Neequote:Op woensdag 21 september 2022 07:47 schreef NoXia het volgende:
Een vraag betreft de vloerlegservice van Ikea:
Is de totaalprijs incl. materiaal dus bijv. laminaat?
Haha, dat dus! Was ook te mooi om waar te zijnquote:Op woensdag 21 september 2022 08:17 schreef SQ het volgende:
Lijkt me inderdaad ook niet als ik de berekening doe, anders kon ik voor 200 euro arbeid mn hele huis laten bevloeren
Precies wat ik dacht. Ik leg in een middag zo'n 30 m2 makkelijk in m'n eentje. Da's goud geld verdienen...quote:Op woensdag 21 september 2022 08:25 schreef SQ het volgende:
Ik denk overigens dat ik beter mijn baan kan opzeggen en laminaatvloertjes kan gaan leggen tegen betaling... wat een geld
Oh, die Fammarp bank!!! Die zag ik anderhalf jaar geleden in Duitsland en was instant weg van de bank, ik vraag dus ook al anderhalf jaar in NL bij Ikea of hij ook in NL leverbaar isquote:Op dinsdag 8 november 2022 11:35 schreef Doedezemaar het volgende:
As we speak wordt onze keuken gemonteerd. Man, wat een harde werkers zijn dat en ze werken ook zo ontzettend netjes. Het wordt prachtig. Nu nog met een tijdelijk wit goedkoop werkblad en dan gaan ze nog inmeten voor het definitieve maatwerkblad.
Ik ben zelf inzetten voor de Kallax aan het monteren en doe daar haast net zo lang over als zij over de hele keuken. Helaas heb ik voor het eerst ontbrekende schroefjes, gelukkig kun je online heel makkelijk reserveonderdelen bestellen.
En morgen komt onze nieuwe bank![]()
https://www.ikea.com/nl/n(...)ige-bruin-s39423027/
We zagen ‘m vorige maand in Haarlem staan, Symph dook er meteen op af en ik riep: ik wil geen donkergrijze bank. Gelukkig bleek bij ook in die beige-bruine kleur verkrijgbaar en ernaast stond een bank met exact die bekleding. Ronde poef met dezelfde bekleding erbij https://www.ikea.com/nl/n(...)eige-bruin-70520479/ en klaar zijn we, de bij de bank horende voetenbank vonden we net wat te lomp en zwaarquote:Op dinsdag 8 november 2022 11:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, die Fammarp bank!!! Die zag ik anderhalf jaar geleden in Duitsland en was instant weg van de bank, ik vraag dus ook al anderhalf jaar in NL bij Ikea of hij ook in NL leverbaar is
Volgens mij gingen ze daarmee stoppen, was het niet meer van deze tijd oid.quote:Op dinsdag 15 november 2022 21:25 schreef E.T. het volgende:
Heeft Ikea dit jaar weer de kerstboom voor een euro-actie? Ik kan er niks over vinden op de website..
Dat zou wel verdraaide jammer zijn.. Altijd prima bomen voor dat geld... en met die 19 euro waardebon gaf je altijd 4x zoveel uit..quote:Op dinsdag 15 november 2022 21:26 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Volgens mij gingen ze daarmee stoppen, was het niet meer van deze tijd oid.
Was volgens mij vorig jaar al niet meer.quote:Op dinsdag 15 november 2022 21:25 schreef E.T. het volgende:
Heeft Ikea dit jaar weer de kerstboom voor een euro-actie? Ik kan er niks over vinden op de website..
Dat klopt, sinds vorig jaar doen ze die actie niet meer.quote:Op woensdag 16 november 2022 10:42 schreef Elpis het volgende:
[..]
Was volgens mij vorig jaar al niet meer.
Iets met Ivar bouwen? Al weet ik niet zo uit mijn hoofd hoe hoog die is/kan zijnquote:Op woensdag 7 december 2022 14:09 schreef Piles het volgende:
Help, ik zoek...
Ik zoek een simpel kastje van ongeveer 60 breed en 30 diep, hoogte 40-80 ofzo (maakt niet zoveel uit). Maar belangrijkste is dat de onderkant open is, zodat de robotstofzuiger er geparkeerd kan worden. Mag op pootjes, of de zijkanten van het kastje op grond. Ruimte nodig: 15cm+.
In het kastje zelf komen alleen een paar vieze schoenen te staan, dus liefst gewoon met planken (en geen open schoenenrek). Hoeven geen deurtjes of iets in.
Ikea heeft vast zoiets, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Iemand tips?
Hyllis? Of moeten de zijkanten dicht zijn?quote:Op woensdag 7 december 2022 14:09 schreef Piles het volgende:
Help, ik zoek...
Ik zoek een simpel kastje van ongeveer 60 breed en 30 diep, hoogte 40-80 ofzo (maakt niet zoveel uit). Maar belangrijkste is dat de onderkant open is, zodat de robotstofzuiger er geparkeerd kan worden. Mag op pootjes, of de zijkanten van het kastje op grond. Ruimte nodig: 15cm+.
In het kastje zelf komen alleen een paar vieze schoenen te staan, dus liefst gewoon met planken (en geen open schoenenrek). Hoeven geen deurtjes of iets in.
Ikea heeft vast zoiets, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Iemand tips?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |