Volgens mij wel.quote:
Hmm.. oke.. nou dan moet ik dus even zien.. Zoon gebruik hier ikea spul.. en wilde dus zo'n afstandbediening.. nergens te vinden.. dan maar die ander.quote:Op zondag 19 december 2021 08:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij wel.
Ik ga er niet vanuit dat ze naast elkaar blijven bestaan.
Maar ik heb verder geen feitelijke kennis, het valt mij alleen op dat er al maanden allerlei zaken met Tradfri afstandsbediening in de uitverkoop zijn.
Overigens is die Styrbar mooi, maar ik vind hem niet noodzakelijkerwijs handiger werken dan de Tradfri afstandsbediening.
Er zit ws een vaste achterkant in. Dat geeft voldoende stevigheid. Omdat aan de voorkant die deurtjes zitten is het aan de voorkant wat minder stabiel. Vandaar die extra poot.quote:Op maandag 27 december 2021 12:38 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
en voor mijn OCD hadden ze hier nog een pootgat bij mogen plaatsen, dus daar moet ik zelf ff een oplossing op vinden (dubbelzijdige tape)
Ik heb in mijn slaapkamer een rijtje Voxtorp kastjes staan met erop een nep eiken keukenblad van Ikea en ben er heel blij mee, ziet er heel mooi uit dat blad.quote:Op maandag 27 december 2021 12:38 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
wel even een shout out naar het nep eiken van ikea. ziet er bijna net zo goed uit als mn echt eiken/skylt tafel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die Eket moeten nog een andere plek krijgen.
[ afbeelding ]
en voor mijn OCD hadden ze hier nog een pootgat bij mogen plaatsen, dus daar moet ik zelf ff een oplossing op vinden (dubbelzijdige tape)
https://www.ikea.com/nl/n(...)ikenfineer-00472919/quote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:57 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Ik heb in mijn slaapkamer een rijtje Voxtorp kastjes staan met erop een nep eiken keukenblad van Ikea en ben er heel blij mee, ziet er heel mooi uit dat blad.
Heb jij bij Ikea ook een keukenblad voor de Eket kastjes geregeld?
De combi ziet er mooi uit.
Ah ik dacht dat het op een Eket kastje lag, maar zie nu pas rechts die open kastjes staanquote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.ikea.com/nl/n(...)ikenfineer-00472919/
deze ligt er opis gewoon besta op besta.. op die eket ligt niks
Die hoorde bij het kerstassortiment van één of meerdere jaren. Voor deze artikelen geldt over het algemeen op=op.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:21 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
Ik kan deze nergens vinden, kan iemand mij helpen?
[ afbeelding ]
Was vroeger te vinden en nu niet meer.
goed in de handleidingen kijken van oa die bevestiging rail. staat het wel vrij duidelijk in uitgelegd.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:58 schreef MartiniNL het volgende:
Hej! Ik heb een besta tv meubel van 180cm gekocht en een tweevaks besta van 120cm.
Nu lijkt het alsof de grote direct aan de muur gemonteerd kan worden, terwijl de 120cm lange versie met de besta wandbeugel vast gemaakt dient te worden. Klopt dit? En hoe lijn ik dit ooit netjes uit?
Ik zie dat ze de kleine versie wel in Köln hebbenquote:Op zondag 16 januari 2022 16:10 schreef Tink89 het volgende:
Zaten hier nog mensen met inside information? Ik zoek deze:
https://www.ikea.com/nl/n(...)zwartbruin-70453762/
En vroeg me af of die nog komt...
De laatjes van de Alex kunnen er niet uit zonder schroevendraaier. Je zal dus dat bovenblad eerst vast moeten schroeven voor je de laatjes er in zet. Maar dat kan prima natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:33 schreef Stansfield het volgende:
Maar weet iemand of dat keukenblad er dan gewoon los op ligt? Of zit is een alex ladeblok geschikt om aan een blad (keuken of bureau) te bevestigen? Of is dit gewoon zelf geboord en klaar is kees?
Wij hebben rubberen stootdopjes op de ladekastjes gekleefd en daar ligt het werkblad los bovenop.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:33 schreef Stansfield het volgende:
Maar weet iemand of dat keukenblad er dan gewoon los op ligt? Of zit is een alex ladeblok geschikt om aan een blad (keuken of bureau) te bevestigen? Of is dit gewoon zelf geboord en klaar is kees?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |