abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201843056
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 09:33 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Het account van Hennie hoort duidelijk bij (het trollenleger van) Rachel.
Absoluut.
pi_201847368
https://www.ditjesendatje(...)ers-weten-het-zeker/

Is Rachel’s schuilnaam Hennie? Volgers weten het zeker

Er duikt op Instagram voortdurend een account op dat het opneemt voor André Hazes. Het account plaatst reacties onder de naam ‘Hennie’ en moet niets weten van Monique Westenberg, terwijl die normaalgesproken juist op veel steun kan rekenen. Niemand weet wie ‘Hennie’ is, maar volgers hebben een sterk vermoeden: Rachel Hazes.

Sneer naar Monique
,,Ik mag hopen dat Westenberger een nieuwe vriend heeft. Dan krijgt André eindelijk eens rust maar dat zal Westenberger hem niet gunnen”, is één van de vele reacties die Hennie plaatst. Er hoeven maar de woorden ‘Hazes’ en ‘Westenberg’ in een bericht voor te komen, en Hennie heeft alweer een sneer uitgedeeld.

Wanneer je het account van Hennie opzoekt, zie je alleen haar foto omdat ze haar profiel heeft afgeschermd. Toch heeft de profielfoto een hoop weg van Rachel Hazes in haar jongere jaren…

Bridget volgt Hennie
Helaas zijn de volgers van Hennie ook niet zichtbaar. Maar voor wie Bridget Maasland volgt, kan zien dat zij één van de 95 volgers is van het account van Hennie. En toen Bridget met André samen was, kon ze het natuurlijk goed vinden met Rachel.

Volgens showbizzkanaal Juice Channel is het zo klaar als een klontje en zijn volgers ervan overtuigd dat Hennie de schuilnaam is van Rachel. ,,Iedereen denkt dat het Rachel Hazes zelf is”, schrijft Juice Channel.

_O- _O- _O-
  Miss 200.000.000! donderdag 21 oktober 2021 @ 16:26:39 #53
367000 roos94
pi_201847431
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 16:20 schreef -river- het volgende:
https://www.ditjesendatje(...)ers-weten-het-zeker/

Is Rachel’s schuilnaam Hennie? Volgers weten het zeker

Er duikt op Instagram voortdurend een account op dat het opneemt voor André Hazes. Het account plaatst reacties onder de naam ‘Hennie’ en moet niets weten van Monique Westenberg, terwijl die normaalgesproken juist op veel steun kan rekenen. Niemand weet wie ‘Hennie’ is, maar volgers hebben een sterk vermoeden: Rachel Hazes.

Sneer naar Monique
,,Ik mag hopen dat Westenberger een nieuwe vriend heeft. Dan krijgt André eindelijk eens rust maar dat zal Westenberger hem niet gunnen”, is één van de vele reacties die Hennie plaatst. Er hoeven maar de woorden ‘Hazes’ en ‘Westenberg’ in een bericht voor te komen, en Hennie heeft alweer een sneer uitgedeeld.

Wanneer je het account van Hennie opzoekt, zie je alleen haar foto omdat ze haar profiel heeft afgeschermd. Toch heeft de profielfoto een hoop weg van Rachel Hazes in haar jongere jaren…

Bridget volgt Hennie
Helaas zijn de volgers van Hennie ook niet zichtbaar. Maar voor wie Bridget Maasland volgt, kan zien dat zij één van de 95 volgers is van het account van Hennie. En toen Bridget met André samen was, kon ze het natuurlijk goed vinden met Rachel.

Volgens showbizzkanaal Juice Channel is het zo klaar als een klontje en zijn volgers ervan overtuigd dat Hennie de schuilnaam is van Rachel. ,,Iedereen denkt dat het Rachel Hazes zelf is”, schrijft Juice Channel.

_O- _O- _O-
Pareltje weer :')
  donderdag 21 oktober 2021 @ 16:41:53 #54
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201847611
Waarom zou Rachel haar Westenberger noemen, als ze Westenberg heet?
The love you take is equal to the love you make.
pi_201847661
Raar verhaal inderdaad en waarom zou Bridget die Hennie volgen.
  donderdag 21 oktober 2021 @ 16:46:37 #56
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_201847668
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 16:41 schreef Lienekien het volgende:
Waarom zou Rachel haar Westenberger noemen, als ze Westenberg heet?
Ofwel dommigheid, ofwel een beetje jennen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  donderdag 21 oktober 2021 @ 16:52:29 #57
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201847755
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 16:46 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ofwel dommigheid, ofwel een beetje jennen.
Of het is gewoon Rachel niet.
pi_201847826
Het wordt trouwens nog meer hilarisch met dat Hennie account. Bij Juice Channel komt dus ook voorbij dat Hennie een fan account volgt van Sarah :') (wat moet dat kind met een fan account) en daar dus ook berichten op plaatst hoe geweldig An2 en Sarah (samen) zijn en ook bij Sarah kan reageren (heeft ze beperkt).
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  donderdag 21 oktober 2021 @ 16:59:20 #59
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_201847840
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 16:58 schreef AgnesGru het volgende:
Het wordt trouwens nog meer hilarisch met dat Hennie account. Bij Juice Channel komt dus ook voorbij dat Hennie een fan account volgt van Sarah :') (wat moet dat kind met een fan account) en daar dus ook berichten op plaatst hoe geweldig An2 en Sarah (samen) zijn en ook bij Sarah kan reageren (heeft ze beperkt).
Klinkt toch wel als een trol. Overal een beetje stoken en dan achter het computerscherm gniffelend de reacties lezen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_201848207
Wat een triest figuur is het toch:

twitter
pi_201848360
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 17:30 schreef AgnesGru het volgende:

[ twitter ]
Nou idd...wat een infantiele meneer...maar goed, het gaat ook met Raggel om, nuf said.

Zou onze vriendin Raggel trouwens ook niet hier meesturen.

Het kan natuurlijk zo zijn dat ze die Hennie niet is, maar ik zie haar wel aan voor een dergelijk account
pi_201857708
Raggel heeft het veels te druk met haar thee tent in Amstelveen.
  Moderator vrijdag 22 oktober 2021 @ 10:26:42 #63
184769 crew  Deisyy
pi_201857723
quote:

[ twitter ]
Stiekem zou Kwiedo ook wel een management willen denk ik.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201857754
quote:

[ twitter ]
Nouja, ik snap het wel eerlijk gezegd. Waar heeft zij nou een management voor nodig?
pi_201858054
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 10:29 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Nouja, ik snap het wel eerlijk gezegd. Waar heeft zij nou een management voor nodig?
:')
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 10:54:22 #66
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201858085
quote:

[..]
Kennelijk zodat ze geld kan verdienen, iets waar Rachel, de beste vriendin van Guido, nogal op aandrong.

Als ze niet werkt is het niet goed, als ze wel werkt is het ook niet goed?
Can't win.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_201858185
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 17:43 schreef totebel het volgende:

[..]
Nou idd...wat een infantiele meneer...maar goed, het gaat ook met Raggel om, nuf said.

Zou onze vriendin Raggel trouwens ook niet hier meesturen.

Het kan natuurlijk zo zijn dat ze die Hennie niet is, maar ik zie haar wel aan voor een dergelijk account
Soms lijkt het er wel op dat ze hier zit _O-
pi_201858199
quote:

[..]
Ben jij het Rachel??? (Grapje natuurlijk) O-)
  Spellchecker vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:04:30 #69
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201858211
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 11:02 schreef -river- het volgende:

[..]
Soms lijkt het er wel op dat ze hier zit _O-
Zou wel een bak zijn _O-
pi_201858219
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 11:04 schreef maily het volgende:

[..]
Zou wel een bak zijn _O-
*O* *O* *O*
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:07:04 #71
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201858244
Overigens: Rachel heeft toch ook een management?
En dan bedoel ik niet voor haar theewinkeltje.

Het was Nino Wilkes, de zoon van Rossana Lima.

Daar heb ik Guido dan weer nooit over gehoord en dat is minstens zo lachwekkend.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_201858260
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 11:07 schreef Leandra het volgende:

Daar heb ik Guido dan weer nooit over gehoord en dat is minstens zo lachwekkend.
Inderdaad al zijn die geloof ik wel met ruzie uit elkaar gegaan.
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:10:15 #73
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201858284
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 11:08 schreef -river- het volgende:

[..]
Inderdaad al zijn die geloof ik wel met ruzie uit elkaar gegaan.
Wat er in feite niet toe doet in de "Waar heeft zij nou een management voor nodig?" vraag.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Spellchecker vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:10:44 #74
197773 crew  maily
pi_201858292
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 11:07 schreef Leandra het volgende:

Artikel in Flair: Rachel Hazes bijzondere band oudste zoon Rossane Kluivert
pi_201858323
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 11:10 schreef Leandra het volgende:

[..]
Wat er in feite niet toe doet in de "Waar heeft zij nou een management voor nodig?" vraag.
Klopt.
pi_201858356
https://www.utopianieuws.(...)-ook-weer-vrijgezel/

Julia het jongere zusje van Sarah van Soelen is nu ook weer officieel vrijgezel. Eerder gingen al de geruchten dat het niet goed ging tussen Julia en haar vriend en dat ze even een pauze hadden, maar nu is het toch echt over en uit.

De ex vriend van Julia zat overigens een tijdje geleden nog in de gevangenis en Julia haar ex vriend heeft alle foto’s waarop hij met Julia of de familie van Soelen te zien is van zijn Instagram verwijderd en hij heeft ook de gehele familie van Soelen ontvolgd.

Hij volgt al sinds de relatie pauze van de vorige keer Monique de ex van Andre Hazes op Instagram wat op zich heel vreemd is. Overigens kon Andre het altijd wel goed vinden met zijn ex schoonbroer.

Julia plaatste zelf onderstaande boodschap op Instagram. Deze boodschap was gericht aan haar ex vriend.

”Time will reveal whose loss it truly was.”

Opvallend wel dat Sarah en Julia ongeveer op hetzelfde moment weer beide vrijgezel zijn. Andre wil namelijk ook niks meer te maken hebben met Sarah en ze hebben elkaar ook nu al een tijdje niet meer gezien.

Wat een zooitje daar, als het tenminste allemaal waar is, want tja utopianieuws.
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:16:11 #77
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201858361
quote:

[..]
Als je haar wilt boeken, voor een fotoshoot, reclamecampagne, interview, talkshow enz.
En eerlijk gezegd zou het me niets verbazen als er om een of meerdere van die redenen regelmatig contact met haar wordt opgenomen, en dan is het handig dat je daar een management voor hebt.
Ik verwacht dat de bladen (behalve de Story) ook regelmatig bij haar aan de bel hangen om haar mening te vragen als Antwee weer eens iets raars doet, en dan is het wel zo handig dat je al die ellende niet op je eigen telefoon krijgt maar een management dat "geen commentaar" voor je kan antwoorden.

Overigens vraag ik me af of Story "Nee" zou zeggen als Monique een Tell all interview zou willen doen, en hoe groot de macht van Guido daar dan daadwerkelijk is.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_201858440
Mo werkt gewoon, ze maakt redelijk veel reclame, zat in de jury van Miss Nederland, heeft een column en doet iets met kinderkleding. Het is sws handig een management te hebben als de werkzaamheden bestaan uit "gevraagd worden".
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:29:03 #79
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_201858519
quote:

[..]
En daarom moet hij zo zitten sneren? Het is een kinderachtig manneke die Guido.
pi_201858533
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 11:22 schreef -river- het volgende:
Mo werkt gewoon, ze maakt redelijk veel reclame, zat in de jury van Miss Nederland, heeft een column en doet iets met kinderkleding. Het is sws handig een management te hebben als de werkzaamheden bestaan uit "gevraagd worden".
Ok, dat was dus mijn vraag. Want ik had geen idee wat zij allemaal deed en op haar insta staat wat ik kan zien ook niet zo veel.
pi_201858547
https://www.ditjesendatje(...)WkC4USEvDsHUtrTcUO5Q

Ondanks ontkennen management: DIT zegt Vinny zelf over relatie met Monique

Monique Westenberg zou het erg gezellig hebben gehad tijdens haar vriendinnentripje naar Bonaire. Tijdens een feestje zou ze aan de praat zijn geraakt met Vinny en daarna samen wat tijd hebben doorgebracht. En hoewel het management van Monique dit steevast ontkent, heeft Vinny zélf gereageerd op de geruchten.

Na het feestje vertrokken met de dj
Eén van de vriendinnen van Monique was vijftig jaar geworden en dat werd groots gevierd. Met zestien vriendinnen gingen ze op reis naar Bonaire om daar even helemaal los te gaan.

Op één van de feestjes waar de vriendinnen aanwezig waren, was er een man die de aandacht van Monique wist te trekken. Namelijk de dj van het feestje: Vinny James. Na het feestje zou ze vertrokken zijn met de dj om wat tijd samen door te brengen.

Vinny reageert
De geruchtenmolen ging direct draaien en volgers vroegen zich af of Monique nou echt een nieuwe liefde gevonden heeft.

Na alle geruchten besloot het management van Monique te reageren en ontkent dat er iets gebeurd is tussen de twee. ,,Waar we normaliter eigenlijk nooit op roddels reageren, willen we nu laten weten dat dit onzin is”, liet het management aan Shownieuws weten.

Maar Instagramaccount Realityfbi deelt nu een screenshot in zijn Stories waarin Vinny zélf bevestigt dat hij in Bonaire tijd met Monique heeft doorgebracht. Hij laat weten dat hij met Monique ‘ervandoor is gegaan’. Of de prille liefde ook gaat leiden tot meer, zullen we moeten afwachten.

Het zal wel weer niet waar zijn maar zou wel leuk zijn *O* *O* *O*
pi_201858736
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 11:31 schreef -river- het volgende:
https://www.ditjesendatje(...)WkC4USEvDsHUtrTcUO5Q

Ondanks ontkennen management: DIT zegt Vinny zelf over relatie met Monique

Monique Westenberg zou het erg gezellig hebben gehad tijdens haar vriendinnentripje naar Bonaire. Tijdens een feestje zou ze aan de praat zijn geraakt met Vinny en daarna samen wat tijd hebben doorgebracht. En hoewel het management van Monique dit steevast ontkent, heeft Vinny zélf gereageerd op de geruchten.

Na het feestje vertrokken met de dj
Eén van de vriendinnen van Monique was vijftig jaar geworden en dat werd groots gevierd. Met zestien vriendinnen gingen ze op reis naar Bonaire om daar even helemaal los te gaan.

Op één van de feestjes waar de vriendinnen aanwezig waren, was er een man die de aandacht van Monique wist te trekken. Namelijk de dj van het feestje: Vinny James. Na het feestje zou ze vertrokken zijn met de dj om wat tijd samen door te brengen.

Vinny reageert
De geruchtenmolen ging direct draaien en volgers vroegen zich af of Monique nou echt een nieuwe liefde gevonden heeft.

Na alle geruchten besloot het management van Monique te reageren en ontkent dat er iets gebeurd is tussen de twee. ,,Waar we normaliter eigenlijk nooit op roddels reageren, willen we nu laten weten dat dit onzin is”, liet het management aan Shownieuws weten.

Maar Instagramaccount Realityfbi deelt nu een screenshot in zijn Stories waarin Vinny zélf bevestigt dat hij in Bonaire tijd met Monique heeft doorgebracht. Hij laat weten dat hij met Monique ‘ervandoor is gegaan’. Of de prille liefde ook gaat leiden tot meer, zullen we moeten afwachten.

Het zal wel weer niet waar zijn maar zou wel leuk zijn *O* *O* *O*
Gewoon een wilde nacht. Kan toch? André doet dat al zijn hele leven, dus die kan er moeilijk wat van vinden.
pi_201859164
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 11:46 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Gewoon een wilde nacht. Kan toch? André doet dat al zijn hele leven, dus die kan er moeilijk wat van vinden.
Dat had ze eerder en vaker moeten doen ipv enkel om hun kind heen te hangen.
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:42:37 #84
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201860276
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 12:30 schreef -river- het volgende:

[..]
Dat had ze eerder en vaker moeten doen ipv enkel om hun kind heen te hangen.
Dat is dan ook een stuk makkelijker als de andere ouder van je kind een stabiele factor is en zelf de helft van de tijd (of tenminste om het weekend) voor zijn kind zorgt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_201860679
ƒ
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 11:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Overigens vraag ik me af of Story "Nee" zou zeggen als Monique een Tell all interview zou willen doen, en hoe groot de macht van Guido daar dan daadwerkelijk is.
Dan moet Westerberger alles opnemen en laten transcriberen en op insta plaatsen, want dat wordt creatief journaleren in extremis denk ik :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 14:12:26 #86
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_201860855
  Spellchecker vrijdag 22 oktober 2021 @ 14:31:16 #87
197773 crew  maily
pi_201861241
Zo dan. Als dit waar is dan beleven de tattoo-coverup-shops gouden tijden _O-
pi_201861247
Hij heeft nog 2 maanden om iemand te vinden voor de kerst. De geschiedenis heeft geleerd dat het best mogelijk is dat dit André gaat lukken.
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 14:32:21 #89
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_201861257
Dan had Fawry dus toch gelijk :+
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 14:33:40 #90
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_201861276
Oh en de andere story die ik voorbij zag komen

Klikken op eigen risico:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zal ik jullie besparen!
pi_201861313
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 14:31 schreef maily het volgende:
Zo dan. Als dit waar is dan beleven de tattoo-coverup-shops gouden tijden _O-
O+ I love her for the way her cover-ups dance with mine O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201861433
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 14:33 schreef AgnesGru het volgende:
Oh en de andere story die ik voorbij zag komen

Klikken op eigen risico:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zal ik jullie besparen!
:r :r :r
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 14:57:45 #93
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201861553
Antwee heeft zijn insta op privé gezet.....
Ik kan er iig niet meer kijken.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_201861573
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 14:32 schreef AgnesGru het volgende:
Dan had Fawry dus toch gelijk :+
Nee hij zegt het al heel lang terwijl het sinds zondag uit is.

Zijn er mensen die Yvonne niet trekken en een samenvatting willen?
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 14:59:47 #95
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201861585
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 14:58 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Nee hij zegt het al heel lang terwijl het sinds zondag uit is.

Zijn er mensen die Yvonne niet trekken en een samenvatting willen?
Doe maar, want ik trek Yvonne idd niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 15:04:17 #96
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_201861631
Ik kijk de video, heb zo een borrel nodig met al dat manische gedoe van Yvonne :')
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 15:06:38 #97
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201861646
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 15:04 schreef AgnesGru het volgende:
Ik kijk de video, heb zo een borrel nodig met al dat manische gedoe van Yvonne :')
Zit ze wel in d’r kern?
pi_201861653
Zondagavond uitgemaakt via FaceTime.

Hij hoorde allerlei bagger verhalen over Sarah en haar verleden en alle mannen in haar leventje.
Gaat Donnie nu voor Sarah? c_/ of gaat Sarah voor Wesley?
pi_201861681
Donnie Roelvink. _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')