Zulks een Griekse tragediequote:Op woensdag 20 oktober 2021 16:46 schreef Tegan het volgende:
Ik was bezig met iemand quoten, nog geen reactie getypt en toen gooide ik blijkbaar daarmee het topic vol. Ik wilde de een-na-laatste post maken.
Sterkte in deze zware tijdquote:Op woensdag 20 oktober 2021 16:46 schreef Tegan het volgende:
Ik was bezig met iemand quoten, nog geen reactie getypt en toen gooide ik blijkbaar daarmee het topic vol. Ik wilde de een-na-laatste post maken.
Goeie opquote:
Zal ik je ff ontstressen?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:18 schreef Tegan het volgende:
Sorry hoor, dat i.c.m. wat andere stress was even teveel.
Nu lekker eten.
Ik kom eraan.quote:
Ja, nog snel even live voor we weer in lockdown gaan.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je me ging opvrolijken met humor.
Ben benieuwd of ik om je moet lachenquote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, nog snel even live voor we weer in lockdown gaan.
Ik ga er vanuitquote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ben beniewd of ik om je moet lachen.
Dat niet. Wel met tegenwind wakker geworden.quote:
Volgens mij zit mn balkon nog vast. maar het kraakt altijd alsof het elk moment wegwaait.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 08:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat niet. Wel met tegenwind wakker geworden.
Ik heb nog niet durven kijken of alles in m'n tuin nog rechtop staat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |