abonnement Unibet Coolblue
pi_201842952


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; Coingecko. Bitcoin is bedoeld als peer-to-peer geld, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus. In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
Transacties worden door nodes verzonden naar het netwerk. Een node is een computer die de software van Bitcoin draait. Miners stoppen deze transacties in een blok en als dank krijgen zij hiervoor een beloning. Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en Proof of Stake (PoS). PoW is een vorm van mining, waarbij de rekenkracht van een computer wordt gebruikt ten dienste van de blockchain. De computer lost als het ware mathematische puzzels op en moet intensief werk (de W in PoW) leveren om transacties te controleren en nieuwe blokken te creren. Deze inspanningen worden beloond in cryptocurrency. PoS is in principe een vorm van virtuele mining. Des te groter het aantal (stake) van een bepaalde cryptocurrency iemand bezit, des te meer transacties er kunnen worden gevalideerd en des te groter de reward voor de persoon in kwestie. Met andere woorden: Des te meer je bezit, des te meer je zult worden beloond.

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
Satoshi Nakamoto zocht een vorm van bescherming tegen centrale banken. Vanaf de jaren 70 waren cyberpunks al op zoek naar zoiets. Met Bitcoin is die oplossing er gekomen. Doordat de software open-source is kan het makkelijk gekloond worden. Dit gebeurde in de eerste jaren dan ook. Later begonnen bedrijfen en individuen andere voordelen te zien in blockchain en zijn daar op door gegaan. Sommige zullen je vertellen dat geld (dus Bitcoin) de enige usecase voor blockchain is, andere zullen je vertellen dat het de oplossing voor alles is. Doe je eigen onderzoek.



Ok. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via brokers of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een broker. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer closed-source wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
http://forum.fok.nl/topic/2399122

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: http://forum.fok.nl/topic/2408251/1/400#p175313682

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt gentroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitonic
BTC Direct
Satos

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Preev simple bitcoin price
CoinGecko - Cryptocurrency Prices and Market Capitalization
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges
Agrr - Trades en koers van de grootste exchanges.

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine (NL)
Bitcoin nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin

Informatie
Bitcoin Information & Resources
Bitcoin-Only (NL)
Bitcoinstart (NL)

Bitcoin en belastingaangifte
Bitcoin als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoin en andere crypcurrencies wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro's) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw cryptocurrencies op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw cryptocurrencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw portfolio in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van bitcoin
- Koop bitcoin (bijvoorbeeld bij Satos of Bitonic). Verzend het naar het adres van een wallet. Betaal met iDeal.
- HODL = win

Starten met het kopen van Altcoins
- Open een account op bijv. Binance.
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Bitcoin. Kopieer het wallet-adres.
- Koop bitcoin (bijvoorbeeld bij Satos of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in bitcoin op Binance. Via de Exchanges kan je bitcoin kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
pi_201842969
De 4de halvening is nog niet ingeprijsd. BUY THE FUCKING $65k dip!
pi_201843235
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 09:30 schreef Plots het volgende:
Niet om te trollen, maar als Michael Saylor en Elon Musk/Tesla en CZ samen tegelijk gaan dumpen om bitcoin maxis te liquideren, dan zien we de 10K gewoon weer terug hoor.
En waarom zouden ze tegelijk willen dumpen precies?
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator donderdag 21 oktober 2021 @ 10:45:18 #4
18653 crew  D.
pi_201843537
ETH TT? 8-)
pi_201843571
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 10:03 schreef dimmak het volgende:

[..]
En waarom zouden ze tegelijk willen dumpen precies?
Daarbij gaan we 10K voor BTC echt niet meer zien.
Was het maar waar, dan zou ik er op dat moment nog ontzettend veel geld tegen aan gooien :+
pi_201843839
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 10:45 schreef D. het volgende:
ETH TT? 8-)
Denken dat deze dure Amazon servers nog draaien in 2023 :')

quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 10:49 schreef sandertjuh het volgende:
Was het maar waar, dan zou ik er op dat moment nog ontzettend veel geld tegen aan gooien
Waarom heb je nog geld aan de zijlijn staan? Waarom nu niet ontzettend veel geld tegen aan gooien ? Hindsight much?

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2021 11:16:30 ]
  donderdag 21 oktober 2021 @ 11:34:43 #7
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_201844103
Iemand ervaring met SEPA overboeking naar crypto.com?

Gewoon IBAN invullen en account holder name in de omschrijving?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 21 oktober 2021 @ 12:18:25 #8
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_201844654
Eigenlijk probeerde ik gewoon te zeggen dat je het beste enkele maanden rondom maart 2023 kan beginnen met DCA'en met wat je bereid bent te investeren. Bijv november 2022 - mei 2023. Hoe hoog de prijs dan is weet niemand, maar met de huidige koers is 10K mogelijk. Maar sommigen hier gaan er nu al natuurlijk van uit dat BTC eind dit jaar 125K is. In dat scenario is 10K minder realistisch idd.
  donderdag 21 oktober 2021 @ 12:24:51 #9
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_201844764
Ik moet trouwens ook lachen om mensen die investeren in crypto vanwege "Ja MaAr iNfLaTiE..."

Als er iets onderhevig is aan waardevermindering op deze wereld, dan is het crypto wel.
  donderdag 21 oktober 2021 @ 12:24:57 #10
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201844767
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 09:30 schreef Plots het volgende:
Niet om te trollen, maar als Michael Saylor en Elon Musk/Tesla en CZ samen tegelijk gaan dumpen om bitcoin maxis te liquideren, dan zien we de 10K gewoon weer terug hoor.
En als mijn vader tieten had gehad was hij mijn moeder geweest.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  donderdag 21 oktober 2021 @ 12:26:38 #11
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201844795
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 12:24 schreef Plots het volgende:
Ik moet trouwens ook lachen om mensen die investeren in crypto vanwege "Ja MaAr iNfLaTiE..."

Als er iets onderhevig is aan waardevermindering op deze wereld, dan is het crypto wel.
Ik snap niet hoe je inflatie met crypto kan rijmen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  donderdag 21 oktober 2021 @ 12:31:15 #12
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_201844858
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 12:26 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ik snap niet hoe je inflatie met crypto kan rijmen.
Fiat wordt minder waard = je crypto munten zijn volatieler en worden ook minder waard. Long term misschien niet.
  donderdag 21 oktober 2021 @ 12:35:39 #13
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201844924
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 12:31 schreef Plots het volgende:

[..]
Fiat wordt minder waard = je crypto munten zijn volatieler en worden ook minder waard. Long term misschien niet.
Volatiliteit heeft niet zoveel met inflatie te maken maar ik begrijp waar je heen wilt gaan.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_201845072
Investeren in BTC is een hedge tegen het huidige financile fiat systeem waarin je geld alleen maar minder waard word. Geld dat genvesteerd word in BTC word alleen maar meer waard. Zelfs wanneer je steeds de pech hebt of zo stom bent om op ATH te kopen.
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_201845281
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 12:24 schreef Plots het volgende:
Ik moet trouwens ook lachen om mensen die investeren in crypto vanwege "Ja MaAr iNfLaTiE..."

Als er iets onderhevig is aan waardevermindering op deze wereld, dan is het crypto wel.
Bitcoin max supply is 21 miljoen. Satoshi heeft het inflatie probleem waar fiat aan onderhevig is prima opgelost imo.

Hoe meer inflatie de ECB en FED creert des te beter!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2021 13:02:28 ]
  donderdag 21 oktober 2021 @ 13:02:55 #16
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_201845300
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 12:47 schreef Gohf046 het volgende:
Investeren in BTC is een hedge tegen het huidige financile fiat systeem waarin je geld alleen maar minder waard word. Geld dat genvesteerd word in BTC word alleen maar meer waard. Zelfs wanneer je steeds de pech hebt of zo stom bent om op ATH te kopen.
Ik heb een jaar geleden een bedrag aan bitcoin gekocht en eenzelfde bedrag aan Ethereum.
Beide bizar in de plus, maar eth is nu meer waard. :)
pi_201845410
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 13:01 schreef Piva het volgende:

[..]
Bitcoin max supply is 21 miljoen. Satoshi heeft het inflatie probleem waar fiat aan onderhevig is prima opgelost imo.

Hoe meer inflatie de ECB en FED creert des te beter!
Feitelijk is er zelfs een 2.100.000.000.000.000 supply aan satoshi's.

Moet genoeg zijn ;)
  donderdag 21 oktober 2021 @ 13:23:27 #18
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_201845511
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 13:14 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Feitelijk is er zelfs een 2.100.000.000.000.000 supply aan satoshi's.

Moet genoeg zijn ;)
Hey heb je nog contact met die persoon die je RFI en Safemoon tipte?

Soms kijk ik op bitcointalk of Tureng een nieuw topic heeft geopend.
pi_201845517
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 13:14 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Feitelijk is er zelfs een 2.100.000.000.000.000 supply aan satoshi's.

Moet genoeg zijn ;)
Discrimineer niet tegenover de Msats!
pi_201845611
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 13:23 schreef Plots het volgende:

[..]
Hey heb je nog contact met die persoon die je RFI en Safemoon tipte?

Soms kijk ik op bitcointalk of Tureng een nieuw topic heeft geopend.
Al 6 maand amper contact gehad, ben zelf ook niet zo actief in crypto nu.
Heb het grootste deel van wat ik nog over heb aan crypto in bitcoin en dat is een kwestie van hodl.

Was RFI trouwens niet getipt door @weetjewel5 ?

edit: lang leven de werkende search

quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 09:59 schreef weetjewel5 het volgende:
Reflect finance is een leuke coin die betaald automatisch yield uit in je wallet. 1% van alle transacties worden uitbetaald aan de holders.
Was wel een gouden tip _O_
Zo terug te lezen was ik niet meteen overtuigd (en dat is goed) maar na wat "research" toch ingestapt.

[ Bericht 14% gewijzigd door TheFreshPrince op 21-10-2021 13:36:35 ]
  donderdag 21 oktober 2021 @ 13:36:09 #21
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_201845666
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 12:47 schreef Gohf046 het volgende:
Investeren in BTC is een hedge tegen het huidige financile fiat systeem waarin je geld alleen maar minder waard word. Geld dat genvesteerd word in BTC word alleen maar meer waard. Zelfs wanneer je steeds de pech hebt of zo stom bent om op ATH te kopen.
Niet in een bullmarket.

Wat die halving post van Piva aangaf, is dat BTC in cycli stijgt en daalt. Als je daar op inspeelt, word je BTC niet minder waard. S2F van Plan B kan je dat ook zien. Ik doe iig geen long term aankopen in een bull market.

quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 13:31 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Al 6 maand amper contact gehad, ben zelf ook niet zo actief in crypto nu.
Heb het grootste deel van wat ik nog over heb aan crypto in bitcoin en dat is een kwestie van hodl.

Was RFI trouwens niet getipt door @:weetjewel5 ?

edit: lang leven de werkende search
[..]

Oh oke jammer haha. Die persoon is natuurlijk ook al binnen en chillt op de bahamas ofzo.

Edit: miss had je UBX ook van die persoon.

(ik ga nu werken)
pi_201845683
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 12:47 schreef Gohf046 het volgende:
Investeren in BTC is een hedge tegen het huidige financile fiat systeem waarin je geld alleen maar minder waard word. Geld dat genvesteerd word in BTC word alleen maar meer waard. Zelfs wanneer je steeds de pech hebt of zo stom bent om op ATH te kopen.
Word word word _O_
pi_201845725
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 13:36 schreef Plots het volgende:

Edit: miss had je UBX ook van die persoon.

UBX had ik via SilentNotary (nu UBSN).
Volgens mij ben ik daar "zelf" tegenaan gelopen destijds.

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 22:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
SilentNotary lijkt me wel een leuke kutcoin om een paar tientjes in te steken :D
Voor een Dollar heb je er 75.000 :+
ZetaOS was de eerste persoon om keihard te verkondigen dat het hem een scam leek en sindsdien liet hij me ook niet meer met rust _O-
pi_201845798
pi_201845809
twitter


Erg mooi hoe Bitcoin het leven van mensen kan veranderen.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 oktober 2021 @ 13:50:09 #26
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201845833
quote:
7s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 13:48 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]

Erg mooi hoe Bitcoin het leven van mensen kan veranderen.
Ik word bang van die wijsvinger...
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator donderdag 21 oktober 2021 @ 13:53:53 #27
18653 crew  D.
pi_201845879
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 13:50 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik word bang van die wijsvinger...
Die middelvinger ook...

‘Al draagt een aap een gouden diamanten ring...’
pi_201845922
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 13:36 schreef Plots het volgende:
Niet in een bullmarket.

Wat die halving post van Piva aangaf, is dat BTC in cycli stijgt en daalt. Als je daar op inspeelt, word je BTC niet minder waard. S2F van Plan B kan je dat ook zien. Ik doe iig geen long term aankopen in een bull market.
Uhm, waar haal je het dalen precies vandaan? Het laat zien dat de halvening although velen zeggen dat het geen effect heeft of claimt dat het minder effect zou hebben nu het "bekend" is. Niets is minder waar. Waarschijnlijk nog 1 of max 2 cycles. Nu niet meer kopen omdat je wacht op de volgende is wat vroeg imo, gezien de kans dat een low hoger is dan $60k aanwezig is.

Prijs at halvening:
1- $12.35
2- $650.53
3- $8,821.42

Volgende halvening ergens tussen de $60k en 120k.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2021 13:59:03 ]
  donderdag 21 oktober 2021 @ 13:58:31 #29
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201845941
quote:
7s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 13:48 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]

Erg mooi hoe Bitcoin het leven van mensen kan veranderen.
wtf
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_201846331
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 13:36 schreef Plots het volgende:

[..]
Niet in een bullmarket.

Wat die halving post van Piva aangaf, is dat BTC in cycli stijgt en daalt. Als je daar op inspeelt, word je BTC niet minder waard. S2F van Plan B kan je dat ook zien. Ik doe iig geen long term aankopen in een bull market.
[..]
Oh oke jammer haha. Die persoon is natuurlijk ook al binnen en chillt op de bahamas ofzo.

Edit: miss had je UBX ook van die persoon.

(ik ga nu werken)
Ook in een bullmarket. Iedereen die op de absolute top heeft gekocht in vorige bullmarkten staat meer dan ruimschoots op winst.
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
  Redactie Frontpage donderdag 21 oktober 2021 @ 14:44:56 #31
4530 crew  Crazy Harry
pi_201846391
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 10:49 schreef sandertjuh het volgende:

[..]
Daarbij gaan we 10K voor BTC echt niet meer zien.
Was het maar waar, dan zou ik er op dat moment nog ontzettend veel geld tegen aan gooien :+
Deze opmerking is heel snel oud geworden...
Crash naar 8200 op BinanceUS (check tradingview BTCUSD BInanceUS)
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
  donderdag 21 oktober 2021 @ 14:45:30 #32
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201846399
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 14:44 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]
Deze opmerking is heel snel oud geworden...
Crash naar 8200 op BinanceUS (check tradingview BTCUSD BInanceUS)
Binance US heeft echt weinig volume. Daarom kon het crashen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Redactie Frontpage donderdag 21 oktober 2021 @ 14:48:40 #33
4530 crew  Crazy Harry
pi_201846424
quote:
7s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 14:45 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Binance US heeft echt weinig volume. Daarom kon het crashen.
Uiteraard, maar daarom niet minder grappig :P
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_201846589
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 13:36 schreef Plots het volgende:

[..]
Niet in een bullmarket.

Wat die halving post van Piva aangaf, is dat BTC in cycli stijgt en daalt. Als je daar op inspeelt, word je BTC niet minder waard. S2F van Plan B kan je dat ook zien. Ik doe iig geen long term aankopen in een bull market.
Historisch gezien is kopen nt na een nieuwe ATH wel redelijk safe toch? Een nieuwe ATH eindigt volgens mij altijd wel flink boven de oude ATH..... niet even erboven en dan meteen een bear market.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_201846680
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 12:18 schreef Plots het volgende:
Eigenlijk probeerde ik gewoon te zeggen dat je het beste enkele maanden rondom maart 2023 kan beginnen met DCA'en met wat je bereid bent te investeren. Bijv november 2022 - mei 2023. Hoe hoog de prijs dan is weet niemand, maar met de huidige koers is 10K mogelijk. Maar sommigen hier gaan er nu al natuurlijk van uit dat BTC eind dit jaar 125K is. In dat scenario is 10K minder realistisch idd.
Mijn DCA op de top in 2017 ben ik nu best blij mee hoor.. Het punt van DCA is dat je periodiek wat koopt en zo je aankoopbedrag spreid aangezien je de markt niet wil timen dmv lumpsum. Als het zo makkelijk was had iedereen wel in maart 2020 gekocht en waren ze allemaal vies rijk. Maar aangezien iedereen toen in paniek was durfden ze niet te kopen en kopen ze nu weer op de top.

quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 12:24 schreef Plots het volgende:
Ik moet trouwens ook lachen om mensen die investeren in crypto vanwege "Ja MaAr iNfLaTiE..."

Als er iets onderhevig is aan waardevermindering op deze wereld, dan is het crypto wel.
Gast. :')
Uitvinder van de biersmiley.
pi_201846824
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 12:24 schreef Plots het volgende:
Ik moet trouwens ook lachen om mensen die investeren in crypto vanwege "Ja MaAr iNfLaTiE..."

Als er iets onderhevig is aan waardevermindering op deze wereld, dan is het crypto wel.
ja
pi_201846897
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 12:24 schreef Scorpie het volgende:

[..]
En als mijn vader tieten had gehad was hij mijn moeder geweest.
Anno 2021 is dit aanstootgevend.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_201847407
Rode kaars, bulls in disbelief!
  Forum Admin donderdag 21 oktober 2021 @ 17:09:54 #39
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_201847990
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 16:24 schreef FundsAreSafu het volgende:
Rode kaars, bulls in disbelief!
Bijkopen dan maar.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  donderdag 21 oktober 2021 @ 17:21:21 #40
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_201848104
Het is een flink volatiel dagje......
pi_201848545
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 14:44 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]
Deze opmerking is heel snel oud geworden...
Crash naar 8200 op BinanceUS (check tradingview BTCUSD BInanceUS)
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 21 oktober 2021 @ 18:34:37 #42
206731 Mortaxx
Doomer
pi_201848860
Double top, dead cat bounce, bull trap
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_201849036
Videoland heeft een crypto serie online staan blijkbaar. Met Madelon Vos en de bitcoin familia.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2021 18:54:05 ]
  donderdag 21 oktober 2021 @ 19:08:58 #45
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_201849361
Zo, 90% van alles verkocht
Ben ik meteen van litebit af.

Maandag de dp kopen
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_201850688
quote:
Bananentoko Binance US weer _O-
  donderdag 21 oktober 2021 @ 20:41:56 #47
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_201851209
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 12:24 schreef Scorpie het volgende:

[..]
En als mijn vader tieten had gehad was hij mijn moeder geweest.
of gewoon mokerdik
Laffe huichelaar
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 21 oktober 2021 @ 20:44:10 #48
206731 Mortaxx
Doomer
pi_201851255
Hee wat gezellig @Timmmm in het topic
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  donderdag 21 oktober 2021 @ 20:44:59 #49
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_201851275
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 20:44 schreef Mortaxx het volgende:
Hee wat gezellig @:timmmm in het topic
altijd je man voor een luchtig garpje over manb00bs
Laffe huichelaar
  donderdag 21 oktober 2021 @ 21:46:02 #50
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201852591
quote:
Zei het toch, 25K daarna moon
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Moderator donderdag 21 oktober 2021 @ 22:08:38 #51
18653 crew  D.
pi_201852915
Dadelijk bij Jinek o.a. Jody Bernal over de Bitcoin :P
pi_201853751
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 22:08 schreef D. het volgende:
Dadelijk bij Jinek o.a. Jody Bernal over de Bitcoin :P
:')
pi_201853858
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 22:08 schreef D. het volgende:
Dadelijk bij Jinek o.a. Jody Bernal over de Bitcoin :P
pi_201853888
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 22:08 schreef D. het volgende:
Dadelijk bij Jinek o.a. Jody Bernal over de Bitcoin :P
En daarna Clown Bassie over de dreiging vanuit Noord-Korea?
  Moderator donderdag 21 oktober 2021 @ 22:50:04 #55
18653 crew  D.
pi_201853936
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 22:47 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
En daarna Clown Bassie over de dreiging vanuit Noord-Korea?
Bassie praat niet meer -O-
pi_201854041
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 22:50 schreef D. het volgende:

[..]
Bassie praat niet meer -O-
Dat is precies hoe Kim Jong-Un het graag ziet.
  Redactie Frontpage donderdag 21 oktober 2021 @ 23:09:58 #57
4530 crew  Crazy Harry
pi_201854300
Ik liep even langs de tv waar Jinek op staat, geen Bernal opgemerkt, wel twee anderen.
Een die uiteraard uitlegt wat bitcoin is, en een ander die beweert er niet voor het geld in te zitten _O-

Edit: yep, toch wel een Bernal
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_201856611
https://techcrunch.com/20(...)-crypto-in-exchange/

Wat een naaperts. -O-

Worldcoin (WDC) was n van de eerste FOK!coins (vooral onder de miners)! *O*

Wat een tering slecht idee verder trouwens. :')
Uitvinder van de biersmiley.
pi_201856617
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 22:08 schreef D. het volgende:
Dadelijk bij Jinek o.a. Jody Bernal over de Bitcoin :P
:')
U MAD?
pi_201857701
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 18:49 schreef Piva het volgende:
Videoland heeft een crypto serie online staan blijkbaar. Met Madelon Vos en de bitcoin familia.
Madelon is lelijk.
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_201858791
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 08:46 schreef dimmak het volgende:
https://techcrunch.com/20(...)-crypto-in-exchange/

Wat een naaperts. -O-

Worldcoin (WDC) was n van de eerste FOK!coins (vooral onder de miners)! *O*

Wat een tering slecht idee verder trouwens. :')
Juist ja, dus ze proberen van iedere wereldburger een (hash van een) irisscan te krijgen. Lijkt me geen goed idee.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 12:53:52 #62
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_201859450
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 11:51 schreef recursief het volgende:

[..]
Juist ja, dus ze proberen van iedere wereldburger een (hash van een) irisscan te krijgen. Lijkt me geen goed idee.
Lol de ultieme droom van de Euro-fascisten!!????
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_201860065
Iemand hier die met IDO van WX mee gaat doen?

Zag het net voorbij komen op Waves.
pi_201860437
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 12:53 schreef fathank het volgende:

[..]
Lol de ultieme droom van de Euro-fascisten!!????
@Hexagon kom er maar in!
pi_201860688
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 13:32 schreef MaximumRush het volgende:
Iemand hier die met IDO van WX mee gaat doen?

Zag het net voorbij komen op Waves.
Goed idee, er zijn nog maar 22352 coins dus er kan er nog wel 1 bij.

:P
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 18:07:25 #66
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_201863353
Crash is begonnen *O*
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 18:11:42 #67
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_201863397
Kan ik zo ff mooi btc inkopen voor 10k
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  Forum Admin vrijdag 22 oktober 2021 @ 18:12:15 #68
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_201863408
Oh noes
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 18:18:25 #69
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_201863493
Sol doet het lekker :)
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 22 oktober 2021 @ 18:36:49 #70
206731 Mortaxx
Doomer
pi_201863718
Jaa de bubbel knapt
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 18:44:26 #71
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_201863817
Stelletje paniekzaaiers om niks :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 22 oktober 2021 @ 18:49:11 #72
206731 Mortaxx
Doomer
pi_201863905
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 13:32 schreef MaximumRush het volgende:
Iemand hier die met IDO van WX mee gaat doen?

Zag het net voorbij komen op Waves.
Wat is precies de bedoeling van dat wx? Die Pools zijn met een APY van een paar procent niet echt aantrekkelijk
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_201864617
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 18:07 schreef stinkie het volgende:
Crash is begonnen *O*
Eindelijk. Op welk punt kopen we weer in? :D
Love is in the air!
pi_201864649
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 10:25 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]
Madelon is lelijk.
Daar heb je een punt. Geen aantrekkelijke dame.
Love is in the air!
pi_201865140
USA wordt wakker en bam alles weer omlaag. Wat een paniek weer. Gelukkig gaat Fantom hard omhoog nu.
pi_201865314
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 20:07 schreef verni het volgende:
USA wordt wakker en bam alles weer omlaag. Wat een paniek weer. Gelukkig gaat Fantom hard omhoog nu.
Zo erg is het toch ook allemaal weer niet?
pi_201865342
Dit een dip noemen :')
What Would Goku Do
pi_201865398
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 20:18 schreef viagraap het volgende:
Dit een dip noemen :')
Class of 17 _O_

hier moet een leuk gifje van zijn met een chinees trillend op een ladderbrug. Kan hem zo 123 niet vinden.
pi_201865484
Oh noes ;( Bear market

SNel verkoop alles
Uitvinder van de biersmiley.
pi_201865504
Oh no look... it's last weeks prices.
pi_201866441
Heb net wat lijntjes getrokken, we gaan naar 59k en dan in n grote groene dildo naar 92k
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 21:54:47 #82
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_201866882
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 21:21 schreef FundsAreSafu het volgende:
Heb net wat lijntjes getrokken, we gaan naar 59k en dan in n grote groene dildo naar 92k
Wat voor lijnen? Coke+keta ga ik altijd wel lekker op
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_201867454
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 21:54 schreef fathank het volgende:

[..]
Wat voor lijnen? Coke+keta ga ik altijd wel lekker op
tvp
U MAD?
pi_201867627
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 21:54 schreef fathank het volgende:

[..]
Wat voor lijnen? Coke+keta ga ik altijd wel lekker op
abusers sc rip never forget zin in spanje
What Would Goku Do
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 23:02:54 #85
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_201868014
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 19:36 schreef Landgeld het volgende:

[..]
Eindelijk. Op welk punt kopen we weer in? :D
Maakt niet uit, ik heb redelijk in de buurt van de top verkocht. Zelfde bedrag weer terug en ik heb gratis extra coins :9
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_201868780
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 21:54 schreef fathank het volgende:

[..]
Wat voor lijnen? Coke+keta ga ik altijd wel lekker op
Deze man. _O_
pi_201869633
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 21:54 schreef fathank het volgende:

[..]
Wat voor lijnen? Coke+keta ga ik altijd wel lekker op
Overdag pep en 's avonds benzos om te kunnen slapen!!!
  zaterdag 23 oktober 2021 @ 07:46:36 #88
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_201869659
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 22:37 schreef viagraap het volgende:

[..]
abusers sc rip never forget zin in spanje
Rip Bob ;(
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 07:29 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]
Overdag pep en 's avonds benzos om te kunnen slapen!!!
Nooit geen last van
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_201869967
twitter

Vandaag is bullish!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2021 09:23:34 ]
  Moderator zaterdag 23 oktober 2021 @ 09:33:19 #90
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_201870011
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 09:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[ twitter ]
Vandaag is bullish!
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
  zaterdag 23 oktober 2021 @ 09:36:21 #91
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_201870033
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_201870231
Ahja tether fud hadden we al een tijdje niet gehad.
pi_201870963
ONE die een keer niet meebeweegt met BTC. Love to see it
pi_201871833
twitter


Wie is er nog meer bij?!

[ Bericht 42% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2021 12:54:08 ]
pi_201873398


1s chart van die wick naar 8k
  Redactie Frontpage zaterdag 23 oktober 2021 @ 18:11:14 #96
4530 crew  Crazy Harry
pi_201874176
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 16:29 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]

1s chart van die wick naar 8k
Aangezien je het voordeel hebt in het verleden te leven, even een bericht uit je toekomst: verkoop nu, de gewone koers zakt verder.
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_201874222
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 18:11 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]
Aangezien je het voordeel hebt in het verleden te leven, even een bericht uit je toekomst: verkoop nu, de gewone koers zakt verder.
Ok thanks. Al m'n euro's verkocht voor Bitcoin.
pi_201875861
PYR gaat lekker vandaag, zeker een gecordineerde pump van Dima en de boys op de meet
pi_201880458
Shibagod
  zondag 24 oktober 2021 @ 08:06:55 #100
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201881107
$PYR _O_ godencoin
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_201881796
Weer een ATH voor ONE :)
pi_201881829
Dikke tech die Shiba🤣 kiek em goan
pi_201881859
Denk dat we nooit helemaal van meme coins afkomen. Te veel dumb money die denken dat het naar 1 cent kan gaan. Zou SHIB ook zo populair zijn met minder coins in omloop?
  Moderator zondag 24 oktober 2021 @ 10:51:18 #104
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
  Moderator zondag 24 oktober 2021 @ 11:01:06 #105
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_201882168
quote:
Belangrijkste opmerking uit dit stuk staat helemaal onderaan.

quote:
'Je kunt ook zeggen: zie je wel, je moet niet vertrouwen op crypto's van bedrijven, maar alleen op decentrale munten als bitcoin en ethereum.'
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
pi_201882194
Weet niet hoe het met jullie zit maar ik ben viesmad dat er 50 miljard in doge en shiba zit
  Moderator zondag 24 oktober 2021 @ 11:31:25 #107
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_201882484
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2021 11:03 schreef FundsAreSafu het volgende:
Weet niet hoe het met jullie zit maar ik ben viesmad dat er 50 miljard in doge en shiba zit
Wat maakt het uit als je Bitcoin koopt makker?
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
  Moderator zondag 24 oktober 2021 @ 11:33:29 #108
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_201882508
twitter
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 24 oktober 2021 @ 12:40:55 #109
206731 Mortaxx
Doomer
pi_201883275
Zo ook weer een nieuwe ath voor mijn portfolio xd
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Moderator zondag 24 oktober 2021 @ 12:53:59 #110
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_201883396
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2021 12:40 schreef Mortaxx het volgende:
Zo ook weer een nieuwe ath voor mijn portfolio xd
xd
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 24 oktober 2021 @ 12:55:35 #111
206731 Mortaxx
Doomer
pi_201883419
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 12:53 schreef onlogisch het volgende:

[..]
xd
Vechain en cardano inwisselen voor one was een goede keuze!
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Moderator zondag 24 oktober 2021 @ 12:58:05 #112
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_201883439
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2021 12:55 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Vechain en cardano inwisselen voor one was een goede keuze!
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
pi_201883466
Het is pas een bullmarkt als mijn Truebitpositie in het groen staat (-64% momenteel)
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 24 oktober 2021 @ 13:02:15 #114
206731 Mortaxx
Doomer
pi_201883486
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2021 13:00 schreef FundsAreSafu het volgende:
Het is pas een bullmarkt als mijn Truebitpositie in het groen staat (-64% momenteel)
@Nattekat verkoop jouw stack even
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 oktober 2021 @ 13:03:23 #115
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201883504
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2021 13:02 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
@:nattekat verkoop jouw stack even
Ik ga liever hodlend ten onder.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 24 oktober 2021 @ 13:06:54 #116
206731 Mortaxx
Doomer
pi_201883557
Maar even zonder gekheid. Als iets nu zoveel in de min staat is het gewoon troep wat heel misschien aan het eind van de bullcycle nog wat zal stijgen. Beter gewoon je verlies nemen en iets kopen waar wel toekomst in zit
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_201883682
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2021 13:06 schreef Mortaxx het volgende:
Maar even zonder gekheid. Als iets nu zoveel in de min staat is het gewoon troep wat heel misschien aan het eind van de bullcycle nog wat zal stijgen. Beter gewoon je verlies nemen en iets kopen waar wel toekomst in zit
https://youtube.com/shorts/xZoeZSleuhE?feature=share

Nieuwe Amazon volgens deze meneer :)
  zondag 24 oktober 2021 @ 15:01:56 #118
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_201884747
Go Shiba!
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  zondag 24 oktober 2021 @ 16:40:42 #119
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_201885916
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2021 15:01 schreef stinkie het volgende:
Go Shiba!
Ik ben iets meer dan een maand geleden begonnen met Shiba voor 120 Euro. Mijn eerste crypto. Gewoon een gokje voor de lol, ik las over de hype die bezig was op dat moment en waarvan men verwachtte dat die nog wel even door zou gaan. Werd smakelijk om gelachen in dit topic. De market cap, je bent een bagholder, je bent te laat, de hype is al voorbij, etc.

Die 120 Euro is nu binnen een maand meer dan 600 Euro waard. Ik snap dat het net zo snel weer waardeloos kan zijn, maar de hype lijkt voorlopig nog niet ten einde. Inmiddels wel geleerd dat de kenners het niet altijd bij het rechte eind hebben. Waarschijnlijk zijn zij op de lange termijn wel succesvoller dan de leek, maar het gokelement speelt toch een aanzienlijke rol in deze markt.
pi_201886116
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 16:40 schreef Repentless het volgende:
Inmiddels wel geleerd dat de kenners het niet altijd bij het rechte eind hebben.
Ik denk dat er geen n "kenner" is dat short term fluctuaties claimed denkt te kunnen voorspellen.

Success verder met het hodlen van een meme coin of het kiezen van de volgende gok.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2021 16:54:57 ]
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 24 oktober 2021 @ 16:55:19 #121
206731 Mortaxx
Doomer
pi_201886129
Ik vind dit zo'n leuke rubriek
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  zondag 24 oktober 2021 @ 17:13:05 #122
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_201886384
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 16:54 schreef Piva het volgende:

[..]
Ik denk dat er geen n "kenner" is dat short term fluctuaties claimed denkt te kunnen voorspellen.

Success verder met het hodlen van een meme coin of het kiezen van de volgende gok.
Ik snap alleen niet dat het zo belachelijk wordt gemaakt als je voor weinig geld een experimentje doet. Doe je het met de intentie om miljonair te worden, dan snap ik dat het nergens op slaat. Maar als er bij voorbaat al gezegd wordt dat je slechts een bagholder bent die al te laat is en het verkoopmoment heeft gemist, dan is dat toch ook wat voorbarig?
pi_201886408
Gezien alle shitcoins en gains krijg ik wel serieus 2017 PDST nu en angst voor een dubbele top
  zondag 24 oktober 2021 @ 17:21:04 #124
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_201886519
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 16:40 schreef Repentless het volgende:

[..]
Ik ben iets meer dan een maand geleden begonnen met Shiba voor 120 Euro. Mijn eerste crypto. Gewoon een gokje voor de lol, ik las over de hype die bezig was op dat moment en waarvan men verwachtte dat die nog wel even door zou gaan. Werd smakelijk om gelachen in dit topic. De market cap, je bent een bagholder, je bent te laat, de hype is al voorbij, etc.

Die 120 Euro is nu binnen een maand meer dan 600 Euro waard. Ik snap dat het net zo snel weer waardeloos kan zijn, maar de hype lijkt voorlopig nog niet ten einde. Inmiddels wel geleerd dat de kenners het niet altijd bij het rechte eind hebben. Waarschijnlijk zijn zij op de lange termijn wel succesvoller dan de leek, maar het gokelement speelt toch een aanzienlijke rol in deze markt.
Meme coins zijn leuk om te spelen. Net als GME en AMC waren. Gooi er wat in en kijk wat het doet. En voorlopig doet het het leuk.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_201886654
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 17:13 schreef Repentless het volgende:

[..]
Ik snap alleen niet dat het zo belachelijk wordt gemaakt als je voor weinig geld een experimentje doet. Doe je het met de intentie om miljonair te worden, dan snap ik dat het nergens op slaat. Maar als er bij voorbaat al gezegd wordt dat je slechts een bagholder bent die al te laat is en het verkoopmoment heeft gemist, dan is dat toch ook wat voorbarig?
ik denk niet zozeer voorbarig maar meer om je te behoeden..

quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 00:42 schreef Repentless het volgende:
Mocht dit ook zo'n toevalstreffer zijn en ooit een halve cent of zelfs 1 cent waard worden
Maar blijf vooral bag holder totdat het 1 cent waard is. Waarom zou een Meme van een Meme coin niet net zoveel waar kunnen worden dan Apple en Google samen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2021 17:32:17 ]
pi_201887018
Hier nog wat USDT op KuCoin over. Welke coin moet ik instappen?
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 24 oktober 2021 @ 18:00:40 #127
206731 Mortaxx
Doomer
pi_201887053
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 17:58 schreef xaban06 het volgende:
Hier nog wat USDT op KuCoin over. Welke coin moet ik instappen?
Shib. Gewoon voor de lol. Stel je voor dat ze 1 dollar per stuk worden!
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Moderator zondag 24 oktober 2021 @ 18:22:30 #128
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_201887431
twitter
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
pi_201888037
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2021 18:00 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Shib. Gewoon voor de lol. Stel je voor dat ze 1 dollar per stuk worden!
Men lacht wel om shiba maar inmiddels hebben ze de dikste stijging en hebben ze zelfs een swap!
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 24 oktober 2021 @ 19:12:37 #130
206731 Mortaxx
Doomer
pi_201888192
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 18:57 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]
Men lacht wel om shiba maar inmiddels hebben ze de dikste stijging en hebben ze zelfs een swap!
Ja precies de SHIB ARMY lacht het laatst!
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_201888204
Heeft iemand iets zinnigs te zeggen over PI-network? Ben dit jaar al voor de derde keer benaderd door min of meer bekenden of ik mee wil doen. Lijkt een multilevel marketing cryptoscheme, dus ben er niet op ingegaan. Zit ik warm?
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tch blijft bestaan.
pi_201888488
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 17:58 schreef xaban06 het volgende:
Hier nog wat USDT op KuCoin over. Welke coin moet ik instappen?
Ubx
pi_201888611
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 19:13 schreef Akkerdjie het volgende:
Heeft iemand iets zinnigs te zeggen over PI-network? Ben dit jaar al voor de derde keer benaderd door min of meer bekenden of ik mee wil doen. Lijkt een multilevel marketing cryptoscheme, dus ben er niet op ingegaan. Zit ik warm?
Ja is echt onzin, het "minen" is gewoon een counter waar niets achter zit. Verdienmodel is waarschijnlijk dat ze je data verkopen. Miljoenen mensen die denken dat ze rijk gaan worden door hun investering van nul euro _O_
pi_201888846
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 19:33 schreef tgev het volgende:

[..]
Ubx
USDT heb ik juist vrij gemaakt door wat UBX te verkopen :-)
pi_201888865
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2021 18:00 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Shib. Gewoon voor de lol. Stel je voor dat ze 1 dollar per stuk worden!
Maanden geleden al eens gekocht en verkocht.
pi_201889171
en rekt
  Moderator zondag 24 oktober 2021 @ 20:33:59 #137
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_201889250
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2021 20:29 schreef michiel_merk het volgende:
[ afbeelding ] en rekt
Geen darkmode.

@Zipportal
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
  zondag 24 oktober 2021 @ 20:34:30 #138
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_201889255
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 17:31 schreef Piva het volgende:

[..]
ik denk niet zozeer voorbarig maar meer om je te behoeden..
Als je aangeeft dat het een gokje is, je beseft dat het in een klap waardeloos kan zijn en het met een uiterst minimaal bedrag is dat je kunt missen, dan hoef je toch nergens voor behoed te worden? Als iemand een Staatslot koopt, moet je die dan ook behoeden daarvoor?

quote:
Maar blijf vooral bag holder totdat het 1 cent waard is. Waarom zou een Meme van een Meme coin niet net zoveel waar kunnen worden dan Apple en Google samen?
Als het waardeloos wordt, ben ik 120 Euro kwijt. De kans dat het ooit die halve cent of 1 cent waard wordt, is heel klein als je alle statistieken en berekeningen erbij pakt. Maar er zijn wel meer opmerkelijke dingen gebeurd die niet te voorspellen zijn. Dan is het maar een klein gokje dat je verder niet mist.
pi_201889673
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 20:34 schreef Repentless het volgende:
Als het waardeloos wordt, ben ik 120 Euro kwijt. De kans dat het ooit die halve cent of 1 cent waard wordt, is heel klein als je alle statistieken en berekeningen erbij pakt. Maar er zijn wel meer opmerkelijke dingen gebeurd die niet te voorspellen zijn. Dan is het maar een klein gokje dat je verder niet mist.
Als je dat doet met een coin dat 50 miljoen is ofzo prima.

Maar als je denkt dat een meme coin 4.5 biljoen (trillion) dollar waard wordt ben je gewoon echt zwaar delusional.

Het probleem zit hem overigens ook niet in het geld wat jij vergokt. Maar dat het gewoon een handleiding is van een scammers draaiboek wat steeds weer terug komt. Je zal er vast niet bij geweest zijn toen de $500 xrp geroepen werd. Op een forum dit soort shit verkondigen moet dus hard aangepakt worden aagezien er menig financieel en rekenkundig gehandicapte mensen mee lezen, die in deze onzin (gaan) geloven.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2021 20:59:24 ]
  zondag 24 oktober 2021 @ 21:13:10 #140
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_201890233
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 20:53 schreef Piva het volgende:

[..]
Als je dat doet met een coin dat 50 miljoen is ofzo prima.

Maar als je denkt dat een meme coin 4.5 biljoen (trillion) dollar waard wordt ben je gewoon echt zwaar delusional.

Het probleem zit hem overigens ook niet in het geld wat jij vergokt. Maar dat het gewoon een handleiding is van een scammers draaiboek wat steeds weer terug komt. Je zal er vast niet bij geweest zijn toen de $500 xrp geroepen werd. Op een forum dit soort shit verkondigen moet dus hard aangepakt worden aagezien er menig financieel en rekenkundig gehandicapte mensen mee lezen, die in deze onzin (gaan) geloven.
Doel je nu op die $500 xrp met "dit soort shit", of op mijn post? :)
pi_201891906
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 20:06 schreef xaban06 het volgende:

[..]
USDT heb ik juist vrij gemaakt door wat UBX te verkopen :-)
Haha ja dat kan ook nog natuurlijk. En ubsn eventueel via bitrue?
pi_201893128
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 22:15 schreef tgev het volgende:

[..]
Haha ja dat kan ook nog natuurlijk. En ubsn eventueel via bitrue?
Daar zit ik al sinds dag 0 in :P
pi_201894122
Gamer (GMR) is ineens weer wakker :?
What Would Goku Do
  maandag 25 oktober 2021 @ 08:53:04 #144
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_201894472
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 07:08 schreef viagraap het volgende:
Gamer (GMR) is ineens weer wakker :?
Heuj, dat ziet er positief uit idd/
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_201894711
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 07:08 schreef viagraap het volgende:
Gamer (GMR) is ineens weer wakker :?
Which reminds me, zit iemand hier in Gamestarter? Kan nergens hun circulating supply vinden wat nogal een red flag is
pi_201894788
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 19:13 schreef Akkerdjie het volgende:
Heeft iemand iets zinnigs te zeggen over PI-network? Ben dit jaar al voor de derde keer benaderd door min of meer bekenden of ik mee wil doen. Lijkt een multilevel marketing cryptoscheme, dus ben er niet op ingegaan. Zit ik warm?
Ik vind het bizar dat dit nog steeds loopt.
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 25 oktober 2021 @ 09:50:35 #147
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_201894893
Iedere dag als mijn portfolio 20%+ stijgt, ben ik gelukkig.
  maandag 25 oktober 2021 @ 09:52:06 #148
131603 Afwazig
Serious business
pi_201894911
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 09:50 schreef Plots het volgende:
Iedere dag als mijn portfolio 20%+ stijgt, ben ik gelukkig.
Wat zul je vaak ongelukkig zijn dan. F
  maandag 25 oktober 2021 @ 09:56:28 #149
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_201894973
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 09:52 schreef Afwazig het volgende:

[..]
Wat zul je vaak ongelukkig zijn dan. F
Klopt ook wel een beetje.
pi_201895037
quote:
Je hebt het helemaal mis dat Shiba slechts een meme coin is. Naast Shiba swap en NFT's krijgt Shiba zelfs een eigen blockchain met smart contracts. XRP is trouwens ook zeer goed en heeft 200 miljoen dollar uitgegeven aan hun eigen test chain voor Ethereum etc.
Holy fuck. Nu het 16 miljard dollar waard is krijgt het zelfs een eigen blockchain! 1 USD EOY zit er nu dan wel zeker in!

Lol dit schreef desbetreffende meneer in 2014:

quote:
Even een kwantumcomputer gebruiken om bitcoins te kraken.
:') :') :')

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2021 10:12:10 ]
  maandag 25 oktober 2021 @ 10:33:31 #151
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_201895235
is gewoon een lieve hont jonge
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 oktober 2021 @ 10:37:40 #152
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201895266
ADA slecht, Mina gaat als een speer, Truebit is Truebit.

Kon erger.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 25 oktober 2021 @ 10:46:36 #153
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_201895321
Kunnen we concluderen dat Truebit de Universa is van de bullmarket 2021?
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 oktober 2021 @ 10:50:50 #154
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201895354
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 10:46 schreef Plots het volgende:
Kunnen we concluderen dat Truebit de Universa is van de bullmarket 2021?
Truebit is pas gereleaset helemaal aan het einde van de bullmarket, dat was het probleem een beetje.

Al moet ik zeggen dat het tov Ether zeker niet slecht gaat. De prijs was lange tijd eerder aan fiat gekoppeld dan aan Ether, maar er is inmiddels een stijgende lijn.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 25 oktober 2021 @ 10:52:58 #155
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_201895368
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 10:50 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Truebit is pas gereleaset helemaal aan het einde van de bullmarket, dat was het probleem een beetje.

Al moet ik zeggen dat het tov Ether zeker niet slecht gaat. De prijs was lange tijd eerder aan fiat gekoppeld dan aan Ether, maar er is inmiddels een stijgende lijn.
Dit is gewoon mijn "tech" coin in mijn bag. Het geld beschouw ik sowieso als verloren. Maar deze run probeer ik hem wel ergens te verkopen.
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 oktober 2021 @ 10:56:46 #156
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201895397
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 10:52 schreef Plots het volgende:

[..]
Dit is gewoon mijn "tech" coin in mijn bag. Het geld beschouw ik sowieso als verloren. Maar deze run probeer ik hem wel ergens te verkopen.
Het is een mooie bag om de volgende altseason in te gaan. Het enige jammere aan dit project is dat er zo extreem weinig naar buiten wordt gebracht, 0 PR.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 oktober 2021 @ 10:57:48 #157
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201895408
Mina zal ik er wel vrij snel weer uit gooien als dat een beetje stijgt. Dat is geen coin voor de lange termijn.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Forum Admin maandag 25 oktober 2021 @ 11:04:58 #158
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_201895458
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 10:57 schreef Nattekat het volgende:
Mina zal ik er wel vrij snel weer uit gooien als dat een beetje stijgt. Dat is geen coin voor de lange termijn.
Zeg even wanneer je verkoopt, dat is een mooi instapmoment.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 oktober 2021 @ 11:10:15 #159
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201895501
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 11:04 schreef Pharkus het volgende:

[..]
Zeg even wanneer je verkoopt, dat is een mooi instapmoment.
14.gif

Nee, als je snapt hoe Mina werkt, dan weet je ook waarom hodlen geen strak idee is. Het komt er op neer dat er een eindeloze supply is.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_201895902
Gamer op eens 240% gestegen de afgelopen 12u. Pump aan de gang?
  Redactie Frontpage maandag 25 oktober 2021 @ 11:58:38 #161
4530 crew  Crazy Harry
pi_201895956
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 19:13 schreef Akkerdjie het volgende:
Heeft iemand iets zinnigs te zeggen over PI-network? Ben dit jaar al voor de derde keer benaderd door min of meer bekenden of ik mee wil doen. Lijkt een multilevel marketing cryptoscheme, dus ben er niet op ingegaan. Zit ik warm?
Ik vind het ook maar een vaag iets. Ik druk niet heel trouw het knopje in zullen we maar zeggen.
Ik heb het nog niet kunnen betrappen op data-mining overigens zoals FundsAreSafu suggereert, maar het is ook niet dat ik dat echt goed gecheckt heb.

bee.com is net zoiets overigens.
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
  Forum Admin maandag 25 oktober 2021 @ 13:04:20 #162
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_201896695
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 11:10 schreef Nattekat het volgende:

[..]
14.gif

Nee, als je snapt hoe Mina werkt, dan weet je ook waarom hodlen geen strak idee is. Het komt er op neer dat er een eindeloze supply is.
Een deel van mijn strategie gebaseerd op resultaten in het verleden is het omgekeerde doen van Nattekat ;)
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_201897271
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 11:10 schreef Nattekat het volgende:

[..]
14.gif

Nee, als je snapt hoe Mina werkt, dan weet je ook waarom hodlen geen strak idee is. Het komt er op neer dat er een eindeloze supply is.
Dat zegt op zichzelf nog weinig, CKB heeft dat ook maar de hoeveelheid die gemined kan worden wordt steeds kleiner en over tien jaar komt er amper meer iets bij
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 oktober 2021 @ 14:25:18 #164
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201897674
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2021 13:56 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]
Dat zegt op zichzelf nog weinig, CKB heeft dat ook maar de hoeveelheid die gemined kan worden wordt steeds kleiner en over tien jaar komt er amper meer iets bij
Dan is er toch geen eindeloze supply :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_201897739
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 14:25 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dan is er toch geen eindeloze supply :')
Jawel want er blijft altijd bijgemined worden maar steeds minder

Bijvoorbeeld, total supply in

2020: 10 miljard
2025: 15 miljard
2030: 16 miljard
2035: 16.5 miljard

Etc.

Dus dat is geen "Omg er kan oneindig worden bijgedrukt!!11" verhaal
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 oktober 2021 @ 14:31:05 #166
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201897771
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2021 14:29 schreef FundsAreSafu het volgende:
Dus dat is geen "Omg er kan oneindig worden bijgedrukt!!11" verhaal
Dus er is geen eindeloze supply.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_201897892
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 14:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dus er is geen eindeloze supply.
Jawel want de supply wordt tot aan het einde van de mensheid groter
pi_201898814
Verwachten dat shitcoiners n fuck geven om supply rate en cap :')
  maandag 25 oktober 2021 @ 15:54:06 #169
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_201898860
Veul voor weinahg doet het altijd goed _O_
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 25 oktober 2021 @ 16:11:56 #170
62913 Blik
The one and Only!
pi_201899107
Crypto.com kaart aangevraagd. Kreeg wel nog een rare mail over identificatie. Maar als ik dan op de link klikte werd ik doorverwezen naar de app waar ik de verificatie van identiteit niet kan doen.

Is die verificatie nodig, aangezien ik die ook heb gedaan voor het aanmaken van mijn account?
pi_201899215
Wel of geen eindeloze supply maakt niet zoveel uit. Als je maar weet wat de toekomstige supply is want dan kun je daar rekening mee houden en op anticiperen. Het probleem van de eindeloze supply van overheden/grootbanken is dat je geen idee hebt hoeveel er bij komt en wanneer. En dat ze zoveel meer bijprinten dan wat er voorheen in totaal bestaan heeft is ook een dingetje :+

Mocht Bitcoin-mining ooit in de soep lopen omdat de block reward te laag is en de fees het niet voldoende compenseren dan zou een aanpassing van de supply een optie kunnen zijn. Al krijg je dan wel weer een BTC/BCH-achtige situatie want gegarandeerd dat een aantal hardliners dat nooit zullen accepteren. Maar als het cht nodig is zal de meerderheid het wel accepteren vermoed ik want er staat gewoon teveel op het spel. Dat de supply van Bitcoin op een laag pitje doorloopt na 2140 is allemaal wel te overzien... het is daardoor niet meteen niet meer schaars... je krijgt dan een lichte inflatie waar je prima rekening mee kan houden en prima mee kunt leven als je een normaal weldenkend persoon bent. Zie eerste alinea voor wat er echt mis is met bijdrukken en inflatie.

[ Bericht 45% gewijzigd door Ronald-Koeman op 25-10-2021 16:28:33 ]
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_201899825
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 16:20 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Wel of geen eindeloze supply maakt niet zoveel uit. Als je maar weet wat de toekomstige supply is want dan kun je daar rekening mee houden en op anticiperen. Het probleem van de eindeloze supply van overheden/grootbanken is dat je geen idee hebt hoeveel er bij komt en wanneer. En dat ze zoveel meer bijprinten dan wat er voorheen in totaal bestaan heeft is ook een dingetje :+

Mocht Bitcoin-mining ooit in de soep lopen omdat de block reward te laag is en de fees het niet voldoende compenseren dan zou een aanpassing van de supply een optie kunnen zijn. Al krijg je dan wel weer een BTC/BCH-achtige situatie want gegarandeerd dat een aantal hardliners dat nooit zullen accepteren. Maar als het cht nodig is zal de meerderheid het wel accepteren vermoed ik want er staat gewoon teveel op het spel. Dat de supply van Bitcoin op een laag pitje doorloopt na 2140 is allemaal wel te overzien... het is daardoor niet meteen niet meer schaars... je krijgt dan een lichte inflatie waar je prima rekening mee kan houden en prima mee kunt leven als je een normaal weldenkend persoon bent. Zie eerste alinea voor wat er echt mis is met bijdrukken en inflatie.
Ik dacht dit ooit ook. Maar dit gaat er nooit door komen.Hoeft ook niet aangezien het systeem makkelijk via fees gefinancieerd kan worden, dat is inmiddels wel duidelijk geworden met heel die chain split en alle shit dat erna kwam. De hardcore bitcoiners hadden gelijk.
pi_201899940
quote:
Hexagon met zijn wrong takes. Doe geen moeite, het is beter om ieder ander mens te leren over bitcoin dan dat verloren geval.
pi_201899979
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 17:12 schreef Piva het volgende:

[..]
Ik dacht dit ooit ook. Maar dit gaat er nooit door komen.Hoeft ook niet aangezien het systeem makkelijk via fees gefinancieerd kan worden, dat is inmiddels wel duidelijk geworden met heel die chain split en alle shit dat erna kwam. De hardcore bitcoiners hadden gelijk.
Het is puur theoretisch idd. Het systeem werkt zelfvoorzienend en er is geen reden om te denken dat dat op korte termijn zal veranderen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  maandag 25 oktober 2021 @ 17:34:54 #177
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201900072
KOOP.ALLE.COINS
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 25 oktober 2021 @ 17:50:57 #178
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_201900227
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 07:08 schreef viagraap het volgende:
Gamer (GMR) is ineens weer wakker :?
Hey, laat ik daar nou nog 981.993.614,266 van hebben staan! :Y)
Ik ga me eens orinteren op een nieuwe.... fietspomp... *O*
***
  Moderator maandag 25 oktober 2021 @ 20:29:34 #179
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_201901974
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 17:34 schreef Scorpie het volgende:
KOOP.ALLE.COINS
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
  maandag 25 oktober 2021 @ 20:33:30 #180
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_201902030
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2021 20:29 schreef michiel_merk het volgende:
[ afbeelding ] en rekt
Gisteren na deze tweet van Musk heb ik wen paar honderd Euro winst gepakt en in Solana en Bitcoin gestopt. Tot dat moment had hij niks gezegd over Shiba (na vele verzoeken), maar was een deel van de hype slechts gebaseerd op zijn tweets over zijn nieuwe Shiba Inu-hond.

Aangezien zijn Twittergedrag de grote aanjager/benvloeder van de Dogecoin-koers is geweest, was de verwachting dat door deze tweet de koers van Shiba 'rekt' ( :') ) zou zijn. Na een klein dipje, stijgt hij echter vanavond weer enorm. Deze munt heeft Musk blijkbaar niet 'nodig' dus. Benieuwd wat dan een crash zou moeten veroorzaken.
  Moderator dinsdag 26 oktober 2021 @ 08:18:10 #181
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_201905590
twitter
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
pi_201905802
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 20:33 schreef Repentless het volgende:

[..]
Gisteren na deze tweet van Musk heb ik wen paar honderd Euro winst gepakt en in Solana en Bitcoin gestopt. Tot dat moment had hij niks gezegd over Shiba (na vele verzoeken), maar was een deel van de hype slechts gebaseerd op zijn tweets over zijn nieuwe Shiba Inu-hond.

Aangezien zijn Twittergedrag de grote aanjager/benvloeder van de Dogecoin-koers is geweest, was de verwachting dat door deze tweet de koers van Shiba 'rekt' ( :') ) zou zijn. Na een klein dipje, stijgt hij echter vanavond weer enorm. Deze munt heeft Musk blijkbaar niet 'nodig' dus. Benieuwd wat dan een crash zou moeten veroorzaken.
Hetzelfde als altijd. Als genoeg mensen profits gaan nemen en/of niet meer geloven dat het nog verder omhoog gaat.
pi_201905830
Hebben mensen hier WONDERLAND (TIME)? Wazige shit omdat je ook een soort rente krijgt en dus zelfs winst kan maken als de koers daalt. Klinkt als een hoop bullshit..... of niet?
Facts don't care about your feelings
  Moderator dinsdag 26 oktober 2021 @ 09:38:11 #184
18653 crew  D.
pi_201906041
ONE blijft maar gaan :Y

Tot nu toe mijn beste aankoop van dit jaar :Y
pi_201906211
ONE, FTM en NSFW genot _O_
pi_201906241
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 10:00 schreef FundsAreSafu het volgende:
ONE, FTM en NSFW genot _O_
Ik wou nog instappen in FTM bij 2 euro, maar toen dacht ik dat het te laat was _O- inmiddels 2,90 (euro)
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 10:52:41 #187
62913 Blik
The one and Only!
pi_201906719
Iemand een idee hoe lang het aanvragen van de virtuele crypto.com debit kaart duurt?
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:03:03 #188
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_201906844
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 10:52 schreef Blik het volgende:
Iemand een idee hoe lang het aanvragen van de virtuele crypto.com debit kaart duurt?
Ik had hem binnen een dag of 2 geloof ik, de fysieke kaart binnen 2 weken
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_201906962
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 10:05 schreef michiel_merk het volgende:

[..]
Ik wou nog instappen in FTM bij 2 euro, maar toen dacht ik dat het te laat was _O- inmiddels 2,90 (euro)
Zit nog veel groei in, prima coin voor de top 10

Heb het zelf op 25 dollarcent gekocht :D
pi_201906989
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 11:13 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]
Zit nog veel groei in, prima coin voor de top 10

Heb het zelf op 25 cent gekocht :D
dan zit jij goed ^O^ ik heb altijd geleerd om groene kaarsen te negeren :+ en bij rood te gaan kopen , dus ik (probeer) nog even te wachten
pi_201907052
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 11:14 schreef michiel_merk het volgende:

[..]
dan zit jij goed ^O^ ik heb altijd geleerd om groene kaarsen te negeren :+ en bij rood te gaan kopen , dus ik (probeer) nog even te wachten
Ja ik chase zoiets ook nooit meer, heb ik een half jaar geleden wel geleerd _O-

Ik heb een shortlist met projecten die ik heb onderzocht en 1x per week koop ik degene bij die het meest down is over de afgelopen week, zo koop ik altijd wel een dip van het een of ander. En als de hele markt felgroen is gooi ik het in een stablecoin
pi_201909561
twitter


RIP Xposed
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 16:12:10 #193
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_201910106
'Maar als iemand zin en tijd heeft mag ie het boeltje overnemen. Gaan wij ondertussen met onze volle zakken op het strand liggen.'
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 26 oktober 2021 @ 19:11:41 #194
206731 Mortaxx
Doomer
pi_201911892
Heel mooi dat die rotzooi in elkaar klapt
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_201912090
Iemand enig idee wat dit is?
Afzender lijkt metamask.io te zijn.

Dear customer,
Our system has shown that your MetaMask wallet has not yet been verified. This verification can be done easily via the button below.

Unverified accounts will be suspended on Friday, October 29th, 2021. Please make sure to verify your wallet as soon as possible. We are sorry for any inconvenience we cause doing this, but please keep in mind that our intention is to keep our customers safe and happy.

Thank you for your understanding.
pi_201912098
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 15:22 schreef dimmak het volgende:
[ twitter ]

RIP Xposed
lol
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 26 oktober 2021 @ 19:30:08 #197
206731 Mortaxx
Doomer
pi_201912109
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 19:28 schreef tgev het volgende:
Iemand enig idee wat dit is?
Afzender lijkt metamask.io te zijn.

Dear customer,
Our system has shown that your MetaMask wallet has not yet been verified. This verification can be done easily via the button below.

Unverified accounts will be suspended on Friday, October 29th, 2021. Please make sure to verify your wallet as soon as possible. We are sorry for any inconvenience we cause doing this, but please keep in mind that our intention is to keep our customers safe and happy.

Thank you for your understanding.
Phishing
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 19:30:24 #198
62913 Blik
The one and Only!
pi_201912110
quote:
3s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 11:03 schreef Rossdale het volgende:

[..]
Ik had hem binnen een dag of 2 geloof ik, de fysieke kaart binnen 2 weken
2 uur na mijn post kreeg ik de virtuele kaart. Als je de fysieke kaart hebt, wordt de virtuele dan ongeldig of kun je ze allebei gebruiken?

Never mind: lees nu dat de virtuele kaart gelijk wordt aan de fysieke kaart zodra die geactiveerd is. Heeft nu dus nog niet heel veel zin om accounts zoals spotify te gaan koppelen aan de kaart als ik die binnenkort weer moet wijzigen

[ Bericht 16% gewijzigd door Blik op 26-10-2021 20:20:39 ]
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 19:46:45 #199
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_201912291
Ik dacht ik koop shiba voor de lol en had m’n geld al afgeschreven.

Toch niet dus :(
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_201912414
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 19:30 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Phishing
Thanks! Ik dacht het al maar zag er redelijk echt uit
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 26 oktober 2021 @ 20:03:24 #201
206731 Mortaxx
Doomer
pi_201912473
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 19:58 schreef tgev het volgende:

[..]
Thanks! Ik dacht het al maar zag er redelijk echt uit
Nou als je dit echt vind lijken moet je aan je opsec werken. Beste ga je er gewoon van uit dat alle crypto mail die je niet verwacht phishing is
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_201913076
twitter


Ik weet niet zo goed wat een EVM doet maar ik ben bullish.
What Would Goku Do
pi_201913225
Oh en binnenkort ook op Binance. Komt er hier een volgende cryptomiljonair in het forum tot wasdom?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What Would Goku Do
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 21:02:57 #204
62913 Blik
The one and Only!
pi_201913245
Ik zag vandaag de laatste planB projecties voor over 5 jaar. En dan is iedere regular in dit topic (multi)miljonair. 1 BTC tussen de 5-10 miljoen
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 21:22:31 #205
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_201913466
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 21:02 schreef Blik het volgende:
Ik zag vandaag de laatste planB projecties voor over 5 jaar. En dan is iedere regular in dit topic (multi)miljonair. 1 BTC tussen de 5-10 miljoen
Wel jammer dat tegen die tijd een pak melk 3ton kost :P .
pi_201913519
wAAR ZIE JE DE LAATSTE cOINBASE tokens die geplaatst zijn?
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_201913553
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 21:02 schreef Blik het volgende:
Ik zag vandaag de laatste planB projecties voor over 5 jaar. En dan is iedere regular in dit topic (multi)miljonair. 1 BTC tussen de 5-10 miljoen
Je zou je nog verbazen hoe weinig bitcoin in bezit is hier..

Vele zullen zich voor de kop slaan dat ze met een paar maand salarissen invested miljonair konden zijn. En het jammer vinden dat hun hond coin toch geen dollar waard was geworden.

Geen shitcoins kopen voordat je 1 Bitcoin bezit is wel een goede rule.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2021 21:33:22 ]
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 26 oktober 2021 @ 21:40:10 #208
206731 Mortaxx
Doomer
pi_201913665
Ik heb helemaal geen Bitcoin :)
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_201913842
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 20:03 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Nou als je dit echt vind lijken moet je aan je opsec werken. Beste ga je er gewoon van uit dat alle crypto mail die je niet verwacht phishing is
Ja heb je ook gelijk in. Uiteindelijk heeft Metawallet je mail natuurlijk ook niet haha.
Maar even opscherpen dus!
pi_201913956
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 19:58 schreef tgev het volgende:

[..]
Thanks! Ik dacht het al maar zag er redelijk echt uit
Niemand bij Metamask heeft je e-mail adres...

edit: oh, dat had je zelf ook al bedacht :+

Wat @Mortaxx zegt: in principe is alle mail verdacht, alleen als je mail verwacht (bijvoorbeeld als je inlogt bij een exchange of een withdrawal doet) zou je op links moeten klikken.

[ Bericht 15% gewijzigd door TheFreshPrince op 26-10-2021 22:09:44 ]
  Moderator dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:28:38 #211
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_201914280
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 21:40 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb helemaal geen Bitcoin :)
Wil je aub je persoonlijke problemen voor je houden?
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
  Redactie Frontpage dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:30:46 #212
4530 crew  Crazy Harry
pi_201914301
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 20:50 schreef viagraap het volgende:
[ twitter ]

Ik weet niet zo goed wat een EVM doet maar ik ben bullish.
EVM is Ethereum Virtual Machine. Dat wil zeggen dat ze hun blockchain geschikt gemaakt hebben voor Ethereum smart contracts zodat ontwikkelaars die voor ethereum ontwikkelen, ook makkelijk voor Telos kunnen ontwikkelen.
Dat is tegenwoordig bijna standaard om te doen.
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_201914371
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 21:22 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Wel jammer dat tegen die tijd een pak melk 3ton kost :P .
Dan ga ik nu heel veel pakken melk inslaan.
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:42:57 #214
206731 Mortaxx
Doomer
pi_201914439
quote:
80s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 22:28 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Wil je aub je persoonlijke problemen voor je houden?
Ga voor de toekomst. ETH en XRP :s)
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Redactie Frontpage dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:46:32 #215
4530 crew  Crazy Harry
pi_201914502
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 22:37 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Dan ga ik nu heel veel pakken melk inslaan.
Graag live streamen wanneer je ze over 5 jaar open maakt :+
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 22:42 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Ga voor de toekomst. ETH en XRPD :s)
Fixed O-)
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_201914581
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 22:46 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]
Graag live streamen wanneer je ze over 5 jaar open maakt :+
[..]
Fixed O-)
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:58:44 #217
206731 Mortaxx
Doomer
pi_201914644
Xrp direct flink omhoog. De fok whales zijn ingestapt
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Redactie Frontpage dinsdag 26 oktober 2021 @ 23:39:29 #218
4530 crew  Crazy Harry
pi_201914958
quote:
Die kende ik nog niet :D

was er op WSB toch een die in futures van vergelijkbare vruchten had genvesteerd en vervolgens tegen een recordoogst aankeek?
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_201914978
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 22:58 schreef Mortaxx het volgende:
Xrp direct flink omhoog. De fok whales zijn ingestapt
pi_201915068
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 22:30 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]
EVM is Ethereum Virtual Machine. Dat wil zeggen dat ze hun blockchain geschikt gemaakt hebben voor Ethereum smart contracts zodat ontwikkelaars die voor ethereum ontwikkelen, ook makkelijk voor Telos kunnen ontwikkelen.
Dat is tegenwoordig bijna standaard om te doen.
Dus nu kunnen meer ontwikkelaars van de zeer snelle, energievriendelijke, bijna-transactiekostenloze technologie van Telos gebruikmaken waar er bovendien geen frontrunning nodig is?

Ik weet niet zo goed wat front running is maar ik ben bullish.
What Would Goku Do
  Redactie Frontpage woensdag 27 oktober 2021 @ 01:00:39 #221
4530 crew  Crazy Harry
pi_201915371
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 23:55 schreef viagraap het volgende:

[..]
Dus nu kunnen meer ontwikkelaars van de zeer snelle, energievriendelijke, bijna-transactiekostenloze technologie van Telos gebruikmaken waar er bovendien geen frontrunning nodig is?

Ik weet niet zo goed wat front running is maar ik ben bullish.
Daar komt het op neer ja.
Frontrunning kan je gewoon opzoeken op investopedia (verwacht ik)
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
  woensdag 27 oktober 2021 @ 08:03:28 #222
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_201915849
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 23:39 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]
Die kende ik nog niet :D

was er op WSB toch een die in futures van vergelijkbare vruchten had genvesteerd en vervolgens tegen een recordoogst aankeek?
Hier was er toch eentje die TA deed op flessen ketchup en weet ik veel wat nog meer _O-

Ik zit met SeLang in m'n hoofd maar kan me vergissen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 27 oktober 2021 @ 08:11:13 #223
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_201915885
Heftige FOMO bij Shiba
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_201916255
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 08:11 schreef Kaizen_ het volgende:
Heftige FOMO bij Shiba
https://newsbit.nl/shiba-(...)estaurant-in-parijs/ _O_ Niet slecht voor een 'Shitcoin'
pi_201916289
quote:
14s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 08:03 schreef fathank het volgende:

[..]
Hier was er toch eentje die TA deed op flessen ketchup en weet ik veel wat nog meer _O-

Ik zit met SeLang in m'n hoofd maar kan me vergissen.
Selang ja.

Fucking god!

RIP SeLang

Macaroni saus overigens. Als ie net zo hard bitcoin had gestacked als Macaroni saus dan was ie billionair!
pi_201916319
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 08:11 schreef Kaizen_ het volgende:
Heftige FOMO bij Shiba
Niet gek ook. Als het straks een dollar waard is, heb je toch een mooie stack opgebouwd!
pi_201916729
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 09:19 schreef Piva het volgende:

[..]
Niet gek ook. Als het straks een dollar waard is, heb je toch een mooie stack opgebouwd!
:')
pi_201916865
Pump and Dump
pi_201916898
  woensdag 27 oktober 2021 @ 10:14:23 #230
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_201916924
Mooi slagveld vandaag :Y
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_201917099
Hartaanvaltijd voor de paper hands
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 oktober 2021 @ 10:36:32 #232
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201917147
ADA doet toch wel heel erg pijn momenteel :X
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_201917164
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 10:36 schreef Nattekat het volgende:
ADA doet toch wel heel erg pijn momenteel :X
Wellicht had je ook niet op de piek van de hype @2.30 moeten instappen.
blablablabla
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 oktober 2021 @ 10:37:57 #234
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201917167
Eigenlijk had ik gewoon alles in ETH moeten hebben in afwachting van altseason. Ach ja.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 oktober 2021 @ 10:39:47 #235
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201917189
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 10:37 schreef Elan het volgende:

[..]
Wellicht had je ook niet op de piek van de hype @:2.30 moeten instappen.
Tot vandaag is ADA geen cent van mijn inkoopwaarde afgeweken. Gewoon flatline terwijl Bitcoin en Ethereum de lucht in schoten.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_201917290
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 10:39 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Tot vandaag is ADA geen cent van mijn inkoopwaarde afgeweken. Gewoon flatline terwijl Bitcoin en Ethereum de lucht in schoten.
Uiteindelijk trekt dat wel weer recht dat weet jij ook. Toen Ada de lucht in schoot bewoog ETH amper, zo gaan die cyclussen.

Cardano was in de mini bear-market afgelopen zomer op enig moment 0.88 cent en ETH 1500 euro. Qua winstmarge op dit moment ontloopt elkaar dat niet zoveel.
blablablabla
pi_201917295
Goed artikel wel over de historie van digitaal geld.

https://bitcoinmagazine.c(...)ack-and-digital-cash

Met dit artikel en een $1.1T mcap is het hele bitcoin kan de volgende "myspace" worden wel ontkracht.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 oktober 2021 @ 10:48:12 #238
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201917297
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 10:47 schreef Elan het volgende:

[..]
Uiteindelijk trekt dat wel weer recht dat weet jij ook. Toen Ada de lucht in schoot bewoog ETH amper, zo gaan die cyclussen.

Cardano was in de mini bear-market afgelopen zomer op enig moment 0.88 cent en ETH 1500 euro. Qua winstmarge op dit moment ontloopt elkaar dat niet zoveel.
Dan mag ik nog steeds balen dat ik te vroeg ben gaan anticiperen op altseason toch? :@
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_201917321
Is het weleens eerder gebeurd dat BTC na een nieuwe ATH alweer zo snel dipte? Volgens mij niet. Ik zeg niet dat het per se een slecht teken is maar het is wel echt anders dan voorheen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_201917334
Waarom is Shiba ineens zo populair? Is dat de volgende hype zoals Doge?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_201917394
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 10:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Is het weleens eerder gebeurd dat BTC na een nieuwe ATH alweer zo snel dipte? Volgens mij niet. Ik zeg niet dat het per se een slecht teken is maar het is wel echt anders dan voorheen.
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 17:14 schreef Piva het volgende:
Gezien alle shitcoins en gains krijg ik wel serieus 2017 PDST nu en angst voor een dubbele top
-O-
pi_201917424
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 10:55 schreef Piva het volgende:

[..]
[..]
-O-
:{w hou op ;(
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_201917481
1Inch genot. Helaas heb ik er maar 10 :')
  woensdag 27 oktober 2021 @ 11:08:04 #244
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_201917515
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 10:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Is het weleens eerder gebeurd dat BTC na een nieuwe ATH alweer zo snel dipte? Volgens mij niet. Ik zeg niet dat het per se een slecht teken is maar het is wel echt anders dan voorheen.
Afgelopen april en mei nog :D Van 58k naar 44k in een week bijvoorbeeld
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_201917523
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 11:05 schreef patrick_1980 het volgende:
1Inch genot. Helaas heb ik er maar 10 :')
10 inch lijkt me meer dan genoeg.
pi_201917588
quote:
3s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 11:08 schreef Rossdale het volgende:

[..]
Afgelopen april en mei nog :D Van 58k naar 44k in een week bijvoorbeeld
Dat was na maanden lang ATH's breken.

Overigens lijkt me dit nog wel een gezonde retracement verder en is de speculatie die we zagen in futures weer rekt.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2021 11:16:21 ]
pi_201917609
Ik wil BTC kopen, maar nog te duur ;(
pi_201917615
quote:
4s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 11:16 schreef Leonos het volgende:
Ik wil BTC kopen, maar nog te duur ;(
Het broetje Bcash is een stuk goedkoper. Of het zusje Bsv als je echt poor bent.
pi_201917636
VET MOOOOON
U MAD?
pi_201917639
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 11:16 schreef Piva het volgende:

[..]
Het broetje Bcash is een stuk goedkoper. Of het zusje Bsv als je echt poor bent.
Ja, als je je geld weg wilt gooien, goeie :P
pi_201917673
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 10:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Is het weleens eerder gebeurd dat BTC na een nieuwe ATH alweer zo snel dipte? Volgens mij niet. Ik zeg niet dat het per se een slecht teken is maar het is wel echt anders dan voorheen.
Ja, in de aanloop naar de ATH van 2017 dipten we ook meermaals na ATH. Bijv. na de ATH van 7500 dollar volgde de 5800 in een paar dagen. Eerder dit jaar ook nog zoals aangegeven. Zo gek is dat allemaal niet.
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 27 oktober 2021 @ 11:30:05 #252
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201917779
Heel toevallig dat CME futures vrijdag weer aflopen, en we dan op 55K zullen staan. Heel gek.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  woensdag 27 oktober 2021 @ 11:30:35 #253
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201917787
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 10:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Is het weleens eerder gebeurd dat BTC na een nieuwe ATH alweer zo snel dipte? Volgens mij niet. Ik zeg niet dat het per se een slecht teken is maar het is wel echt anders dan voorheen.
Haha nee man, dit is gewoon CME Futures expiry fuckery all over again.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Moderator woensdag 27 oktober 2021 @ 11:32:41 #254
18653 crew  D.
pi_201917815
quote:
4s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 11:16 schreef Leonos het volgende:
Ik wil BTC kopen, maar nog te duur ;(
dan koop je een halve 8-)
  Redactie Frontpage woensdag 27 oktober 2021 @ 11:38:27 #255
4530 crew  Crazy Harry
pi_201917888
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 11:32 schreef D. het volgende:

[..]
dan koop je een halve 8-)
Dat bedoelt hij natuurlijk niet :+
Hij bedoelt dat bitcoin gewoon naar zijn normale waarde van ~$8000 moet crashen zodat hij in de volgende hype kan cashen.
En dan natuurlijk voor langer dan een paar seconden of op de exchange waar hij zn buy order heeft staan. :P
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
  Moderator woensdag 27 oktober 2021 @ 11:48:14 #256
18653 crew  D.
pi_201918023
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 11:38 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]
Dat bedoelt hij natuurlijk niet :+
Hij bedoelt dat bitcoin gewoon naar zijn normale waarde van ~$8000 moet crashen zodat hij in de volgende hype kan cashen.
En dan natuurlijk voor langer dan een paar seconden of op de exchange waar hij zn buy order heeft staan. :P
Hij kan zoveel willen :Y

Maar duur is relatief natuurlijk, als btc straks 1 miljoen kost is nu instappen best een koopje :Y
pi_201918036
Nou, ze luisteren gelijk, zakt lekker _O_
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 oktober 2021 @ 11:57:47 #258
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201918146
quote:
4s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 11:48 schreef Leonos het volgende:
Nou, ze luisteren gelijk, zakt lekker _O_
Doe eens ff niet
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 oktober 2021 @ 11:58:28 #259
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201918156
Het is toch wel triest dat alts dalen als Bitcoin moont, en nog harder dalen als Bitcoin daalt :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_201918372
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 11:58 schreef Nattekat het volgende:
Het is toch wel triest dat alts dalen als Bitcoin moont, en nog harder dalen als Bitcoin daalt :')
Als je het zo zegt, dalen ze dus eigenlijk altijd? :D
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 oktober 2021 @ 12:22:47 #261
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201918394
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 12:19 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Als je het zo zegt, dalen ze dus eigenlijk altijd? :D
Alleen niet in altseason :Y)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_201918460
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 12:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Alleen niet in altseason :Y)
Oh :P

Na het volgende alt-season gaan alle resterende alts er hier iig uit.

Heb nog UBX, UBSN, Bondly, Truebit, Phore en Graphene (die krijg je als je Phore had tijdens de snapshots).

Zonder het precies na te rekenen: zo'n 70% is bitcoin, 10% ETH en de rest alts.
pi_201918471
quote:
3s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 11:08 schreef Rossdale het volgende:

[..]
Afgelopen april en mei nog :D Van 58k naar 44k in een week bijvoorbeeld
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 11:21 schreef dimmak het volgende:

[..]
Ja, in de aanloop naar de ATH van 2017 dipten we ook meermaals na ATH. Bijv. na de ATH van 7500 dollar volgde de 5800 in een paar dagen. Eerder dit jaar ook nog zoals aangegeven. Zo gek is dat allemaal niet.
Ik bedoel dat de hoogte tussen oude en nieuwe ATH steeds kleiner is geworden (mini dipjes niet meegerekend). Met name in 2021 zijn die stapjes extreem klein in vergelijking met het verleden. Voorheen wist je bij het passeren van de oude ATH: deze gaat er ruim boven eindigen voordat er pas een significante dip komt, dus je kunt nog prima bijkopen en korte termijn winst pakken. Deze kleine ATH verbeteringen zijn echt typisch iets van dit jaar.

Even snel iets in elkaar geknutseld. Rood is nieuwe ATH en paars is oude ATH gepasseerd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_201918499
BTC gekocht! Zal het zo wel verder zakken :)
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 oktober 2021 @ 12:35:13 #265
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201918508
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 12:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
Bondly, Truebit
Ik merk wel een verband tussen mijn alts die in elkaar donderen en alts die jij ook hebt.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_201918517
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 12:35 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik merk wel een verband tussen mijn alts die in elkaar donderen en alts die jij ook hebt.
Ik had al m'n Bondly al verkocht, heb ze teruggekocht bij de re-release na die hack :+

Truebit heb ik het meeste ook van verkocht, 25.000 stuks van gehouden.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 oktober 2021 @ 12:37:52 #267
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201918531
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 12:35 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Ik had al m'n Bondly al verkocht, heb ze teruggekocht op de dip en re-release na die hack :+

Truebit heb ik het meeste ook van verkocht, 25.000 stuks van gehouden.
Van die hack weet ik niets, wat een teken is dat ik op tijd alles eruit gepleurd heb :P

Truebit komt nog wel, ben alleen bang dat dat de hele lange adem gaat zijn.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_201918546
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 12:37 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Van die hack weet ik niets, wat een teken is dat ik op tijd alles eruit gepleurd heb :P
Oh, je hebt je Bondly dus niet geswapt? .......................

edit: ik las het verkeerd

quote:
Truebit komt nog wel, ben alleen bang dat dat de hele lange adem gaat zijn.
Denk het ook.
pi_201918564
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 12:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
[..]
Ik bedoel dat de hoogte tussen oude en nieuwe ATH steeds kleiner is geworden (mini dipjes niet meegerekend). Met name in 2021 zijn die stapjes extreem klein in vergelijking met het verleden. Voorheen wist je bij het passeren van de oude ATH: deze gaat er ruim boven eindigen voordat er pas een significante dip komt, dus je kunt nog prima bijkopen en korte termijn winst pakken. Deze kleine ATH verbeteringen zijn echt typisch iets van dit jaar.

Even snel iets in elkaar geknutseld. Rood is nieuwe ATH en paars is oude ATH gepasseerd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat klopt dus niet, want je mist wel meerdere stipjes op je chart die duidelijk worden als je inzoomt. Maar het is inmiddels ook al wel duidelijk dat deze bullrun zich anders gedraagt dan de vorige. We denken patronen te zien, maar het is toch niet zo makkelijk. :P
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 oktober 2021 @ 12:42:27 #270
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201918577
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 12:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
Oh, je hebt je Bondly dus niet geswapt?
Uiteindelijk in een opleving alles verkocht met een klein verlies. Daarna nooit meer achterom gekeken.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_201918578
Reminder: voor wie z'n Bondly nog moet swappen

quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 14:48 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Zie onderaan:

https://tokenclaim.bondly.finance/claim

ofwel: 0x91dfbee3965baaee32784c2d546b7a0c62f268c9 (op de Ethereum Blockchain)
of: 0x5D0158A5c3ddF47d4Ea4517d8DB0D76aA2e87563 (op de BNB Blockchain)

* disclaimer: dit is geen financieel advies, resultaten uit het verleden zijn vaak nattekat in de toekomst
pi_201918611
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 12:37 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Truebit komt nog wel, ben alleen bang dat dat de hele lange adem gaat zijn.
pi_201918642
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 12:45 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Hij lijkt wel wat op mij, een echt radiohoofd.
pi_201918819
Oh ja Truebit :'( Daar heb ik er nog veel te veel van. Verder heb ik voornamelijk nog BTC en ETH.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_201919381
Mijn Shiba is x7, denk er toch aan een deel te verkopen, al blijft het maar stijgen. Zal toch wel een keer klappen denk ik zo? :')

Misschien swappen voor BTC of ETH
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 27 oktober 2021 @ 14:06:58 #276
206731 Mortaxx
Doomer
pi_201919491
Zo zien jullie maar weer dat all-in op Shiba de verstandigste keuze was geweest
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Moderator woensdag 27 oktober 2021 @ 14:13:30 #277
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_201919580
twitter
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
pi_201919611
quote:
6s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 14:13 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
Die pump "straight to 180k" wordt na iedere correctie getweet. Er zal heus wel een keer iemand gelijk krijgen.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  woensdag 27 oktober 2021 @ 14:25:18 #279
62913 Blik
The one and Only!
pi_201919719
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 14:06 schreef Mortaxx het volgende:
Zo zien jullie maar weer dat all-in op Shiba de verstandigste keuze was geweest
Ben erg blij dat ik mijn earn-projectjes van Coinbase geconverteerd heb naar SHIB.
  FOK!fotograaf woensdag 27 oktober 2021 @ 14:35:57 #280
364681 over_hedge
pi_201919841
quote:
6s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 14:13 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
Altijd leuk dit soort dingen. 100 mensen maken 100 verschillende lijntjes en ideen.
Je kan altijd wel iets vinden wat bij je idee wat er gaat gebeuren past :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_201922955
Bloedbad
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 27 oktober 2021 @ 19:00:07 #282
206731 Mortaxx
Doomer
pi_201923226
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 14:25 schreef Blik het volgende:

[..]
Ben erg blij dat ik mijn earn-projectjes van Coinbase geconverteerd heb naar SHIB.
Goede zet. Je hebt er meer verstand van dan al die zogenaamde experts hier!
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_201923392
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 18:40 schreef RamboDirk het volgende:
Bloedbad
Een kleine correctie een bloedbad noemen. :')
pi_201923811
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 19:12 schreef MaximumRush het volgende:

[..]
Een kleine correctie een bloedbad noemen. :')
om t minste geringste met :') smileys strooien :')
pi_201923837
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 19:43 schreef l1ghted het volgende:

[..]
om t minste geringste met :') smileys strooien :')
Br33z3r taal in je username :')
  woensdag 27 oktober 2021 @ 19:53:51 #286
62913 Blik
The one and Only!
pi_201924004
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 19:00 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Goede zet. Je hebt er meer verstand van dan al die zogenaamde experts hier!
Bitcoin maxi’s :D
pi_201924068
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 13:58 schreef PicoMMP het volgende:
Mijn Shiba is x7, denk er toch aan een deel te verkopen, al blijft het maar stijgen. Zal toch wel een keer klappen denk ik zo? :')

Misschien swappen voor BTC of ETH
Ik heb Shiba na de eerste stijging gekocht, die inzet is inmiddels ook verdubbeld.
pi_201924518
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 19:44 schreef MaximumRush het volgende:

[..]
Br33z3r taal in je username :')
Te jong zijn om Br33zahs te mogen kopen :')
pi_201925258
Iemand al uit Shiba gestapt hier?gaat als een malle nu
pi_201925325
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 20:26 schreef l1ghted het volgende:

[..]
Te jong zijn om Br33zahs te mogen kopen :')
U MAD?
  woensdag 27 oktober 2021 @ 21:22:04 #291
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_201925335
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 21:13 schreef michiel_merk het volgende:
Iemand al uit Shiba gestapt hier?gaat als een malle nu
10 miljoen stuks verkocht na de tweet van Musk. :') Heb er nog wel een paar, die hou ik maar. Het gaat nu bijna per seconde met tientallen procenten omhoog of omlaag.
pi_201925352
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 21:22 schreef Repentless het volgende:

[..]
10 miljoen stuks verkocht na de tweet van Musk. :') Heb er nog wel een paar, die hou ik maar. Het gaat nu bijna per seconde met tientallen procenten omhoog of omlaag.
Bizar hoe Shiba aan het stuiteren is, heb wat winst gepakt en een deel er in laten zitten
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 27 oktober 2021 @ 21:54:28 #293
206731 Mortaxx
Doomer
pi_201925674
Oktober was op weg m'n slechte NSBT maand ooit te worden maar de volgende payout maakt het de beste _O_

USDN per NSBT for next distribution 0.713208 USDN (0.00000365 Waves + 0.713098 USDN

@Afwazig
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_201925927
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 21:23 schreef michiel_merk het volgende:

[..]
Bizar hoe Shiba aan het stuiteren is, heb wat winst gepakt en een deel er in laten zitten
Hier ook, denk er alleen toch weer aan om met een klein deel opnieuw in te stappen :'). Maar gevoel zegt dat hij weer gaat dippen.
pi_201926167
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 21:13 schreef michiel_merk het volgende:
Iemand al uit Shiba gestapt hier?gaat als een malle nu
Na x8 te zijn gegaan de helft eruit gehaald.

Verder nog een hoge sell-order geplaatst en een lage buy-order. Gezien het gestuiter kan het alle kanten op en ik ga lekker slapen :)
  woensdag 27 oktober 2021 @ 22:41:04 #296
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_201926225
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 21:23 schreef michiel_merk het volgende:

[..]
Bizar hoe Shiba aan het stuiteren is, heb wat winst gepakt en een deel er in laten zitten
Inderdaad bizar. :) Ik vraag me af (ben een beginner): zou het na een gigantische dump van Shiba (die vroeg of laat natuurlijk komt): is het dan meteen klaar? Mensen die op de hype hoog ingekocht hebben en dus verlies maken, hebben geen geloof meer en doen niet mee aan een nieuwe run? Of juist nog meer mensen die aanhaken omdat het weer goedkoop is om in te kopen, waardoor hij weer net zo hard stijgt?

Ik heb het idee dat er bij deze munt vooral veel nieuwe crypto-toetreders zijn, meer dan bij een Dogecoin.
  woensdag 27 oktober 2021 @ 22:44:47 #297
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_201926276
44 miljoen shiba gekocht in Mei :9 dit jaar

Een mooie gok

Nu instappen :')
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_201926362
Nou... bitvavo is stuk door de shiba geloof ik... offcourse...
pi_201926409
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 22:41 schreef Repentless het volgende:

[..]
Inderdaad bizar. :) Ik vraag me af (ben een beginner): zou het na een gigantische dump van Shiba (die vroeg of laat natuurlijk komt): is het dan meteen klaar? Mensen die op de hype hoog ingekocht hebben en dus verlies maken, hebben geen geloof meer en doen niet mee aan een nieuwe run? Of juist nog meer mensen die aanhaken omdat het weer goedkoop is om in te kopen, waardoor hij weer net zo hard stijgt?

Ik heb het idee dat er bij deze munt vooral veel nieuwe crypto-toetreders zijn, meer dan bij een Dogecoin.
Elke keer als je denkt dat Shiba klaar is, gaat ie weer stijgen,daar kun je niks zinnigs meer over zeggen. Bij mij is de regel, bij rood instappen en bij een leuke percentage winst uit tikken, of je inleg er uithalen. Eigelijk kun je het beste 100 euro /of een bedrag dat je kan missen er in stoppen en een jaar laten staan.
pi_201926443
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 22:50 schreef tvdleur het volgende:
Nou... bitvavo is stuk door de shiba geloof ik... offcourse...
Denk dat Shiba ook misselijk is door al dat geflipper
  woensdag 27 oktober 2021 @ 23:03:39 #301
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_201926551
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 22:53 schreef michiel_merk het volgende:

[..]
Elke keer als je denkt dat Shiba klaar is, gaat ie weer stijgen,daar kun je niks zinnigs meer over zeggen. Bij mij is de regel, bij rood instappen en bij een leuke percentage winst uit tikken, of je inleg er uithalen. Eigelijk kun je het beste 100 euro /of een bedrag dat je kan missen er in stoppen en een jaar laten staan.
Heb ik ook gedaan. 120 Euro erin gestopt, paar honderd winst gepakt en de rest laten staan. En kleine beetjes van gevestigde coins gekocht.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')