SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Is je heartagram al wat overheen gezet?quote:
verschilt ook per dagquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:06 schreef ToT het volgende:
Het gaat hier een stuk harder dan in DTS!
Neequote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is je heartagram al wat overheen gezet?
Normaal niet, dan kan ik het tenminste nog bijhoudenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:06 schreef ToT het volgende:
dacht dat je daar al wat voor gepland had afgelopen jaarquote:
Het gaat hier ook niet om postopkrikken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:06 schreef ToT het volgende:
Ja maar heb er ook niet enorm veel haast mee haha.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
dacht dat je daar al wat voor gepland had afgelopen jaar
Dat wilde ik voorkomen door geen strawberry blond te nemen maar normaal blond.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat peenoranjerood na het verven heb ik ook vaak gehad
Die was dan beter in het bijhouden dan ik ooit zal wezen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:08 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb wel eens een jaar met een zwartharig prinsesje samengewoond toen ik een foto van haar zag met blond haar en toen pas viel het kwartje![]()
#sadbuttrue
Beter blijft de drama daar.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, maar meer en meer mensen hebben het daar wel een beetje gehad, zeg maar.
dat is er nog. het dts asielzoekerscentrum is nog leeg vandaag.quote:
Dit kan ik beamenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die was dan beter in het bijhouden dan ik ooit zal wezen.
Daarom ook nooit zwart geprobeerd, blonde uitgroei lijkt altijd net kaal.
Oh dat moet ik ook nog eens makenquote:
Ik heb een tattoo die dik 25 jaar oud is.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:09 schreef Ama het volgende:
Ik heb al twaalf jaar het logo op mijn onderarm staan lol.
Nee. En ook al een uur in de miezer gefietst.quote:
Dat viesgroene is ook wel prachtig jaquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat wilde ik voorkomen door geen strawberry blond te nemen maar normaal blond.
Wordt het groen. Had ik liever oranje gehad.
cakequote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat moet ik ook nog eens makenZometeen weer een cake bakken om morgen mee naar het werk te nemen. We hebben collega's uit het buitenland op bezoek.
Heb je al ideeën voor de cover eigenlijk?quote:
Ah, de tijd dat ze voor 90% tribal tattoos zetten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb een tattoo die dik 25 jaar oud is.
Mijn oudste is 14 jaar geleden gezet. Maar is later wel beter bijgewerkt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb een tattoo die dik 25 jaar oud is.
Ja het was nogal een deddelding.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die was dan beter in het bijhouden dan ik ooit zal wezen.
Daarom ook nooit zwart geprobeerd, blonde uitgroei lijkt altijd net kaal.
Een wat?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja het was nogal een deddelding.
Goedkoper haha. Laten weghalen is duur.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat ziet er beter uit dan laten weghalen? Ik weet verder niks van tattoos
Het is over het algemeen wel sneller.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat ziet er beter uit dan laten weghalen? Ik weet verder niks van tattoos
Vriendin van me zit helemaal onder, maar die eerste tribal die ze ergens in een SM-kelder in Parijs heeft laten zetten, is nog een van de mooistequote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Ah, de tijd dat ze voor 90% tribal tattoos zetten.
Die had ik er niet uitgehaald.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uren per dag met zichzelf bezig zijn op uiterlijk gebied = deddelding.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Ah, de tijd dat ze voor 90% tribal tattoos zetten.
Dat houdt me ook tegen, dat het niet bij me past.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:13 schreef Haags het volgende:
Ik wil geen geklieder op mijn lijf. Heb er weleens aan zitten denken maar ik vind het gewoon niet bij mij passen ook.
Ja geen zin in en ik hoef ook niet zo nodig geen tattoo meer daar, wil gewoon iets anders.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Tig sessies voor een klein prutsding en tussen iedere sessie een paar weken of maanden wachten en vieze, dikke blaren van de laser.
Ik ook niet. En zou sowieso bang zijn dat ik er spijt van krijg op enig moment.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:13 schreef Haags het volgende:
Ik wil geen geklieder op mijn lijf. Heb er weleens aan zitten denken maar ik vind het gewoon niet bij mij passen ook.
jij hebt er wel een paar tochquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat houdt me ook tegen, dat het niet bij me past.
Ik vind mensen die helemaal onder de inkt zitten gewoon echt een afknapper.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriendin van me zit helemaal onder, maar die eerste tribal die ze ergens in een SM-kelder in Parijs heeft laten zetten, is nog een van de mooiste
Bah, dat is ook niks aanquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee. En ook al een uur in de miezer gefietst.
Ik heb twee tattoo's en één kleintje.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vind mensen die helemaal onder de inkt zitten gewoon echt een afknapper.
Geen mooie reigah op je arm?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:13 schreef Haags het volgende:
Bij mij past het ook totaal niet, als je het goed bekijkt!quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:13 schreef Haags het volgende:
Het ligt eraan. Bij sommigen staat het behoorlijk tokkie en bij anderen is het schitterend, al gaan die dan ook te ver door hun nek en gezicht te gaan doen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vind mensen die helemaal onder de inkt zitten gewoon echt een afknapper.
Jaquote:
Ja dat is helemaal prima.quote:
"Gergi für Immer" net onder je navel laten zettenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook niet. En zou sowieso bang zijn dat ik er spijt van krijg op enig moment.
dat vind ik ook wat ver gaan. maar als die mensen zich daar fijn bij voelen 🤷♀️quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ja dat is helemaal prima.
Maar ik ken ze ook die van top tot teen, zelfs in het gezicht aan toe helemaal vol zitten.
Nee, maatje van me heeft dat op zijn borst en onderbeen. In de tijd dat we nog fanatiek gingen. We waren wel genezen toen we een avond uit gingen in Amsterdam en in een volle club met ontbloot bovenlijf liepen.quote:
Ben ik voor, dan ga ik weer naar huis.quote:
Ja moeten ze uiteraard helemaal zelf weten. Maar ik snap ergens wel dat er een tijd was dat het een absolute no go was bij sollicitatie gespreken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat vind ik ook wat ver gaan. maar als die mensen zich daar fijn bij voelen 🤷♀️
Zo leer ik je weer eens anders kennenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij mij past het ook totaal niet, als je het goed bekijkt!
Een nieuwe vriendin van me maakte het ter plekke bijna uit toen we voor het eerst met elkaar de koffer in doken en ze de tattoo zag!
Ook toen ze er achter kwam dat ik een chopper had en dat ik van metal hou.
yup. zeker bij functies waar je representatief moet overkomen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja moeten ze uiteraard helemaal zelf weten. Maar ik snap ergens wel dat er een tijd was dat het een absolute no go was bij sollicitatie gespreken.
[..]
Zo leer ik je weer eens anders kennen
Bah.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
jezus wat een stormlooptopic is dit ineensGa eens werken jullie
Ik heb pauze.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk je wel bij zonradarquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zie zo gauw niks op buienradar, maar wie weet.
Geen zin meerquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Zit m'n salade te eten ondertussenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Whehe!quote:
Ik heb nog pizza van gisterenquote:
Gergi in m'n testament vind ik commitment genoegquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Gergi für Immer" net onder je navel laten zetten
Verkeerde account ballie.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog pizza van gisterenMet vlees vlees en vlees
Draakjes.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Ik heb een grote draak op m'n arm, had een Virago (manwijven-bike, maar heb later 2 Harley's gehad) en heb een vrij brede interesse in metal en allerlei soorten alternatieve muziek.
Dacht dat je gisteren zei dat hij te klein was.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog pizza van gisterenMet vlees vlees en vlees
Ook lekker makkelijk hoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gergi in m'n testament vind ik commitment genoeg
Heeft hij zelf ookquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Gergi für Immer" net onder je navel laten zetten
Wel stoere motoren, maar schijnt dat harleys wel vaak probleempjes hebbenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:22 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was m'n eerste Harley.
En dit de 2e:
[ afbeelding ]
Die eerste vond ik veel mooier, maar die reed echt kut.
Die 2e is de dag na verkoop ontploft!(Zuigerveren waren ingevreten.)
Dat is toch niet rosmantischquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gergi in m'n testament vind ik commitment genoeg
Ja deze 2 waren technisch echt kut, maar die eerste was zoals je kunt zien wel helemaal customized.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wel stoere motoren, maar schijnt dat harleys wel vaak probleempjes hebben
wat je niet wil horen etc etc etcquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Dacht dat je gisteren zei dat hij te klein was.
"Du bisst mijnes Favo Gliffe"quote:
2 blikken Schultenbräu en een zak borrelnootjes?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:26 schreef dud0r het volgende:
meeting gehad. tijd om eens te kijken wat ik voor lunch ga maken
ik heb nog wel borrelnootjesquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:27 schreef ToT het volgende:
[..]
2 blikken Schultenbräu en een zak borrelnootjes?
nee is op. moet nog nieuwe halen. maar m'n gewone ah heeft geen kerstbomenbierquote:
Heb wel eens over een tatoeage gelikt en daar stond "Harry forever"quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je de puntjes op de i vervangt door hartjes wel.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb wel eens over een tatoeage gelikt en daar stond "Harry forever"![]()
Gaf op een vreemde manier ook nog best een goed gevoel
Hoezo?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zeg, je bent toch geen WAPPIE aan het worden he
Ik heb hier nog een fles wijn open staan, ik denk dat die vanavond op gaat.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:30 schreef Karzai het volgende:
Nog twee hj in de koelkast, denk dat ik ook een six pack bij haal . Morgen vrij en vanavond voetballen op tv
Ja hier zijn we anti corona.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
JA GEWOON. Drenthe en zo... je weet maar nooit
Kerstbier, nu al?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee is op. moet nog nieuwe halen. maar m'n gewone ah heeft geen kerstbomenbier
Als je 'm zo kan voelen, is 'ie niet best gezet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik krijg vrijdag weer mensen over de vloer tegen de lekkage. Vergeet ik ook steeds dus ben vrijdag gewoon vrij.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:32 schreef CherryLips het volgende:
Zo, mensen van de lekkage zijn er ook, hebben we dat ook weer gehad.
Verf jij je haar ? Wat.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:08 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb wel eens een jaar met een zwartharig prinsesje samengewoond toen ik een foto van haar zag met blond haar en toen pas viel het kwartje![]()
#sadbuttrue
De lentebokjes zijn in de uitverkoop omdat de herfstbokjes binnen zijn, en ondanks het debiele verbod op stunten met alcoholprijzen zijn die regelmatig flink in de aanbieding!quote:
Nee joh, gewoon freebleeden.quote:
Ook weer niet waar natuurlijkquote:
ook nog m&m'squote:
We wachten nog steeds op de lente dus ergens klopt het wel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:34 schreef ToT het volgende:
[..]
De lentebokjes zijn in de uitverkoop omdat de herfstbokjes binnen zijn, en ondanks het debiele verbod op stunten met alcoholprijzen zijn die regelmatig flink in de aanbieding!
Proefde je Harry nog?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:
Dat had ik laatst met een kitkat. Jezus, wat een zoete meuk.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
ook nog m&m's
heb wel het idee dat die zoeter geworden zijn. Heb zondag een kilozak gekocht maar ben nog niet eens op de helft
Gezonde keuzes maken knul!quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
ook nog m&m's
heb wel het idee dat die zoeter geworden zijn. Heb zondag een kilozak gekocht maar ben nog niet eens op de helft
net wanneer ik op de planning had staan om gevulde koeken in Emmen te gaan halenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik krijg vrijdag weer mensen over de vloer tegen de lekkage. Vergeet ik ook steeds dus ben vrijdag gewoon vrij.
Geloof ik niks van.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
net wanneer ik op de planning had staan om gevulde koeken in Emmen te gaan halen
oeh dat is ook erg lekker. de chinees hier is niet open dus dat kan ik helaas nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Gezonde keuzes maken knul!
Doe alsof je mij bent, ik ga zo een portie gebakken banaan halen bij de Chinees.
Da’s weer baggervetquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Gezonde keuzes maken knul!
Doe alsof je mij bent, ik ga zo een portie gebakken banaan halen bij de Chinees.
ik ook nietquote:
is banaan, is fruit, is gezondquote:
je bent zelf een telefoonquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:36 schreef Ama het volgende:
Wat ben ik blij dat ik een telefoon en internet heb. Anders duurde deze dag wel erg lang.
zo'n ouderwetse met draaischijfquote:
niet zo haten jijquote:
Is dat positief of? Ik heb die sleutelhanger aan mijn nieuwe tas hangen trouwens.quote:
Laat je nakijken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
ook nog m&m's
jaquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Is dat positief of? Ik heb die sleutelhanger aan mijn nieuwe tas hangen trouwens.
Correct.quote:
echt he. volgens mij is er wat mis inderdaadquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Correct.
Granen zijn ook gezond en daarom bier ook?
Alleen als het volkorenbier is.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Correct.
Granen zijn ook gezond en daarom bier ook?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja![]()
En mooi... PICSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Dus vandaag niks meer doenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:41 schreef Budapestenaar het volgende:
He bah, ik kan morgen mijn nieuwe laptop ophalen.
Nou he wat vervelend een nieuwe laptop.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:41 schreef Budapestenaar het volgende:
He bah, ik kan morgen mijn nieuwe laptop ophalen.
Verwonderd!!quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook weer niet waar natuurlijkBen je verbaasd?
Met broccoliquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen als het volkorenbier is.
betekent waarschijnlijk dat hij morgen naar kantoor moet. denk dat dat het probleem isquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou he wat vervelend een nieuwe laptop.
Met GREEDO!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb ook al een Star Wars portemonnee haha.
dat lijkt me niet lekker in je bierquote:
Ik heb een eiermal van Darth Vader voor de bento box.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb ook al een Star Wars portemonnee haha.
Niet glutenvrij dus helaasquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen als het volkorenbier is.
Grugo haha maar die staat in mijn woonkamer. Oke ik ben een nerd.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Met GREEDO!!!!!!!!!!!!!
Die vind ik leuk... en groen
Wat kosten die huizen daar?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:42 schreef Haags het volgende:
Volgens mij is er iemand de pijp uit hier in de straat. Zag er net een in een eikenhouten jasje vertrekken.
Jij hebt duidelijk nog nooit kantoorwerk gedaan, you sweet summerchild. Voordat je dan weer een beetje kunt werken, ben je een dag verderquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou he wat vervelend een nieuwe laptop.
broek uit, op je hoofdquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:45 schreef CherryLips het volgende:
Zo, lekkagemannetje is ook weer weg. De cv moest even heel hoog dus nu zit ik hier lekker te zweten.
beginnen op 7 tonquote:
Daar gaat de energie rekening.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:45 schreef CherryLips het volgende:
Zo, lekkagemannetje is ook weer weg. De cv moest even heel hoog dus nu zit ik hier lekker te zweten.
Ik zat toen ook zo tegen een nieuwe pc op te hikkenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog nooit kantoorwerk gedaan, you sweet summerchild. Voordat je dan weer een beetje kunt werken, ben je een dag verder
Vast tariefquote:
Ja ik zit hier ook met een 2e generatie Core i7. Best oud beestje, maar hij doet het verder nog prima.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat toen ook zo tegen een nieuwe pc op te hikkenWilde graag een nieuwe, maar dat gekut om alles werkend te krijgen.
Broccolibier.quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Broccolibier.
‘Dit lichtzoete bier is gebrouwen door 4everblackeyed. Het heeft een hint van wattenschijfjes met caviapistonen op de achtergrond. U drinkt dit verwenbier bij voorkeur in het gezelschap van uw schoonmoeder’.
Nee dat is wel wat overdreven. Dan moet je de grote weg hier vlakbij richting Kijkduin oversteken dan zit je wel zo beginnend op 7 ton.quote:
Jaja, JIJ wou naar deze SC komenquote:
Nu heb ik spijt!quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaja, JIJ wou naar deze SC komenHave your cake and eat it
Zal ik dat nu doen in de kantoortuin ?quote:
oke 5 ton danquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee dat is wel wat overdreven. Dan moet je de grote weg hier vlakbij richting Kijkduin oversteken dan zit je wel zo beginnend op 7 ton.
alleen als je het filmtquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal ik dat nu doen in de kantoortuin ?
Hardop gelachenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Broccolibier.
‘Dit lichtzoete bier is gebrouwen door 4everblackeyed. Het heeft een hint van wattenschijfjes met caviapistonen op de achtergrond. U drinkt dit verwenbier bij voorkeur in het gezelschap van uw schoonmoeder’.
Poeh ik kan niet alles opnoemen wat ik heb van Star Wars hahaquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb een eiermal van Darth Vader voor de bento box.
Oke, dat wordt een beetje lastigquote:
Weetnie hoelang je er al niet geweest bent maar het is niet meer zoals het vroegah was.quote:
Veel bijgebouwd he?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Weetnie hoelang je er al niet geweest bent maar het is niet meer zoals het vroegah was.
Nee dat had ik al begrepenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Weetnie hoelang je er al niet geweest bent maar het is niet meer zoals het vroegah was.
jammerquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, dat wordt een beetje lastig
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat had ik al begrepenHet gratis parkeren was ook bizar natuurlijk, maar dat hele winkelcentrumpje zal wel weg zijn.
Het was juist zo lekker kneuterig nog, vergeleken met Scheveningen. Nu ga ik naar Kijkduin als ik naar het strand ga.quote:
Ik heb er wel wat paintjes mee gemaakt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Poeh ik kan niet alles opnoemen wat ik heb van Star Wars haha
De loserlaan huehuequote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:56 schreef Haags het volgende:
Gemeente Den Haag denkt ook, corona is voorbij laten we werkelijk elke drukke weg in Den Haag tegelijk sluiten en aanpakken,
De tering wat een drama momenteel.
Voor de kenners onder ons, de Lozerlaan, neem hem voorlopig even niet want je staat driekwartier vast gemiddeld.
Hquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was juist zo lekker kneuterig nog, vergeleken met Scheveningen. Nu ga ik naar Kijkduin als ik naar het strand ga.
Het is vergeleken met Scheveningen nog steeds wel klein maar wel moderner allemaal. Opzich is het idee goed maar het gaat wel echt veeeeeeeeel drukker worden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was juist zo lekker kneuterig nog, vergeleken met Scheveningen. Nu ga ik naar Kijkduin als ik naar het strand ga.
Begrijpelijkquote:
Oke, ik kom daar voorlopig toch niet, maar het lijkt alsof Den Haag aan alle kanten aan het dichtslibben isquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:56 schreef Haags het volgende:
Gemeente Den Haag denkt ook, corona is voorbij laten we werkelijk elke drukke weg in Den Haag tegelijk sluiten en aanpakken,
De tering wat een drama momenteel.
Voor de kenners onder ons, de Lozerlaan, neem hem voorlopig even niet want je staat driekwartier vast gemiddeld.
dat is wel gekquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ach, je hebt ook mensen die nog meer betalen om in Amsterte mogen wonen.
Ja dat is het ook. Maar ze zijn ook veel wegen smaller aan het maken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, ik kom daar voorlopig toch niet, maar het lijkt alsof Den Haag aan alle kanten aan het dichtslibben is
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:56 schreef LTVDK het volgende:
Vond het weer te eentonig worden hier geloof ik dus even de zusters aan het werk gezet … was net klaar met opfrissen in de badkamer toen ik opeens helemaal duizelig en warm werd. Zodra ze me weer op mijn bed hadden gegooid trok het gelukkig weer snel weg.
ga je mee?quote:
het zijn net je aderenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dat is het ook. Maar ze zijn ook veel wegen smaller aan het maken.
Joh, gek hé dat het dichtslibt
Dat opfrissen is dus niet echt gelukt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:56 schreef LTVDK het volgende:
Vond het weer te eentonig worden hier geloof ik dus even de zusters aan het werk gezet … was net klaar met opfrissen in de badkamer toen ik opeens helemaal duizelig en warm werd. Zodra ze me weer op mijn bed hadden gegooid trok het gelukkig weer snel weg.
Was alleen maar een beetje aan het wassen, niks geks. Gebeurde ook pas nadat ik al aan de bel had getrokken dat ik klaar wasquote:
Of pollers neerzettenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dat is het ook. Maar ze zijn ook veel wegen smaller aan het maken.
Joh, gek hé dat het dichtslibt
Daarna hebben ze me in bed nog maar eventjes gewassenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat opfrissen is dus niet echt gelukt.
te snel opgestaan?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was alleen maar een beetje aan het wassen, niks geks. Gebeurde ook pas nadat ik al aan de bel had getrokken dat ik klaar was
Oh jee, de anderhalve meter maatregel is weer terug?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:01 schreef Haags het volgende:
maarja opzich is er wel weer wat meer ruimte in het OV gekomen sinds gisteravond.
oh zuster wat doet u nuquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarna hebben ze me in bed nog maar eventjes gewassen
Nee ik stond al heel de tijd, enige dat ik deed was even mijn rug rechten om rechtop te staanquote:
Nee, werd er eentje voor de tram geduwd, dood.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh jee, de anderhalve meter maatregel is weer terug?
Of heeft er weer eentje zitten akhbarren?
Kreeg er wel gelijk 4 aan mijn lijfquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:02 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee, werd er eentje voor de tram geduwt, dood.
naarquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik stond al heel de tijd, enige dat ik deed was even mijn rug rechten om rechtop te staan
ik heb films gezien die zo begonnenquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:02 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee, werd er eentje voor de tram geduwd, dood.
quote:De politie meldt dat de verdachten zichzelf hebben gemeld. Het gaat om twee jongens van 15 jaar en een man van 18.
Niet zo naar als die gortdroge pita shoarma die ik bij de lunch kreegquote:
ziekenhuisvoer is inderdaad echt niksquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet zo naar als die gortdroge pita shoarma die ik bij de lunch kreeg
Van de Jumbo zeker!quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat die een heel stuk smakelijker zullen zijnquote:
Dat is voor mij ook de hoofdreden om zo snel als mogelijk weer naar huis te mogenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
ziekenhuisvoer is inderdaad echt niks
kan je niet vragen of iemand gewoon bij de snackbar om de hoek wat kan halen voor jequote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook de hoofdreden om zo snel als mogelijk weer naar huis te mogen
Ah!quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat die een heel stuk smakelijker zullen zijn
Dan mankeer je wat in je hoofd als je denkt dat dit normaal is om te doenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben je zo jong en heb je dit op je geweten.
Klinkt nog best luxe voor een ziekenhuis haha.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit hier geen snackbar in de buurt geloof ik, maar mijn ouder zouden vanmiddag nog wel een saucijzenbroodje of iets meenemen voor mequote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
kan je niet vragen of iemand gewoon bij de snackbar om de hoek wat kan halen voor je
heb ik ook wel eens gedaan voor iemand in het ziekenhuis.
Zal wel geen gevalletje zijn van: "It's just a prank, bro! You can't get mad; it's all on camera, bro!quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan mankeer je wat in je hoofd als je denkt dat dit normaal is om te doen
gezien het een oudere man geweest is die ze er voor geduwd hebben vermoed ik dat er een woordenwisseling geweest is over iets en dat ze dit de meest logisch oplossing vonden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Zal wel geen gevalletje zijn van: "It's just a prank, bro! You can't get mad; it's all on camera, bro!
Bro? Bro?
.....oh, shit."
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
gezien het een oudere man geweest is die ze er voor geduwd hebben vermoed ik dat er een woordenwisseling geweest is over iets en dat ze dit de meest logisch oplossing vonden.
DTS-geintje.quote:
Oh ik dacht dat het een soort boers dialect voor "bevlekken" was of zoquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:15 schreef ToT het volgende:
[..]
DTS-geintje.
Voor elke minuut dat er niet gepost is krijgt degene die het laatst gepost heeft een punt.
Post iemand binnen een minuut wel wat, dan heet dat een bolk, om één of andere reden.Dan krijg je dus geen punt.
Maar goed, was alleen ff een geintje.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het een soort boers dialect voor "bevlekken" was of zo![]()
ja er wordt hier heel veel gepraat over dat soort dingen. Bijna net zo veel als over eten en bijna half zo veel als over gerriesquote:
Ik dacht dat ziekenhuisvoer in de loop der jaren flink verbeterd was? Heb er gelukkig lang niet meer van hoeven te eten, dus ik weet het niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:18 schreef LTVDK het volgende:
Door ziekenhuisvoer ben ik wel pindasaus gaan eten, kreeg toen een keertje gortdroge nasi en nog droge kip erbij dat het zonder de pindasaus die erbij zat niet weg te krijgen was
Knetemann?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja er wordt hier heel veel gepraat over dat soort dingen. Bijna net zo veel als over eten en bijna half zo veel als over gerries
Nee poep maar dat is schijnbaar moeilijk te typen voor sommige mensen hierquote:Op [url=https://forum.fok.nl/topic/262[[quote]
[b]Op dinsdag 19 oktober 2021 13:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Knetemann?
Maar met dud0r in het topic wil ik wel geloven dat zelfbevlekking regelmatig ter sprake komt!
Faeces, kak, mest, poep. Gerrie. Drollen, boomstammen, spuitkak, plakkaatverf, it comes in shapes n sizes.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Knetemann?
Maar met dud0r in het topic wil ik wel geloven dat zelfbevlekking regelmatig ter sprake komt!
ik ben een keurige user en gedraag me altijd voorbeeldigquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Knetemann?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee poep maar dat is schijnbaar moeilijk te typen voor sommige mensen hier
Nog nooit van die term gehoord, maar goed; buiten FOK! heb ik ook nooit van bungelende tarrels aan je konthaar gehoord!quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Faeces, kak, mest, poep. Gerrie. Drollen, boomstammen, spuitkak, plakkaatverf, it comes in shapes n sizes.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben een keurige user en gedraag me altijd voorbeeldig
Mini-ToT heeft net voor het eerst een onderbroekje aan gekregen en het eerste wat hij deed was er uitgebreid in staan zitten schijten!quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:21 schreef Ama het volgende:
Sowieso hebben sommige mensen hier een obsessie voor hun en andere mensen hun ontlasting.
Eigenlijk hoor ik niet bij de mensen die ontlasting een leuk onderwerp vind.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT heeft net voor het eerst een onderbroekje aan gekregen en het eerste wat hij deed was er uitgebreid in staan zitten schijten!
En nu zit hij bij mij op schoot, dus ik ben bang dat ik me straks moet omkleden!
Hehe same.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Eigenlijk hoor ik niet bij de mensen die ontlasting een leuk onderwerp vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |