Die heeft geen masker nodig, die kan zo meedoen, als Mrs Halloweenquote:Op woensdag 20 oktober 2021 15:22 schreef vencodark het volgende:
[..]![]()
Deed Rachelle ook aan mee, zeker?![]()
En dan moet ze nog zingen met die rokersstemquote:Op woensdag 20 oktober 2021 20:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die heeft geen masker nodig, die kan zo meedoen, als Mrs Halloween
Alsjeblieft nietquote:Op woensdag 20 oktober 2021 20:58 schreef -river- het volgende:
[..]
En dan moet ze nog zingen met die rokersstem
Oempaloempaquote:Op woensdag 20 oktober 2021 20:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
influencer!!!quote:Op woensdag 20 oktober 2021 21:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Heeft Monique een eigen management? Wat doet ze dan waardoor ze dat nodig heeft?
Werken.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 21:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Heeft Monique een eigen management? Wat doet ze dan waardoor ze dat nodig heeft?
Gofferquote:Op woensdag 20 oktober 2021 23:05 schreef Inca het volgende:
Dre heeft de foto van Sarah niet geliked die de hele dag er al staat![]()
Was een hete once in a life time, stomende seks na jaren lulletje rozenwater Hazes.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 21:07 schreef -river- het volgende:
https://www.shownieuws.nl(...)eruchten-nieuwe-vlam
Na een turbulente periode voor Monique Westenberg galmen er geruchten dat zij een nieuwe vlam heeft ontmoet op het zonnige Bonaire, dat meldt Ditjes en Datjes. Deze fonkelnieuwe liefde zou Monique hebben ontmoet op een feestje. Is er dan eindelijk licht aan het einde van de tunnel voor Monique?
Eén van Monique's vriendinnen is dit jaar vijftig geworden en dat hebben zij samen met zestien vriendinnen gevierd op Bonaire. Op een van de feestjes waar de meiden aanwezig waren, was er maar één man die Monique opviel. Namelijk de DJ van het feestje: Vinny James.
Hiermee postte Monique een foto op haar story en schijnt zij een langere tijd van haar vakantie mee doorgebracht te hebben.
Monique ontkent de geruchten dat Vinny haar nieuwe vlam is. Haar management laat aan Shownieuws het volgende weten: "Waar we normaliter eigenlijk nooit op roddels reageren, willen we nu laten weten dat dit onzin is."
En gewoon een moeder die goed voor haar kind zorgt, dat kind heeft een familie die je niemand gunt.quote:
Jaquote:Op woensdag 20 oktober 2021 23:07 schreef maily het volgende:
[..]
Goffer![]()
10.000 anderen wel waarschijnlijk?
Precies! Dacht ik ook. Allemaal theater.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja joh, alsof die net een zware operatie achter de rug had, of een heel heftig ongeluk.
![]()
Als die zich zo beroerd voelde had die beter in de kliniek kunnen blijven.
Tenzij hij net een berichtje kreeg van DJ vinnie met een foto van een naakte Monique in een bijzondere houding.
En tegelijkertijd Monique op vakantie met hun zoon, helemaal gelukkig en gezond.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 00:17 schreef Kupelu het volgende:
[..]
Precies! Dacht ik ook. Allemaal theater.
Hoezo verspreekt ze zich hier dan? Ik snap m nietquote:Op donderdag 21 oktober 2021 07:37 schreef AgnesGru het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
En Bridget volgt het Hennie account!
'Hennie' reageert op iemand die haar met Rachel aanspreekt. Genieten deze soapquote:Op donderdag 21 oktober 2021 07:57 schreef aeaeae het volgende:
[..]
Hoezo verspreekt ze zich hier dan? Ik snap m niet
quote:Op woensdag 20 oktober 2021 14:23 schreef praadje het volgende:
Maar stel nu dat we het allemaal mis hebben met de geheime verdwijning van A2? Wat nou als hij gewoon op een eiland zat en geheime opnames had voor de nieuwe serie van Expeditie Robinson?![]()
Zou wel een stunt zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op woensdag 20 oktober 2021 20:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 08:45 schreef Perrin het volgende:
Hij leefde alsof het zijn laatste dag was. Hij pakte alles wat hij kohohohon.
Heeft hij ook die bon gepakt?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 08:45 schreef Perrin het volgende:
Hij leefde alsof het zijn laatste dag was. Hij pakte alles wat hij kohohohon.
Het account van Hennie hoort duidelijk bij (het trollenleger van) Rachel.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 07:57 schreef aeaeae het volgende:
[..]
Hoezo verspreekt ze zich hier dan? Ik snap m niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |