Ja, ook de apparatuur eruit. De oven is aan het eind van z’n latijn. Ik krijg nu zo’n zelfreinigendequote:Op woensdag 20 oktober 2021 06:46 schreef Meke het volgende: [..] [..] Tof!
Ook alle apparatuur nieuw of hou je die? En waar kijk je het meest naar uit?
![]()
Zelfreinigende apparatenquote:Op woensdag 20 oktober 2021 10:44 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja, ook de apparatuur eruit. De oven is aan het eind van z’n latijn. Ik krijg nu zo’n zelfreinigende![]()
Een grotere kookplaat en die komt er mooi strak in. Die ik nu heb heeft een opstaand randje![]()
We wilden de vaatwasser in eerste instantie houden, maar hij heeft een voorfrontje, dat is niet mooi in een strakke keuken, dus ook maar een andere
Zelfreinigende ovenquote:Op woensdag 20 oktober 2021 10:44 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja, ook de apparatuur eruit. De oven is aan het eind van z’n latijn. Ik krijg nu zo’n zelfreinigende![]()
Een grotere kookplaat en die komt er mooi strak in. Die ik nu heb heeft een opstaand randje![]()
We wilden de vaatwasser in eerste instantie houden, maar hij heeft een voorfrontje, dat is niet mooi in een strakke keuken, dus ook maar een andere
Dat verdient een TT! Als je dat toch niet wil (of je wil een andere spellingquote:
Oh my god. Ik reken het goedquote:Op woensdag 20 oktober 2021 11:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat verdient een TT! Als je dat toch niet wil (of je wil een andere spelling) roep je maar
Gefeliciteerdquote:
Hypequote:Op woensdag 20 oktober 2021 11:46 schreef NailQueen het volgende:
En gelijk een verjaardagscadeautje!![]()
Goede week om jarig te zijnquote:
Gefeliciteerdquote:
Wat denken jullie, zou dat een hint zijn?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 11:54 schreef Yesse het volgende:
[..]
Goede week om jarig te zijnGefeliciteerd!!!
quote:Op woensdag 20 oktober 2021 11:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat denken jullie, zou dat een hint zijn?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |