Zulks een Griekse tragediequote:Op woensdag 20 oktober 2021 16:46 schreef Tegan het volgende:
Ik was bezig met iemand quoten, nog geen reactie getypt en toen gooide ik blijkbaar daarmee het topic vol. Ik wilde de een-na-laatste post maken.
Sterkte in deze zware tijdquote:Op woensdag 20 oktober 2021 16:46 schreef Tegan het volgende:
Ik was bezig met iemand quoten, nog geen reactie getypt en toen gooide ik blijkbaar daarmee het topic vol. Ik wilde de een-na-laatste post maken.
Goeie opquote:
Zal ik je ff ontstressen?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:18 schreef Tegan het volgende:
Sorry hoor, dat i.c.m. wat andere stress was even teveel.
Nu lekker eten.
Ik kom eraan.quote:
Ja, nog snel even live voor we weer in lockdown gaan.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je me ging opvrolijken met humor.
Ben benieuwd of ik om je moet lachenquote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, nog snel even live voor we weer in lockdown gaan.
Ik ga er vanuitquote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ben beniewd of ik om je moet lachen.
Dat niet. Wel met tegenwind wakker geworden.quote:
Volgens mij zit mn balkon nog vast. maar het kraakt altijd alsof het elk moment wegwaait.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 08:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat niet. Wel met tegenwind wakker geworden.
Ik heb nog niet durven kijken of alles in m'n tuin nog rechtop staat.quote:
Mooie tijd om weer naar huis te gaan.quote:
pot met goudquote:Op donderdag 21 oktober 2021 10:49 schreef CherryLips het volgende:
Het regent én de zon schijnt, op zoek naar de regenboog en de pot met goud
Het westen, hier waait het gewoon altijd.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 09:03 schreef babylon het volgende:
Ik woon richting het geweldige noorden. In ieder geval aan de goede kant van de IJssel. Dus niet of nauwelijks wind hier.
Dit kan ik bevestigen.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het westen, hier waait het gewoon altijd.
Hier wordt het juist eindelijk lichter.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:17 schreef DrMarten het volgende:
Als ik nu naar de buienradar kijk had ik toch beter thuis kunnen blijven
Vrees dat ik zeiknat ga regenen straks
Zegquote:Op donderdag 21 oktober 2021 18:08 schreef Q. het volgende:
Een avondje rustig op de bank zit er sinds de komst van deze bovenburen ook niet meer in. Hebben elke dag wel schreeuwende vrienden over de vloer.
Millennials.
Graag of niet hoor.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 18:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zeg
Ik schijn er ineens ook toe te behoren
Heb je dit alles ook bij je makelaar gemeld ivm je informatieplicht als verkoper?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 18:08 schreef Q. het volgende:
Een avondje rustig op de bank zit er sinds de komst van deze bovenburen ook niet meer in. Hebben elke dag wel schreeuwende vrienden over de vloer.
Millennials.
Uiteraard. Is normaal tegenwoordig blijkbaar, zoveel lawaai maken dus niets bijzonders. Gewoon een hele generatie die fucked up is.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 18:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je dit alles ook bij je makelaar gemeld ivm je informatieplicht als verkoper?
Tsja makelaars knutselen er gewoon een mooi verhaaltje omheen + te verwachten in het soort woning waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Uiteraard. Is normaal tegenwoordig blijkbaar, zoveel lawaai maken dus niets bijzonders. Gewoon een hele generatie die fucked up is.![]()
Hou mij d'r buiten.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 18:08 schreef Q. het volgende:
Millennials.
Levendige buurt.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Tsja makelaars knutselen er gewoon een mooi verhaaltje omheen + te verwachten in het soort woning waarschijnlijk.
Nja boeiend, jij bent er vanaf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |