blij mee, maar lazer gewoon op. Zieken om het zieken, je verwacht het niet misschien, maar wordt NIET gewaardeerd, to put things nicely. Ga je beperkte tijd maar spenderen aan mensen die je wel waarderen en laat de liefhebbers hier met rust. Gajes.quote:
Erg mooi.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Ik ga weer even wat experimenteren.
Het is inderdaad niveautje topklasse.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:45 schreef Bugno3 het volgende:
"Topklasse" terwijl Obispo continu uit. positie staat. Lekker Wytse
stom spelquote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:45 schreef Coco het volgende:
HAXBALL IN DE RUST!!!
https://www.haxball.com/play?c=hqiNeYEO-kQ
HAXBALL IN DE RUST!!!
HAXBALL IN DE RUST!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sangarequote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zondag beter niet opdagen en 3-0 accepteren.
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:04 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
stom spelon topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
hahaquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:05 schreef GGMM het volgende:
Ik was de enige van niveau
Samen met coco dan
Dat was niet te zien.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:05 schreef GGMM het volgende:
Ik was de enige van niveau
Samen met coco dan
Al besproken.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Weten ze bij PSV dat ze de bal op 20m van de goal en daarna nog wel mogen overspelen naar een ploegmaat?
Malen wordt niet gemist, de rest neemt het moeiteloos over.quote:
Al besproken.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Malen wordt niet gemist, de rest neemt het moeiteloos over.
Schmidt kan straks z'n gelijk halen.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:12 schreef 3rr0r het volgende:
Malen kon tenminste nog 60 min, Madueke is al eerder stuk
Als Timber maar speelt.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:12 schreef PicoMMP het volgende:
Maar Ajax mist zondag sowieso Klaiber
Klaiber en de Steekquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:12 schreef PicoMMP het volgende:
Moest jij niet weg?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:12 schreef PicoMMP het volgende:
Ze worden erg gemist.quote:
Allemaal niet zo erg, wat moet je met al die B-garnituur wanneer je Pasveer hebt.quote:
Ligt enorm goed in de groep en is dan ook erg belangrijk voor het groepsproces. Dat mag niet onderschat worden.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:14 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ze worden erg gemist.
Labyad zal ook niet spelen. Niet omdat hij geblesseerd is, maar omdat hij achtste keuze is.
Ook met afstand het beste G+A-moyenne per 90min in de Eredivisie.quote:
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:10 schreef OmniRocket het volgende:
Het lijkt van Gakpo te moeten komen. Die wordt gaat zometeen gewisseld scoren....
Wat een leuk feitje.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ook met afstand het beste G+A-moyenne per 90min in de Eredivisie.
Vesuvius.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:16 schreef GGMM het volgende:
Die Vicivius (of hoe heet die gast) kan er geen zak van
Met afstand overdrijf ikquote:
Wat ordinair.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |